Meni
SLO
|
ENG
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 13
Tip gradiva
knjige (1)
znanstveno časopisje in članki (12)
Časopisje in članki - naslov
Pedagoška obzorja (5)
Revija za elementarno izobraževanje (5)
Sodobna pedagogika (2)
Časopisje in članki - oblika
članki (12)
Jezik
slovenski (13)
Leto izida
2006 (1)
2008 (2)
2009 (3)
2012 (1)
2013 (1)
2015 (1)
2016 (1)
2017 (2)
2020 (1)
Izvor
Narodna in univerzitetna knjižnica (1)
Pedagoška obzorja (5)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (5)
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije (2)
Vsebina
Filozofija, psihologija (1)
Vzgoja, izobraževanje (11)
Založnik
Pedagoška fakulteta (10)
Pedagoška obzorja (5)
Univerzitetna založba Univerze (1)
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije (2)
Pravice
pravice pridržane (13)
Dostop
Omejen (namenski terminali v prostorih NUK) (5)
Prost (8)
Išči med rezultati (
13
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Analiza kartografskega opismenjevanja v slovenskih in angleških osnovnih šolah
Avtorji:
Hojnik, Tina (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2012, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (82 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka
Avtorji:
Korošec, Urška (avtor)
/
Ambrožič-Dolinšek, Jana (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2009, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (956 kB)
1. TXT datoteka (25 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah
Avtorji:
Plazar, Sonja (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2008, letnik 1,
številka 3/4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (111 kB)
1. TXT datoteka (26 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Analiza inovacijskih projektov z vidika zastopanosti družboslovnih vsebin
Avtorji:
Matjašič, Jasmina (avtor)
/
Seršen, Ksenija (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2009, letnik 2,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1010 kB)
1. TXT datoteka (32 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja
Avtorji:
Korban Črnjavič, Maja (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2009, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1059 kB)
1. TXT datoteka (26 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Didaktične značilnosti učbeniških kompletov za pouk spoznavanja okolja po oceni učiteljev
Avtorji:
Hus, Vlasta (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
Vir:
Sodobna pedagogika
Številčenje: 2008, letnik 59 = 125,
številka 4
Izvor: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
1. PDF datoteka (91 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Odprti pouk pri predmetu spoznavanje okolja
Avtorji:
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Sodobna pedagogika
Številčenje: 2006, letnik 57 = 123,
številka 2
Izvor: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
1. PDF datoteka (723 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Martinova učna pot kot medgeneracijski park v Kamnici
Avtorji:
Ambrožič-Dolinšek, Jana (urednik)
/
Hus, Vlasta (urednik)
/
Konečnik Kotnik, Eva (urednik)
Vir:
knjige
Izvor: Narodna in univerzitetna knjižnica
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (38 MB)
1. TXT datoteka (248 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Učitelji in konstruktivistični pristop pri pouku družbe
Avtorji:
Jančič, Polona (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Pedagoška obzorja
Številčenje: 2017, letnik 32,
številka 3/4
Izvor: Pedagoška obzorja
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Študenti razrednega pouka in pridobivanje znanja o učenju učenja
Avtorji:
Koprivnik, Minka (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Pedagoška obzorja
Številčenje: 2017, letnik 32,
številka 2
Izvor: Pedagoška obzorja
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Preživljanje prostega časa četrtošolcev
Avtorji:
Smole, Urška (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Pedagoška obzorja
Številčenje: 2016, letnik 31,
številka 2
Izvor: Pedagoška obzorja
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu družba v 4. razredu
Avtorji:
Matjašič, Jasmina (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
Vir:
Pedagoška obzorja
Številčenje: 2013, letnik 28,
številka 3/4
Izvor: Pedagoška obzorja
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Elementi trajnostnega razvoja v učnem načrtu Spoznavanje okolja
Avtorji:
Potočnik, Katja (avtor)
/
Hus, Vlasta (avtor)
Vir:
Pedagoška obzorja
Številčenje: 2015, letnik 30,
številka 1
Izvor: Pedagoška obzorja
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility