URN_NBN_SI_DOC-ENUJWAVK

dišče njene nabavne politike ustrezno knjižnično gradivo. Ce podjetje ne prisluhne pravočasno potrebam svojih poten­ cialnih kupcev, bo v zdravem gospodarstvu prej ali slej moralo odstopiti svoje mesto bolj uspešnim. Bolj uspešen pa v tem primeru pomeni: imeti stalen stik z ljudmi, spre­ mljati njihove potrebe, se jim dinamično in zlasti še pravočasno prilagajati; pomeni, ustreči potrošniku še preden postane nezadovoljen in si zato poišče drugo podje­ tje. Ce imajo naše knjižnice trenutno v primerjavi s pod­ jetjem, vrženim v tržno konkurenco in v bitko za prežive­ tje, drugačen položaj, ker so institucije "posebnega druž­ benega pomena", pa jih trda tržna logika gotovo ne bo ob­ šla. Zato je jasna in strokovno utemeljena predstava o ustreznosti knjižničnega sklada in s tem nabavne politike dejansko točka, kjer se odloča o uspešnem poslovanju knji­ žnice . Anketna vprašanja smo specificirali tako, da so bralci posebej ocenili ustreznost leposlovne literature, stro­ kovne literature in periodike. Tabela št.9: Zadovoljstvo uporabnikov z leposlovno literaturo (%) Kranj Radovljica Tržič Škofja Loka Popolnoma 53,7 59, 8 71,0 53,9 Deloma 34,6 30, 5 25,0 39,6 Nezadovoljen 1 ,2 1,7 0,5 1,3 Brez odgov. 10, 5 8,0 3,5 5,2 Tabela št. 10: Zadovoljstvo uporabnikov s strokovno literaturo (%) Kranj Padovljica Tržič Škofja Loka Popolnoma 33,9 30, 5 38 31 ,6 Deloma 40, 4 27 ,6 37 32 ,3 Nezadovoljen 5 ,9 3,5 2 6,7 Brez odgov. 19,8 38 ,4 23 19, 3

RkJQdWJsaXNoZXIy