Amfiteater : revija za teorijo scenskih umetnosti

  1. 2015
     19

  2. 2016
     16

  3. 2017
     20

  4. 2018
     25

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    Osebno pričevanje o času lutke (številka: 1, 2018)
    Realpolitična brezmoč slovenskega gledališča (številka: 1, 2018)
    Brutalizem v sodobnem slovenskem gledališču (številka: 1, 2018)
    Kastracija političnega, nakar še policija (številka: 1, 2018)
    Hermenevtični nastavek za analizo moderne estetske ideologije (številka: 1, 2018)
    Nemoč političnega. Moč igre (številka: 1, 2018)
    K politikam zaznavanja (številka: 1, 2018)
    Vse, česar se do sedaj nismo upali vprašati o političnosti in kastraciji (post)dramskega (številka: 1, 2018)
    Kastracija političnega na primeru drame Ljudski demokratični cirkus Sakešvili Roka Vilčnika (številka: 1, 2018)
    Kaj se je zgodilo s političnim v gledališču? Primer Oliverja Frljića (številka: 1, 2018)
    Čakajoč politično. K protagonizmu v performansu (številka: 1, 2018)
    (Ob)robno v središču (številka: 1, 2018)
    Čustva in ozemlja (številka: 1, 2018)
    Theatre as a relationship (številka: 2, 2018)
    Dance is an overlooked potential of intercultural cooperation (številka: 2, 2018)
    Polite ignorance (številka: 2, 2018)
    Teoretizirano zgodovinjenje avantgard (številka: 2, 2018)
    The influence of Slovenian theatre in Macedonia (from 1990 until the present) (številka: 2, 2018)
    The theatre bridge between Macedonia and Slovenia (številka: 2, 2018)
    "Šiv ni šiv" (številka: 2, 2018)
    From Yugoslav ballet to Post-Yugoslav contemporary dance (številka: 2, 2018)
    Zametki postdramskega gledališča na Slovenskem (številka: 2, 2018)
    An introduction to Macedonian-Slovenian theatre relations (1990-2015) (številka: 2, 2018)
  5. 2019
     26

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    Kamišibaj v znamenju kakovosti in umetnosti (številka: 1, 2019)
    Koža kot meja med ontološko in civilizacijsko skonstruiranim Jazom (številka: 1, 2019)
    Theatre reception in Greece and the ideology of greekness (številka: 1, 2019)
    Beneath the invisible cloud (številka: 1, 2019)
    Time travels with kamishibai (številka: 1, 2019)
    Uboj ali terapija (številka: 1, 2019)
    Kamishibai in dialect (številka: 1, 2019)
    Uvodnik (številka: 1, 2019)
    Ugledališčena nomadskost kot plastenje pogleda, raznolikih umetniških kreacij in energij (številka: 1, 2019)
    Slovenski kamišibaj v luči kulturne antropologije (številka: 1, 2019)
    The socio-political function of performing arts and the democratisation of the Republic of Slovenia (številka: 1, 2019)
    Premeščanje užitka zaradi uživanja (številka: 1, 2019)
    Zgodovinjenje scenografije (številka: 2, 2019)
    Elementi monodrame in avtobiografskosti v besedilih Simone Semenič (številka: 2, 2019)
    Uvodnik (številka: 2, 2019)
    Živo-mrtvo telo v dramatiki Simone Semenič (številka: 2, 2019)
    PIšemo in objavljamo, torej smo (številka: 2, 2019)
    Motiv žrtve v dramah Simone Semenič (številka: 2, 2019)
    Zofka Kveder in Simona Semenič (številka: 2, 2019)
    (Še vedno) dramatično stanje sodobne slovenske dramatike (številka: 2, 2019)
    Govorne ploskve Simone Semenič kot performativno razgaljanje jezika (številka: 2, 2019)
    Politika + poetika = etika (številka: 2, 2019)
    "Itak so vsi mrtvi!" (številka: 2, 2019)
    Framing dramaturgy and translation (številka: 2, 2019)
  6. 2020
     18