Revija za univerzalno odličnost
Journal of universal excellence : RUO

  1. 2012
     16

  2. 2013
     18

  3. 2014
     22

    številka: 1 (2014)
    številka: 2 (2014)
    številka: 3 (2014)
    številka: 4 (2014)
    Kako motivirati zaposlene ? (številka: 1, 2014)
    Nagrajevanje koristnih predlogov v organizacijski enoti (številka: 1, 2014)
    Razlike v nagrajevanju inovativnih idej glede na spol v proizvodni organizaciji (številka: 1, 2014)
    Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti v bolnišnici X (številka: 1, 2014)
    Vodenje s karizmo (številka: 2, 2014)
    Vrste neetičnih taktik v pogajanju med kupcem in dobaviteljem (številka: 2, 2014)
    Družbeno odgovorni sonaravni turizem v Sloveniji (številka: 2, 2014)
    Intuitive decision-making and leadership competencies of managers in Slovenian automotive industry (številka: 2, 2014)
    Družbeno odgovorno ravnanje v zdravstvu (številka: 2, 2014)
    Vpliv zadovoljstva zaposlenih na sproščanje človekovih ustvarjalnih potencialov (številka: 3, 2014)
    Vodenje občinske uprave in zadovoljstvo zaposlenih (številka: 3, 2014)
    Primerjava stresa med medicinskim in nemedicinskim osebjem v zdravstvu (številka: 3, 2014)
    Vpliv motivacije na zadovoljstvo zaposlenih (številka: 3, 2014)
    Local self-government as an architect of coalitions for local development (številka: 4, 2014)
    The more the merrier? Strengthening the role of regional governance over the fragmented municipal political system (številka: 4, 2014)
    Possibilities to reform the system of municipalities in Slovenia (številka: 4, 2014)
    Financial independence of local government units in Poland (številka: 4, 2014)
    Burnout and lifestyle of principals and entrepreneurs (številka: 4, 2014)
  4. 2015
     34

    številka: 1 (2015)
    številka: 2 (2015)
    številka: 3 (2015)
    številka: 4 (2015)
    Wearable computing in e-education (številka: 1, 2015)
    A model of smart environment for e-learning based on crowdsourcing (številka: 1, 2015)
    Transnational democracy, legitimacy and the European Union (številka: 1, 2015)
    Connecting social actors in developing integrated tourism products (številka: 1, 2015)
    Application of sharepoint portal technologies in public enterprises (številka: 1, 2015)
    Desinging cloud infrastructure for big data in e-government (številka: 1, 2015)
    Etičnost razmišljanja in etika skrbi v zdravstveni negi (številka: 2, 2015)
    Vrednote generacij (številka: 2, 2015)
    Univerzalna odličnost - vzgoja, izobraževanje in vseživljenjsko izobraževanje (številka: 2, 2015)
    Vpliv dejavnikov na ravni podjetja in ravni dejavnosti na plačilno disciplino podjetij (številka: 2, 2015)
    The impact of exogenous factors on business elite's formation (številka: 2, 2015)
    In search of horizontal government (številka: 2, 2015)
    Zakaj in kako biti družbeno odgovoren? (številka: 3, 2015)
    Buzzwords in politics? (številka: 3, 2015)
    Stalno izboljševanje kakovosti kot pomemben dejavnik strategij inovativnosti in vitkosti (številka: 3, 2015)
    The effects of career planning education (številka: 3, 2015)
    The effects of career planning education (številka: 3, 2015)
    Formation of regional level of self - government in the process of transformation in Slovakia (številka: 3, 2015)
    Kakovost storitev in vloga ljudi (številka: 3, 2015)
    Sistem vodenja kakovosti v storitvenih organizacijah zdravstvenega varstva (številka: 3, 2015)
    Nekatere zablode v poslovnih financah (številka: 3, 2015)
    Spirala življenja kot fenomen zavestnega ustvarjanja (številka: 4, 2015)
    Usmerjenost v samopreseganje in dosežke - vodenje samega sebe (številka: 4, 2015)
    Vidiki etičnega poslovanja (številka: 4, 2015)
    Vseživljenjsko učenje v tretjem življenjskem obdobju (številka: 4, 2015)
    Transdisciplinary product development (številka: 4, 2015)
    Voditeljstvo in uvajanje modela odličnosti EFQM v slovenskem visokem šolstvu (številka: 4, 2015)
    Vzgoja, izobraževanje in vseživljenjsko učenje - vzgojni pristopi (številka: 4, 2015)
    Družbeno odgovorno poslanstvo Arheološkega parka Marof (številka: 4, 2015)
    Predšolsko izobraževanje na poti do odličnosti (številka: 4, 2015)
  5. 2016
     30

