URN_NBN_SI_DOC-7RSXAK37

račiti v AV obdobje šolskih knjižnic. Resnici na ljubo je treb a priznati, da smo knjižničarji naše re­ gije n ajvečk rat uporabljali AV sredstva prav pri u ra h pravljic. Kom binacija pripovedovanja z vzporedno ali kasnejšo uporabo g ra­ m ofona oz. kasetofona se je izkazala za k a r uspešno. Če se z otroki n a koncu še pogovorimo in jih m otiviram o, da narišejo ilustracije k zgodbi, ki so jo poslušali, je naš cilj dosežen. LITERATURA — Kamenik I. — Šircelj M.: Šolska knjižnica kot medioteka (teze): Seminar za vodstvene delavce srednjih šol. — Kamenik I. — Šircelj M.: Šolska knjižnica kot medioteka (teze): Splošna usmeritev vzgojno-iizobražeivailmega dela v usmerjenem lizobraže- ževanju. — Šircelj M. — Kobe M., Šolska knjižnica: (predlog za novi učni načrt za osnovno šolo). — Šolska knjižnica — medioteka v srednjem usmerjenem izobra­ ževanju. — Šircelj M.: Dela in naloge šolskega knjižničarja v sodobnem vzgojno-izobraževalnem procesu. — Lj, 1983. Knjižnica, 27, 1 4, s. 33.

RkJQdWJsaXNoZXIy