URN_NBN_SI_DOC-G7FGX5YQ

Pedagoška ura v šolski knjižnici Razred: 2. Predm et: knjižnična vzgoja Učna tema: Knjige z oznako »C« Učna metoda: pogovor, razlaga Operativni vzgojno-izobraževalni smoter: vzgojiti samostojne uporabnike knjižnice Učna oblika: frontalna, skupinsko delo Novi pojmi: knjigarna, lastništvo, knjižni listek, hrbet knjige Učni pripomočki: slikanice, knjige UVOD: Obnovim knjižnični red in jih Učenci povedo že znano, pred- opozorim, da si ga lahkosami vsem pa čas in rok izposoje, preberejo, ker visi stalno na istem mestu. OBRAVNAVA: Opišem pot knjige od knjigarne Učenci se spomnijo kurirja iz do police: knjigarne — opišejo k n j i g a r - — ogled, n o. Spomnijo se, da so vse knji- — nakup, ge, ki so si jih izposodili iz šolske — vpis, knjižnice, žigosane — znak last- — oprema, ništva, imajo knjižni listek — — postavitev ugotovijo zakaj in oznako. K nji­ ge so postavljene na policah. Po skupinah si ogledamo njim Učenci ob knjižnih policah ugo- nam enjene knjige, ki imajo tovijo, da so knjige postavljene oznako »C«. po abecedi priimkov pisateljev. Knjige so s »hrbti« obrnjene proti bralcem, ker jih tako lažje najdemo. Skupaj ugotovimo, da so knjige z oznako »C« njim namenjene in da si jih bodo odslej z lahkoto samostojno izbirali, nato pa pra­ vilno postavili na pravo mesto. ZAKLJUČEK: Ob ilustracijah M. Mančka jim Učenci opišejo pozitivne in ne- povem ljudsko pravljico »Zlata gativne lastnosti oseb iz pravlji- ribica« (Velike slikanice). ce.

RkJQdWJsaXNoZXIy