URN_NBN_SI_DOC-1UYKS1HB
MEDNARODNE TENDENCE V SODOBNEM IZOBRAŽEVANJU BIBLIOTEKARJEV Paul Kaegbain, Katedra za bibliotekarstvo Univerza v Kfilnu UDK 02:378(430.1) Na področju visokega Šolstva je že dolgo sprejeto načelo, da je reforma učnih načrtov stalna naloga institucij, ki se ukvarjajo s poučevanjem in raziskovanjem najrazličnej ših strokovnih disciplin. V številnih zakonih o visokem šolstvu je to obveznost do reforme jasno začrtal zakonoda jalec, prav tako tudi matične dežele visokih Sol v Zvezni republiki Nemčiji. Na dlani je, da je nujno potrebno učne strukture in učne vsebine prilagajati spreminjajočim se zahtevam, ki jih prinaša čas. Uporaba novih tehnik, moder nih delovnih postopkov, vidik racionalizacije, spoznanja znanstvenih raziskav in rezultati v praksi preizkušenih projektov - vse to nas sili v evalvacijo učnih metod v vseh strokah, predvsem pa na področjih, ki so uporabniško usmerjena. To načelo velja tudi za izobraževanje bibliotekarjev, pri katerih mora visoko mesto zavzemati zlasti praktična upo rabnost znanj, pridobljenih med študijam stroke. Takšna razmišljanja pa so v prvi vrsti odvisna od spreminjajočega se obsega nalog samih knjižnic in od ciljev, ki se jim zastavljajo glede na socio-kulturni položaj v družbi, ki ji morajo biti na voljo* . Ob pregledu zadnjih dveh desetletij lahko v svetu regi striramo zelo opazen razvoj, ki je zajel knjižnice v posa meznih deželah. Ta razvoj je posebej viden na treh področ jih: 4.1
RkJQdWJsaXNoZXIy