avtorji ■ authors 191 and co-editor of a reader on media and audiences in Slovene and a book about changes in media culture Media landscapes in transiton. His most recent publications include papers or chapters Ridiculing the Working-class Body in Post-socialist Sitcom (with A. Trdina, Comedy Studies, 2018), Television audiences in multichannel environmnet: fragmentation, gen - der and (un)changed role of the schedule (Teorija in praksa, 2017) and Technology, communication and monopolies of knowledge (with M. Pušnik and R. Bobnič, 2018). Vlasta Jalušič je politologinja in izredna profesorica, raziskovalka na Mirovnem inšti- tutu v Ljubljani, ki trenutno predava tudi na Filozofski fakulteti. Njena področja raziskovanja so politična teorija in nasilje, rasizem, diskrimina- cija in študije spolov. Doktorirala je na Univerzi na Dunaju, napisala več knjig, številne članke in poglavja v knjigah na temo državljanstva in femi- nizma, spolnih in drugih neenakosti, politike, tranzicije, vojne, nasil ja in Hannah Arendt. Vlasta Jalušič is a political scientist, Senior Research Fellow at the Peace Institute (Institute for Contemporary Social and Political Studies), Ljubljana (Slovenia) and an Associated Professor at the Faculty of Arts. She holds a PhD in political science from Vienna University. She has written bo- oks, articles and chapters on citizenship and feminism, gender and other inequalities, Eastern European politics and transition, war, violence and Hannah Arendt. Ingrid Kodelja, doktorica filozofije. Raziskuje in objavlja na področjih metafizike, social - ne filozofije in srednjeveške filozofije znanosti. Ingrid Kodelja, PhD in Philosophy. Her area of research and publishing comprises me- taphysics, social philosophy and medieval philosophy of science. Robi Kroflič je redni profesor za področji obče pedagogike in teorije vzgoje na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Ožja področja njegovega znanstvenega delovanja so teorije pe- dagoške avtoritete in pedagoškega erosa, teorije spodbujanja prosocialne- ga in moralnega razvoja otrok in mladostnikov, inkluzivno izobraževanje,