URADNI VESTNIK OBČINE TRZIN - št. 11/2014, 23. december 2014 URADNI VESTNIK Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08-odl. US, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12-ZUJF), tretje alineje prvega odstavka 35. člena in 28. člena prehodnih in končnih določb Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 - uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 94/09 - odl. US, 4/10, 20/11, 100/11-odl. US in 111/13) na 3. redni seji dne 17.12.2014 sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin podaja pozitivno mnenje k Strateškemu načrtu javnega zavoda Knjižnica Domžale za obdobje 2014 - 2019. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3-1/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 — uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US in 40/12 -ZUJF), 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) in 30. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 9/07) na 3. redni seji, dne 17.12.2014 sprejel naslednji NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška c. 22, 1236 Trzin Na podlagi 42. člena Statuta Občine Trzin (Ur. vestnik Občine Trzin, št. 2/99, 4/2000, 5/03, 2/06 in 8/06) in 29. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Ur. vestnik Občine Trzin, št. 9/07) je Nadzorni odbor občine Trzin na 13. korespondenčni seji z dne 25.09.2014 sprejel KONČNO POROČILO nadzora nad financiranjem z občinskimi sredstvi pri upravljanju s prostori in dejavnostjo centra ivana hribarja Ime nadzorovanega organa: Občina Trzin Mengeška 22 1236 Trzin Odgovorna oseba nadzorovane osebe: Tone Peršak, župan Uvod Nadzorni odbor Občine Trzin je na svoji 25. redni seji dne 05.03.2014 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad financiranjem z občinskimi sredstvi. V delovno skupino sta bila imenovana Katarina Kadunc in Mitja Kovaljev. SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Končnim poročilom nadzora nad financiranjem z občinskimi sredstvi pri upravljanju s prostori in dejavnostjo Centra Ivana Hribarja. 2. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Končnim poročilom Nadzornega odbora o nadzoru nad programskim in finančnim delom občinskega glasila Odsev. Na podlagi zahtevka za pripravo osnovne dokumentacije, je Občina Trzin v marcu 2014 pripravila dokumente, delovna skupina se je prvič sestala 9. aprila 2014. Na podlagi opravljenega pregleda smo zahtevali dodatna pojasnila, ki smo jih prejeli in proučili 25.4.2014, ter pregled zaključili na tem sestanku delovne skupine dne 25.4.2014. Osnutek poročila smo izdelali 23.7.2014. Odgovor nadzorovane osebe na osnutek poročila smo prejeli 28.7.2014 ter nato sestavili končno poročilo. Namen in cilj nadzora: Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3-2/2014 Datum: 17.12.2014 župan: Peter LOŽAR, l.r. preveriti skladnost finančnega poslovanja z zakoni in podzakonskimi akti ter preglednost poslovanja; preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom Občine Trzin; ugotoviti pravilnost vodenja poslovnih knjig; poročati o ugotovljenih nepravilnostih; podati priporočila in predloge za nadaljnje poslovanje organa. 172 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 Ugotovitveni del Nadzorni odbor izreka pozitivno mnenje o predmetu nadzora — nadzor nad financiranjem z občinskimi sredstvi pri upravljanju s prostori in dejavnostjo Centra Ivana Hribarja za leto 2013. V nadaljevanju podajamo ostale ugotovitve in z njimi povezana priporočila, ki izhajajo iz opravljenega nadzora. Priporočila in predlogi 1.A Prihodki od najemnin dvorane — primer Anavrin Ugotovitev: Pri pregledu zaračunavanja prihodkov od najemnin dvorane Marjance Ručigaj smo v primeru Anavrin za najem v mesecu novembru in decembru 2012 ugotovili, da je društvo dvorano potrebovalo 2 dni za snemanje, en dan prej pa za vnos opreme. Izstavljeni račun je na podlagi prejetih pojasnil ustrezen, vendar zajema 2 dni najema. Dan, ko je bil vnos opreme ni zaračunan, vendar tudi dvorano ni mogel nihče uporabljati. Ker nimamo podatka, da bi bilo zanimanje koga drugega za točno tisti dan najema, menimo, da Občina ni pomembno napačno obračunala najemnino za uporabo društvu Anavrin. Priporočilo: Skladno z odzivom Občine Trzin na naša vprašanja se strinjamo, da mora občina bolj podrobno kontrolirati dejanske porabe ur najema — skladnost dejanske uporabe prostora s tistim, kar je bilo vnaprej dogovorjeno in potem zaračunano. Občina je pojasnila, da se bolj podrobna kontrola vrši šele od leta 2014 dalje. Prosimo, da nadaljujete z dobro prakso. Odziv nadzorovane osebe: Pri oddajanju dvorane Marjance Ručigaj je občina že sama opazila, da so se dogodile v zvezi z rezervacijami in dejanskim časom najema zgodile neprijetne situacije. Skladno z navedenim je občina konec leta 2013 začela striktno kontrolirati (glede na dejansko prisotnost) najem dvorane. Poostrena kontrola pa negativno vpliva na potencialne najemnike, saj nekateri očitajo dlakocepljenje in to, da je dvorana v primerjavi z ostalimi občinami občutno dražja. V občinski upravi glede na analizo cen in kontrole najema dvorane v okolici menijo, da ni tako in bodo s tem nadaljevali. 1.B Prihodki od najemnin dvorane — primer Zavod Lartko Ugotovitev: Pregledali smo zaračunavanje najemnin Zavodu Lartko. Zaračunavanje poteka na podlagi sklenjenih pogodb in aneksov. Zavod že vrsto let najema prostore s strani Občine Trzin. Zaračunavanje je skladno s sklenjenimi pogodbami. Cena opredeljena v pogodbi pa je nižja od cene po ceniku oziroma tudi ob spremembi pogojev, na primer ob povečanju števila ur najema dvorane, se pogodbena cena ni spremenila, z aneksom so se opredelili le novi termini najemov. Na podlagi prejete obrazložitve je v interesu občine, da bi občanom v Občini Trzin ponudili možnost za obiskovanje glasbene šole. Priporočilo: Iz prej navedenega ugotavljamo odstopanje od internih aktov oziroma pravil občine. Ne moremo se prepričati, ali je bolj pravilno in ceneje oddajati prostore po nižji ceni od opredeljenih v cenikih in pravilih, ali bi bilo bolj pravilno sofinancirati društvo, v kolikor ima Občina interes, da obiskovalci glasbene šole prejmejo ugodnejšo ceno. Takšna odstopanja od standardnih pogojev najema prostorov v CIH mora Občina Trzin utemeljiti in argumentirati z namenom, da ne pride do kršenja predpisov. Odziv nadzorovane osebe: Občina ne krši svojih internih predpisov, saj le teh za oddajo poslovnih prostorov v CIH nima, velja namreč zakon. Kadar je bila Zavodu Lartko v najem oddana dvorana, je bila najemnina v skladu s Sklepom o pogojih in ceniku za najem, sprejet 15.6.2007. Drži dejstvo, da se skozi leta cena za najem pisarne ni bistveno spreminjala, so se pa spreminjale oziroma povečevale ure najema. V prostorih Mladinskega kluba občasno vadijo, saj pogosto nastopajo brezplačno na občinskih prireditvah. Glede na opozorilo nadzornega odbora bomo sklenili aneks, kjer se bo točno določila površina, ter odpravili dvome o premalo zaračunani najemnini. 2. Sofinanciranje nakupa opreme Ugotovitev: Občina Trzin na podlagi pogodbe o sofinanciranju delovanja Zdravstvenega doma Domžale sofinancira tudi investicije v ambulanti Trzin. V letu 2012 je občina sofinancirala nakup 4 stolov v skupni vrednosti 969 EUR. Nakup je opravil ZD Domžale oziroma ambulanta Trzin. Občina Trzin pri tem nima neposredne kontrole nad izbiro dobavitelja oziroma kontrole nad tem, ali je ambulanta pri nakupu ravnala smotrno. Ker gre za nižji znesek tudi po zakonu ni zaveze k pridobivanju večjega števila ponudb. Priporočamo: Na splošno priporočamo Občini Trzin, da v primerih, ko sofinancira investicije določenim zavodom in društvom (se pravi ne samo ZD Domžale), da skuša v čim večji meri preveriti ali je zavod/društvo opravilo nakup investicije, ki je sofinancirana, na gospodaren in smotrn način. Morda lahko občina določi zneskovni prag nad katerim bi bilo potrebno, da se za sofinanciranje Občini predloži ne le račun za plačilo, temveč tudi izbor dobavitelja in podlage za odločitev o nakupu. Odziv nadzorovane osebe: Proračunski uporabniki so prav tako kot Občina zavezani k spoštovanju načela gospodarnosti in smotrnosti nakupa opreme, ter zavezani spoštovati Zakon o javnih naročilih. Občina skuša tudi pri proračunskih uporabnikih pri preverjanju slediti ali je bila preverjena cena na trgu, pridobljena konkurenčna ponudba, ali je bil popis del korekten,... 