Center Janeza Levca Ljubljana Oddelki vzgoje in izobraževanja Jarše POLŽEK ŠOLSKO GLASILO CENTRA JANEZA LEVCA LJUBLJANA OVI JARŠE Šolsko leto 2024/2025 ŠOLSKO LETO 2024/2025 JUNIJ, 2025 Uredile: Laura Pihlar in Ana Svetičič Oblikovala: Laura Pihlar Lektorirala: Ema Oblak Vezava: Špela Simčič Naslovnica: narisala Tadej Aršič in Črt Budkovič, oblikovala Laura Pihlar Grafične elemente v časopisu so narisali in izdelali učenci OVI Jarše: Tadej Aršič, Hana Alagić, Jasamin Ahmadsomali, Ognjen Perić, Ana Bela Sadik, Črt Budković, Ajdin Hasić, Petar Marković, Lili Dmitrović, Elma Kendić, Tara Dušak, Ajda Kahrimanović, Zenja Demirovska, Enis Čatić. Tisk: Peakprint Naklada: 210 izvodov Dragi bralci Polžka, leto je naokoli in spet je z vami vaš prijatelj Polžek. Tudi tokrat vam ima veliko za povedati. Preberete si lahko, kam smo odšli, kako smo se imeli in kaj smo se tam novega naučili. Naša šola letos praznuje šestdeseti rojstni dan. Praznujemo že vse leto. V mesecu maju smo imeli dan odprtih vrat, prireditev in izdali smo zbornik. Prijetno branje! KAJ BOŠ PA TI BRALA MED POLETJEM? POLŽKA! 3 Risanje po umetniški predlogi Učencem lahko približamo umetniško delo tudi tako, da ga poizkušajo sami narisati. Za ustvarjanje ob umetnini smo izbrali čudovito delo slikarja Vincenta Van Gogha Zvezdna noč. Učenci so narisali svojo Zvezdno noč. V tiskalnik vstavimo risalni ali foto papir velikosti A3. Na tiskalniku nastavimo ustrezno debelino papirja in natisnemo umetniško delo, ki ga bom upodobili. Učencem predstavimo slikarja in povemo, kako je delo nastalo. Po opazovanju in opisu, kaj na sliki vidimo, se lotimo risanja. Tanja Šoštarič Tasič, 6.c AO 4 AJDA Učenki Mihaelo in Ajdo je nagovorila modrina neba in sijaj zvezd in lune. MIHAELA 5 USTVARJANJE IN ZABAVNO UČENJE V PBJ5 IGRAMO NA UKULELE IN VČASIH NAREDIMO VULKAN. SINTESIZER. UČIMO SE ŠIVANJA NA ROČNI ŠIVALNI STROJ. 6 IGRAMO SE S PENO ZA BRITJE. NAJRAJE PA IZDELAMO VELIKE LEPLJENKE. RADI SKAČEMO NA ŽOGAH. 7 1.E V 1.E SMO POSTALI PRAVI PRIJATELJI. SKUPAJ SMO SE IGRALI NA DVORIŠČU, USTVARJALI V RAZREDU IN SE ODPRAVILI NA IZLETE. VSAKO JUTRO SMO SE POZDRAVILI V JUTRANJEM KROGU IN SE DOGOVORILI, KAKO BO POTEKAL NAŠ DAN. TAKO SMO VSI TOČNO VEDELI, KAKŠNE NALOGE IMAMO IN KAJ BOMO POČELI. V LETOŠNJEM ŠOLSKEM LETU SMO SE IMELI SUPER! EMA, LAURA IN JERNEJA Z UČENCI BOBNANJE NA ŽOGE V OE Jarše že 6. leto izvajamo glasbeno-gibalno dejavnost (Bobnanje na žoge), ki ga vodi učiteljica Nataša Č. 10 Dejavnost se izvaja v obliki interesne vzgoje, pri sprostitveni dejavnosti, pri praznovanju rojstnih dnevov, pri individualni in skupinski glasbeno-gibalni ritmizaciji. S skupinami smo sodelovali na različnih prireditvah: delavnica na dnevu odprtih vrat, nastop na uvodni prireditvi MATP, nastop na festivalu Igraj se z mano ter vsakoletni nastop na prireditvi Šopek za starše. 