URN:NBN:SI:doc-TS16PQW42011Košir, Katjadocuments/doc/T/URN_NBN_SI_doc-TS16PQW4_001.htmdocuments/doc/T/URN_NBN_SI_doc-TS16PQW4_001.pdfdocuments/doc/T/URN_NBN_SI_doc-TS16PQW4_001.txt203articlestr. 93-1061318-187447443554URN:NBN:SI:doc-TS16PQW4slvDruštvo psihologov SlovenijePsihološka obzorja (Ljubljana)InCacademic achievementage differencesClassroom life managementhuman gender differencesinterpersonal relationsmedosebni odnosiodnosi med učitelji in učenciosnovne šoleprimary schoolsrazlike med spolomasecondary schoolssocial perceptionsocialno zaznavanjesrednje šolestarostne razlikestudentsteacher student interactionteachersučenciučiteljiučna uspešnostVprašalnik življenja v razreduPupils' gender and age as factors of differences in teacher's liking, perceived teacher's support and academic achievementSpol in starost učencev kot dejavnika razlik v učiteljevi naklonjenosti, zaznani podpori učitelja ter učni uspešnosti