3. Stroški telefonskih storitev Ugotovitev: Pri pregledu stroškov CIH, ki jih financira Občina Trzin smo pregledali tudi račune za telefonske storitve. Posebnih pomanjkljivosti nismo zaznali. Ugotavljamo pa, da Občina Trzin težko neposredno vrši kontrolo nad opravljenimi klici. Strošek 173 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 stacionarnega telefona je razmeroma visok, delno zaradi klicev v mobilna omrežja, delno pa verjetno tudi, ker ni možno vzpostaviti neposredne kontrole, za kakšne namene se klici opravljajo. Za boljši občutek o stroških navajamo, da je Občina Trzin v mesecu Juliju 2013 imela za 218,94 EUR stroškov telefona na Občini Trzin (kjer je zaposlena občinska uprava) ter za 142,02 EUR stroškov za telefon v CIH-u. Menimo, da je razmerje neprimerljivo, glede na to, da se v CIHu ne opravljajo večje uradne storitve za občane. Priporočilo: Z namenom zmanjšanja telefonskih stroškov priporočamo Občini Trzin, da racionalizira porabo na telefonih v CIH. Občina Trzin naj naroči podroben razčlenjen račun za telefon (z vsemi izpisi telefonskih številk) in občasno preveri namen klicev ter njihovo upravičenost. Odziv nadzorovane osebe: Na višino stroškov telefonskih storitev v CIH je Občina že dlje časa neuspešno opozarjala društva oziroma dežurne v informacijskem centru. V maju 2014 je Občina pričela z aktivnostmi za znižanje stroškov s pisnim pozivom k znižanju stroškov in skrajšanjem telefonskih klicev, hkrati pa sprememba paketa, ki naj bi občutno znižal stroške. Naročena je dodatna mobilna številka in gsm aparat za potrebe informacijskega centra. Rezultati so že vidni. 4. Drugi stroški Ugotovitev: Pregledali smo račun za strošek obnove in barvanja odra v dvorani Marjance Ručigaj. Skladno z EJN je skrbnik odločil o izbiri dobavitelja in ker gre za manjši znesek (220 EUR) ni bilo zbiranja ponudb. Dobavitelj Pritent d.o.o. je zaračunal pavšalni znesek. Ni razvidne količine opravljenega dela (količina porabljenega materiala, količina dela niti v urah niti na m2 pobarvanega odra). Skrbnik je dolžan, da oceni porabo materiala in primerja z zaračunanim zneskom. Iz pregledane dokumentacije se ne moremo prepričati, ali je za količino opravljenega dela zaračunan smotrn znesek. Priporočilo: Na podlagi navedenega predvsem priporočamo, da tudi za manjše račune Občina Trzin zahteva navedbo količine opravljenega dela — pri pavšalnih zneskih pa naj bo k računu priložena specifikacija opravljenih del in porabljenega materiala, na način da bo nedvoumno razbrati površine obnove ali čas trajanja izvedbe naloge. Občina mora opraviti ustrezno likvidacijo (odobritev) računa. Odziv nadzorovane osebe: Občina potrebuje za naročila do 5.000 EUR (do 10.000 EUR za nabavo za gradnje) zahtevek za izvedbo JNMV (OBR-A) in naročilnico. Občina praviloma pri naročanju vedno pridobi vsaj eno ponudbo. Če je najugodnejši ponudnik ponudbo sestavil brez količin »rečeno čez palec oziroma približno« in če je bilo delo korektno opravljeno ter cenovno ugodno, je za Občino to sprejemljivo. NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška c. 22, 1236 Trzin Na podlagi 42. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 — uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 29. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 9/07) je Nadzorni odbor občine Trzin na 12. korespondenčni seji, dne 18.08.2014 sprejel KONČNO POROČILO nadzornega odbora o nadzoru nad programskim in finančnim delom občinskega glasila odsev Ime nadzorovanega organa: Občina Trzin Mengeška 22 1236 Trzin Odgovorna oseba nadzorovane osebe: Tone Peršak, župan Uvod Nadzorni odbor je na 24. redni seji nadzornega odbora z dne 27.1.2014 sprejel sklep o nadzoru nad programskim in finančnim delom občinskega glasila Odsev v letu 2013. V delovno skupino za izvedbo nadzora sta bila imenovana Marko Pavlišič in Cvetka Lippai. Delovna skupina je pri svojem delu uporabila tudi gradivo prekinjenega nadzora nad finančnim delom poslovanja občinskega glasila Odsev, ki je bilo prekinjeno zaradi odstopa člana delovne skupine. To so predvsem dokumentacija okoli pravnih osnov za delovanje glasila Odsev kot tudi informacije iz opravljenega pogovora z urednikom glasila. Za namen nadzora smo odgovornega urednika zaprosili za posredovanje zahtev za izplačilo za leto 2013, ki jih odgovorni urednik pošlje izplačevalcu, to je občini. Zahteve za izplačilo in potrdila, ki jih je odgovorni urednik povratno prejel, smo pridobili v mesecu januarju 2014. Od občine smo zahtevali in dne 11.2.2014 tudi prejeli kartice finančnega računovodstva, ki se nanašajo na občinsko glasilo Odsev. Na osnovi pridobljenih podatkov, je delovna skupina dne 20.2.2014 izvedla primerjavo med zahtevami za izplačilo s strani odgovornega urednika in podatki iz kartic finančnega računovodstva. Ugotovila je naslednja razhajanja, o katerih je delovna skupina zahtevala dodatna pojasnila. Številka: 9001-0006/2014-12 Datum: 25.09.2014 Delovna skupina: Katarina Kadunc, l.r. - predsednik Mitja Kovaljev, l.r. - član 174 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 Prejemnik Obračun po poročilu Izplačilo po kartici Opombe MP 950,06 € 644,77 € pri več mesecih ZK 79,77 € 122,74 € feb BL 133,82 € 62,29 € feb+mar AP 120,87 € 67,76 € jun+sep IM 160,68 € 24,98 € jan+apr+jul+sep+okt+nov MS 37,60 € 20,72 € jul EP 45,94 € sep NV 154,34 € okt+nov JV 10,57 € okt Občina je dne 24.2.2014 na zahtevo za dodatna pojasnila podala pisni odgovor (št. zadeve: 060-1/2011-15 / 21.2.2014), ki ni zadovoljivo pojasnil vzrokov razhajanj, zato smo se dogovorili za dodatno obrazložitev Dne 5.3.2014 se je delovna skupina sestala na delovnem sestanku z ga. Valentino Hvala, računovodja, kjer smo dobili naslednja pojasnila. Izplačilo JV je bilo zavrnjeno, ker je občinska svetnica. Izplačilo NV ni bilo izvedeno zaradi nepodpisa pogodbe. Pri ostalih pa je šlo za zavrnitev izplačila s strani odgovorne osebe občine (župana), ker objavljen članek/prispevek ni upravičen honoriranja po občinskih pravilih. Za oceno skladnosti finančnega poslovanja z zakoni in podzakonskimi akti je relevanten predvsem Odlok o zagotavljanju obveščanja javnosti o delu Občine Trzin in glasilu Občine Trzin (NPB1 / 28.11.2012), predvsem 26. člen, ki se nanaša na honoriranje sodelavcev in IV Sekcija z naslovom »UREDNIK, UREDNIŠKI ODBOR IN ODNOS MED OBČINO TRZIN IN UREDNIKOM«. Na del finančnega poslovanja, ki se je nanašal na tiskanje, delovna skupina ni imela pripomb. Nadzorni odbor je dne 19.08.2014 izdal osnutek poročila, na katerega je 29.8.2014 prejel odziv nadzorovane osebe. Namen in cilj nadzora: • preveriti skladnost finančnega poslovanja z zakoni in podzakonskimi akti ter preglednost poslovanja; • preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom Občine Trzin za leto 2013; • poročati o ugotovljenih nepravilnostih; • podati priporočila in predloge za nadaljnje poslovanje organa. Ugotovitveni del Nadzorni odbor izreka pozitivno mnenje s pridržkom o predmetu nadzora — nadzor nad programskim in finančnim delom občinskega glasila Odsev za leto 2013. Pridržek smo izrazili zato, ker ni jasno, kdo je odgovoren za določitev, kateri prispevek je honoriran in kateri ne. Odlok občine daje uredniku zelo široka pooblastila ne le glede urejanja glasila temveč tudi glede oblikovanje uredniškega odbora. Urednik ima po odloku široke pristojnosti glede naročanja, zavračanja kot tudi objavljanja posameznih prispevkov. Tako je po odloku praktično edini, ki lahko presoja naravo posameznega prispevka. Praksa, da izplačevalec zavrne izplačilo posameznega prispevka brez pisne obrazložitve je po mnenju nadzornega odbora neustrezna; zavrnitev izplačila, brez podanih