URN_NBN_SI_DOC-LBUP0HOX

Spet se postavi vprašanje, katero število prebivalcev upoštevati in kako ravnati v primeru manjšin. V takih primerih bi se veljalo ravnati po zdravi pameti in razumu, vendar pa bi bilo kljub temu dobro postaviti neke osnovne parametre in navodila, po katerih naj bi se ravnali. 3.2 Šolske knjižnice Glede fonda Šolskih knjižnic je situacija nekoliko drugačna, čeprav zakono- dajalec ni posebej obravnaval šolskih knjižnic za manjšine. Glede fonda obstoječi določili kar ustrezata: Pravilnik o strokovnih in tehničnih pogojih za začetek dela knjižnic 3.člen Osnovnošolska knjižnica ima potreben obseg in izbor knjižničnega gradiva za začetek dela, če ima vsaj osem enot na učenca, vendar ne manj kot tri tisoč enot za učence in vsaj tisoč enot aktualne strokovne in pedagoške literature... 4. člen Šolska knjižnica-medioteka ima potreben obseg in izbor knjižničnega gradiva za začetek dela, če ima vsaj deset enot na učenca, vendar ne manj kot tri tisoč enot za učence in vsaj tisoč enot aktualne strokovne in pedagoške literature... Natančno določeno število knjižničnih na učenca ne ustvarja nobene dis- kriminacije glede manjšine. Minimalnih 3.000 enot tudi ni tako nedosegljivih, istočasno pa zagotavljajo ustrezen izbor najnujnejše literature za delovanje šolske knjižnice. 4. Kadri 4.1 Splošnoizobraževalne knjižnice Pravilnik o strokovnih in tehničnih pogojih za začetek dela knjižnic 8. člen Splošno-izobraževalna knjižnica izpolnjuje pogoje za začetek dela, če ima najmanj dva knjižničarska delavca, in sicer bibliotekarja ali višjega knjižničarja in knjižničarja ali knjižničarskega manipulanta. Šolska knjižnica izpolnjuje pogoje za začetek dela, če ima najmanj enega knjižničar-

RkJQdWJsaXNoZXIy