RASTEMO SKUPAJ V ZNANJU IN SPOŠTOVANJU Osebni podatki ucenca/ucenke Ime in priimek: _________________________ Razred/oddelek: ________________________________ Naslov: ________________________________ Domaci telefon: _______________________ Starši oziroma skrbniki dosegljivi na telefon: _______________________________ znak-3cm OŠ Škofja Loka-Mesto Šolska ulica 1 4220 Škofja Loka Podatki o šoli Identifikacijska številka šole: 24921394 Podracun pri UJP: 01322-6030682758 E-naslov: info@ossklm.si Spletna stran šole: http://www.ossklm.si Telefon: 04/506 00 11 Faks: 04/512 50 48 grb-barv-napis Ustanovitelj Obcina Škofja Loka Mestni trg 15 4220 Škofja Loka Telefon: 04/511 23 00 Šolski okoliš Šolski okoliš zavoda zajema mestno jedro z okoliškimi vasmi: Blaževa ulica, Bodovlje, Breznica pod Lubnikom, Brode, Cankarjev trg, Cesta talcev, Crngrob, Demšarjeva cesta, Fužinska ulica, Gabrk, Gabrovo, Grajska pot, Grenc (39–42), Groharjevo naselje, Kamnitnik, Kapucinski trg, Kidriceva cesta do hišne številke 15, Klobovsova ulica, Kopališka ulica, Koširjeva cesta, Log nad Škofjo Loko, Mestni trg, Novi svet, Papirnica, Partizanska cesta, Pod Plevno, Podpulfrca, Poljanska cesta, Potocnikova ulica, Puštal, Sopotnica brez hišne številke 9, Sorška cesta, Spodnji trg, Staniše, Stara cesta, Studenec, Suška cesta, Sv. Andrej, Sv. Barbara, Sv. Florijan nad Škofjo Loko, Sv. Ožbolt, Sv. Petra Hrib, Šolska ulica, Tavcarjeva ulica, Valterski Vrh, Zminec. DRAGE UCENKE IN UCENCI, SPOŠTOVANI STARŠI, CENJENE SODELAVKE IN SODELAVCI! Poznate indijansko zgodbo o dveh volkovih, ki bivata v vsakem od nas? Dedek plemena Cherokee je nekoc svojemu vnuku pripovedoval o bitki, ki se dogaja v nas. Povedal mu je, da se v notranjosti vsakega cloveka nenehno bojujeta dva 'volkova'. Eden je hudoben, jezen, nevošcljiv, ljubosumen, pohlepen, se smili samemu sebi, žalosten, laže, sebicen, nasilen … Drugi je dober, vesel, miren, ljubec, nesebicen, socuten, srcen, upajoc, dobronameren, prijazen, radodaren, radoveden ... Vnuk ga je poslušal, razmišljal o tem, kar mu je povedal dedek, in ga vprašal, kateri volk na koncu zmaga. In dedek mu je odgovoril: »Zmaga vedno tisti, ki ga hraniš.« Najbolj uspešni smo, ko delamo v okolju, v katerem se pocutimo varno, prijetno, sprejeto. Tako okolje nam omogoca volk, ki predstavlja dobro. Zato ga izdatno hranimo. Tudi s petimi P-ji (5P): - Prijaznost - Poštenost - Pravicnost - Prijateljstvo - Pomoc drug drugemu Dodatno ga bomo okrepili, ce bomo sledili pomembnim ciljem: - izvajati medvrstniško sodelovanje: medsebojna ucna pomoc tako med sošolci kot tudi starejši mlajšim, celoletno sodelovanje razredov predmetne in razredne stopnje z razlicnimi aktivnostmi in vsebinami; - izkazovati spoštovanje: medsebojno, do drugacnosti, do dogovorjenih pravil; - zmanjšati hrup v šoli; - še naprej delovali ekološko, pazili na svoje zdravje in zdravje ostalih okoli nas, izboljševali bralno pismenost, previdno, pozorno in racionalno ravnali z inventarjem v šoli. In vem, da nam bo uspelo, da bo na koncu zmagal volk, ki predstavlja dobro. Ker si bomo prizadevali za konstruktivni pogovor, medsebojno pomoc in delo v tihem okolju, kjer ni kricanja, nasilja, sebicnosti in podobnega. Zato bo letošnje leto uspešno in nepozabno. Naj vam bo pri tem v pomoc tudi tiskana izdaja Publikacije. Še vec informacij, ki vam bodo v pomoc pri uspešnem delu, pa boste našli na naši spletni strani www.ossklm.si. Samo vsi skupaj lahko izpolnjujemo našo vizijo: Rastemo skupaj v znanju in spoštovanju! Doris Kužel, ravnateljica Stiki s šolo Ravnateljica: Doris Kužel Tel. št.: 04/506 00 12, e-naslov: doris.kuzel@ossklm.si Pomocnica ravnateljice: Saša Cadež Tel. št.: 04/506 00 13, e-naslov: sasa.cadez@ossklm.si Pomocnica ravnateljice: Elizabeta Proj Tel. št.: 04/506 00 34, e-naslov: elizabeta.proj@ossklm.si Tajništvo: Petra Bokal Tel. št.: 04/506 00 11, e-naslov: petra.bokal@ossklm.si Vodja šolske prehrane: Katarina Peternelj Tel. št.: 04/506 00 21, e-naslov: katarina.peternelj@ossklm.si Svetovalna delavka – pedagoginja: Mateja Božnar Tel. št.: 04/506 00 16, e-naslov: mateja.boznar@ossklm.si Svetovalna delavka – psihologinja: Katarina Gornik Tel. št.: 04/506 00 17, e-naslov: katarina.gornik@ossklm.si Šolska knjižnica: Mateja Gartner Tel. št.: 04/506 00 18, e-naslov: mateja.gartner@ossklm.si Barbara Tušek Tel. št.: 04/506 00 18, e-naslov: barbara.tusek@ossklm.si Šolska zobna ambulanta: Tel. št.: 04/506 00 22, e-naslov: sza.mesto@zd-loka.si Zbornica: Šolska ulica 1 Tel. št.: 04/506 00 19 Prvi razred: Novi svet 18 Tel. št.: 04/512 09 73 GSM: 041 247 541 Odjava šolske prehrane: Tel. št.: 04 506 00 21 kuhinja, 04 506 00 11 tajništvo, 04/512 09 73, 041 247 541 Novi svet e-naslov: info@ossklm.si spletni naslov: http://www.ossklm.si/ Strokovni organi šole Šolo upravljata ravnateljica, ki je pedagoški vodja, in poslovodni organ ter svet šole, ki ga sestavljajo: . predstavniki ustanovitelja (Marjetka Rotar, Stanislav Praprotnik, Tinka Teržan); . predstavniki delavcev šole (Li-An Kozmelj, Špela Mesec, Andreja Panjtar, Matjaž Pintaric, Petra Veber); . predstavniki staršev (Petra Dolenc, Katja Lang, Peter Pokorn). Predsednica sveta šole je Petra Veber, namestnica je Tinka Teržan. Svet šole ima štiriletni mandat. Za organizirano uresnicevanje interesov staršev je na šoli oblikovan svet staršev, ki je sestavljen iz predstavnikov staršev iz vsakega oddelka. Predsednica sveta staršev je Petra Dolenc. Na šoli delujejo strokovni organi šole: uciteljski zbor, oddelcni uciteljski zbori, strokovni aktivi in razredniki. Svet šole je imenoval pritožbeno komisijo, ki jo sestavlja deset clanov (šest predstavnikov strokovnih delavcev šole, dva predstavnika strokovnih delavcev druge šole in dva predstavnika staršev). Svet šole odloca o pritožbah v povezavi z uresnicevanjem pravic in dolžnosti otroka oziroma ucenca. Šolski cas Za ucence od 2. do 9. razreda