11 PROSTOVOLJNO DELO FRANCOSKE DIAKINJE 1. OD 2. 12. do 5. 12. 2024 STA V JARŠE KOT PROSTOVOLJKI 4. PRI KOMUNIKACIJI SMO SI POMAGALI Z GOOGLE PRIŠLI 18-LETNI FRANCOSKI DIJAKINJI NA IZMENJEVI ERASMUS PREVAJALNIKOM. – CAMILLE BRAZILLE IN AUREGANE LE BRAS. 5. ZELO JE BILA PRIPRAVLJENA POMAGATI PRI DOPOLDANSKEM 2. K NAM JE BILA DODELJENA AUREGANE LE BRAS. DELU POUKA, KO SMO SE UČILI RAZLIČNIH SPRETNOSTI. 3. GOVORILA JE FRANCOSKO IN ZELO SLABO ANGLEŠKO. 6. UČENCI SO PRIJETNO DEKLE HITRO IN PRIJAZNO SPREJELI TER JO VKLJUČILI V SVOJO IGRO. 7. AUREGANE SE JE Z NAMI IGRALA PRI PROSTI IGRI, RISALA RISBO ZA MARKA NOVAKOVIĆA 1./2. A, SODELOVALA PRI INDIVIDUALNIH ZAPOSLITVAH, MALICALA, OPAZOVALA LOGOPEDSKO OBRAVNAVO, PRAZNOVALA ROJSTNI DAN MARKOTA NOVAKOVIĆA 1./2. A V MALI AVLI Z VSEMI 1. STOPNJAMI, VADILA ZA PREDSTAVO V MALI AVLI Z VSEMI 1. STOPNJAMI IN RAZVIJALA SOCIALNE VEŠČINE. 8. S SOŠOLKO, CAMILLE BRAZILLE, JE UČENCE UČILA RISANJA Z BARVAMI ZA STEKLO, KOSILA, SI OGLEDALA GLEDALIŠKO PREDSTAVO V SITI TEATRU, OBISKALA IGRALNICO V CITY PARKU, DELALA S SENZORNIM MATERIALOM, RISALA IN PISALA S KREDAMI PO PLATNU Z BLAGOM IN ZELENI TABLI, IGRALA NA ORFFOVE INŠTRUMENTE TER PRI GIBALNO-ŠPORTNI VZGOJI IZVEDLA POLIGON. 9. Z NAMI SE JE DRUŽILA S TIFLOPEDAGOGINJO – VIDO ALAUF, SE SPREHODILA DO TRGOVINE IKEA, OPAZOVALA PSIHOLOŠKO OBRAVNAVO, UČILA GIMNASTIKO: RAZTEZNE VAJE, STOJA, MOST, BILA UDELEŽENA V INFORMATIVNI DAN ZA VRTCE (OBISK STARŠEV IN STROKOVNIH DELAVCEV IZ VRTCEV), BILA PRISOTNA PRI IZVEDBI DELAVNICE SPECIALNI ZDRAVKO (DRUŠTVO ZA KULTURO INKLUZIJE), IMELA PLESNI NASTOP IN SE RAZGIBALA V ŠMARTINSKEM PARKU. 10. NA KONCU NAM JE PREDSTAVILA FRANCIJO IN SE OD UČENCEV POSLOVILA. Z NJO SMO USTVARILI VELIKO LEPIH SPOMINOV. Zapisala: Vesna Čerin, prof. spec. in reh. ped., razredničarka 1. H NAŠE USTVARJANJE Vsak od nas ima svojo pot, različno, samosvojo. Del poti pa prehodimo skupaj, v našem 2. b razredu je že tako, ko ustvarjamo skupaj. Naučili smo se, da s skupnimi močmi lahko stvari naredimo hitreje in si med seboj pomagamo. Taj je čez velik list naslikal pot. Življenje je včasih nevihtno, temno modro, kar je uprizorila Zenja, a vse to mine, na trenutke nas je strah in po dežju posije sonce, je upodobil Loris sončno svetlobo z rumeno barvo ter pregnal skrbi. Našo sliko smo predstavili razredu, opazovali smo abstraktne oblike in si pripovedovali, kaj vidimo, vsak na svoj način. Domišljija je brezmejna. Naša čustva so včasih močna, kot je v rdeči barvi prikazal Kalin, nato pa segel še po nasprotni, zeleni. Včasih pa smo v umirjeni svetli modrini, kjer si odpočijemo – tako barvo je pripravila Aisa. Znana umetniška dela smo razporejali po parih. Na nekaterih vidimo znane predmete, ob drugih si lahko pripovedujemo zabavne zgodbe. 