razlogov, na katere bi urednik lahko ustrezno argumentirano odgovoril, pa netransparentna. Nadzorni odbor se ne čuti pristojnega, da posamezne prispevke razvršča v posamezne kategorije, zato ne more presojati o konkretnih prispevkih ali je bilo prav, da honorar je bil oz. ni bil izplačan. Glede na pregledane predpise (Odlok) sodimo, da je to izključna pravica urednika in ne izplačevalca. Priporočila in predlogi Nadzorni odbor predlaga, da se spremeni trenutna praksa odobravanja izplačil. Občina oz. izplačevalec ima dolžnost in pravico urednika opozoriti na morebitno napačno klasifikacijo prispevkov glede honoriranja, zato začasno zadržanje ni sporno, vsekakor pa izplačevalec ne more samostojno sprejeti dokončne odločitve. V 20. členu odloka občine je predvidena tudi rešitev za primer, kadar urednik krši odlok oz. programsko zasnovo, kar pomeni, da je natančno predpisano kako se postopa v takšnem primeru. V besedilu odloka je navedeno: »Ce urednik ne deluje skladno Z odlokom oziroma s programsko zasnovo, na podlagi katere je bil izbran kot urednik, ga občinski svet najprej opomni. Ce urednik še nadalje ne deluje skladno z odlokom oziroma sprejeto programsko zasnovo, ga občinski svet razreši in odredi izvedbo novega razpisa za urednika.« Če izplačevalec oceni, da prispevek ni honoriran v skladu z odlokom, izplačilo zadrži in pisno pozove urednika k dodatni obrazložitvi. Po dodatni obrazložitvi se izplačilo izvede ali pa se urednika v skladu z 20. členom odloka opomni o kršitvi. Z poseganjem v finančno poslovanje glasila se lahko posredno vpliva tudi na uredniško politiko, kar pa je v nasprotju z namenom tako odloka kot tudi zakona o medijih, ki dajeta urednikom ustrezno stopnjo avtonomije. Obenem je po mnenju nadzornega odbora prav, da občina sprotno vodi finančno stanje ter opozarja urednika glede financiranja glasila, prav tako je pravilno, da nekdo izvaja kontrolo skladnosti s predpisi z namenom, da se zagotavlja kontinuirano izhajanje glasila preko celega leta v predvidenem obsegu. Odziv nadzorovane osebe (povzetek): Stališče občinske uprave je, da se v skladu z 2. odstavkom 26. člena Odloka o zagotavljanju obveščanja javnosti od delu občine Trzin in Glasilu občine Trzin, Uradni vestnik OT št. 4/05 in 4/08 »prispevki«, kot so pisma bralcev, promocijski članki o gospodarskih družbah, samostojnih podjetnikih ali obrtnikih, ki so objavljeni na pobudo teh družb, podjetnikov in obrtnikov, obvestila in poročila o delu društev in drugih organizacij ter javnih zavodov, županov kotiček in prispevki župana in drugih občinskih funkcionarjev, ki zadevajo delovanje Občine Trzin, ne honorirajo. O vprašanjih izpostavljenih v tem poročilu je občinski svet in komisija za informiranje že večkrat razpravljala. Na koncu se 175 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 strinjajo, da je Odsev dober občinski časopis in v tem pogledu uredniku ni kaj očitati. Večino priporočil in predlogov iz tega poročila se že izvaja. Občasni nesporazumi v zvezi z opisanimi težavami ne predstavljajo tolikšnih zapletov, da bi bilo smiselno tvegati prihodnost glasila in ogroziti kakovost, ki jo je glasilo doseglo ali hkrati ogroziti rednost izdajanja. Številka: 060-0001/2011-23 Delovna skupina: Datum: 25.09.2014 Marko Pavlišič, l.r. Cvetka Lippai, l.r. (*K§(»<§ Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12 - ZUJF), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 -popr. in 101/13), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06 - uradno prečiščeno besedilo, 123/06 - ZFO-1 in 57/08 -ZFO-1A), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 (Uradni list RS, št. 101/13, 9/14 - ZRTVS-1A, 25/14 - ZSDH-1 in 38/14) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) na 3. redni seji, 17.12.2014 sprejel SKLEP Občinski svet Občine Trzin je na 3. redni seji, dne 17.12.2014, obravnaval in sprejel predlog Rebalansa Proračuna Občine Trzin za leto 2014, predložen v obliki Odloka o Rebalansu Proračuna Občine Trzin za leto 2014, predloga splošnega dela in posebnega dela Rebalansa Proračuna Občine Trzin za leto 2014, predloga Načrta razvojnih programov Občine Trzin za leto 2014 - 2017 in Obrazložitve Rebalansa Proračuna Občine Trzin za leto 2014 kot celote. Odlok o Rebalansu Proračuna Občine Trzin za leto 2014 se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin, drugi sprejeti deli Rebalansa Proračuna Občine Trzin za leto 2014 se objavijo na spletni strani Občine Trzin. Rebalans Proračuna Občine Trzin za leto 2014 začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3-3/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12 - ZUJF), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 -popr. in 101/13), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06 - uradno prečiščeno besedilo, 123/06 - ZFO-1 in 57/08 -ZFO-1A), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 (Uradni list RS, št. 101/13, 9/14 - ZRTVS-1A, 25/14 - ZSDH-1 in 38/14) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) na 3. redni seji, dne 17.12.2014 sprejel ODLOK o rebalansu proračuna občine trzin za leto 2014 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Trzin za leto 2014 določajo rebalans proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so za leto 2014 prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: (*K§(»<§ 176 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina/ podskupina kontov NAMEN REBALANS PRORAČUNA 2014 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 4.104.653 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 3.297.607 70 DAVČNI PRIHODKI 2.531.361 700 Davki na dohodek in dobiček 1.908.159 703 Davki na premoženje 592.292 704 Domači davki na blago in storitve 30.910 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 766.246 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 631.942 711 Takse in pristojbine 3.000 712 Globe in druge denarne kazni 45.500 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 10.105 714 Drugi nedavčni prihodki 75.699 72 KAPITALSKI PRIHODKI 197.351 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 18.110 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 179.241 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 609.695 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 609.695 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 0 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 3.744.532 40 TEKOČI ODHODKI 1.290.993 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 412.332 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 61.069 402 Izdatki za blago in storitve 744.592 403 Plačila domačih obresti 0 409 Rezerve 73.000 41 TEKOČI TRANSFERI 1.102.500 410 Subvencije 18.029 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 643.456 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 141.034 413 Drugi tekoči domači transferi 298.980 414 Tekoči transferi v tujino 1.000 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.280.953 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.280.953 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 70.087 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam 51.307 432 investicijski transferi proračunskim uporabnikom 18.780 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK, PRIMANKLJAJ (I.-II.) 360.121 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije 177 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 VDANAPOSOJILAINPOVECANJAKAPITALSKIHDELEZEV(440+441+442) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanja kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije VI. PREJETA POSOJILA - DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV-V) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV+VII.-II.-V-VIII.) 360.121 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) - 360.121 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12.2012 1.355.623 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk-podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Trzin. