ŽG Ljubljana Ob prepolnih cestah se obseg dela na železnici zmanjšuje. V letošnjem pr-vem polletju se je prevoz blaga na pro-gah ŽG Ljubljana zmanjšal za 7%, v julyu in avgustu pa celo za 15%. Vzrok je v neuresničevaryu prometne politi-ke in v prevelikem številu dovolilnic za prevoze tujih tovorryakov, ki so se v zadnjih letih povečale za 2,5 krat, vsa-ka tretja dovolilnica pa je celo brez-plačna. Prevozi tujih tovon\jakov so se zato povečali od 1,5 mio ton v letu 1975 na 5 mio ton v letu 1985. Cestni prevoz-niki plačajo na ta način le majhen del stroškov infrastrukture in posledice se vidyo v izredno slabem stanju naših cest, saj navidezna cenenost usmerja tovore z železnice na ceste. To je tudi eden od razlogov za slab gospodarski položaj ŽG Ljubljana. Z zelenim vlakom na Graški velese-jem. Predstavniki ŽG Ljubljana in av-stryskih železnic ter jugoslovanski in avstrijski obmejni upravnih organov milice in carine so se dogovorili, da bo v času graškega velesejma, torej od 27. septembra do 5. oktobra vozil zeleni vlak, ki odpefte iz Ljubjjane ob 6.25 in prispe v Maribor ob 8.35 po petnajst-minutnem postanku v Gradec -vzhodni kolodvor, kamor bo prispel ob 9.55. Potniki bodo tu imeli le še približno sto metrov do razstaviščnega prostora. Zeleni vlak se bo vračala ob 15. uri, v Ljubljano pa bo pripeljal ob 18.20. Obmejne formalnosti bodo cari-niki in milica opravljali po potrebi med vožiyo ali pa ob postankih vlakov v Mariboru in SpUjah. Železniški vagon kot podsta vek žer-java. Gradis se dogovarja z ŽTO, da bi za dve leti najel rabljen (pomožnosti že kasirani) vagon, čigar podvozje bi upo-rabili za podstavek žeijava in portala. Na takšen način namreč želijo nalagati betonske elemente na vagone.