Sodelovanje -porok za uspešno delo Z drugim polletjem so na osnovni šoli »Tinc Rožanc« prešli na celodnevno šolo Na osnovni šoli »Tine Rožanc« v Pirničah so z drugim polletjem prešli na celodnevnc šolo. To je druga tovrstna šola v občini Ljub-ljana-Šiška ter jo obiskuje 266 učencev v 10 oddelkih. V novo šolsko zgradbo, ki je bila zgrajena s pomočjo samoprispevka, so se vse-lili 22. decembra lani. Po prvotnih načrtih so predvidevali deset učilnic, vendar je skupšči-na občine Ljubljana-Šiška prispevala milijon dinarjev, s katerim so zgradili še dve, tako da so bili zagotovljeni vsi prostorskj pogoji za uvedbo celodnevne šole. SIS za vzgojo in iz-obraževanje Ljubljana-Šiška pa je namenila 100 tisoč dinarjev za nakup dodatnih učil in pripomočkov za zaposlitev otrok v prostem času. TEMEUITE PRIPRAVE Priprave na celodnevno šolo so bile zelo temeljite. Učni kader se je seznanil z delom na osnovni šoli Franca Kosca v Šmartnem, kjer deluje celodnevna šola že od začetka šol-skega leta. V pripravah so sodelovali tudi predstavniki krajevnih družbenopolitičnih or-ganizacij, samo organizacijo pa je vodilo več komisij, tako, da so otroci že prvi dan celo-dnevne šole lahko nemoteno pričeli z delom. Pred pričetkom šole je bil roditeljski sestanek vseh staršev, kjer so jih seznanili s celodnev-nim potekom pouka. Dejstvo, da je kar 92 ¦% mater zaposlenih nam pove, kako dobrodošla je bila uvedba celodn&vne šole. UČENJE IN RAZVEDRILO Otroci so od 7.30 do 16. ure preskrbljeni s poukom in ostalimi dejavnostmi pod strokov-nim vodstvom. Tako že delujejo v številnih krožkih, vključeni so v interesne dejavnosti, v šolsko športno društvo, vsak četrtek popol-dne imajo kulturne prireditve in gledajo raz-lične filme. Učenci šolskih torb ne nosijo do-mov, saj ima vsak v šoli svojo omarico. Seveda, pa je celodnevna šola prinesla do-datne napore pedagoškemu kadru, saj morajo otroci delati v spremstvu. Toda, dobra zased-ba kadra je porok za uspeh, mimo tega pa so v vodenje interesnih dejavnosti vključili tudi zunanje sodelavce. Šola pa ni samo shajališče šolarjev, tem-več vseh občanov. Tako so v šolskih prosto-rih organizirali že dva kuharska tečaja, vrsti-jo pa se dobro obiskana planinska predavanja. Telovadnica je polno zasedena ves dan, saj so v njej našlj prostor številni športniki, uvedli so telcrvadbo za malčke od 3. leta starosti da-lje ter rekreacijo za starejše občane. Celodnevna šola v Pirničah je tako polno zaživela. Dobre priprave so obšle tudi začetne težave in verjetno je prav sodelovanje šole s krajem in kraja s šolo porok za tako uspešno delo. F. Rozman