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07-uradno prečiščeno besedilo 1, 9/11, 83/12), ki se uporabijo za namene, določene v tem zakonu; 2. pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabi za namene, določene z zakonom, 3. prihodek od turistične takse, ki se uporabi za namene, določene z zakonom, 4. prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja, 5. odškodnine iz naslova zavarovanj, 6. prihodki iz naslova vračila telekomunikacijskih sredstev, ki so namenjeni za vlaganja v telekomunikacijsko in informacijsko infrastrukturo, 7. prihodki iz naslova najemnine Doma starejših Trzin, ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju Doma starejših Trzin, 8. prihodki od najemnin JKP Prodnik d.o.o., ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju vodovoda in druge komunalne infrastrukture, 9. prihodki od najemnin JP CČN Domžale-Kamnik, ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju skupnih objektov in naprav za čiščenje in odvajanje odpadnih voda, 10. prihodki iz naslova koncesij za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, 11. morebitne donacije občini in sponzorstva. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru posameznega področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan, ki o vsakem tovrstnem posegu obvesti občinski svet v skladu z zakonom. Obsežnejše prerazporeditve pravic porabe oziroma spremembe proračuna se na predlog župana izvedejo z rebalansom proračuna, ki ga sprejme občinski svet. 178 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 6. člen (poročanje o izvrševanju proračuna) Župan o izvrševanju in realizaciji proračuna v prvi polovici leta poroča občinskemu svetu praviloma v mesecu juliju, konec leta oziroma z zaključnim računom pa o celoletnem izvrševanju in realizaciji proračuna v preteklem letu. 7. člen (prevzemanje obveznosti za večletne naložbe) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Neposredni uporabnik lahko v letu 2014 prevzame obveznosti za namene, za katere so načrtovane pravice porabe v letu 2014 in ki zapadejo v plačilo v letu 2015, v višini 60 odstotkov obsega pravice porabe na podskupinah kontov znotraj podprograma, načrtovanih v proračunu za leto 2014. V letu 2014 lahko neposredni uporabnik prevzame obveznosti, ki zapadejo v plačilo v letu 2016, do višine 40 odstotkov obsega pravic porabe, za namene, ki so načrtovani v proračunu za leto 2014 po podskupinah kontov znotraj podprograma. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, za prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 8. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Predstojnik neposrednega uporabnika lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 9. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po 49. členu ZJF Proračunska rezerva se v letu 2014 oblikuje v višini 23.000 evrov Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 10.000 evrov župan in o porabi sredstev obvešča občinski svet v okviru rednih poročil o izvrševanju proračuna. O uporabi sredstev proračunske rezervacije, ki se oblikuje v višini 90.000 evrov odloča župan in o porabi sredstev obvešča občinski svet v skladu z zakonom. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE 10. člen (odpis manjšega dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 500 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 11. člen (upravljanje prostih denarnih sredstev) S prostimi denarnimi sredstvi na računih upravlja župan. 12. člen Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine in najema pod vrednostjo 10.000 EUR v posameznem primeru sprejme župan. Načrt ravnanja s premičnim premoženjem sprejme župan. V primeru spremenjenih prostorskih potreb občine, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, lahko župan oz. upravljavci nepremičnega premoženja občine sklepajo pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja z nepremičnim premoženjem. Višino sredstev določi občinski svet s posebnim sklepom. 5. obseg zadolževanja in poroštev občine IN JAVNEGA SEKTORJA 13. člen (zadolževanje občine in proračunskih uporabnikov ter javnih podjetij) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2014 lahko zadolži do višine 279.597 EUR. Neposredni in posredni proračunski uporabniki in javna podjetja se lahko zadolžujejo, če pridobijo soglasje Občinskega sveta Občine Trzin. 179 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 14. člen Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in na spletni strani Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Posebni del Rebalansa Proračuna Občine Trzin za leto 2014 in Načrt razvojnih programov Občine Trzin za leto 2014 - 2017 se skupaj z razširjenim splošnim delom Rebalansa Proračuna Občine Trzin za leto 2014 objavijo na spletni strani Občine Trzin in začnejo veljati hkrati z Odlokom o Rebalansu Proračuna Občine Trzin za leto 2014. 4. člen Z dnem uporabe tega sklepa preneha veljati Sklep o višini dotacij političnim strankam za obdobje 2011 — 2014 (Uradni vestnik OT, št. 12/10). Številka: 3-4/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. (Ki(§(*» Številka: 3-3.1/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. (*K§(»<§ Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 — uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US in 40/12 - ZUJF), Zakona o političnih strankah (Uradni list RS, št. 100/05- uradno prečiščeno besedilo 1, 103/07, 99/13 in 46/14) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 — uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) na 3. redni seji dne 17.12.2014 sprejel SKLEP o višini dotacij političnim strankam za obdobje 2015 - 2018 1. člen Politični stranki, ki je kandidirala kandidatke oz. kandidate na zadnjih volitvah v občinski svet, se dodelijo sredstva iz proračuna občine sorazmerno številu glasov volivcev, ki jih je dobila na volitvah. Stranki pripada letno 2,90 EUR na glas volivca, ki je glasoval za to stranko. Do sredstev iz proračuna Občine Trzin je politična stranka upravičena, če je dobila najmanj 50% glasov, potrebnih za izvolitev enega člana Občinskega sveta Občine Trzin. 2. člen Občinski svet Občine Trzin je na podlagi 218. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 14/05 - popr., 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05 - odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 - ZRud-1, 20/11 - odl. US, 57/12, 101/13 -ZDavNepr in 110/13), 42. člena Zakona o stavbnih zemljiščih (Uradni list RS, št. 44/97, 98/99 odl. US, 67/02-ZV-1, 110/02-ZUreP-1 (8/03 popr.), 110/02-ZGO-1), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 odl US in 40/12-ZUJF), 11. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Trzin (Uradni vestnik OT, št. 11/03), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 — uradno prečiščeno besedilo in 8/06), Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/99, 10/00 in 5/04) na 3. redni seji dne, 17.12.2014 sprejel SKLEP o določitvi vrednosti točk za izračun nadomestila za uporabo nezazidanega in zazidanega stavbnega zemljišča za leto 2015 v občini trzin 1. Vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo zazidanega stavbno zemljišče za leto 2015 znaša 0,001629 EUR. 2. Vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo nezazidanega stavbnega zemljišča za leto 2015 znaša 0,11323 EUR. 3. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin, uporablja pa se od 01.01.2015 dalje. Številka: 3-5/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. Letni obseg sredstev iz proračuna Občine Trzin, ki so namenjena za financiranje političnih strank ne sme presegati 0,6% sredstev, ki jih ima Občina Trzin opredeljeno po predpisih, ki urejajo financiranje občin in s katerimi lahko zagotovi izvajanje ustavnih in zakonskih nalog za to leto (primerna poraba). 