Jutranje varstvo: 7.10–8.10 Predura: 7.30–8.15 1. ura: 8.20–9.05 2. ura: 9.10–9.55 20-minutni odmor za malico 3. ura: 10.15–11.00 15-minutni odmor 4. ura: 11.15–12.00 5. ura: 12.05–12.50 6. ura: 12.55–13.40 15-minutni odmor za kosilo 7. ura: 13.55–14.40 8. ura: 14.45–15.30 Podaljšano bivanje: 12.00–16.40 Za ucence 1. razreda Jutranje varstvo: 6.10–8.10 Predura: 7.30–8.15 Malica: 8.20–8.40 1. ura: 8.40–9.25 2. ura: 9.25–10.10 20-minutni odmor za igro 3. ura: 10.30–11.15 4. ura: 11.15–12.00 Podaljšano bivanje: 12.00–16.40 Govorilne ure Govorilne ure so praviloma kakovostnejše, kadar se jih udeležite skupaj z otrokom, ker le tako lahko sklenemo skupne dogovore in se izognemo nepotrebnim napacnim prenosom informacij v pedagoškem trikotniku ucenec – starši – ucitelj. Skupne govorilne ure so oznacene v šolskem koledarju in potekajo od 17.00 do 18.00. Za govorilno uro se predhodno najavite pri ucitelju. Od 1. do 5. razreda Ime in priimek Razred Cas Prostor Helena Kuhar Nina Oman 1. a 8 Teja Bergant Marjetka Benedik 1. b 12 Andreja Benedik Natalija Krstic Rant 1. c 10 Nina Taler Aleša Zrimšek 1. d 14 Janja Rojc Pintar 2. a 109 Tina Radic 2. b P 9 Tadeja Jesenko 2. c 107 Maja Turk 2. d P 8 Marjeta Kavcic 2. e P 7 Nataša Pesjak 3. a P 10 Klara Kovacic 3. b K 15 Simona Podobnik 3. c K 16 Hafner Lidija 3. d M 11 Lucija Štebe 4. a 112 Andreja Koprivec 4. b 207 Vanja Hudolin 4. c 111 Andreja Hafner 4. d 110 Irena Jugovic 5. a 211 Urša Jemec 5. b 209 Špela Oblak 5. c 212 Tatjana J. Miklavcic 5. d 210 Elizabeta Proj MAT, SLJ Mateja Vozelj MAT, SLJ Barbara Šolar Jeric Andreja Markovic Veronika Pucko TJA Mojca Kalan/Katja Vilfan GOS Staš Mlakar Andreja Panjtar Tomaž Lang Milan Smolej Ana Bergant ŠPO Barbara Šolar Jeric Veronika Pucko NIP Urška Guzelj Štajer Petra Veber Tatjana Jereb Miklavcic Helena Markuta Andreja Panjtar Li-An Kozmelj Irena Korene Mobilna služba OŠ Jela Janežica DSP/ISP Tina Prešeren RP Jana Jelovcan OPB 1 Mateja Vozelj OPB 2 Nina Oman Aleša Zrimšek OPB 3 Petra Zakotnik OPB 4 Mateja Krek OPB 5 OPB 6 Nina Hostnik Veronika Pucko OPB 7 Teja Djokic OPB 8 Katja Vilfan/Ana Urh OPB 9 Maja Reven OPB 10 Natalija Krstic Rant Ana Bergant Marjetka Benedik OPB 11 Barbara Tušek OPB 12 Od 6. do 9. razreda Ime in priimek Razred Delovno podrocje Cas Prostor Staš Mlakar 6. a ŠPO, IP K 1 Kristina Strnad 6. b SLJ, ZGO P 1 Katja Vilfan/Katarina Peternelj 6. c NAR, GOS/GOS, IP 206 Mateja Jelenc Arnšek/Kristina Erznožnik 6. d GUM, IP/MAT, TIT 106 Barbara Jelenc 7. a SLJ, ZGO P 2 Maja Reven/Petra Jerovšek 7. b LUM, IP/SLJ K 9 Anica Stele 7. c GEO 216 Nina Krmelj 7. d MAT 202 Janja Pirc 8. a MAT 201 Špela Mesec 8. b TJA 102 Betka Mahnic/Matjaž Pintaric 8. c TJA/FIZ, TIT, IP 104 Nika Benedik 8. d TJA 103 Vlasta Balderman 9. a BIO, NAR 213 Lidija Petrovcic 9. b ZGO, GEO 217 Andreja Panjtar 9. c ŠPO, IP, NIP 203 Helena Bergant FIZ, MAT Vita Bokal IP Saša Cadež MAT Tea Djokic DKE Urška Guzelj Štajer IP, NIP Mojca Kalan GOS, NAR Bogdan Košak SLJ Petra Veber MAT, TIT, NIP Helena Markuta IP, NIP Tanja Potocnik SLJ, IP Ana Mirtic/Marja Pahor KEM, GOS Tomaž Lang ŠPO, IP Milan Smolej ŠPO, IP Ana Bergant NIP Katja Vilfan/Ana Urh laborantka Izbirni predmeti Izbirni predmet Oznaka Razred Ucitelj Obdelava gradiv – les OGL 7. Matjaž Pintaric Šport za sprostitev ŠSP 7. Milan Smolej Staš Mlakar Urejanje besedil UBE 7. Helena Markuta Sodobna priprava hrane SPH 7. Katarina Peternelj Francošcina 1, 2, 3 FI 1, 2, 3 od 7. do 9. Tanja Potocnik Nemšcina 1, 2, 3 NI 1, 2, 3 od 7. do 9. Urška Guzelj Štajer Španšcina 1, 2, 3 ŠI 1, 2, 3 od 7. do 9. Vita Bokal Likovno snovanje 1, 2, 3 LS 1, 2, 3 od 7. do 9. Maja Reven Multimedija MME 8. Helena Markuta Robotika v tehniki RVT 8. Matjaž Pintaric Nacini prehranjevanja NPH 8. Katarina Peternelj Šport za zdravje ŠZZ 8. Staš Mlakar Tomaž Lang Ansambelska igra ANI 9. Mateja Jelenc Arnšek Izbrani šport – odbojka IŠP 9. Milan Smolej Racunalniška omrežja ROM 9. Helena Markuta Navedenih 23 izbirnih predmetov izvajamo v 30 skupinah. Neobvezni izbirni predmeti Neobvezni izbirni predmet Oznaka Razred Ucitelj Prvi tuji jezik – anglešcina N1A1 1. Barbara Šolar Jeric Veronika Pucko Drugi tuji jezik – nemšcina N2N od 4. do 9. Urška Guzelj Štajer Umetnost NUM 4. Tatjana Jereb Miklavcic Racunalništvo NRA od 4. do 6. Helena Markuta Šport NŠP od 5. do 6. Andreja Panjtar Ana Bergant Tehnika NTE 5. Petra Veber Navedenih 6 neobveznih izbirnih predmetov izvajamo v 19 skupinah. Kulturni dnevi Razred Datum Vsebina 1. 8., 9., 10., 11. 10. 2018 Življenje nekoc 27. 11. 2018 Glej Larsa z Marsa 21. 12. 2018 Božicno-novoletno praznovanje 7. 2. 2019 Kulturne delavnice 2. 27. 11. 2018 Glej Larsa z Marsa 21. 12. 2018 Božicno-novoletno praznovanje 7. 2. 2019 Kulturne delavnice 18. 3. 2019 Glasbena delavnica z Jakom Strajnarjem 3. 5./10. 10. 2018 Glas srca 28. 11. 2018 Glej Larsa z Marsa 21. 12. 2019 Božicno-novoletno praznovanje 7. 2. 2019 Glasbeno-plesne delavnice 4. 21. 12. 2018 Božicno-novoletno praznovanje 6. 2. 2019 Gledališka predstava Coprnica Zofka 5., 6., 7., 8. 3. 2019 Glasbeno-likovna delavnica v Sorici 5. 6. 12. 2018 Filmski kulturni dan 21. 12. 2018 Božicno novoletno praznovanje 6. 2. 2019 Gledališka predstava Coprnica Zofka 6. oktober 2018 Glasbeno-likovni dan 21. 12. 2018 Božicno novoletno praznovanje marec. 2019 Gledališki kulturni dan – improliga 7. 20. 9. 2018 Rossini: Seviljski brivec 21. 12. 2018 Božicno novoletno praznovanje marec 2019 Gledališki kulturni dan – improliga 8. 20. 9. 2018 Rossini: Seviljski brivec 2019 Županova Micka, Prešernovo gledališce Kranj 21. 12. 2018 Božicno novoletno praznovanje 9. 21. 12. 2018 Božicno novoletno praznovanje maj 2019 Po poteh soške fronte 2019 Županova Micka, Prešernovo gledališce Kranj Kulturni dnevi bodo potekali (tako kot v preteklih letih) z lastnimi dejavnostmi in obiski prireditev na šoli ali izven nje. Kulturni dan je namenjen tudi zadnjemu dnevu koledarskega leta (22. 12. 2017), ko so ucenci še v šoli. Ta dan nacrtujemo dejavnosti za tri šolske ure. Naravoslovni dnevi Razred Datum Vsebina 1. 12. 11. 2018 Hrana – bogastvo okusov 29., 29. 5. 2019 Zlatorogova dežela 4. 6. 2019 Voda – cudežna tekocina 2. 7. 1. 2019 Naravoslovne delavnice april/maj 2019 Življenje na kmetiji 22., 23. 5. 2019 Obisk živalskega vrta 3. oktober 2018 DEKD - cebelarstvo 4., 5. 4. 2109 Arboretum Volcji potok 7. 5. 2019 Gibanje v vodi in zraku 4. 26. 10. 2017 Prehrana in cuti 11./13.2.2019 Orientacija v naravi 26. 2. 2019 Vodno kolo in vodni hram 5. 2. 4. 2019 Živi muzej Krasa 9./10. 5. 2019 Mokrišca: raziskujmo mlako 12. 6. 2019 Obmorska in morska flora in favna 6. 24. 9. 2018 Žita v Sloveniji 5. 11. 2018 Ekskurzija – Postojna, Predjamski grad, EXPO 22. 5. 2019 Cebele in cmrlji 7. 11. 10. 2018 Ekskurzija – Ptuj, Šempeter 12. 2. 2019 Svetloba 19. 6. 2019 Voda – cudežna tekocina 8. februar 2019 Zgradba in delovanje cloveškega telesa 23. 4. 2019 Projektni teden Voda 24. 4. 2019 Projektni teden Voda 9. 12.9. 2018 Škocjanske jame, Cerknica 14.12. 2018 Ekologija 26. 3.2019 Pomen hrane za clovekovo zdravje V okviru naravoslovnih dni so po zgornjem razporedu vkljucene tudi ekskurzije. Športni dnevi Razred Datum Vsebina 1. 17. 9. 2018 Trim steza 10. 1. 2019 Drsanje 10. 4. 2019 Stari grad 5. 4. 2019 FIT športne delavnice 11. 5. 2019 Športne igre 2. 10. 10. 2018 Pohod na Šmarjetno goro januar/februar 2019 Smucarski tecaj – Stari vrh april/maj 2019 Pohod 11. 5. 2019 Športne igre 14. 6. 2019 Troboj 3. 24. 10. 2018 Orientacija 25. 1. 2019 Pohod na Gabrovo 11. 5. 2019 Športne igre 16. 5. 2019 Pohod na Planico 6. 6. 2019 Troboj 4. 18. 9. 2018 Veter v laseh 19. 10. 2018 Pohod na Križno goro 12./14. 2. 2019 Orientacijski pohod 25. 4. 2019 Pohod na Govejk 11. 5. 2019 Športne igre 5. 16. 10. 2018 Pohod na Gabrovo po poteh treh gradov 18. 4. 2019 Pohod Crngrob - Planica 11. 5. 2019 Športne igre junij 2019 Vožnja s kolesom 13. 6. 2019 Igre z žogo v ŠVN 6. 18. 9. 2018 Pohod na Blegoš 4. 2. 2019 Smucanje 5. 2. 2019 Smucanje 11. 5. 2019 Športne igre 6. 6. 2019 Igre z žogo: rokomet, nogomet 7. 18. 9. 2018 Pohod na Ratitovec 23. 1. 2019 Zimski športni dan: pohod, drsanje, smucanje 11. 5. 2019 Športne igre 15. 5. 2019 Orientacija 20. 6. 2019 Igre z žogo 8. 18. 9. 2018 Pohod na Lubnik 23. 1. 2019 Zimski športni dan 24. 4. 2019 Športne igre (nar. tabor) 11. 5. 2019 Športne igre 20. 6. 2018 Igre z žogo – nogomet 9. 18. 9. 2018 Pohod na Zelenico 23. 1. 2019 Zimski športni dan 11. 5. 2019 Športne igre 13. 6. 2019 Igre z žogo 8. 6. 2019 Zakljucni izlet – ekskurzija Športne dneve bomo koristili tudi za izpeljavo šol v naravi in za ekskurzije. Tehniški dnevi Razred Datum Vsebina 1. 5. 9. 2018 Praznujemo 11., 14. 9. 2018 Promet in prometna varnost 23. 4. 2019 Ekologija 2. 12. 9. 2018 Promet in prometna varnost. 13. 10. 2018 Vaja evakuacije 10., 11., 12., 15., 16. 4. 2019 Matematika v naravi 3. 24., 25., 26., 28. 9. 2018 Gozdna zabava – matematika v naravi 27. 11. 2018 Izdelki za bazar marec ali april 2019 Poštni muzej 4. 6., 7. 11. 2018 Šolanje v preteklosti 27. 11. 2018 Izdelki za bazar 12./14. 2. 2019 Izdelava kompasa 17. 6. 2019 Kulturna dedišcina domace pokrajine 5. 26. 9. 2018 JUMICAR 13. 10. 2018 Vaja evakuacije 10. 6. 2019 Skrb za sebe in svojo lastnino 11. 6. 2019 Bonton pri jedi 6. 13. 10. 2018 Vaja evakuacije 24. 11. 2018 Izdelki za bazar 4. 2. 2019 Pravila vedenja na smucišcu Februar 2019 Obisk Srednje lesne šole na Trati, izdelava prucke 7. 13. 10. 2018 Vaja evakuacije 24. 11. 2018 Izdelki za bazar 5. 6. 2019 Od izvira do pipe 17. 6. 2019 Rakete in 3D-modeliranje 8. 13. 10. 2018 Vaja evakuacije 18. 10. 2018 Vrtiljak poklicev 24. 11. 2018 Izdelki za bazar 25. 4. 2019 Kulturna dedišcina kraja 9. 13. 10. 2018 Vaja evakuacije 24. 10. 2018 Predstavitev srednjih šol 24. 11. 2018 Izdelki za bazar 3. 4. 2019 Rudnik Velenje Preverjanje in ocenjevanje znanja V 1. in 2. razredu osnovne šole se ucencevo znanje ocenjuje z opisnimi ocenami, od 3. do 9. razreda pa s številcnimi ocenami. Z opisnimi ocenami se z besedami izrazi, kako ucenec napreduje glede na opredeljene cilje oziroma standarde znanja v ucnih nacrtih. S številcnim ocenjevanjem se oceni znanje ucenca na lestvici od 1 do 5. Številcne ocene so: nezadostno (1), zadostno (2), dobro (3), prav dobro (4), odlicno (5). Ocenjujejo se ucencevi ustni odgovori ter pisni, likovni, tehnicni, prakticni in drugi izdelki, projektno delo in nastopi ucencev. Pri vsakem predmetu se ucencevo znanje ocenjuje skozi vse obdobje, ko se predmet izvaja. Pri predmetih, za katere sta s predmetnikom doloceni najvec dve uri tedensko, se znanje ucenca oceni najmanj trikrat v šolskem letu, pri cemer vecina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov. Ce se predmet, za katerega je s predmetnikom doloceno manj kot dve uri tedensko, izvaja po fleksibilnem predmetniku, se znanje ucenca oceni najmanj dvakrat. Pri predmetih, za katere so s predmetnikom dolocene vec kot dve uri tedensko, se znanje ucenca oceni najmanj šestkrat v šolskem letu, pri cemer vecina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov. V 1. in 2. razredu ucitelj oblikuje pri vseh predmetih zakljucno opisno oceno, s katero opiše ucencev napredek pri doseganju ciljev oziroma standardov znanja, opredeljenih v ucnih nacrtih. Od 3. do 9. razreda ucitelj oblikuje pri vseh predmetih zakljucno številcno oceno, s katero oceni, v kolikšni meri ucenec dosega standarde znanja, opredeljene v ucnih nacrtih in pri tem upošteva ocene, ki jih je ucenec pri predmetu prejel med šolskim letom. Ucenec 3., 4., 5. in 6. razreda lahko na podlagi pisnega obrazloženega predloga razrednika ponavlja razred brez soglasja staršev. Ucenec lahko ponavlja razred, kadar je ob koncu šolskega leta negativno ocenjen iz enega ali vec predmetov, ceprav mu je šola omogocila vkljucitev v dopolnilni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoci. V primeru morebitnih nejasnosti v zvezi z ocenjevanjem se najprej pogovorite z uciteljem, nato lahko še z razrednikom, svetovalno službo ali vodstvom šole. Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju ucencev v osnovni šoli najdete tudi na tej povezavi. Dopolnilni in dodatni pouk Dopolnilni pouk je namenjen tistim ucencem, ki dolocene snovi ne razumejo, so bili dalj casa odsotni ali želijo dodatno razlago. Predlog za obiskovanje dopolnilnega pouka oblikuje ucitelj predmeta, ki ugotovi vzroke za ucencevo neuspešnost in redno spremlja ucencev napredek. Dodatni pouk je namenjen ucencem, ki želijo svoje znanje in vedenje izpopolniti, se seznaniti z izbrano snovjo na višji in zahtevnejši ravni ter se pripraviti na tekmovanja. Dodatni in dopolnilni pouk potekata pred poukom ali po njem. Ucitelj Predmet Dan Ura Šolska tekmovanja Ucenci bodo lahko sodelovali na razlicnih tekmovanjih v znanju iz posameznih predmetnih podrocij: slovenskega, angleškega, francoskega in nemškega jezika, zgodovine, geografije, kemije, fizike, matematike, logike, znanja o sladkorni bolezni, racunalništva, biologije, naravoslovja, vesele šole, logicnih pošastih, astronomiji, razvedrilni matematiki in razlicnih športnih tekmovanj. Individualna in skupinska pomoc Posebno skrb posvecamo ucencem, ki imajo ucne težave. Individualno in skupinsko pomoc izvajajo ucitelji naše šole, socialna pedagoginja in svetovalna služba. Ucitelj Predmet Dan Ura Dodatna strokovna pomoc Namenjena je otrokom s posebnimi potrebami. Izvajajo jo specialni pedagog, logoped, socialni pedagog, psiholog, tiflo pedagog in drugi strokovni delavci šole na osnovi odlocb, ki jih izda ZRSŠ. Delo z nadarjenimi ucenci Koncept odkrivanja in dela z nadarjenimi ucenci v devetletni osnovni šoli temelji na eni od najpogosteje uporabljanih definicij v svetu. Po tej definiciji so nadarjeni ali talentirani tisti otroci, ki so pokazali visoke dosežke in potenciale na intelektualnem, ustvarjalnem, specificno akademskem, vodstvenem ali umetniškem podrocju in ki poleg rednega šolskega programa potrebujejo prilagojene programe in dejavnosti. Odkrivanje nadarjenih ucencev poteka skozi tri stopnje: 1. EVIDENTIRANJE ucencev, ki bi lahko bili nadarjeni (ob koncu 3. razreda ali katerega koli naslednjega šolskega leta). 2. IDENTIFIKACIJA nadarjenih ucencev s pomocjo ocenjevalne lestvice uciteljev, testov ustvarjalnosti in testov sposobnosti, ki jih opravi šolska psihologinja. 3. SEZNANITEV in pridobitev mnenja staršev. Tudi v letošnjem šolskem letu bomo pozornost namenili identifikaciji nadarjenosti naših ucencev in organizaciji dela z njimi. Zanje oblikujemo individualizirane nacrte, pripravljamo delavnice in dejavnosti v okviru popoldanskih dejavnosti, nacrtujemo pa tudi izvedbo tabora za nadarjene ucence. Prizadevali si bomo, da bodo metode in oblike dela s temi ucenci cim bolj raznovrstne, dejavne in ustvarjalne. Pri delu bomo upoštevali interese otrok. Šola v naravi . Dvodnevni tabor v 2. razredu Nacrtujemo ga v maju na Jarcjem Brdu. Ucenci spoznajo kmetijo: delo na kmetiji, živali, kmecke stroje in orodja. Poskusijo se v molži krav in jahanju ponija. Izdelajo puncko iz cunj, pletejo košaro, zamesijo in specejo kruh, zakurijo taborni ogenj. . Tridnevni tabor v 4. razredu Ucenci bodo svoja teoreticna znanja o življenju v naravi in orientaciji preizkusili na Dolenjskem v okolici Velike Loke v domu Cebelica. . Poletna šola v naravi za 5. razred Za ucence ob zakljucku šolskega leta v juniju organiziramo letno šolo v naravi v Novigradu s tecajem plavanja. Ucenci spoznajo morski in obmorski ekosistem. Z ladjo se peljejo v Porec. . Zimska šola v naravi za 6. razred Januarja nacrtujemo zimsko šolo v naravi. Potekala bo v Smucarskem centru Cerkno. Program obsega alpsko smucanje in plavanje v bazenu. Poleg športnih so predvidene tudi kulturne dejavnosti. . Naravoslovni tabor za 8. razred Nacrtujemo ga v oktobru. Potekal bo v domovih Centra šolskih in obšolskih dejavnosti. Dva oddelka bosta preživela pet dni v domu Gorenje, dva pa v domu Štrk. Na taboru bomo izvedli naravoslovne vsebine, prepletene s športnimi dejavnostmi v naravi. Za ucence, ki zaradi socialnega položaja ne zmorejo v celoti placati prispevka za šolo v naravi, šola na osnovi kriterijev, ki jih je sprejel svet šole, subvencionira šolo v naravi. Na osnovi pisne vloge staršev komisija odloci o upravicenosti ucenca do subvencioniranja. Vlogo lahko dvignete v šolski svetovalni službi ali jo poišcete na naši spletni strani šole ter jo skupaj z zahtevanimi prilogami oddate svetovalnima delavkama na naši šoli. Tecaji Za ucence organiziramo plavalni tecaj za 1. in 3. razred, smucarski tecaj za 2. razred v okviru športnega dneva na Starem vrhu in kolesarski tecaj z izpitom za 5. razred. Varstvo ucencev Ucenci vozaci od 2. do 9. razreda imajo organizirano varstvo vozacev od 7.30 do 8.10, ucenci od 7. do 9. razreda tudi od 8.20 do 9.05. Ucenci vozaci od 2. do 5. razreda, ki cakajo na organiziran prevoz, so razdeljeni v skupine varstva vozacev od 12.05 do 13.40. Prav tako imamo urejeno varstvo vozacev za ucence od 6. do 9. razreda po koncanem pouku. Varstvo je urejeno tudi za ucence, ki cakajo na izbirne predmete po zakljucenem pouku do 13.40. Jutranje varstvo Organizirano je za ucence 1. razreda osnovne šole od 6.10. V primeru prostih mest se jim lahko prikljucijo tudi ucenci 2. razreda. Varstvo poteka v stavbi šole na Novem svetu 18. Od 7.10 poteka jutranje varstvo tudi za ucence 2. razreda (v primeru prostih mest tudi za 3. razred) v stavbi šole na Šolski ulici 1. Podaljšano bivanje Vanj so lahko vkljuceni ucenci od 1. do 5. razreda od konca pouka do 16.40. Delo v oddelkih temelji na sprostitvenih dejavnostih in pomoci ucencem pri šolskem delu. Domaci nalogi je po ucnem nacrtu namenjeno 50 minut. V 2. in 3. razredu bo cas za domaco nalogo od 13.40 do 14.30, v 4. in 5. razredu pa od 14.00 do 14.50. Od drugega šolskega dne moramo ob odhodih ucencev domov združevati oddelke podaljšanega bivanja. Ob 15.15 vsi ucenci s Šolske ulice odidejo v spremstvu uciteljev na Novi svet 18, kjer nadaljujejo s podaljšanim bivanjem do 16.40. Starši morate aprila prijaviti ucence v podaljšano bivanje za naslednje šolsko leto. V primeru izpisa iz podaljšanega bivanja med šolskim letom je potrebno izpolniti izpisnico, ki jo ucenec dobi pri svoji uciteljici podaljšanega bivanja. Interesne dejavnosti Interesna dejavnost Mentor Razred Cas Mama Bršljanka Marjetka Benedik 1. Logicne pošasti Teja Bergant 1. Otroški pevski zbor Helena Kuhar 1. Rocna dela Janja Primožic 2.-9. Logicne pošasti Nina Krmelj 6.-9. Družabnice Mateja Božnar 3.-5. Dopisniško novinarski krožek Tanja Potocnik 7.-9. Logicne pošasti Maja Turk 2. Logicne pošasti Lidija Hafner 3. Planinski krožek Nina Oman Andreja Benedik Teja Bergant 1.–3. Plesne urice Tadeja Jesenko Barbara Šolar Jeric 2. in 3. Kuhamo in pecemo Klara Kovacic Marjeta Kavcic 2. in 3. Otroški pevski zbor Natalija Krstic Rant 2. in 3. Športko Helena Kuhar 2. in 3. Dramski krožek Janja Rojc Pintar 5. Razvedrilna matematika Irena Jugovic 5. Mini rokomet (deklice) Katja Jamnik 2. do 5. Mini rokomet (decki) Jani Klemencic 2. do 5. Športko Lucija Štebe 3. in 4. Racunalniško programiranje LOGO Helena Markuta 1. do 7. Rdeci križ–daj naprej RK Škofja Loka 3. do 7. Pecemo slašcice Andreja Koprivec 4. in 5. Otroški pevski zbor Mateja Jelenc Arnšek 4. in 5. Logicne pošasti Elizabeta Proj 4. in 5. Jezikamo slovensko (za ucence tujce) Urša Jemec Tatjana Jereb Miklavcic 1.–9. Loška médla Bogdan Košak Tatjana Jereb Miklavcic 1.–9. Šahovski krožek Simona Orel 1.–9. Folklorni krožek Špela Oblak 2.–9. Sodobni ples Helena Markuta Anica Stele 3.–9. Mindstorms Matjaž Pintaric 5.–7. Planinski krožek Doris Kužel Ana Bergant 4.–9. Vesela šola Mateja Gartner 4.–9. Likovni krožek Maja Reven 4.–9. Klepetalnice Li-An Kozmelj 6. in 7. Modelarski krožek Nejc Peternelj 5.–9. Šolski radio Špela Oblak 6.–9. Angleški dramski krožek Betka Mahnic 6.–9. Dramski krožek Ana Locopolitana Kristina Strnad Barbara Jelenc 6.–9. Mladinski pevski zbor Mateja Jelenc Arnšek 6.–9. Mediacija Tomaž Lang 6.–9. Fotografski krožek Andreja Markovic 6.–9. Razvedrilna matematika Janja Pirc 6.–9. Raziskovalne dejavnosti Vlasta Balderman 6.–9. Male sive celice Andreja Markovic 7.-9. FLL (First Lego League) Matjaž Pintaric 7.–9. Podjetniški krožek Razvojna agencija Sora tel. št.: 04/50 60 220 7.–9. MEPI (Mednarodno priznanje za mlade) Li-An Kozmelj 9. Ucenci se lahko vkljucijo v slovensko, angleško, francosko, nemško in špansko bralno znacko. Med pocitnicami poteka program Dobimo se ob pol desetih (izvaja Društvo prijateljev mladine Škofja Loka). Organizirane interesne dejavnosti v izvedbi društev, klubov in drugih organizacij Interesna dejavnost Društvo/Klub Razred Cas Košarkarska šola KK Škofja Loka Tel. št.: 031/622 502 (Dumencic) 1.–9. Direndaj – aktivne in ustvarjalne popoldanske delavnice Direndaj Tel. št.: 041 795 289 (Ticar) 1. in 2. Atletika Atletski klub Škofja Loka Tel. št.: 031/695 559 (Jurgele) 031/768 774 (Demšar) 1.–9. Badminton Milan Smolej 5.–9. Alpsko smucanje SK Alpetour Tel. št.: 041/633 651 (Peternelj) 1.–9. Šola športnega plezanja PK Škofja Loka Tel. št.: 031/800 415 (Epih) 1.–9. Športno plezanje Plezalni klub Kinezis Tel. št.: 041/334 973 (Rant) 1.–9. Ritmicna gimnastika ŠD Gazela Tel. št.: 041/377 149 (Avkhadieva) 1.–9. Mladi gasilec PGD Škofja Loka Tel. št.: 040/380 680 (Arhar) 1.–9. Floorball FBK INSPORT Škofja Loka Tel. št.: 041/789 728 (Šubic) 1.–9. Lokostrelstvo LS Škofja Loka Tel. št.: 031/601 961 (Tomat) 2.–9. Nogomet NK Locan Tel. št.: 040/525 589 (Hirkic) 1.-2. Strelski krožek Strelsko društvo Škofja Loka Tel. št.: 040/586 042 (Hadžidaov) 3.–9. Rokomet RD Loka Tel. št.: 041/811 167 (Klemencic) 5.–9. Na divje – življenje z naravo v vseh letnih casih Malo merilo Tel. št.: 031/214 829 (Nina Vastl Štefe) 1.–5. Projekti in programi Vrsta projekta, programa – tema Cilji Bralna pismenost in razvoj slovenšcine – OBJEM; projekt poteka pod vodstvom ZRSŠ in v njem sodelujemo kot razvojna šola. Oblikovati model posodobljene vloge šolske knjižnice kot kulturnega in informacijskega središca VIZ za dvig ravni bralne pismenosti. Razviti in preizkusiti didakticne pristope, strategije, gradiva ki bodo pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju bralne pismenosti ucencev. Pripraviti priporocila za dvig ravni bralne pismenosti. Razviti model umešcanja slovenšcine kot drugega jezika. Razviti diagnosticne inštrumente za merjenje ravni bralne pismenosti, Zasnova in uvedba sistema ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti vzgojno-izobraževalnih organizacij Izvajati in nadgrajevati proces samoevalvacije, tj. nacrtovanje, uresnicevanje, spremljava, vrednotenje in refleksija. Mednarodno priznanje za mlade – MEPI Program temelji na osebnem (individualnem) izzivu. Mladim predstavlja netekmovalen program prostovoljnih, športnih, kulturnih, intelektualnih in avanturisticnih dejavnosti, ki spodbujajo osebno odkrivanje in rast, samozaupanje, vztrajnost, odgovornost do samega sebe in ne nazadnje služenje (njihovi) skupnosti. Dostopen je vsem mladim od 14. do 25. leta. Sestoji iz štirih podrocij (služenje oz. prostovoljno delo, odprava, vešcine in rekreativni šport) na treh stopnjah (bron, srebro, zlato). Merilo za pridobitev priznanja je izboljšanje sposobnosti udeleženca, doseženo z njegovo vztrajnostjo. Vsak napreduje po lastnih zmožnostih in tekmuje le sam s seboj. Pri nas se program izvaja v 9. razredu. Varno s soncem S preventivnim pristopom dolgorocno prispevati k preprecevanju kožnega raka ter vzgajati za pravilno samozašcitno ravnanje pred škodljivimi posledicami sonca. Shema šolskega sadja in zelenjave