URN_NBN_SI_DOC-AY2LGIMB

vzgoja bibliotekarskih kadrov, najno­ vejši razvoj mehaničnih pripomočkov, novi izumi in eksperimenti na področ­ ju bibliotekarstva, arhitektura in opre­ ma knjižnic, dokumentacija, biblio­ grafija, arhivi itd. Revija ima večje pretenzije, kot je samo ekscerpiranje izbranih člankov. Prizadeva si, da bi omogočila zanimive primerjave med poročili iz raznih držav, posebno pa še, da bi spodbujala k diskusiji, kri­ tiki in propagiranju novih idej. Poleg tega je za vsakega bibliotekarja dra­ gocen pripomoček za orientacijo. The Library. Transactions of the Bibliographical Society. (Oxford Uni­ versity Press. Izhaja štirikrat letno.) Revija je strogo znanstvena s teži­ ščem na historičnih člankih in raz­ pravah. Omejuje se na humanistične vede in se ne dotika tehnike in indu­ strije, pa tudi ne moderne knjižničar­ ske prakse. V letniku 1963 objavlja med drugim obsežno študijo T. H. Hilla o tem, kakšne probleme pred­ stavlja za bibliografa pravopis v an­ gleških tekstih zgodnjega 17. stoletja, prispevek Nicolasa Barkerja o Gibbo- novi bibliografski metodi, itd. V knjiž­ nih ocenah upošteva revija izključno publikacije bibliografskega značaja. The School Librarian & School Library Review izdaja trikrat letno The School Library Association. Revi­ ja je namenjena izmenjavi izkušenj med šolskimi knjižnicami raznih ti­ pov angleških šol, ki se seveda precej razločujejo od naših. Precej mesta v reviji zavzemajo poročila o delu orga­ nizacije The School Library Associa­ tion, pa tudi objavljeni članki so v glavnem ponatisi predavanj v okviru te organizacije, članki niso strogo omejeni na področje bibliotekarstva, ampak pogosto segajo tudi na taka področja, kot so mladinska literatura in njeni avtorji, članki o delu v mla­ dinskih knjižnicah, o uporabi priroč­ nikov v šolski knjižnici, o izbiri en­ ciklopedij za šolsko knjižnico, o iz­ biri knjig za posamezne starostne stopnje pri otroku, so vselej oprem­ ljeni s seznami ustrezne literature. Knjižne ocene poročajo o strokovnih publikacijah s področja mladinskega knjižničarstva, v skladu z značajem revije pa govorijo tudi o mladinski literaturi na sploh, tako o študijah o mladinski književnosti, o takih po­ ljudnoznanstvenih delih raznih strok, ki so mladini dostopna, in o najno­ vejšem mladinskem leposlovju, ki je razdeljeno po starostnih stopnjah otrok. Katarina Bogataj

RkJQdWJsaXNoZXIy