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin, uporablja pa se od 01.01.2015 dalje. (*K§(»<§ Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 odl US in 40/12-ZUJF), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 — uradno prečiščeno besedilo in 8/06), na 3. redni seji dne 17.12.2014 sprejel 180 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 SKLEP o povprečni gradbeni ceni, povprečnih stroških komunalnega urejanja stavbnih zemljišč in vrednosti nezazidanega stavbnega zemljišča za leto 2014 v občini trzin a) Povprečna gradbena cena za 1 m2 neto tlorisne stanovanjske površine, zmanjšana za povprečne stroške komunalnega urejanja stavbnega zemljišča in za vrednost zemljišča, na območju Občine Trzin na dan 01.01.2015 znaša 1.080,00 EUR/m2 b) Povprečni stroški komunalnega opremljanja stavbnih zemljišč za 1 m2 neto tlorisne stanovanjske površine na območju Občine Trzin znašajo: - za individualno komunalno opremljanje 6.5% 70,20 EUR/m2 - za kolektivno komunalno opremljanje 7.5% 81,00 EUR/m2 c) Pri izračunu odškodnin za stavbno zemljišče na območju Občine Trzin je za posamezna območja potrebno upoštevati naslednje odstotke od povprečne GC: - območje OIC Trzin 10,00 - 12,00 % od GC - ostala območja Občine Trzin 7,00 - 11,00 % od GC d) Predlagane cenovne osnove veljajo na dan 31.12.2014, uporabljajo se od 01.01.2015 dalje in se tekom leta revalorizirajo z indeksom podražitev, ki ga objavlja GZS — Združenje za gradbeništvo in IGM za skupino "Stanovanjska gradnja". Občinski svet soglaša, da je predlog Proračuna Občine Trzin za leto 2015 primerna osnova za pripravo predloga Proračuna Občine Trzin za leto 2015 za drugo obravnavo in nalaga predlagatelju, da ob pripravi predloga za drugo obravnavo izpelje javno razpravo v skladu s 151. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin in v okviru možnosti upošteva pripombe in predloge iz razprav na sejah delovnih teles Občinskega sveta, seje Občinskega sveta ter javne razprave. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3-7.1/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12 - ZUJF), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr. in 101/13), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06 - uradno prečiščeno besedilo, 123/06 - ZFO-1 in 57/08 - ZFO-1A), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 (Uradni list RS, št. 101/13, 9/14 - ZRTVS-1A, 25/14 - ZSDH-1 in 38/14) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) na 3. redni seji, 17.12.2014 sprejel Številka: 3-6/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12 - ZUJF), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr. in 101/13), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06 - uradno prečiščeno besedilo, 123/06 - ZFO-1 in 57/08 - ZFO-1A), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 (Uradni list RS, št. 101/13, 9/14 - ZRTVS-1A, 25/14 - ZSDH-1 in 38/14) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) na 3. redni seji, 17.12.2014 sprejel SKLEP Občinski svet Občine Trzin je na 3. redni seji dne 17.12.2014 obravnaval predlog Proračuna Občine Trzin za leto 2015, predložen v obliki Odloka o Proračunu Občine Trzin za leto 2015, predloga splošnega dela in posebnega dela Proračuna Občine Trzin za leto 2015, predloga Načrta razvojnih programov Občine Trzin za leto 2015- 2018 in Obrazložitve Proračuna Občine Trzin za leto 2015 kot celote. SKLEP Občinski svet Občine Trzin je na 3. redni seji dne 17.12.2014 obravnaval predlog Proračuna Občine Trzin za leto 2016, predložen v obliki Odloka o Proračunu Občine Trzin za leto 2016, predloga splošnega dela in posebnega dela Proračuna Občine Trzin za leto 2016, predloga Načrta razvojnih programov Občine Trzin za leto 2016- 2019 in Obrazložitve Proračuna Občine Trzin za leto 2016 kot celote. Občinski svet soglaša, da je predlog Proračuna Občine Trzin za leto 2016 primerna osnova za pripravo predloga Proračuna Občine Trzin za leto 2016 za drugo obravnavo in nalaga predlagatelju, da ob pripravi predloga za drugo obravnavo izpelje javno razpravo v skladu s 151. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin in v okviru možnosti upošteva pripombe in predloge iz razprav na sejah delovnih teles Občinskega sveta, seje Občinskega sveta ter javne razprave. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3-7.2/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. (*K§(»<§ 181 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 Na podlagi 18. in 76. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik Občine Trzin, št. 2/99, 4/00, 5/03, 2/06 in 08/06), Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti- ZSPDSLS (Uradni list RS, št. 86/2010, 75/12,47/13-ZDU-1G in 50/14), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/2011 in 42/2012, 24/13 in10/14) je Občinski svet Občine Trzin na 3. redni seji dne 17. 12. 2014 sprejel: NAČRT ravnanja z nepremičnim premoženjem občine trzin za leto 2015 in 2016 Upravljavec: OBČINA TRZIN 1. NAČRT PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA OBČINA TRZIN (vse nepremičnine ležijo v Občini Trzin in k.o. 1961-Trzin) Zap. št. opis stvarnega premoženja (vrsta nepremičnine, okvirna velikost, parcelna številka in ID) predvidena sredstva/ vrednost (v EUR) obrazložitev 1. dvorišče v izmeri 3m2, parc. št. 878/5, (ID 1961-878/5-0) 210,00 Pridobitev z načrtovano menjavo za parcelo (+ prodaja) št. 878/8, 885/11,1573/26, 1573/27, 1573/29 za potrebe stopnic- javne poti 2. dvorišče v izmeri 4m2, parc. št. 878/6, (ID 1961-878/6-0) 280,00 Pridobitev z načrtovano menjavo za parcelo (+ prodaja) št. 878/8, 885/11,1573/26, 1573/27, 1573/29 za potrebe stopnic- javne poti 3. dvorišče v izmeri 5 m2, parc. št. 878/1, (ID 1961-878/1-0) 350,00 Pridobitev z načrtovano menjavo za parcelo (+ prodaja) št. 878/8, 885/11,1573/26, 1573/27, 1573/29 za potrebe stopnic- javne poti 4. pot v izmeri 20 m2, parc. št. 48/7, (ID 1961-48/7-0) 800,00 Del zemljišča v trasi Jemčeva c. in ob Jemčevi c.- menjava za del parc. št. 1568 in 1170/1 in menjava zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič) 5. pot v izmeri 35 m2, parc. št. 48/6, (ID 1961-48/6-0) 1.400,00 Del zemljišča v trasi Jemčeva c. in ob Jemčevi c.- menjava za del parc. št. 1568 in 1170/1 in menjava zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič) 6. pot v izmeri 96 m2, parc. št. 48/5, (ID 1961-48/5-0) 3.840,00 Del zemljišča v trasi Jemčeva c. in ob Jemčevi c.- menjava za del parc. št. 1568 in 1170/1 in menjava zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič) 7. pot v izmeri 139 m2, parc št. 182/3, (ID 1961-182/3-0) 5.560,00 Del zemljišča v trasi Jemčeva c. in ob Jemčevi c.- menjava za del parc. št. 1568 in 1170/1 in menjava zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič) 8. vodotok v izmeri 84 m2, parc. št. 167/2, (ID 1961-167/2-0) 3.360,00 Del zemljišča v trasi Jemčeva c. in ob Jemčevi c.- menjava za del parc. št. 1568 in 1170/1 in menjava zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič) 9. vodotok v izmeri 8 m2, parc. št. 173/2, (ID 1961-173/2-0) 320,00 Del zemljišča v trasi Jemčeva c. in ob Jemčevi c.- menjava za del parc. št. 1568 in 1170/1 in menjava zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič) 10. funkcionalni objekt v izmeri 283 m2, parc. št. 1192/6, (ID 1961-1192/6-0) 8.490,00 Odkup med OIC Trzin in štiripasovnico za parkirišča in kolesarsko stezo 11. funkcionalni objekt v izmeri 63 m2, parc. št. 1192/7, (ID 1961-1192/7-0) 1.890,00 Odkup med OIC Trzin in štiripasovnico za parkirišča in kolesarsko stezo 12. gozd v izmeri 179 m2, parc. št. 1284/17 (ID 1961-1284/17-0) 8.950,00 Odkup za potrebe ulice Gmajna 13. gozd v izmeri 178 m2, parc. št. 1284/18, (ID 1961-1284/18-0) 8.900,00 Odkup za potrbe ulice Gmajna 14. gozd v izmeri 1540 m2, parc. št. 1284/19, (ID 1961-1284/19-0) 77.000,00 Odkup za potrebe ulice Gmajna 15. gozd v izmeri 422 m2, parc. št. 1284/11, (ID 1961-1284/11-0) 10.000,00 Odkup za potrebe ulice Gmajna 16. pašnik v izmeri 321 m2, odkup cca. 100 m2, parc. št. 1051/2, (ID 19611051/2-0) 3.000,00 Odkup cca. 100 m2 za obstoječo cesto po geodetski odmeri 182 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 17. travnik v izmeri 7 m2, parc št. 1646/141, (ID 1961-1646/141-0) 210,00 Odkup za obstoječo Reboljevo ulico 18. cesta v izmeri 40 m2, parc. št. 112, (ID1961-112/0-0) 2.200,00 Odkup na trasi Ljubljanske ceste po geodetski odmeri za potrebe ulice 19. cesta v izmeri 78 m2, parc.