URN_NBN_SI_DOC-U6L59CQ7
SIR * IUS, november 2016 34 Na podlagi zbranih podatkov o zaznavah predstavnikov anketiranih občin o trditvah, ki so uporabljene za merjenje neodvisnosti NRI-ja, smo sestavili tabelo 1, v kateri prikazujemo, kako so občine z različno obliko organiziranosti notranjega revidiranja ocenjevale dejavnike neodvisnosti NRI-ja na postavljeni merski lestvici od 1 do 5, kjer je raven 1 popolnoma odvisen do ravni 5 popolnoma neodvisen glede posameznih dejavnikov neodvisnosti NRI-ja. V tabeli 1 so podatki o številu odgovorov odstotna razporeditev podanih odgovorov anketirancev. Tabela 1: Vpliv oblike organiziranosti notranjega revidiranja na ocenjevanje dejavnikov neodvisnosti NRI-ja Oblika organiziranosti notranjega revidiranja Lestvica strinjanja s trditvijo§ 1 Se popolnoma ne strinjam (popolnoma odvisen) 2 3 4 5 Se popolnoma strinjam (popolnoma neodvisen) NRI je pri svojem delu popolnoma neodvisen (Q 8a). Lastna NRS 0 0 0 3 4 0 % 0 % 0 % 43 % 57 % Skupna NRS 0 0 5 3 12 0 % 0 % 25 % 15 % 60 % Zunanji izvajalec NR 0 1 2 3 20 0 % 4 % 8 % 12 % 77 % * Občine v vzorcu Q 8a 0 (0 %) 1 (2 %) 8 (15 %) 9 (17 %) 36 (67 %) NRI ima odprt in neposreden stik z najvišjim poslovodstvom občine (Q 8b). Lastna NRS 0 0 1 4 2 0 % 0 % 14 % 57 % 29 % Skupna NRS 0 0 4 4 12 0 % 0 % 20 % 20 % 60 % Zunanji izvajalec NR 0 1 3 2 20 0 % 4 % 12 % 8 % 77 % * Občine v vzorcu Q8b 0 (0 %) 2 (4 %) 8 (15 %) 10 (19 %) 34 (63 %)
RkJQdWJsaXNoZXIy