14 *Kaj je abstraktna slika? Kaže nam nevidni svet, izza govora, izza vidnega, izza oblike, ki je pester in pisan, kot je vsak človek zase. Tudi prijateljstva in ljubezni se ne da točno določiti, prav tako ne naših misli, prijaznosti, vsega, kar čutimo in smo. Ves čas se tudi spreminjamo. Vsak človek v sebi skriva talente, bogastvo, ki ga mora odkriti. 6.A V 6.a skupini so učenci izdelovali in barvali vaze, kuhali grozdni sok, sejali božično žito, presajali sobne rastline ter vzgajali sadike zelenjave. 16 17 3.A 18 Anabela Sadik 19 1.B 20 21 FILIPOVI MAVRIČNI OBLAKI Učenec Filip Demšar v podaljšanem bivanju (17. OPB) najrajši slika s flumastri, kar mu je v veliko zadovoljstvo. Šolski pano je veliko premajhen, da bi lahko razstavili vse, kar je v lanskem in letošnjem šolskem letu ustvaril. Njegovi mavrični oblaki se spreminjajo, tako da je vsak po svoje likovno zanimiv in odsev njegove sproščenosti in zlitja barv na slikovno površino. Filip Demšar pripoveduje o svoji sliki. Filip Demšar med delom. RAZSTAVA V MODERNI GALERIJI: SANJE O ŽIVALIH V lanskem šolskem letu so učenci Potokar Zala (PPJ5A), Zadnikar Špela (PPJ5B), Praper Gulič Adrijan Luc (PPJ6B), Demšar Filip (PPJ6B), Nose Bine (PPJ5B) in (PPJ5B) in Durić Amin (PPJ5B) sodelovali na projektu Četrt stoletja pajkca Ajkca. Sprva so svojo inspiracijo poiskali kar v živalskem vrtu, nato pa so se vsak dan en teden vozili na Akademijo za likovno umetnost Univerze v Ljubljani in slikali z akrilnimi barvami na platna. Kar so naslikali, so v letošnjem šolskem letu v mesecu januarju razstavljali v Moderni galeriji v Ljubljani. Nastalo je več manjših slikarskih del in dve veliki sliki, vse to pod skupnim naslovom Sanje o živalih. Ob vsem navdušenju so si učenci prislužili še razstavo na Karlovški. Učenci Centra Janeza Levca z leve proti desni Adrijan Luc Praper Gulič, Špela Zadnikar, Filip Demšar in Bine Nose, udeleženci na slikarskem Velika slika in več manjših. projektu, ob odprtju razstave. ZANIMIVO DOGAJANJE V 1.G V naši skupini je vedno veselo. Naši dnevi so napolnjeni z delom in različnimi aktivnostmi, s kateri usvajamo nova znanja in krepimo samostojnost. Vsak izmed nas se trudi za urejenost učilnice. In prav vsi imamo veliko močnih področij. Sara z modelčkom odlično izrezuje Arman je spreten v gimastiki, najbolj zvezdice za piškote, z njimi se vsi mu gre od rok vrtenje obročev. posladkamo. 24 Elisa ima rada žogo, odlično jo podaja in lovi. Marija je uspešna likovnica, njeni izdelki krasijo naš pano. Marko skrbi za čistočo in z metlo spretno pometa učilnico. Vsi za enega – eden za vse! 25 26 Na potepu z dežniki. Zelo veseli smo, ko je lepo vreme. 