URN_NBN_SI_doc-Y9VQKAN7

199 Jezikovna raba in pedagoški proces ali zakaj je učenje latinščine danes še vedno smiselno? Svet Evrope, Guide for the development and implementation of curricula for plurilingual and intercultural education , Strasbourg, 2010. https://www.coe.int/t/dg4/lingu- istic/Source/Source2010_ForumGeneva/GuideEPI2010_EN.pdf (pridobljeno: 29.06.2016) Sunčič, Maja, Antika za vsakdanjo uporabo: antika v sodobni popularni kulturi, ko- munikaciji in trženju, Antika za tretje tisočletje (ur. Branko Senegačnik in Maja Sunčič). Ljubljana: Založba ZRC, 2004, str. 213–238. Sunčič, Maja, Domača tujost antičnih imen in »Zakon o javni rabi slovenščine«, Ke- ria , 6, 2004, št. 2, str. 53–70. Verschueren, Jef. Razumeti pragmatiko , prevedla Irena Prosenc, Ljubljana: *cf, 2000. Žagar, Ž. Igor in Barbara Domajnko, Argumentiranost kot model razumevanja (uspešne) komunikacije, Domžale: Izolit, 2006. Žmavc, Janja. Pouk latinščine v osnovni šoli ter njegovo mesto v sodobni vzgoji in izobraževanju, Šolsko polje , 16, 2005, št. 1, str. 107–123.

RkJQdWJsaXNoZXIy