URN_NBN_SI_DOC-IUUMSYKM

UDC 027.7(497.12) Lovrenčič, Zora: et.al .: Modern secondary school-librery and its public relations. Knjižnica, Ljubljana, 33(1989), no. 3/4, p. 73-81 The paper has been written on the basis of 18 contribu­ tions which were sent in by the librarians of secondary school libraries. Our goal was to represent a real picture of a "modern secondary school library". The fact is that libraries of this kind perform their services in a tolera­ ble way in spite of many problems which they are faced with, e.g.lack of space, obstolate eguipment, small finan­ cial means, inadeguate staff, etc. A librarian in a se­ condary school library should be treated in the same way as a teacher. His work should be recognized as an integral part of education. 0 sodobni knjižnici v šolah srednjega usmerjenega izobaže- vanja (SUI), danes še zelo težko govorimo, vendar pa se knjižničarji trudimo, da v obstoječih razmerah kar naj­ bolje uresničujemo zadane naloge. - nabava knjižničnega gradiva, ki je potrebna za izvajanje vzgojno-izobraževalnih programov, - vzgoja učenca v uporabnika knjižničnega gradiva, informacijskih virov in knjižničnih pomagal. Vendar pa nas pri izpolnjevanju teh nalog obremenjujeta predvsem - prostorska stiska in - promanjkanje opreme. Pomanjkanje prostora v knjižnicah SUI je pogojeno s pro­ storsko stisko v srednji šoli, tako da se skoraj vsak pro­ sti kvadratni meter najprej izkoristi za učilnico in čisto na koncu morda za razširitev šolske knjižnice. Lokacija knjižnice v šolah SUI Lokacijsko so knjižnice postavljene tam, kjer je bil pro­ stor in ne tam, kjer bi lahko najbolje opravljale svoje naloge. Največkrat je knjižnica v prostoru, ki je bil namenjen za učilnico, v najslabšem primeru v kakšnem kabi­ netu ali celo v dveh različnih zgradbah.

RkJQdWJsaXNoZXIy