URN_NBN_SI_DOC-TC6VUXO1
predavanj iz bibliotakonomi je, bibliografije in dokumentacije, in to v nekem določenem obdobju (morda na prvi stopnji) 'ter bi na to opravili delne izpile; ali pu bi zanje organizirali zgoščene biblio tekarske tečaje med študijem ozi roma po diplomi, kakor bi podob no pripravljali tudi specializiram ibiMiatokarski 'študij na tretji stopnji univerzitetnega šolanja. Takšna je bila dosedanja pot prizadevanj za uvedbo rednega bibliotekarskega šolanja, takšni so okvirni prognami, takšne so 'težave in problemi. V približno enakem položaju so tudi naši ko- llegi v Beogradu in Zagrebu. Ven dar smo povsod prepričani, da je v interesu naše stroke, knjižnic in celotnega kulturnega razvoja naše družbe, da se to vprašanje čim- rej ugodno ireši. K temu cilju odo morala biti usmerjena tudi naša nadaljnja prizadevanja. Branko Berčič
RkJQdWJsaXNoZXIy