    številka: 1 (2016)
    številka: 2 (2016)
    številka: 3 (2016)
    številka: 4 (2016)
    Mehko odločanje po več lastnostih - primer univerze (številka: 1, 2016)
    Competencies of process managers (številka: 1, 2016)
    Implementacija metode 5S v proces proizvodnje (številka: 1, 2016)
    Etični dvom pogajanj s sindikati v podjetju Moje podjetje d.o.o. (številka: 1, 2016)
    Roles of municipal councils in Poland and in the Czech Republic (številka: 1, 2016)
    Primary school teachers' attitudes towards inclusive education in Slovenia (številka: 1, 2016)
    Ageing in place driving urban transformations (številka: 1, 2016)
    Pomen intelektualnega kapitala v podjetju (številka: 2, 2016)
    Vpliv obstoja službe kakovosti na organiziranost kakovosti v organizacijah (številka: 2, 2016)
    Vodenje tima nujne medicinske pomoči v primeru povečanega obsega dela (številka: 2, 2016)
    Competencies assessment using fuzzy logic (številka: 2, 2016)
    Vpliv življenjskega sloga voznikov avtobusov na pojav zdravstvenih težav in absentizma (številka: 2, 2016)
    Vpliv internega marketinga na zavzetost zaposlenih (številka: 2, 2016)
    Vodenje proizvodnje z uporabo modela odličnosti EFQM (številka: 3, 2016)
    Seksting in preiskovanje gradiv s spolno zlorabo otrok (številka: 3, 2016)
    Preko povezovanja do urejenega trga sveže zelenjave v Sloveniji (številka: 3, 2016)
    Izobraževanje znotraj organizacije (številka: 3, 2016)
    Interno izobraževanje (številka: 3, 2016)
    Ustvarjalni potencial članov projektnega tima kot pomemben deležnik projektnega dela (številka: 3, 2016)
    Motivacija na delovnem mestu in vpliv le te na učinkovitost dela (številka: 3, 2016)
    Vpliv dejavnikov vodenja na zavzetost uniformiranih policistov (številka: 4, 2016)
    Matematični model tranzicije tehnologij s stališča sistemskih inovacij (številka: 4, 2016)
    Triangulacija teorij o odličnosti poslovnega modela McKinsey 7S (številka: 4, 2016)
    The influence of social factors on life satisfaction in old age (številka: 4, 2016)
    Knowledge factors and their impact on the organisation (številka: 4, 2016)
    Escalation practices in automotive development (številka: 4, 2016)
  6. 2017
     31

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    številka: 3 (2017)
    številka: 4 (2017)
    Globalization and integration processes in Europe (številka: 1, 2017)
    Razsežnost principa "autopoiesis" v organizaciji in družbi (številka: 1, 2017)
    Menedžment projektov in finančna dodana vrednost (številka: 1, 2017)
    Ugotavljanje prepoznavnosti mediacije v velikem slovenskem podjetju (številka: 1, 2017)
    Towards new quality standards of long-term care in Slovenia (številka: 1, 2017)
    Z dokazi podprte prakse v fizioterapiji (številka: 1, 2017)
    Spodbujanje vrednot družbene odgovornosti z organizacijsko kulturo (številka: 2, 2017)
    Dimenzije človeškega kapitala in organizacijske klime v turističnih agencijah (številka: 2, 2017)
    Kompetence za procesni menedžment (številka: 2, 2017)
    Three fundamental components of the autopoiesic leadership model (številka: 2, 2017)
    Role and status of quality managers in organisation of the future (številka: 2, 2017)
    Vpliv težkega fizičnega dela v aktivni dobi na neto sedanjo vrednost izdatkov za dolgotrajno oskrbo (številka: 2, 2017)
    Spoznanja na področju izbire strategij v podjetju (številka: 2, 2017)
    Analiza življenjskih zgodb razvoja vodij (številka: 3, 2017)
    Oblikovanje sistema kakovosti za validacijo računalniških sistemov - primer farmacevtske industrije (številka: 3, 2017)
    Correlation between QMS characteristics and financial results of organizations (številka: 3, 2017)
    Strategija podjetja in družbena odgovornost (številka: 3, 2017)
    Analiza učeče se organizacije po modelu FUTURE-O v izbrani regijski bolnišnici (številka: 3, 2017)
    Performance of European industry of logistics services before and after economic crises in the years 2008/2009 (številka: 3, 2017)
    Fundamental autopoietic building blocks in 4.0 organization as a challenge to humane organization (številka: 4, 2017)
    Ovire starejših pri aktivnostih v domovih za starejše (številka: 4, 2017)
    Analiza kakovosti podatkov o vodnih izgubah v javnih sistemih oskrbe s pitno vodo (številka: 4, 2017)
    Povezava zavzetosti in zadovoljstva zaposlenih v javnem zavodu s področja kulture (številka: 4, 2017)
    Analiza nesreč v prometu v zadnjih 20 -ih letih v Sloveniji (številka: 4, 2017)
    Organizacijska kultura v slovenskih tujih podjetjih (številka: 4, 2017)
    Urinska inkontinenca pri vrhunskih športnicah (številka: 4, 2017)
    Vpliv brezposelnosti na spremembe zdravstvenega stanja in socialnega statusa (številka: 6, 2017)
  7. 2018
     28