št. 630/9, (ID 1961-630/9-0) 4.290,00 Odkup na trasi Ljubljanske ceste po geodetski odmeri za potrebe ulice 20. cesta v izmeri 41 m2, parc. št. 838/22, (ID 1961-838/22-0) 2.255,00 Odkup na trasi Ljubljanske ceste po geodetski odmeri za potrebe ulice 21. cesta v izmeri 42 m2, parc. št. 838/24, (ID 1961-838/24-0) 2.310,00 Odkup na trasi Ljubljanske ceste po geodetski odmeri za potrebe ulice 22. cesta v izmeri 13 m2, parc. št. 839/1, (ID 1961-839/1-0) 715,00 Odkup na trasi Ljubljanske ceste po geodetski odmeri za potrebe ulice 23. cesta v izmeri 7 m2, parc. št. 839/3, (ID 1961-839/3-0) 385,00 Odkup na trasi Ljubljanske ceste po geodetski odmeri za potrebe ulice 24. cesta v izmeri 16 m2, parc. št. 1569/20, (ID 1961-1569/20-0) 880,00 Odkup na trasi Ljubljanske ceste po geodetski odmeri za potrebe ulice 25. cesta v izmeri 3 m2, parc. št. 634/6, (ID 1961-634/6-0) 165,00 Odkup na trasi Ljubljanske ceste po geodetski odmeri za potrebe ulice 26. travnik v izmeri 235 m2, parc. št. 851/3, (ID 1961-851/3-0) 11.750,00 Nakup za potrebe izgradnje pločnika oz. menjava za parc. 1581/2, 1581/3, 1581/4 27. cesta v izmeri 98 m2, parc. št. 114/12, (ID 1961-114/12-0) 4.900,00 Nakup zemljišča v obstoječi trasi ulice Za hribom 28. cesta v izmeri 58 m2, parc. št. 114/15, (ID 1961-114/15-0) 2.900,00 Nakup zemljišča v obstoječi trasi ulice Za hribom 29. cesta v izmeri 82 m2, parc.št. 114/16, (ID 1961-114/16-0) 4.100,00 Nakup zemljišča v obstoječi trasi ulice Za hribom 30. cesta v izmeri 402 m2, parc. št. 232/3, (ID 1961-232/3-0) 20.100,00 Nakup zemljišča na Grajski cesti 31. cesta v izmeri 140 m2, parc.št. 1171/2, (ID 1961-1171/2-0) 7.000,00 Zemljišče v območju NT4/1 in NT1/3 prej (T-4, T-12) - povezovalna cesta (predkup) 32. njiva v izmeri 212 m2, parc. št. 1171/3, (ID 1961-1171/3-0) 10.600,00 Zemljišče v območju NT4/1 in NT1/3 prej (T-4, T-12) - povezovalna cesta (predkup) 33. travnik v izmeri 95 m2, parc. št. 111/74, (ID 1961-111/74-0) 4.750,00 Pridobitev za potrebe izgradnje pločnika 34. gozd v izmeri 44 m2, parc. št. 1267/7, (ID 1961-1267/7-0) 2.640,00 Pridobitev za potrebe ulice Brodišče. 35. stavbno zemljiše v izmeri 50 m2, 529/2, (ID 1961-529/2-0) 4.680,00 Menjava cca. 50 m2 za parcelo 1570/18. 36. cesta v izmeri 173 m2, odkup cca. 8 m2, parc. št. 1570/6, (ID 1961-1570/6-0) 400,00 Menjava cca. 8 m2 za parcelo 1570/18 in del 1570/19 37. sadovnjak v izmeri 111 m2, parc. št. 892/19, (ID 1961-892/19-0) 4.100,00 Menjava za parc.št. 1577/6 38. cesta v izmeri 374 m2, parc. št. 1181/15, (ID 1961-1181/15-0) 24.310,00 Razdružitev lastnine med Občino Trzin in podjetjem Biring Invest, d.o.o.. 39. pot v izmeri 225 m2, parc. št. 1224/5, (ID 1961-1224/5-0) 14.625,00 Razdružitev lastnine med Občino Trzin in podjetjem Biring Invest, d.o.o.. 40. pot v izmeri 5m2, parc št. 1225/5, (ID 1961-1225/5-0) 325,00 Razdružitev lastnine med Občino Trzin in podjetjem Biring Invest, d.o.o.. 41. del travnika 450 m2 v izmeri 1596m2, parc št. 1628/1, (ID 1961-1628/1-0) 43.200,00 Nakup zemljišča za potrebe izgradnje novega gasilskega doma in doma zaščite. 42. stavbno zemljišče v izmeri 91m2, parc. št. 111/76 (ID 1961-111/76-0) 9.555,00 Nakup zemljišča v lasti Kraškega zidarja v stečaju, ki ga občina potrebuje za javno infrastrukturo. 43. stavbno zemljišče v izmeri 355m2, parc. št. 1600/56 (ID 1961-1600/56-0) 37.275,00 Nakup zemljišča v lasti Kraškega zidarja v stečaju, ki ga občina potrebuje za javno infrastrukturo. Orientacijska vrednost skupaj 360.195,00 Opomba: cene v načrtu pridobivanja občinskega nepremičnega premoženja so informativne. 183 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 2. NAČRT RAZPOLAGANJA Z ZEMLJIŠČI (vse nepremičnine ležijo v Občini Trzin in k.o.1961-Trzin) Upravljavec: OBČINA TRZIN A. ZEMLJIŠČA Zap. št. opis stvarnega premoženja (katastrska občina in šifra katastrske občine,parc.št., kvadratura, ID) posplošena tržna vrednost oz orientacijska vrednost (v EUR) obrazložitev 44. k.o.1961-Trzin, parc.št. 923/11, travnik v izmeri 60 m2, (ID 1961-923/11-0) 2.720,00 Manjša parcela, ki leži med dvema zasebnima zazidanima stavbnima parcelama- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 45. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1020/2, gozd v izmeri 596 m2, (ID 1961-1020/2-0) 18.465,00 Prodaja oz. menjava s sosedi-(predvidoma menjava za del zemljišča v trasi ulice v OIC Trzin); občina zemljišče za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 46. parc.št. 1568, cesta v izmeri 1734 m2, le manjši del zemljišča, (ID 1961-1568/0-0) 14.000,00 Opuščena javna pot na območju NT4/1 prej T 12; predvidoma delna menjava za enakovredna zemljišča v trasi Jemčeve c. in ob Jemčevi c.- občina zemljišča za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 47. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 877, stanovanjska stavba v izmeri 50 m2, (ID 1961-877/0-0) 1.000,00 Stavbišče objekta, ki je v lasti dveh etažnih lastnic- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 48. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1572/7, neplodno v izmeri 7 m2, (ID 1961-1572/7-0) 250,00 Bivše javno dobro- pot, ki teče čez dvorišče, ki ga že uporabljajo zainteresirani kupci- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 49. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1572/8, neplodno v izmeri 235 m2, (ID 1961-1572/8-0) 8.500,00 Bivše javno dobro- pot, ki teče čez dvorišče, ki ga že uporabljajo zainteresirani kupci- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 50. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1572/9, neplodno v izmeri 212 m2, (ID 1961-1572/9-0) 7.600,00 Bivše javno dobro- pot, ki teče čez dvorišče, ki ga že uporabljajo zainteresirani kupci- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 51. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1600/25, neplodno v izmeri 307 m2, (ID 1961-1600/25-0) 860,00 Zemljišče na območju Jemčeve c., namenjena v glavnem za menjavo zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič)- občina zemljišča za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 52. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1600/47, neplodno v izmeri 54 m2, (ID 1961-1600/47-0) 150,00 Zemljišče na območju Jemčeve c., namenjena v glavnem za menjavo zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič)- občina zemljišča za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 53. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1600/48 neplodno v izmeri 59 m2, (ID1961-1600/48-0) 160,00 Zemljišče na območju Jemčeve c., namenjena v glavnem za menjavo zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič)- občina zemljišča za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 54. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1600/49, neplodno v izmeri 8 m2, (ID 1961-1600/49-0) 25,00 Zemljišče na območju Jemčeve c., namenjena v glavnem za menjavo zaradi zaokrožitve gradbene parcele v zasebni lasti in za gradbeno parcelo za javno pot na polje (Brodič)- občina zemljišča za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 55. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1632/2, travnik v izmeri 78 m2, (ID 1961-1632/2-0) 4.680,00 Prodaja po dogovoru, sklenjenem še v času bivše Občine Domžale zaradi izgradnje Kidričeve ulice- občina zmeljišče za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 56. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1646/116, travnik v izmeri 209 m2, le del zemljišča, (ID 19611646/116-0) 2.400,00 Prodaja dela parcele- ohišnica, na željo lastnika hiše- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 57. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1646/115, travnik v izmeri 300 m2, le del zemljišča, (ID 19611646/115-0) 2.400,00 Prodaja dela parcele- ohišnica, na željo lastnika hiše- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 184 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 58. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1649/38, pot v izmeri 3816 m2, le del zemljišča, (ID 19611649/38-0) 2.400,00 Prodaja dela parcele- ohišnica, na željo lastnika hiše- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 59. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1646/662- travnik v izmeri 380 m2, le del zemljišča, (ID 19611646/662-0) 2.400,00 Prodaja dela parcele- ohišnica, na željo lastnika hiše- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 60. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1646/1, travnik v izmeri 255 m2, le del zemlkišča, (ID 19611646/1-0) 2.400,00 Prodaja dela parcele- ohišnica, na željo lastnika hiše- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 61. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 807/80- dvorišče v izmeri 383 m2, stan. stavba 28 m2, le del zemljišča, (ID 1961-807/80-0) 2.700,00 Prodaja dela parcele- ohišnica, na željo lastnika hiše- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 62. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1260/6, gozd v izmeri 100 m2, (ID 1961-1260/6-0) 3.780,00 Prodaja zemljišča. 63. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 878/8, travnik v izmeri 2 m2, (ID 1961-878/8-0) 120,00 Manjši, odmerjeni del pravokotnih parcel ob Ulici Kamniškega batalojna, namenjeni delno za menjavo (za parc.št. 878/5, 878/6 in 878/1), delno za prodajo lastnikoma sosednje zazidane stavbne parcele- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. 64. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 885/11, pašnik v izmeri 5 m2, (ID 1961-885/11-0) 300,00 Manjši, odmerjeni del pravokotnih parcel ob Ulici Kamniškega batalojna, namenjeni delno za menjavo (za parc.št. 878/5, 878/6 in 878/1), delno za prodajo lastnikoma sosednje zazidane stavbne parcele- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. 65. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1573/26, cesta v izmeri 38 m2, (ID 1961-1573/26-0) 2.280,00 Manjši, odmerjeni del pravokotnih parcel ob Ulici Kamniškega batalojna, namenjeni delno za menjavo (za parc.št. 878/5, 878/6 in 878/1), delno za prodajo lastnikoma sosednje zazidane stavbne parcele- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. 66. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1573/27, cesta v izmeri 10 m2, (ID 1961-1573/27-0) 600,00 Manjši, odmerjeni del pravokotnih parcel ob Ulici Kamniškega batalojna, namenjeni delno za menjavo (za parc.št. 878/5, 878/6 in 878/1), delno za prodajo lastnikoma sosednje zazidane stavbne parcele- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. 67. k.o. 1961-Trzina, parc.št. 1573/29, cesta v izmeri 7 m2, (ID 1961-1573/29-0) 420,00 Manjši, odmerjeni del pravokotnih parcel ob Ulici Kamniškega batalojna, namenjeni delno za menjavo (za parc.št. 878/5, 878/6 in 878/1), delno za prodajo lastnikoma sosednje zazidane stavbne parcele- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. 68. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 802/2, travnik v izmeri 872 m2, (ID 1961-802/2-0) 9.550,00 Menjava za parc. št. 1171/2 in 1117/3- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 69. k.o.1961-Trzin, parc.št. 250/1, njiva v izmeri 2862 m2, (ID 1961-250/1-0) 24.500,00 Menjava parcele s Skladom KZG ali lastnikom zemljišča za potrebe obnove Mengeške ceste- rondo, lahko tudi ulic v Trzinu- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 70. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1581/3, cesta v izmeri 94 m2, (ID 1961-1581/3-0) 1.880,00 Menjava za potrebe ulice Za hribom (114/12, 114/15,114/16), preostanek za parcelo št. 851/3- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 71. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1570/18, cesta v izmeri 68 m2, (ID 1961-1570/18-0) 6.800,00 Delno menjava za del parcele 529 in prodaja, zaradi dokončne zunanje ureditve na območju ST2/1-1 prej T-3 - pri čemer se začasno zaradi infrastrukture ustanovi služnost oz. se zahteva od investitorja gradnje prestavitev le-te -realizacija sodne poravnave v zadevi Barca in ostali lastniki stanovanj proti zavezancu- občina zemljišče za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 72. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1570/19, cesta v izmeri 1091 m2, prodaja cca. 16 m2 (ID 1961-1570/19-0) 1.600,00 Menjava oz. prodaja cca. 16 m2 za izgradnjo parkirišč zaradi dokončne zunanje ureditve na območju ST2/1-1 prej T-3- realizacija sodne poravnave v zadevi Barca in ostali lastniki stanovanj proti zavezancu-občina zemljišče za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 73. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 528/2, neplodno v izmeri 375 m2,prodaja cca. 41 m2, (ID 1961-528/2-0) 6.100,00 Prodaja dela zemljišča (cca 41 m2) za potrebe izgradnje uvozne rampe v garažo objekta B4 na območju ST2/1-1 prej T-3- občina zemljišče za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 74. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1244/428, gozd v izmeri 1.273 m2, (ID 1961-1244/428-0) 151.942,13 Razdružitev lastnine med Občino Trzin in podjetjem Biring Invest, d.o.o.. Občina Trzin ima na parceli solastniški delež v višini 2112/3362-tin. 185 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 75. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1244/431, gozd v izmeri 891 m2, (ID 1961-1244/431-0) 57.371,71 Razdružitev lastnine med Občino Trzin in podjetjem Biring Invest, d.o.o.. Občina Trzin ima na parceli solastniški delež v višini 2112/3362-tin. 76. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 528/1, pašnik v izmeri 188 m2, prodaja cca. 56m2, (ID 1961-528/1-0) 8.400,00 Menjava oz. prodaja za izgradnjo parkirišč oz. uvozne rampe zaradi izgradnje objekta B4 in dokončnja zunanje ureditve na območju ST2/1-1 prej T-3- občina zemljišče za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 77. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1244/99, pot v izmeri 9890 m2, prodaja cca 31m2, (ID 1961-1244/99-0) 3.100,00 Prodaja dela zemljišča (cca 31 m2) za potrebe ureditve lastništva že obstoječih zasebnih parkirnih mest - občina zemljišča za izvajanje svojih nalog ne potrebuje 78. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1646/102, travnik v izmeri 386 m2, le del zemljišča, (ID 19611646/102-0) 2.400,00 Prodaja dela parcele- ohišnica, na željo lastnika hiše- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanja svoji nalog 79. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1577/6, cesta v izmeri 82 m2, (ID 1961-1577/6-0) 4.100,00 Menjava za parc.št. 892/19- občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 80. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1252/9, gozd v izmeri 28 m2, delež OT 2/3, (ID 19611252/9-0) 1.800,00 Prodaja deleža Občine Trzin (2/3) - občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 81. k.o. 1961-Trzin, parc.št. 1252/1, gozd v izmeri 210 m2, delež OT 2/3, (ID 19611252/1-0) 14.000,00 Prodaja deleža Občine Trzin (2/3) - občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog 82. k.o. 1961-Trzin, parc. št. 1574/33, gozd v izmeri 65m2, del zemljišča, (ID 19611574/33-0) 3.000,00 Prodaja dela zemljišča, ki ni pot v gozd. Občine Trzin - občina zemljišča ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. 83. k.o. 1961-Trzin, parc. št. 815/4, stavbno zemljišče v izmeri 7m2 (ID 1961-815/4-0) 60,00 Prodaja zemljišča, ki ga občina ne potrebuje za izvajanje svojih nalog. 84. k.o. 1961-Trzin, parc. št. 1260/8, stavbno zemljišče v izmeri 16m2, (ID1961-1260/8-0) 136,00 Prodaja zemljišča v OIC, ki ga Občina ne potrebuje za opravljanje svojih nalog. Orientacijska vrednost skupaj 377.589,84 Opomba: cene v načrtu razpolaganja občinskega nepremičnega premoženja so informativne in bodo natančneje določene na podlagi cenitvenih poročil, ki bodo izdelana pred pričetkom posamezne prodaje oziroma bodo cene določene izkustveno na podlagi veljavne zakonodaje. B. STANOVANJA IN POSLOVNI PROSTORI Zap. št. opis stvarnega premoženja (naslov, ID oznaka, kvadratura, parc.