Dopolniti šolske obroke s sadjem in zelenjavo slovenskih proizvajalcev in tako prispevati k zdravemu nacinu življenja. Iz vrtca v šolo Bodocim prvošolckom prikazati utrip na naši šoli med ucenci prvih razredov. Povabimo jih k pouku. Z ucenci navežejo stik in tkejo prijateljske vezi. Tako otroci lažje prestopijo šolski prag. Berem, berem – 3. razred Povecati število bralcev. Rastem s knjigo Sodelovati s Knjižnico Ivana Tavcarja Škofja Loka. Kulturna šola Vplivati na porast prizadevanja z ustrezno kulturno vzgojo, omogocati ustvarjalnost mladih na raznolikih umetnostnih podrocjih, vzpostaviti šolo kot žarišce kulturnih programov v lokalnem okolju z namenom promocije ustvarjalnosti, vseživljenjskega ucenja in povezovanja. Beremo z Mackom Murijem Spodbujanje pozitivnega odnosa do branja in usvajanje bralne tehnike. Zdrava šola Aktivno sodelovati pri pripravi in izvedbi ciljev zdrave šole – z upoštevanjem dvanajstih mednarodnih ciljev, ki promovirajo zdravje. Poskrbeti za cim vecjo osvešcenost glede skrbi za zdravje z vseh vidikov (telesnega, duševnega, družabnega in okoljskega). Šolski eko vrt Vrt kot ucilnica na prostem, razvijanje vrednot; delavnost, preudarnost, vztrajnost, samodisciplina. Kot navdih za raziskovanje, medpredmetno povezovanje. Skrb za vrt, vzdrževanje, vrtnarjenje ... Pomembno nam je didakticno nacelo: najprej doživljanje v naravi, potem raziskovanje v knjigi, racunalniku. Fit4Kid Beseda FIT pomeni biti v dobri psihofizicni kondiciji. Zato s FIT programi, pedagogiko, metodami in vsebinami stremimo k skupnemu in posameznikovemu cilju – zdrav duh v zdravem telesu. Z uporabo ucenja v gibanju, hidracije, aktivnega sedenja, hitrih stimulacij in ostalih FIT vsebin želimo zvišati stopnjo koncentracije in osredotocenosti, ucne rezultate, dolgorocni spomin, funkcionalno raven znanja, telesno dejavnost ter znižati vedenjske in duševne motnje. Predvsem pa želimo tako pri ucencih kot pri uciteljih spodbuditi aktiven stil življenja in to širiti navzven. SLOfit Projekt, s katerim želimo staršem, uciteljem in ucencem omogociti vpogled v podatke ŠVK ter jim posredovati pomembne informacije za nacrtovanje vadbe za izboljšanje in ohranjanje telesne zmogljivosti. Zacutimo drugacnost Osrednji namen projekta je pri mlajših ucencih razvijati cut za soljudi in za potrebe drugih, drugacnih. Projekt vkljucuje razvoj strpnosti drug do drugega, temelji na medsebojnem spodbujanju in skupnem iskanju rešitev. Uciteljice se trudimo, da s postopnim, premišljenim in zelo subtilnim pristopom prilagajamo metode in oblike dela skupini ucencev, pri cemer lahko vsak posameznik uzavesti svoja mocna in šibka podrocja. Novosti ne razvijamo v umetnih šolskih situacijah, pac pa v pristnih okolišcinah, kjer imajo ucenci priložnost prepoznati široko paleto razlicnosti, se z njo soociti in obvladovati lastna obcutja. Skozi leta projekta se je vzpostavilo sodelovanje s številnimi zunanjimi zavodi in organizacijami. Sodelovanje s podružnicno šolo Ledina Izmenjava primerov dobre prakse. Ucencem želimo omogociti drugacen pouk. Rdeca nit bodo živali in rastline na vrtu. Primerjali, raziskovali bomo vrtova obeh krajev. Pripravili bomo skupno srecanje in zanimive raziskovalne delavnice, razvijali cut za naravo, za opazovanje ... Spoznali bomo nove prijatelje, zacutili, kako je v šoli na vasi ali v mestu, kako poteka pouk v majhni ali zelo veliki skupini, kako zanimivo je, ce si pri pouku od 1. do 5. razreda. Mediacija Skozi proces, v katerem mediator brez poseganja v vsebino pomaga sprtima stranema pri iskanju njune skupne rešitve, skušamo nauciti ucence, kako reševati spore na drugacen nacin in tako prispevati k vecji strpnosti. Bild der Anderen Ucenci si v nemškem jeziku dopisujejo z vrstniki iz tuje države. Teden globalnega ucenja Globalno ucenje je vseživljenjski proces ucenja in delovanja, ki poudarja soodvisnost in posameznikovo vpetost v globalno dogajanje. Namen procesa je spodbujati posameznike in skupnosti za lastno angažiranje in delovanje na podrocju razreševanja kljucnih skupnih izzivov cloveštva. TGU izvajamo preko ŠS. FLL: First lego league – V vesolje Navduševanje ucencev za: raziskovanje, kreativno ucenje, naravoslovje, tehnicne in inženirske poklice, možnost druženja z razlicnimi strokovnjaki, pridobivanje uporabnih, trajnih znanj in urjenje vešcin, krepiti empatijo, prijaznost in spoštljiv odnos, povezovanje ucenja in izobraževanja z gospodarstvom, spoznanje, da se ob ucenju lahko krasno zabavamo in spoznavamo zanimive ljudi z vsega sveta. Med letošnjo sezono, poimenovano V vesolje, bodo ekipe pri projektu raziskovale vesolje, tehnicne, socialne, zdravstvene, raziskovalne… probleme astronavtov in odprav v vesolje ter rešitve zanje. IKT v naši šoli Skrb za razvoj racunalniške in programske opreme, nadgradnja dela v spletnih ucilnicah, izobraževanje uciteljev. Prevozi otrok Prevoz z avtobusi: Brode, Gabrk, Log, Podpulfrca, Poljanska cesta, Zminec, Hrastnica. Ucenci naj hodijo na šolske avtobuse, ne na redne linije. Prevoz s kombiji: Breznica, Križna Gora, Sv. Ožbolt, Sopotnica, Sv. Barbara, Sv. Florijan, Sv. Andrej, Sv. Petra Hrib. V casu, ko ucenci cakajo na odhod avtobusa oz. kombija, je organizirano varstvo vozacev. Obnašanje na avtobusu/kombiju: Vstopamo in izstopamo DRUG ZA DRUGIM in SE NE PRERIVAMO. Pozdravimo voznika, med vožnjo SEDIMO, ne kricimo, ne smetimo in ne unicujemo inventarja v vozilu. Še posebej PAZIMO NA MLAJŠE in ŠIBKEJŠE (bolne ali poškodovane). Odhodi avtobusov Vse prevoze izvaja Alpetour – potovalna agencija, d. d., tel. št.: 517 03 02. Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Hrastnica 7.05 7.50 Škofja Loka 13.05 14.00 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Log 6.57 7.45 Škofja Loka 12.25, 13.05 in 13.55 (šolski avtobusi) 14.10, 14.35, 14.55, 15.20, 16.15 (redni avtobusi) Gabrk 7.00 7.45 (šolski) Zminec 7.05 7.53 Odhodi kombijev ZA SMER: BREZNICA–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Andrej Dolenc, tel. št.: 51 22 677 ali GSM: 041/574 360 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Potocnik 6.45 Šolska ulica 13.50 Nace 6.55 Homan 13.55 Mavžar 7.00 Mavžar 14.05 Homan 7.10 Nace 14.10 Šolska ulica 7.20 Potocnik 14.20 ZA SMER: SOPOTNICA–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Cvetko Dolenc, tel. št.: 515 04 00 ali GSM: 041/581 019 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Heine Breznica 6.25 Šolska ulica 13.45 Jamnik 6.35 Bodovlje 14.00 Bogataj Breznica 6.45 Secnik 14.05 Odcep Šink, Oven 6.55 Šefard 14.10 Šefard 7.00 Odcep Šink, Oven 14.15 Secnik 7.05 Bogataj Breznica 14.25 Bodovlje 7.10 Jamnik 14.35 Šolska ulica 7.20 Heine Breznica 14.40 ZA SMER: KRIŽNA GORA–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Rudolf Železnik, tel. št.: 25 51 219 ali GSM: 040/340 632 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Križna Gora 6.55 Šolska ulica 13.45 Cavrno 7.05 Moškrin 13.50 Moškrin 7.15 Cavrno 14.00 Šolska ulica 7.20 Križna Gora 14.05 ZA SMER: SV. OŽBOLT–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Marko Kovac, GSM: 031/741 579 ali 031/215 416 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Ogrinc 6.25 Šolska ulica 13.45 Fojke 6.33 Polanc 14.05 Kopac 6.42 Kartel 14.10 Kopac 6.44 Janšc 14.15 Logar 6.47 Logar 14.22 Polanc 6.55 Kopac 14.28 Kartel 7.00 Kopac 14.30 Janšc 7.05 Fojke 14.40 Šolska ulica 7.25 Ogrinc 14.47 ZA SMER: SV. BARBARA–SV. ANDREJ–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Marko Kovac, GSM: 031/741 579 ali 031/215 416 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Moceradnik 6.15 Novi svet 13.40 Brnk 6.17 Šolska ulica 13.45 Drajnar 6.30 Bizovicar 14.00 Kožuh 6.42 Kadivc 14.03 Dolinar 6.45 Kamnar 14.16 Fojsk Groga: avtobus 6.50 Fojsk Groga: avtobus 14.20 Kamnar 6.55 Brnk 14.28 Kadivc 7.07 Moceradnik 14.30 Bizovicar 7.10 Drajnar 14.44 Šolska ulica 7.25 Dolinar 14.54 Novi Svet 7.30 Kožuh 14.57 ZA SMER: ZMINEC–SV. PETRA HRIB–STANIŠE–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Dominik Kožuh, GSM: 040/857 665 ali 040/896 643 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Porobkar – Zminec 6.50 Novi svet 13.45 Jamnik – Staniše 7.00 Šolska ulica 13.50 Arhar – Sv. Petra Hrib 7.05 Zminec pod hribom 14.00 Zminec pod hribom 7.10 Arhar – Sv. Petra Hrib 14.05 Šolska ulica 7.20 Jamnik – Staniše 14.10 Novi svet 7.25 Porobkar – Zminec 14.20 ZA SMER: SVETI FLORJAN NAD ŠKOFJO LOKO–GABRK–BRODE–ŠKOFJA LOKA PREVOZNIK: Klemen Kos, tel. št.: 51 85 182 ali GSM: 040/646 124, 041/915 528 Vstopna postaja ODHOD Vstopna postaja ODHOD Eržen 6.40 Novi svet 13.45 Kožuh 6.50 Šolska ulica 13.50 Gabrk 6.55 Zminec 14.00 Brode 7.00 Brode 14.05 Zminec 7.05 Gabrk 14.10 Šolska ulica 7.15 Kožuh 14.15 Novi svet 7.20 Eržen 14.25 Šolska knjižnica Šolska knjižnica je s svojo dejavnostjo in z gradivom prostor, v katerem ucenci lahko razvijajo bralne vešcine, najdejo veliko gradiva za uspešno šolsko delo, berejo revije ali brskajo po internetu za potrebe pouka. V knjižnici pripravljamo priložnostne razstave, prireditve ob posebnih dogodkih, ure pravljic, knjižne uganke, bralci izbirajo najljubše knjige in tekmujejo za bralno znacko. Knjižnica je odprta v casu pouka. Sklad ucbenikov Na šoli imamo ucbeniški sklad, ki ucencem nudi možnost izposoje ucbenikov, ki jih ob koncu šolskega leta vrnejo. Ucbeniki morajo biti zaviti in podpisani. Ce je ucbenik poškodovan ali izgubljen, se placa odškodnina. Navodila za izposojo ucbenikov ucencem posredujemo v prvih dneh junija. Ucbenike ucenci prejmejo zadnji teden pouka ali prvi teden septembra. Prepis ucencev Zaradi nacrtovanja dela v naslednjem šolskem letu morajo starši, ki želijo prepisati otroka v drugi in naslednji razred na drugo šolo, to storiti do 30. junija. Urejanje administrativnih in denarnih zadev Vse administrativne zadeve lahko uredite v tajništvu šole. Vse stroške poravnavate s posebno položnico na racun 01322-6030682758 ali placevanje uredite s pomocjo trajnika. Ce kdo prispevka ne more placati, naj poišce pomoc pri šolski svetovalni delavki. PRAVILA O ŠOLSKI PREHRANI Na tej povezavi si preberite Pravila o šolski prehrani in subvencioniranju za našo šolo. Obrazec za prijavo ucenca na šolsko prehrano lahko natisnete, najdete ga na naši spletni strani. VZGOJNI NACRT šole Šola ima v skladu z Zakonom o osnovni šoli oblikovan in sprejet Vzgojni nacrt, ki je dostopen na tej povezavi. PRAVILA ŠOLSKEGA REDA Na osnovi vzgojnega nacrta šole in s sodelovanjem strokovnih delavcev šole, ucencev in staršev je šola natancneje opredelila in dolocila: dolžnosti in odgovornosti ucencev, nacine zagotavljanja varnosti, pravila obnašanja in ravnanja, vzgojne ukrepe za posamezne kršitve pravil, organiziranost ucencev, opravicevanje odsotnosti ter sodelovanje pri zagotavljanju zdravstvenega varstva ucencev. Vec o tem najdete na tej povezavi. HIŠNI RED Vsebina S hišnim redom se doloca: obmocje šole in površine, ki sodijo v šolski prostor; poslovni cas in uradne ure; uporabo šolskega prostora in organizacijo nadzora; ukrepe za zagotavljanje varnosti, vzdrževanje reda in cistoce; nacin informiranja ucencev in staršev. Vec o tem najdete na tej povezavi. Kako naj rešim problem, ce … … SEM ZAMUDIL/-A K POUKU? Odloži obleko in obutev v garderobi ter se takoj napoti v ucilnico, v kateri so ostali sošolci. Ne cakaj pred ucilnico. Ce jih ne najdeš, poišci pomoc pri pomocnici ravnateljice. … ŽELIM PREŽIVETI NEKAJ DNI S STARŠI V CASU, KO JE POUK? Starši morajo o tej želji predhodno pisno obvestiti tvojega razrednika. Izostanek mora odobriti razrednik in lahko traja najvec pet dni v šolskem letu. Tvoja dolžnost je, da izpolniš vse ucne in druge obveznosti, ki se izvajajo v dneh, ko si bil/-a odsoten/odsotna. … NISEM IZPOLNIL/-A OBVEZNOSTI (DOMACE NALOGE)? Redno pisanje domacih nalog spada med osnovne obveznosti vsakega