URN_NBN_SI_doc-MJTFCABS

108 P. Pavletič: Radio Show on Books and Libraries as a Means of Promoting the Public Library , 95-110 Library, 57 (2013) 2-3 5.7 Kaj je bilo doseženo? Z rednim oddajanjem Tvoje, moje, naše knjižnice je knjižnica dosegla večjo pojavnost in odmevnost ter predstavila svoje storitve v javnosti, z načrtno zvočno podobo oddaje pa se je ustvarila pomembna prepoznavnost oddaje med poslušalci. Pri tem so avtorji poskušali slediti zastavljenim ciljem: vzbuditi zanimanje za obisk in uporabo storitev splošne knjižnice pri potencialnih uporabnikih, razširiti krog uporabnikov ter tako po- večati obisk in izposojo. Statistike v zadnjih letih kažejo nenehno rast števila obiskovalcev vseh oddelkov knji- žnice, povečuje se tudi število enot izposojenega gradiva, k čemur je gotovo pripo- mogla promocija dejavnosti s pomočjo radijske oddaje. Vzbudilo se je zanimanje za predstavljena literarna dela, zaradi povečanega povpraševanja po predstavljenih delih pa je knjižnica ponudila nekatere dodatne aktivnosti: štirikrat na leto natisne ažurira- no zgibanko z naslovom Priporočamo , v kateri navaja kratke vsebine knjižnih novosti, predstavljenih v preteklih radijskih oddajah, vsebina predstavljenih knjig pa je redno objavljena tudi na spletni strani knjižnice. 12 Na zgibankah se kot vizualno sredstvo uporabljajo logotip lokalnega radia, frekvenca oddajanja ter časovni termin oddaje, s čimer se poleg kakovostne literature promovira tudi radijska oddaja. Svoje televizijske oddaje knjižnica (še) ne pripravlja, v zadnjih letih pa je sodelovanje z lokalnim radiem prešlo tudi na sodelovanje z lokalnim TV-kanalom. Med kulturnimi novicami se predstavljajo novosti na knjižnih policah, najbolj brana dela preteklega obdobja in podobno. 6 Zaključek Sodoben pristop k trženju neprofitnih storitev in pospešen razvoj elektronskih medijev ponujata knjižnicam nešteto novih poti, prek katerih bodo oglaševale svoje dejavnosti in vzpostavljale stike z javnostjo. Prek enega tržnega medija in z enim oglaševalskim orodjem lahko zaobjamejo le določene ciljne skupine, zato Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin uporablja več orodij in več poti, med katerimi je tudi radijska oddaja. Čeprav je to medijski kanal, ki so ga nemara sodobnejši že izpodrinili, lokalne radijske postaje dosegajo visoko poslušanost in pokrivajo širok spekter poslušalstva, zato je pojavnost v tem mediju pomembna. 12 Pridobljeno 21. decembra 2012 s spletne strani: http://www.tol.sik.si/priporocamo.html

RkJQdWJsaXNoZXIy