URN_NBN_SI_DOC-CC6FQLSC
Knjižnica 41 (1997)2/3 Literatura 1. Bošnjak, B. "Interakcijski mode) komunikacije z mladimi bralci." Knjižnica, 40 (1996) 3/4:114-133. 2. Bratanič, M. Mikropedagogija: interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja. Za- greb: Školska knjiga, 1993. 3. Grosman, M. Bralec in književnost. Ljubljana: DZS, 1989. 4. Jamnik, T. Knjižim vzgoja otrok od predbralnega obdobja do 9. leta starosti. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport, 1994. 5. Kobe, M., Pahor, N. in Stružnik, E. Napotki za izvajanje bibliopedagoškega dela z razrednimi sknpinami v šolski bijižnici. Vzgojno-izobraževalno delo v šolski knjižnici - medioteki. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 1990. 6. Kordigel, M. "Otroci potrebujejo kič: otroci potrbujejo pravljice". Otrok in knjiga, 21 (1994) 37:50-57. 7. Kordigel, M. Mladinska literatura, otroci in učitelji: komunikacijski model poučevanja mladinske književnosti. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport, 1994. 8. Mariborska knjižnica, Maribor. Poročilo za leto 1992. Maribor: Mariborska knjižnica, 1993. 9. Mariborska knjižnica, Maribor. Poročilo za leto 1993. Maribor: Mariborska knjižnica, 1994. 10. Mariborska knjižnica, Maribor. Poročilo za leto 1994. Maribor: Mariborska knjižnica, 1995. 11. Mariborska knjižnica, Maribor. Poročilo za leto 1995. Maribor: Mariborska knjižnica, 1996. 12. Mariborska knjižnica, Maribor. Poročilo za leto 1996. Maribor: Mariborska knjižnica, 1997. 13. Milarič, V. Dečje jezičko stvaralaštvo. Novi Sad, 1969. 14. Konvencija o otrokovih pravicah. Ljubljana : Slovenski odbor za UNICEF, 1997 15. Normativi in standardi za splošnoizobraževalne knjižnice. Poročevalec Kul- turne skupnosti Slovenije, 6(1987)28: 70-78. 16. Urbanija, J. Strokovni in družbeni položaj knjižničarjev v razvoju knjižničarstva in v njegovi sodobnifunkciji. Ljubljana, 1995. (Doktorska disertacija). 17. Watson, K. "Using picture books with older children". (Prispevek s kon- ference v Amsterdamu od 9.-11. julija 1997), IAIMTE Conference on the teaching and learning of language and literature.). Amsterdam, 1997
RkJQdWJsaXNoZXIy