27 »KO PRSTKI MIGAJO« v 1. F MEDVRSTNIŠKO UČENJE JE ZELO POMEMBNO! 1. SLEDIM SOŠOLCEM IN DELAM INDIVIDUALNO NALOGO. SAM DELAM, A POSNEMAM SOŠOLCE. TAKO BOLJE SLEDIM NAVODILU. GUMBE IN ZAMAŠKE SI IZMENJAMO. ZATO POHITIM. VSAK JE USPEŠEN. SLEDIM SOŠOLCEM IN DELAM SKUPINSKO NALOGO. SODELUJEM IN POSNEMAM SOŠOLCE. TAKO BOLJE SLEDIM NAVODILU. UMEŠČAM PRIDELKE S ŠOLSKEGA VRTIČKA PRIJATELJEV IZ 1. C. ZATO POHITIM. VSAK JE USPEŠEN. POZOR!* 28 3. SLEDIM SOŠOLCEM IN DELAM INDIVIDUALNO TER SKUPINSKO NALOGO. S POMOČJO DELAM IN POSNEMAM SOŠOLCE. TAKO LAŽJE SLEDIM NAVODILU. SORTIRAM SVOJE IN NAŠE IZLUŠČENE DELE BUČE. ZATO POHITIM. VSAK JE USPEŠEN. SKUHALI SMO BUČNO JUHO. BUČNI IN KROMPIRJEV POMFRI SMO OCVRLI V SUHEM CVRTNIKU. 29 PUSTNA MASKA KURENT MRZLE ZIMSKE DNI PREGANJA PUST. NAJBOLJ GLASNI SO KURENTI. V 1. OPB SMO IZDELALI KURENTA. ČASOPIS NATRGAMO NA TRAKOVE. 30 NA TRŠI PAPIR PRILEPIMO TRAKOVE. IZ ČRNEGA KOLAŽ PAPIRJA IZREŽEMO OČI. IZ RUMENEGA KOLAŽ PAPIRJA IZREŽEMO NOS. 31 IZ RDEČEGA KOLAŽ PAPIRJA IZREŽEMO DOLG JEZIK. KURENT JE IZDELAN! PRIJETNO USTVARJANJE! 1. OPB, 19. 2. 2025 Učenci: B. K. Kaan, H. Merjem, D. Elisa, M. Marija, N. NA GLAVO DODAMO OKRASJE. B. Marko, O. Arman, P. S. Sara Mentor: P. Rahela, F. Sabina 32 JUTRANJI KROG V 2.B SKUPINI MAKS PRITRDI NAPIS DNEVA. ZVEZDANA PRIPRAVI ZBEREMO SE V JUTRANJEM SVOJ STOL. KROGU. POVEMO, KAKŠNO JE VREME. 33 34 LORIS POKAŽE, KAJ BO JEDEL. AISA IN LORIS PLEŠETA OB GLASBI. KALIN RAZDELI INŠTRUMENTE. POVEMO, KAKO SE POČUTIMO. 35 SLADKA STOJNICA UČENKE IN UČENCI 5.B SMO OKTOBRA IN FEBRUARJA PRIPRAVILI SLADKO STOJNICO. DELILI SMO AMERIŠKE KROFE – DONUT KROFE IN KROFE Z MARELIČNO MARMELADO VSEM NA ŠOLI. LAMPINJON IZDELALI SMO LAMPINJON, KI JE KRASIL DREVO V PARKU ZVEZDA. 37 ROČNA DELA SO “ZAKON” 6.B Na statve delam prvo leto, pa sem si že naredil eno veeeliko in eno majhno kačo klopotačo. Ful zabavno je tkanje. MIHAEL Jarške deklice, ki sem jih naredil, so šle v svet kot darilo v Singapur, na Dunaj, v Beograd, London, Argentino … Tudi v naš parlament, hehe. Vseh »Jarške deklice» je potrebno po skupaj smo jih v zadnjih 3 letih naredili 400. tkanju še napolnit z odpadnim Znam delati tudi tepihe na velikih statvah, ki materialom. Za mene je to »mala imajo pedale. Na pedale pritiskam, kot oči v avtu malica«, jeee. na » gas« in zavore. 🙂 Tudi sortiranje blaga je pomembno pri vzorčenju tepihov iz odpadnega materiala. Brez mojega prispevka bi šlo delo počasneje. FILIP MARTIN NINA 39 Uf, zapleteni prvi koraki pri nastajanju Ker sem vztrajen in natančen, mi izdelave volnene kape. Ampak za mamico, mala tapiserija ne dela sivih las, hehe. malica. 🙂 Tapiserijo bo dobila mamica za spomin. Počasi in previdno, da ne bo tekla kri. 