solska kronika 2017 3.indd

431 Poročila in ocene 1.19 Objavljena recenzija, prikaz knjige, kritika School Memories New Trends in the History of Education (uredniki Cristina Yanes-Cabrera, Juri Meda, Antonio Viñao) Na italijansko-špansko pobudo raziskovalcev zgodovine šolstva je med 22. in 23. septembrom 2015 v Sevilli v španski Andaluziji potekal mednarodni simpo- zij »Spomini na šolo. Nove usmeritve v zgodovinskih raziskavah izobraževanja« (»School Memories. New Trends in Historical Research into Education: Heuristic Perspectives and Methodological Issues«) . Simpozij je pripravila raziskovalna skupina Zgodovina poučevanja (»History of Teaching« (HUM 206)) Univerze v Sevilli v sodelovanju s centrom za dokumentacijo in raziskovanje zgodovinskih učbenikov in otroške literature (»Centre for the documentation and research on the history of textbooks and children’s literature« (CESCO)) na italijanski Uni- verzi Macerata, Pedagoškim muzejem na Pedagoški fakulteti Univerze Sevilla, centrom za študije spomina na izobraževanje (»Centre on Education Memory Studies« (CEME)) na Univerzi Murcia in mednarodnim centrom šolske kulture (»International Centre of School Culture« (CEINCE) v Berlanga de Duero. Od 186 predlogov prispevkov z vsega sveta jih je bilo za predstavitev na konferenci izbranih 70, za objavo v knjigi le 15. Več kot polovica sprejetih pre- dlogov je prišla iz južne Evrope (Italija, Španija in Portugalska), takoj za tem so sledile države z območja Balkana in vzhodne Evrope (Slovenija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Bolgarija, Gr- čija, Slovaška, Romunija, Madžarska, Srbija, Poljska in Rusija), države z la- tinskoameriškega območja (Mehika in Brazilija), Francija in še nekatere druge države (ZDA in Avstralija). Med objavljenimi prispevki jih je največ iz Italije. Sledijo Španija, špansko-itali- janska naveza, špansko-nizozemska naveza, Slovenija, Madžarska, Bosna in Hercegovina, Romunija, Rusija in Grčija. Simpozij je bil tematsko razdeljen na 3 sekcije: spomini posameznikov, politike in spominski kraji ter kolektiv- ni spomini. Med objavljenimi prispevki jih je po nekaj iz posamezne sekcije. Prispevki, ki so bili predstavljeni zno- traj sekcije »spomini posameznikov«, se osredotočajo po eni strani na pisne

RkJQdWJsaXNoZXIy