URN_NBN_SI_DOC-ENUJWAVK

omogočala zelo hitro ugotavljanje, kje iskana knjiga je in tudi izposojo - vendar le ob dobrih človeških odnosih med bralci in knjižničnimi delavci. Tabela št. 6: Uporabnik je(ni) dobil želeno gradivo (%) Kranj Radovljica Tržič Škofja Loka Vedno 47 ,2 57 57 ,0 47,9 Včasih 49,7 42 40,5 50,1 Nikoli 0,5 0 0,5 1.1 Tabela št. 7: Vzrok za Kranj neuspešno izposojo (%) Radovljica Tržič i Škofja Loka 1. Knjiga je izposojena 36,7 50 34 37,8 2. Knjižnica knjige nima 19 ,1 43 11 17 ,5 3. Knjiga ni za izposojo 4 ,8 7 5 4,3 4. Knjiga je v tujem jeziku 2,4 0 0 1.1 5. Neodgovorjeno 52, 2 0 60 50,1 Tabela St. 8: Reakcija Kranj uporabnika, če Radovljica knjige Tržič ne dobi (%) Škofja Loka 1. Knjigo kupi 10, 8 33.3 13 15,4 2. Gre v drugo knjižnico 53,4 42 ,4 34 43,2 3. Medknjižn. izposoja 0,0 3,0 4 1, 3 4. Ne išče več 7,7 21 ,3 2 15,0 5. Drugo 11,2 0,0 12 18,4 6. Neodgovorjeno 16,9 0,0 32 17 ,2 8. Ustreznost knjižničnega gradiva Kakor je za vsako podjetje bistvenega pomena ustreznost proizvodov za potrošnike, tako je tudi za knjižnico izho

RkJQdWJsaXNoZXIy