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    številka: 4 (2018)
    Deset let kontrolne teorije sistemov (številka: 1, 2018)
    Vpliv dejavnikov upravljanja in izboljševanja organizacije na zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih v javnem zavodu s področja kulture (številka: 1, 2018)
    Vpliv čustvene inteligentnosti na uspešnost zavarovalnih zastopnikov (številka: 1, 2018)
    Značilnosti alopoietske in avtopoietske družbe iz perspektive doktorandov FOŠa (številka: 1, 2018)
    Vseživljenjsko učenje in izobraževanje kot osnova kakovosti življenja pedagoških delavcev (številka: 1, 2018)
    FMEA in zmanjševanje reklamacij odjemalcev (številka: 1, 2018)
    Mobilna aplikacija za vadbo mišic medeničnega dna (številka: 2, 2018)
    Vpliv človeškega kapitala na poslovno uspešnost turističnih agencij (številka: 2, 2018)
    Kritičen pogled na procese robotizacije v podjetjih (številka: 2, 2018)
    Posodobljen model avtopoietskega vodenja (številka: 2, 2018)
    Korenite spremembe za učinkovitejše javno zdravstvo (številka: 2, 2018)
    Neenakost kakovosti ženskega dela in izzivi za menedžment (številka: 3, 2018)
    Strateški pomen projektov v procesu uresničevanja strategij (številka: 3, 2018)
    Pretirana usmerjenost v samopreseganje in dosežke vodita v deloholizem in izgorelost (številka: 3, 2018)
    Vpliv organizacijske klime na medsebojne odnose, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih (številka: 3, 2018)
    Nevrolingvistično programiranje kot orodje samo-aktualizacije posameznika in odsev v avtopoietski organizaciji (številka: 3, 2018)
    Avtopoietično soupravljanje s pomočjo orodij menedžmenta (številka: 3, 2018)
    Bibliometric analysis of the emerging phenomenon of smart factories (številka: 3, 2018)
    Povezava med vodenjem, organizacijsko kulturo in rezultati organizacij (številka: 4, 2018)
    Vidiki raziskovanja paradigme družbene odgovornosti v visokem šolstvu (številka: 4, 2018)
    Organiziranje časa za tekaški trening (številka: 4, 2018)
    Odkrivanje potencialnih groženj za informacijski sistem (številka: 4, 2018)
    Emerging autopoiesis: on coherence in complexity within organization (številka: 4, 2018)
    Družbena omrežja kot vir informacij za odločanje med študenti samostojnih visokošolskih zavodov (številka: 4, 2018)
  8. 2019
     22

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    številka: 3 (2019)
    številka: 4 (2019)
    Razumevanje samoupravljanja in soupravljanja v slovenskih podjetjih (številka: 1, 2019)
    Razumevanje samoupravljanja in soupravljanja v slovenskih podjetjih (številka: 1, 2019)
    Service quality at the Lebanese University: Faculty of Public Health (številka: 1, 2019)
    Marketing v floristiki - pridobivanje kompetenc (številka: 1, 2019)
    Etična kultura v organizacijah javnega sektorja s področja socialne varnosti v celjski regiji (številka: 1, 2019)
    Ensuring and measuring quality in primary healthcare (številka: 2, 2019)
    Analiza varnosti v cestnem prometu v Sloveniji leta 2018 (številka: 2, 2019)
    Analiza varnosti v cestnem prometu v Sloveniji leta 2018 (številka: 2, 2019)
    Model uporabe orodij menedžmenta (številka: 2, 2019)
    Vpliv družine na vseživljenjsko učenje starostnikov v domovih za starejše (številka: 2, 2019)
    Assessment of sustainable indicators for drinking water management in slovenian municipalities (številka: 3, 2019)
    Izvajanje strateških ukrepov v uspešnih podjetjih (številka: 3, 2019)
    Motivation for social responsibility in nuclear power plants (številka: 3, 2019)
    Analiza prometnih nesreč voznikov motornih koles (številka: 4, 2019)
    Educational leadership and commitment among primary education employees (številka: 4, 2019)
    Pomen medgeneracijskega sodelovanja za starostnike v tretjem in četrtem življenjskem obdobju (številka: 4, 2019)
    Pomen družbene odgovornosti v procesu upravljanja z dizajnom v organizaciji (številka: 4, 2019)
    Učinkovitost obvladovanja procesov v organizaciji (številka: 4, 2019)
  9. 2020
     16

  10. 2021
     12

  11. 2022
     10

  12. 2023
     9