🙂 ANEJ ADRIJAN TIANA 40 JUHEJ ZA 13 LET PROJEKTA »ŽIVLJENJE JE ZGODBA« SODELOVANJE UČENCEV CENTRA JANEZA LEVCA LJUBLJANA, OVI JARŠE Z MESTNO KNJIŽNICO JARŠE IN KNJIŽNIČARKO GO. ANGELO KLANČAR. CJL POVEZOVANJE UČENCEV Z JAVNO KULTURNO USTANOVO: Kulturno-umetnostna vzgoja KNJIŽNICA JARŠE Začetek projekta oktober 2012 Različna poimenovanja – projekt Življenje s knjigo PROGRAM ZA MLADE S POSEBNIMI POTREBAMI OBISK V KNJIŽNICI SPOZNAJO KNJIŽNICO SREČANJA 1X MESEČNO SEZNANJANJE MLADOSTNIKOV S KNJIGAMI BOGATENJE BESEDNEGA ZAKLADA RAZVIJANJE DOMIŠLJIJE IN USTVARJALNOSTI SEZNANJANJE S PRAVILI OBNAŠANJA V KNJIŽNICI IN PRAVILNIM RAVNANJEM S KNJIGAMI IZPOSOJA IN VRAČANJE KNJIG DRUŽENJE IN SOCIALIZACIJA V DRUGEM UČNEM OKOLJU DOŽIVIJO VESELJE OB POSLUŠANJU UMETNOSTNEGA BESEDILA IZ PRIPOVEDI DO GLEDALIŠKE PREDSTAVE (DRAMSKA IGRA) SKUPAJ SMO USTVARILI DVE DRAMSKI IGRI 1.PIKA NOGAVIČKA V CIRKUSU 2. RUSICA IN GRDINICA 42 OBLIKE DELA PRI PRIPOVEDI – KAJ POČNEMO? - BRANJE S SLIKAMI, POSLUŠAMO - PRIPOVED V OBLIKI POWERPOINT - KAMIŠIBAJ GLEDALIŠČE (PREMIČNE SLIKE) – GLEDAMO - PRIPOVED S PESMIJO IN GLASBO - PRIPOVED Z LUTKAMI - IGRA Z VLOGAMI - SE POGOVARJAMO - REŠUJEMO NALOGE RAZSTAVE: OB KONCU ŠOLSKEGA LETA UČENCI PRIPRAVIJO RAZSTAVE LIKOVNIH IN ROČNIH DEL CJL OVI JARŠE MISLI UČENCEV O PROJEKTU: Kaj ti je najbolj všeč v knjižnici? 43 Ob našem 12-letnem sodelovanju bi se radi zahvalili knjižničarki ge. Maruši Čebular, vodji knjižnice Jarše, da nas je vedno prijazno sprejela in pogosto dovolila uporabo knjižnice tudi izven delovnega časa. Največja zahvala pa gre naši dragi knjižničarki ge. Angeli Klančar, ki res skrbno in srčno pripravi vsako srečanje, da je vsak učenec vključen po svojih sposobnostih. 44 ILUZIJE Učitelji v 2. D so si želeli pogledati v naš svet, zato smo se odločili, da jih popeljemo v Muzej iluzij. Doživeli smo sproščen in zabaven dan. Skupaj smo se smejali, plesali, se vrteli, se ogledovali in postavljali na glavo. Muzej bi z veseljem obiskovali vsak teden! 45 ZA VRATI ŠT. 13: V NAŠEM RAZREDU 1/2 A IN PBJ 3 SE UČIMO, IGRAMO IN RASTEMO V NAŠEM RAZREDU JE VSAK DAN PUSTOLOVŠČINA. UČIMO SE SAMOSTOJNOST. »JAZ SAM, JAZ LAHKO» JE NAŠ FAVORIT. VSAK SKOZI IGRO, GLASBO IN Z USTVARJANJEM. NAŠ CILJ JE, DA DAN VADIMO, KAKO BITI JUNAKI SVOJIH ZGODB BREZ POMOČI POSTANEMO SAMOSTOJNI, SPRETNI IN RADOVEDNI. UČITELJEV IN STARŠEV. »PROSIM, POMAGAJ MI» ZAMENJUJEMO Z »USPELO MI JE». SPLOŠNA POUČENOST: ČRKE IN ŠTEVILKE, DA OSVOJIMO OSNOVE ZA VSE ŽIVLJENJE. ČRKE PREPOZNAMO, PIŠEMO, BEREMO, SESTAVLJAMO BESEDE. ŠTEVILKE ŠTEJEMO DO 10 ALI 20 IN REŠUJEMO PREPROSTE NALOGE. 