URN_NBN_SI_doc-MJTFCABS
109 P. Pavletič: Radijska oddaja o knjigah in knjižnicah kot sredstvo promocije splošne knjižnice , 95-110 Knjižnica, 57 (2013) 2-3 Da je v prihodnje ena ključnih nalog splošnih knjižnic iskanje novih poti knjižnične pro- mocije, govorijo tudi rezultati javnomnenjske ankete, ki jo je leta 2011 naročilo Združe- nje splošnih knjižnic (Javnomnenjska, 2011). Anketiranci so namreč glede prihodnjih usmeritev knjižnic poleg izboljšanja storitev za uporabnike s posebnimi potrebami in izboljšanja ponudbe informacij o zgodovini domačega kraja najbolj naklonjeni boljše- mu informiranju javnosti o ponudbi splošnih knjižnic. Navedeni in preostali viri AIDA (marketing) . Pridobljeno 10. januarja 2013 s spletne strani: http://en.wikipedia.org/wiki/ AIDA_(marketing) ALA & National Public Radio launch author radio show. (1982). Library journal , 107 (3), str. 216. Booklist assistant editor hosts book-review radio show. (1994). American libraries , 25 (2), str. 204. Devetak, G. (1999). Temelji trženja in trženjska zasnova podjetja . Koper: Visoka šola za management. Primorski val . Pridobljeno 20. decembra 2012 s spletne strani: http://www.primorskival.si/ vsebina.php?id=2 Ivančič, J. (2006). Pričakovanja potencialnih uporabnikov kot izhodišče za promocijo splošne knjižnice . Diplomsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta. Ivančič, M. (2012). Radio kot Radio Koper . Koper: samozaložba. Javnomnenjska telefonska raziskava med člani, uporabniki in neuporabniki slovenskih splošnih knjižnic. Poročilo. (2011). Maribor: Interstat. Pridobljeno 10. januarja 2013 s spletne strani: http://zdruzenje-knjiznic.si/dobro-je-vedeti/dokumenti/ Kanič, I. [et al.] (2009). Bibliotekarski terminološki slovar . Knjižnica, 53 (3-4). Kje nas lahko slišite? Pridobljeno 9. maja 2013 s spletne strani: http://www.primorskival.si/ vsebina.php?id=4 Kovačec, M. (2011). Vloga lokalnega radia . Diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa. Maribor: Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko. Kovář, B. (2000). Predstavimo se javnosti. Splet orodij tržnega komuniciranja v splošni knjižnici. Knjižnica , 44 (3), 67–86. Ljubić, M. (1983). Filmska izrazna sredstva . 4. zvezek. Ljubljana: Dopisna delavska univerza Univerzum. Lomax, G. in Brandehoff, S. (1998). Story Lines America joins libraries and public radio in smash kick-off. American Libraries , 29 (1), 88–89. Making links with BBC. (2004). Library & information update 3 (2), str. 14. Maligoj, U. (2003). Trženje knjižničnih storitev . Diplomska naloga. Koper: Visoka šola za management. Nagode, A. (2003). Promocijska dejavnost visokošolske knjižnice. Primer Knjižnice Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo. Knjižnica , 47(3), 131–161. Potočnik, V. (2002). Temelji trženja : s primeri iz prakse . Ljubljana: GV založba.
RkJQdWJsaXNoZXIy