URN_NBN_SI_DOC-U6L59CQ7
SIR * IUS, november 2016 40 2. skupna notranjerevizijska služba, 3. lastna notranjerevizijska služba. 4. DODATNI IZSLEDKI RAZISKAVE IN RAZPRAVA Na podlagi spoznanj domačih in tujih avtorjev smo želeli ugotoviti, ali oblika organiziranosti notranjerevizijske dejavnosti v slovenskih občinah lahko vpliva na raven neodvisnosti NRI-jev. Tudi v slovenskih občinah ima namreč župan možnost samostojnega odločanja med organiziranjem lastne oz. skupne notranjerevizijske službe ter najemom zunanjega NRI-ja. Ali se predhodno opisane razlike med različnimi skupinami (možnostmi organiziranja notranjega revidiranja v občinah) tudi statistično kaj razlikujejo? Za ta odgovor smo analizirali variance zbranih podatkov. Rezultate analize variance oz. ANOVE s pripadajočimi testi zanesljivosti prikazujemo v tabeli 2. Tabela 2: Rezultati testa ANOVA po posameznih spremenljivkah neodvisnosti NRI-jev Spremenljivka Vsota kvadratov Prostostne stopnje Povprečje kvadratov F-statistika Stopnja značilnosti 8a 3,063 2 1,021 1,575 0,207 8b 7,034 2 2,345 3,448 0,023 8c 2,894 2 0,965 1,690 0,181 8d 0,942 2 0,314 0,204 0,893 8e 6,583 2 2,194 1,467 0,235 8f 4,392 2 1,464 1,297 0,286 8g 6,820 2 2,273 2,851 0,047 8h 2,346 2 0,782 0,619 0,606 8i 5,602 2 1,867 1,447 0,241 Vir: lastni izračun. Kot je razvidno iz tabele 2, se statistično značilne razlike med odgovori posameznih skupin pokažejo le pri trditvah o neodvisnosti NRI-jev pod oznako 8b in 8g. Pri vseh ostalih razlike sicer obstajajo, vendar dobljeni rezultati glede na izbrano 5-odstotno stopnjo zaupanja niso statistično značilni in jih imamo zato lahko za naključne. Zato le v primeru trditev 8b in 8g lahko sprejmemo hipotezo H1, v ostalih trditvah pa ne. To pomeni, da so po trditvi 8b ( NRI ima odprt in neposreden stik z najvišjim poslovodstvom ) in 8g ( NRI ima neomejen dostop do celotne dokumentacije, do vseh zaposlenih in prostorov ter uporabe strojne in programske opreme ) anketiranci dali takšne odgovore, na osnovi katerih lahko
RkJQdWJsaXNoZXIy