46 PRILAGODITVENE SPRETNOSTI: KAMELEONI SMO! ČE NENADOMA ZAČNE DEŽEVATI MED IGRO NA DVORIŠČU, SE HITRO PREMAKNEMO V RAZRED IN NADALJUJEMO … SPREMEMBE ? TO SO NOVE PRILOŽNOSTI ZA ZABAVO IN DOSEGO CILJA, DA SE NAUČIMO SOOČANJA S SPREMEMBAMI, KO NAM OKOLIŠČINE ZAGODEJO. VELIKA IN MALA MOTORIKA JE PRAVA GIBALNA ZABAVA, DA RAZVIJAMO TELESNO IN ROČNO SPRETNOST. SKAČEMO, PLEZAMO, TEKAMO, GRADIMO STOLPE, RIŠEMO, IZREZUJEMO, LEPIMO, S PRSTI, OKRAŠUJEMO PIŠKOTKE ... TO JE KOT PLES, KJER NAŠE ROKE IN NOGE VEDNO NAJDEJO RITEM. 47 IGRE, GLASBA IN LIKOVNO USTVARJANJE SO SRCE NAŠEGA DNEVA. IGRE NAS UČIJO SODELOVANJA, GLASBA NAS SPROŠČA IN NAVDIHUJE, LIKOVNO USTVARJANJE OMOGOČA, DA IZRAZIMO SVOJO DOMIŠLJIJO. V RAZREDU SE IGRA, UČI IN RASTE, VSAK DAN JE NOV IZZIV, NOV AHA TRENUTEK. S PODPORO ŠPELE, ŠPELE 2 IN SIMONE ZMOREMO VSE. NAJLEPŠE PA JE, KO NAŠE SONCE POHVAL SIJE. PRIDITE K NAM – TUDI ČE VSE ZNATE, SE BOSTE NAUČILI ZNOVA SE IGRATI. FOTO: SIMONA KEBER KUMŠE, ŠPELA NOVAK AVTOR PRISPEVKA: ŠPELA SIMČIČ 48 SONCE POHVAL OSVETLJUJE ŠOLSKO LETO Na šolski steni je pano v podobi sonca, kjer petkrat letno objavimo pohvale za učence. Na vsakem žarku so barvite fotografije s kratkimi besedili, ki pohvalijo dosežke učencev na področju truda, premagovanja izzivov, samostojnosti in dobrih del. Namen Sonca pohval je, da spodbujamo pozitivno vedenje; trud, samostojnost, pomoč drugim z vidnim priznanjem. Z vidnim priznanjem – pohvalo na Soncu pohval krepimo osebno rast učencev in dajemo občutek, da je vsak napor – tako majhen kot velik pomemben in viden. S priznavanjem dosežkov učencev ustvarjamo okolje, kjer pozitivne spremembe postanejo vsakdanje; vsaka pohvala vzpodbudi rast, vsak uspeh pa je navdih za vse. SOCIALNO VKLJUČEVANJE INKLUZIVNEGA ODDELKA OVI JARŠE NA VEČINSKI OSNOVNI ŠOLI V okviru socialnega vključevanja smo oktobra v Tednu otroka Eksperimentirali so z inštrumenti in posneli izvedli delavnico animiranega filma. Učenci inkluzivnega zvoke. oddelka so na delavnici sodelovali z učenci 2. razreda . Aktivnost je učence tako pritegnila, da je nastalo več delovnih postaj. Skupaj so sestavili načrt dogajanja in filmu izbrali naslov. Iz plastelina so izdelali like in črke svojih imen. Premike likov so fotografirali s tablico in si pri tem pomagali z aplikacijo Stop Motion Studio. 50 Bili so očarani nad tem, kako so liki oživeli navidezno sami od sebe. Film so si učenci inkluzivnega oddelka in obeh 2. razredov ogledali večkrat in vsem je bil zelo všeč. Po ogledu filma smo se skupaj naučili več plesov in zapeli božične pesmi. V decembru je naš kratki animirani film Razlike in enakosti doživel premiero. POSKENIRAJ ME S TELEFONOM! Mentorica delavnice: Anja Cimerman, učiteljica podaljšanega bivanja inkluzivnega oddelka 51 53 1,2,3... 3 PREŠTEJ POLŽKE IN OBKROŽI ŠTEVILKO 3 6 1 3 5 4 7 9 5 3 6 8 7 5 2 8 3 4