URN_NBN_SI_DOC-EMFDWJB5

90 izobraževalnega in znanstvenoraziskovalnega procesa na njihovih matičnih visokošol- skih zavodih ter prepoznavanja vloge knjižnic kot dejavnika, ki pomembno vpliva na njegove končne izide. Kovač (2006, str. 104−105) je npr. že kmalu po uvedbi bolonjske prenove opozoril, da novi načini poučevanja in učenja ne bodo mogoči brez ustreznih materialnih pogojev, med njimi tudi knjižnične podpore: »Če naj bi namreč študentje v reformiranih programih več samostojno delali, bi … morali imeti za to ustrezne infra- strukturne pogoje. Za tak način dela namreč študentje potrebujejo knjižnice, ki so od- prte od jutra do poznega večera, ustrezno število računalniško opremljenih čitalniških sedežev ter seveda mentorje in tutorje, ki jih pri samostojnem delu vodijo …« Ker pa se lahko predvideva, da se bodo ob nadaljnjem padanju kazalcev ekonomskega razvoja vlaganja v knjižnično dejavnost še zmanjšala, je nujen tudi premislek o uvajanju novih modelov organiziranosti ter izvajanja in ponudbe storitev visokošolskih knjižnic. Navedeni viri Antell, K. in Engel, D. (2006). Conductiveness to Scholarship: The Essence of Academic Library as Place. Colllege & Research Library , 67 (6), str. 536−560. Applegate, R. (2008). Whose Decline? Which Academic Libraries are »Deserted« in Terms of Reference Transactions? Reference & User Services Quarterly , 48 (2), str. 176−189. Bagget, S. B. in Williams, M. (2012, January-March). Student Behaviors and Opinions Regarding the Use of Social Media, Mobile Technologies, and Library Research. Virginia Libraries , 58 (1), str. 19−22. Pridobljeno 11. oktobra 2012 s spletne strani: http://scholar.lib.vt.edu/ejournals/ VALib/v58_n1/baggett.html Breeding, M. (2009). Uporabniški vmesniki naslednje generacije. Organizacija znanja , 14 (4), str. 144−147. Britto, M. (2011). Planning and Implementation Considerations for the Information Commons in Academic Libraries. Library Student Journal , December 2011 [online]. Pridobljeno 11. novembra 2012 s spletne strani: http://librarystudentjournal.org/index.php/lsj/article/ view/255/317 Božič, M. (2012). Ali so slovenski visokošolski in specialni knjižničarji pripravljeni na spopad z izzivi nove tehnologije? V: Izzivi sodobnih tehnologij (str. 275−289). Ljubljana: Zveza bibliotekarskih društev Slovenije. Calhoun, K. (2009). Potovanje skozi preobrazbe – med preživetjem in razcvetom. Organizacija znanja , 14 (4), str. 138−143. Carlson, S. (2001, 16. november). The Deserted Library: As Students Work Online, Reading Rooms Empty – Leading Some Campuses to Add Starbucks. Chronicle of Higher Education , 48 (12), A35−38. M. Ambrožič: Transformation of Academic Libraries , 57-93 Library, 56 (2012) 4

RkJQdWJsaXNoZXIy