št.) posplošena tržna oz orientacijska vrednost (v EUR) obrazložitev 1. Stanovanje na naslovu Miklošičeva 1c, Domžale, stavba št. 4516, (ID 1959-45161) v izmeri 67,78 m2. 45.000,00 Zasedeno stanovanje v Domžalah, Miklošičeva 1 c (67,78 m2), stanovanje ni v občini Trzin in ekonomsko ni rentabilno, zato je prodaja smiselna. Orientacijska vrednost skupaj 45.000,00 Opomba: cene v načrtu razpolaganja občinskega nepremičnega premoženja so informativne in bodo natančneje določene na podlagi cenitvenih poročil, ki bodo izdelana pred pričetkom posamezne prodaje oziroma bodo cene določene na podlagi veljavne zakonodaje. Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Trzin za leto 2015 in 2016 se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati 1. 1. 2015. Številka: 3-7.3/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. 186 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 — uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 odl. US in 40/12 - ZUJF), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 — uradno prečiščeno besedilo, 14/13 — popr. in 101/13), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 32/06- uradno prečiščeno besedilo 1, 123/06-ZFO-1, 57/08-ZFO-1A) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 — uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) na 3. redni seji, dne 17.12.2014 sprejel SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Sklepom o začasnem financiranju Občine Trzin za obdobje od januarja do marca 2015. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin. Številka: 3-8/2014 župan: Datum: 17.12.2014 Peter LOŽAR, l.r. Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr. in 101/13) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik, št. 2/99, 4/11, 5/03, 2/06, 8/06) je župan Občine Trzin, dne 03.12.2014 sprejel SKLEP o začasnem financiranju občine trzin v obdobju januar -marec 2015 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Trzin (v nadaljevanju: občina) v obdobju od 1. januarja do 31. marca 2015 (v nadaljnjem besedilu: obdobje začasnega financiranja). 2. člen (podlaga za začasno financiranje) Začasno financiranje temelji na Proračunu občine Trzin za leto 2014. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr. in 101/13; v nadaljevanju: ZJF), Odlokom o proračunu Občine Trzin za leto 2014 (Uradni vestnik OT, 8/2012, 7/2013, 5/2014). 187 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 2. VIŠINA IN STRUKTURA ZAČASNEGA FINANCIRANJA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V obdobju začasnega financiranja se prihodki in drugi prejemki ter odhodki in izdatki splošnega dela proračuna določijo v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina/podskupina kontov NAMEN PRORAČUN januar- marec 2015 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 905.135 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 831.543 70 DAVČNI PRIHODKI 655.308 700 Davki na dohodek in dobiček 468.039 703 Davki na premoženje 180.697 704 Domači davki na blago in storitve 6.572 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 176.235 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 163.573 711 Takse in pristojbine 798 712 Globe in druge denarne kazni 8.418 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.451 714 Drugi nedavčni prihodki 995 72 KAPITALSKI PRIHODKI 15.000 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 15.000 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 58.592 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 58.592 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 480.733 40 TEKOČI ODHODKI 273.222 400 401 Plače in drugi izdatki zaposlenim 101.404 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 14.068 402 Izdatki za blago in storitve 157.247 403 Plačila domačih obresti 0 409 Rezerve 502 41 TEKOČI TRANSFERI 169.516 410 Subvencije 0 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 104.539 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 2.290 413 Drugi tekoči domači transferi 62.688 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 37.995 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 37.995 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 0 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam 0 432 investicijski transferi proračunskim uporabnikom 0 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK, PRIMANKLJAJ (I.-II.) 424.402 188 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIH IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V DANA POSOJILA IN POVEČANJA KAPITALSKIH DELEŽEV(440+441+442) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanja kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije VI. PREJETA POSOJILA - DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV-V) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV+VII.-II.-V-VIII.) 424.402 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) - 424.402 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12.2014 1.715.744 V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. 3. člen (posebni del proračuna) Finančni načrti neposrednih uporabnikov se določijo do ravni proračunskih postavk - kontov in so priloga k temu sklepu ter se objavijo na spletni strani občine. 3. IZVRŠEVANJE ZAČASNEGA FINANCIRANJA 4. člen (uporaba predpisov) V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in odlok o proračunu občine. 5. člen (prevzemanje in plačevanje obveznosti) V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. Neposredni uporabniki lahko v obdobju začasnega financiranja prevzemajo in plačujejo obveznosti v breme svojega finančnega načrta samo v okviru pravic porabe iz svojega finančnega načrta, določenega v posebnem delu proračuna. Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44. člena ZJF. 4. OBSEG ZADOLŽEVANJA OBČINE V OBDOBJU ZAČASNEGA FINANCIRANJA 6. člen (obseg zadolževanja občine) V obdobju začasnega financiranja se lahko občina zadolži do višine 0 evrov. 189 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 11/2014, 23. december 2014 5. KONČNA DOLOČBA 7. člen (uveljavitev sklepa) Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin, uporablja pa se od 1. januarja 2015 dalje. Občinski svet Občina Trzin je na podlagi 32. a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, 94/07 — uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US in 40/12 - ZUJF), 39. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik. OT, št. 2/06 — uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) in Poslovnika Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/99, 10/00 in 5/04), na 3. redni seji dne 17.12.2014 sprejel naslednji Številka: 410-0060/2014 Trzin, 03.12.2014 OBČINA TRZIN Peter Ložar, l.r. SKLEP o imenovanju članov nadzornega odbora občine trzin Za člane Nadzornega odbora Občine Trzin so bili imenovani: Maja Prah, mag. Elda Romac, Katarina Kadunc, Marcel Koprol in Marko Pavlišič. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi 23. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo 1, 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05, 120/06, 126/07, 57/09, 108/09, 61/10 - ZRud - 1, 20/11- odl US, 57/12, 101/13-ZDavNepr in 110/13) in Statuta občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 2 in 8/06) na svoji 3. redni seji dne 17.12. 2014 sprejel Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3-10/2014 Datum: 17.12.2014 župan: Peter LOŽAR, l.r. SKLEP o odvzemu statusa javnega dobra v lasti občine trzin 1. člen Občinski svet Občine Trzin odvzema status javnega dobra naslednjima zemljiščema v lasti Občine Trzin: Kat. občina 1961-TRZIN 1961-TRZIN Parc. številka 1260/6 815/4 površina [m2] 100 7 2. člen Na nepremičninah iz 1. člena se v zemljiški knjigi izvede izbris zaznambe statusa grajenega javnega dobra. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in prične veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3-9/2014 Datum: 17.12.2014 župan: Peter LOŽAR, l.r. 190