Poslano. V 17. listu ,,Slov. Gospodarja1* je dopis iz Bodislavec nekterega duhovaika tukaj opravljal, kakor da bi bil on vzrok, da so Maloaedeljski volilci v Ljutomera se sirovo obaašali ia nasprotpike naroda v okrajai zastop volili ia kakor da bi on volilce zapeljal. To je eno kakor drago, kosmata laž. Tukajšni duhovaiki v tej reči niso zadeti, ker volilcem ai8o niti ene niti drage osebe za volitev priporočili, tako tudi ne morejo vzrok biti naBprotaikov volitve. Tudi volilci niso nasprotaikov aaroda volili, aego, kakor se zdaj sliši, ao Maloaedeljski volilci boteli može iraeti iz svojih občia v okrajno zastopaištvo, kteri imajo občen upljiv, ia kteri bi imeli srčnoat tatn tudi v korist svojib občin govoriti, kaj dozdajni storili aiso, ia kar tudi aaše ceste sredočijo , aa kterib je aevaraost se utopiti. Tako so volili občiaskega predstojaika g. Rantaša in občinskega svetovalca g. Mibala Topolnik-a, dva pošteaa moža in Slovenca. Edo je temu nasproti? — Niso malonedeljaki volilci trstike, ktere se sem ter tje majajo, niso brez značaja, da bi se dali motiti, oni so svojo 8anaostalao8t ia srčaost že večkrat pokazali. Edo pa aiore reči ia svedočiti, da je takajšea duhoven volilcem eao ali drago ošebo za volitevv okrajai zastop vaadil, dobi od aieae 10 gold. Zato ljabi pisatelj ia Bodislavc, rea grdoba je po svetu trobit laži v tako zaairaivih ia občatljivib rečeb, v kterih lažeh le avoje kremplje kažeš, 8 kterimi bi rad razčesal lepo zvezo med takajšao dubovščiao ia ljadmi. Ne piši hitro v aoviae, kar aliaiš od kake babe, prepričaj se resaice, ia prihodaje boš prepričaa, da takajšai duhovaiki saaii svojega aaroda zavedai aarod ia aarodaost častijo ia le ajema v korist govorijo. Ear pa zadeva spomia aa Krerapeljaa v 17. lista nSl. Gosp.", veai kaj s tem bočeš. Da bo svet eakrat vedel kaj je resaice aa teai, bočem ti povedati, da je takajšea duhovea iz prižaice v cerkvi (to aemškutar ae stori) sloveaao črao aiešo z dotičaim slovesaira duhovaira opravilora za g. Krempeljaa aa daa po besedi aazaaail, ia očitao k tej cerkveai slovesaosti vse gg. dubovaike ia posvetae povabil, kteri so —• pod hrastom aamesto pod Iipo — aloveaskega pesaika spomia obbajali. Ali kaj se je zgodilo? Tukajaai dahovea je celo saai z g. ačiteljem aazoč takajšaib farmaaov bilje za g. Erempeljfla obhajal. Ali ajega zdaj zato po svetu opravljaš? — Oziraje se aa to, da je ta duhovea pri ErempelJBovi besedi bil, Erempeljaa cerkveao čaatil, ajegov križ aa pokopališču kakor se spodobi za pesaika, ia ajegov grob z štirimi zeleBimi veaci ia vrtaimi rožicaaii aa dan besede krasoamBo okiačal (to je vsak vidil, kteri je zvečer k groba prišel), ia le aektere priaešeBe hrastove veje, ai pa veace, kakor je aek sovražaik pisal, odstraail, ia vsako leto kadar je mogoče, Erempeljaov grob posveti, mislira, da ta duhovea aa to vižo ai mlade cvetlice aarodae zavedaosti paril, kakor si ti pisaril. Oziraje se aa to , more srarn le tega biti, kteri take laži po svetu trobi. Poleg vsega tega ti še povem , da je ta tukajšea dubovea pri avojem aastopu fare le 17 adov Mohorovega društva takaj aašel in je to številko z lepim opoaiiajanjem la podukom v koriat aaroda ia aarodae zavedaosti do 76 pomaožil ia je vsako leto pri odpadu aekterib starih adov tudi vsikdar dosti aovih pridobil. Ali je ajegova aemškutarija to storila? Ljnbi Nemaaič, to boš ti vedel. Za istiao teb vrstic priče spraviti, ia aa taka kriva sovraštva polaa aapade odgovoriti, je vsikdar pripravljea Maloaedeljski župaik.