URN_NBN_SI_DOC-TC6VUXO1

predavanj iz bibliotakonomi je, bibliografije in dokumentacije, in to v nekem določenem obdobju (morda na prvi stopnji) 'ter bi na­ to opravili delne izpile; ali pu bi zanje organizirali zgoščene biblio­ tekarske tečaje med študijem ozi­ roma po diplomi, kakor bi podob­ no pripravljali tudi specializiram ibiMiatokarski 'študij na tretji stopnji univerzitetnega šolanja. Takšna je bila dosedanja pot prizadevanj za uvedbo rednega bibliotekarskega šolanja, takšni so okvirni prognami, takšne so 'težave in problemi. V približno enakem položaju so tudi naši ko- llegi v Beogradu in Zagrebu. Ven­ dar smo povsod prepričani, da je v interesu naše stroke, knjižnic in celotnega kulturnega razvoja naše družbe, da se to vprašanje čim- rej ugodno ireši. K temu cilju odo morala biti usmerjena tudi naša nadaljnja prizadevanja. Branko Berčič

RkJQdWJsaXNoZXIy