45 Šolska knjižnica, Ljubljana, 29 (2020), 1, 45-46 vse knjižnice, da se približajo svetu mladih. Poudaril je, da ima knjiga še vedno svoje mesto in vrednost, ki je drugi mediji nimajo. V nadaljevanju sta primera dobrih praks v gorenjskih knjižnicah predstavili Lidija Kozelj, ki je povedala nekaj o bralnem klubu v Knjiž- nici A. T. Linharta v Radovljici, ter Martina Klemenčič, ki je predstavila delo z mladimi uporabniki v Knjižnici dr. Toneta Pretnarja v Tržiču. Posebej je izpostavila inovativni dogo- dek Digitalno=realno=normalno in seznanila, da v njihovi knjižnici prehajajo na uporabo aplikacije Kobi tudi za njihove uporabnike. Primera dobre prakse dela z mladimi v drugih institucijah sta predstavili Jasmina Šubic na temo projektnega učenja mlajših odraslih in Mladinskega dnevnega centra KamRa ter mag. Ina Kreft Toman na temo bralnih navad mladih z manj priložnostmi. Na okrogli mizi, ki jo je moderirala predsed- nica DBG, je sodelovalo nekaj dijakov iz Gimnazije Kranj in Gimnazije dr. Franceta Prešerna Kranj ter iz radovljiškega PUM-a, Jasmina Šubic, Ina Kreft Toman in Andreja Urbanec. Spregovorili so o odprtih možnos- tih in priložnostih, ki čakajo knjižnice, da se bodo še bolje vpletle v svet mladih in jim s svojimi storitvami in ponudbo kar najbolje pomagale. Na Osnovni šoli Vide Pregarc so v okviru vseslovenske akcije Teden pisanja z roko potekale raznolike dejavnosti za učence od 1. do 9. razreda. Učenci so spoznavali zgodovinski razvoj pisave in pomen pisanja pred odkritjem tiska. Na razredni stopnji so zapisovali povedi z levo in z desno roko, izdelali razredne dnevnike, oblikovali razredno pravljico ter primer- jali različne pisave. V starih spričevalih so odkrili, da je bil lepopis v prejšnjem stoletju sa- mostojni učni predmet. V jutranjem varstvu so učenci raziskovali preteklost z uporabo starih predmetov, povezanih s pisanjem; ogledali so si npr. staro leseno peresnico iz leta 1926. V podaljšanem bivanju so se preizkusili v kali- grafiji in spoznali umetnost zapisovanja starih besedil. V nižjih razredih je bila izvedena tudi ura lepopisa, za katero so učenci potrebovali veliko mero potrpežljivost, natančnosti in koncentracije. Tina Pajnik Teden pisanja z roko na Oš Vide pregarc mAlI IN VelIKI ODmeV 46 Tina Pajnik: Teden pisanja z roko na OŠ vide Pregarc V višjih razredih so na željo učencev potekale dejavnosti, ki so spodbujale izdelavo in upo- rabo družabnih iger, kot npr. križci in krožci, poišči državo in mesto, vislice. Raziskovali so življenje svojih staršev in starih staršev in ugotovili, da se je včasih več pisalo z roko kot danes in da so se informacije nekoč prenašale na drugačen način kot danes.