ucenca. Z izdelovanjem domacih nalog v razlicnih oblikah se predvsem dodatno urimo in vadimo. Najveckrat že samostojno in pravilno izdelovanje domacih nalog pomaga k boljšemu razumevanju ucne snovi. Bodi vztrajen/vztrajna, trud je kmalu poplacan. … IZGUBIM SVOJO LASTNINO? Takoj prijavi svojo izgubo razredniku in v tajništvu šole. Dosedanje izkušnje kažejo, da se veliko stvari kmalu najde. Morda ti kdo namenoma skriva tvoje stvari. Pogovori se s sošolcem in ce je treba, poklici na pomoc razrednika. Vse, kar na šoli najdemo, shranimo v posebne prostore. Vprašaj cistilko ali hišnika. V šolo ne nosi dragih osebnih predmetov (mobilnega telefona, ur, dragih verižic, zaponk, zlatih prstanov, dragih tehnicnih naprav itd.). … NIMAM ŠOLSKIH COPAT? Zelo nerodna zadeva. Pojdi k cistilki, da ti posodi »rezervne« copate. … ŽELIM POKLICATI STARŠE, ŽELIM TELEFONIRATI? V nujnih primerih ti bodo pomagali v tajništvu šole, da boš lahko uporabil/-a telefon. … SE NE POCUTIM DOBRO ALI ZBOLIM? Po koncani ucni uri poišci svojega razrednika ali pojdi v svetovalno službo. Kratke slabosti obicajno hitro minejo. Ce ti je zelo slabo, se ulezi, sošolci pa naj poišcejo razrednika ali dežurnega ucitelja. Razrednik bo poklical starše, ki bodo prišli pote, sam/-a pa domov ne smeš, ker je to lahko nevarno. … NIMAM S SEBOJ NAROCENIH PRIPOMOCKOV ZA DELO? Na zacetku ure obvesti ucitelja. Ce se ti je prvic zgodilo, da si kaj pozabil/-a, ne bo težav. Ce pa se ti pogosto dogaja, da pozabljaš prinašati pripomocke, opremo, potem nekaj ni v redu. Na listic si napiši, kaj moraš naslednji dan prinesti v šolo. Ce pa namenoma pozabljaš na svoje obveznosti, potem boš seveda imel/-a težave. Nevestno delo in prihajanje k pouku brez pripomockov je lahko eden od razlogov za slabši uspeh. … NE MOREM TELOVADITI? Svojemu ucitelju športne vzgoje pojasni, zakaj ne moreš telovaditi. Ce bodo vzroki upraviceni in ne samo trenutna »muhica«, potem te bo ustrezno zaposlil z drugimi nalogami. V vsakem primeru pa so ucitelji športne vzgoje dovolj usposobljeni, da ti pomagajo z nasveti, ce ne moreš telovaditi zaradi zdravstvenih razlogov. … NE RAZUMEM RAZLAGE? Ce cesa ne razumeš, takoj opozori ucitelja z dvigom rok. Morda ti bo ucitelj svetoval, da se dobita še po pouku oziroma da prideš k dopolnilnemu pouku. … DOBIM SLABŠO OCENO? Vsak kdaj pa kdaj dobi oceno, ki je slabša od pricakovane. Pojdi k ucitelju na dopoldanske pogovorne ure in prav rad ti bo povedal vzroke za slabšo oceno. Ce ga boš poslušal/-a, boš dobil/-a tudi napotke za nadaljnje delo. Po potrebi prosi ucitelja, naj te vkljuci v dopolnilni pouk. … ME JE STRAH OCENJEVANJA? Vsakogar je strah ocenjevanja, vcasih ucitelja še bolj kot tebe. Ce si opravil/-a vse potrebne naloge in sledil/-a razlagi uciteljev, potem bo strah ob prvih odgovorih hitro minil. Seveda so tudi primeri, da nisi dovolj pripravljen/-a za ocenjevanje, in najbolje je, da se ti to zgodi cim manjkrat. … SE NE RAZUMEM S SOŠOLCEM/-KO? Med ljudmi bi morali biti vseskozi primerni odnosi. Drug do drugega moramo biti spoštljivi. Vendar se vcasih zgodi, da pride do nesporazumov ali še cesa hujšega. Ne pusti se izzvati in se skušaj pogovoriti. Ce to ne gre, je bolje, da se za nekaj casa odmakneš in nov dan prinese nova spoznanja. Pri odpravljanju nesporazumov ti lahko pomagajo tisti sošolci, s katerimi se dobro razumeš. Vcasih pomaga tudi razrednik, a je bolje, da medsebojne probleme rešite sami. Nikar pa ne posegaj po fizicni sili. Izkoristi možnost mediacije. … SE NE RAZUMEM S POSAMEZNIM UCITELJEM ALI UCITELJICO? Najprej se skušaj pogovoriti s posameznim uciteljem, uciteljico. Skoraj ni primerov, da se ucenec in ucitelj ne bi pogovorila o medsebojnem nerazumevanju, samo lepa beseda mora biti v mislih in na ustih. Ce ne gre, ti bo pomagal razrednik ali svetovalni delavec. … ME NADLEGUJEJO SOŠOLCI? Opozori sošolce, naj te pustijo pri miru. Ce tega ne upoštevajo, poklici najbližjo odraslo osebo. Ce odraslih ni, ostani kar najbolj miren/mirna in ne poslabšuj situacije z izzivanjem. Ko se sošolci ali sovrstniki, ki so te nadlegovali, oddaljijo, poišci pomoc pri starših ali razredniku. Prav tako ti bodo radi pomagali delavci svetovalne službe. … ME NADLEGUJEJO ODRASLI? Ce moreš, se odstrani ali celo pobegni. Poišci pomoc staršev, uciteljev, policije, svetovalnega delavca. … UGOTOVIM NEPRAVILNOSTI, KI JIH POCNEJO DRUGI SOŠOLCI? Sošolca oziroma tistega, ki pocne nepravilnosti, opozori in mu prijateljsko svetuj. V primeru, da sošolec ne upošteva tvojega nasveta in povzroca škodo ali pocenja stvari, ki so nevarne, poišci dežurnega ucitelja ali svetovalnega delavca. … SEM POŠKODOVAL/-A OPREMO? O tem obvesti razrednika in hišnika, ki ti bosta povedala, kako boš ravnal/-a naprej. … SEM UŽALIL/-A SOŠOLCA/-KO, DELAVCA/-KO ŠOLE? Ni boljšega kot takojšnje opravicilo. Vse, kar storiš kasneje, ima manjšo veljavo. Na naši šoli je ustanovljen šolski sklad, v katerega so razlicni sponzorji in donatorji prispevali sredstva, ki so bila porabljena v skladu s sklepi upravnega odbora in sprejetimi kriteriji. EFAFLEX INŽENIRING d. o. o. Ljubljana Lavaco podjetje za gradbeništvo in trgovino d. o. o. Janez Dolenc - zasebna ambulanta medicine dela, prometa in športa ter splošne medicine LEKARNA MESTO-37 SG Guzelj d. o. o. Kotorna družba za trgovino na debelo in drobno, d. o. o. KNAUF INSULATION, d. o. o., Škofja Loka Biro Šerc, d. o. o. Obmocna obrtno - Podjetniška zbornica Škofja Loka Racunovodski servis Coffou d. o. o. Pavel Peklaj s. p. dr. Marija Hladin, Aleksandra Kisovec, Luka Klobucar, Mia Kalaš, Volf Borut, Urška Bizjak, Teja Homan, Violeta Zenati Publikacija OŠ Škofja Loka-Mesto 2018/2019 Odgovorna oseba: Doris Kužel, ravnateljica Uredila: Elizabeta Proj Oblikovala: Nina B. Demšar Grafika na naslovnici: ucenka Tamara Kastelic Lektoriral: Bogdan Košak Tisk ARTPRO, d. o. o. Založila OŠ Škofja Loka-Mesto Škofja Loka, avgust 2018