URN_NBN_SI_DOC-AY2LGIMB
vzgoja bibliotekarskih kadrov, najno vejši razvoj mehaničnih pripomočkov, novi izumi in eksperimenti na področ ju bibliotekarstva, arhitektura in opre ma knjižnic, dokumentacija, biblio grafija, arhivi itd. Revija ima večje pretenzije, kot je samo ekscerpiranje izbranih člankov. Prizadeva si, da bi omogočila zanimive primerjave med poročili iz raznih držav, posebno pa še, da bi spodbujala k diskusiji, kri tiki in propagiranju novih idej. Poleg tega je za vsakega bibliotekarja dra gocen pripomoček za orientacijo. The Library. Transactions of the Bibliographical Society. (Oxford Uni versity Press. Izhaja štirikrat letno.) Revija je strogo znanstvena s teži ščem na historičnih člankih in raz pravah. Omejuje se na humanistične vede in se ne dotika tehnike in indu strije, pa tudi ne moderne knjižničar ske prakse. V letniku 1963 objavlja med drugim obsežno študijo T. H. Hilla o tem, kakšne probleme pred stavlja za bibliografa pravopis v an gleških tekstih zgodnjega 17. stoletja, prispevek Nicolasa Barkerja o Gibbo- novi bibliografski metodi, itd. V knjiž nih ocenah upošteva revija izključno publikacije bibliografskega značaja. The School Librarian & School Library Review izdaja trikrat letno The School Library Association. Revi ja je namenjena izmenjavi izkušenj med šolskimi knjižnicami raznih ti pov angleških šol, ki se seveda precej razločujejo od naših. Precej mesta v reviji zavzemajo poročila o delu orga nizacije The School Library Associa tion, pa tudi objavljeni članki so v glavnem ponatisi predavanj v okviru te organizacije, članki niso strogo omejeni na področje bibliotekarstva, ampak pogosto segajo tudi na taka področja, kot so mladinska literatura in njeni avtorji, članki o delu v mla dinskih knjižnicah, o uporabi priroč nikov v šolski knjižnici, o izbiri en ciklopedij za šolsko knjižnico, o iz biri knjig za posamezne starostne stopnje pri otroku, so vselej oprem ljeni s seznami ustrezne literature. Knjižne ocene poročajo o strokovnih publikacijah s področja mladinskega knjižničarstva, v skladu z značajem revije pa govorijo tudi o mladinski literaturi na sploh, tako o študijah o mladinski književnosti, o takih po ljudnoznanstvenih delih raznih strok, ki so mladini dostopna, in o najno vejšem mladinskem leposlovju, ki je razdeljeno po starostnih stopnjah otrok. Katarina Bogataj
RkJQdWJsaXNoZXIy