VEST! MIJK leto xxiii 23. junij 2017 ^ Mestne občine Ptuj ^ issn 2463-9362 številka 11 55. SKLEP o podelitvi priznanja zlata plaketa Mestne občine Ptuj 56. SKLEP o podelitvi priznanja zlata plaketa Mestne občine Ptuj 57. SKLEP o sodelovanju med Mestno občino Ptuj in Občino Seeboden 58. ODREDBA o spremembah in dopolnitvah Odredbe o določitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na območju Mestne občine Ptuj 60. SKLEP o brezplačni uporabi poslovnih prostorov v upravljanju Četrtne skupnosti Rogoznica 61. S K L E P o imenovanju predstavnikov Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Zavod za šport Ptuj 62. SKLEP o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora CE23 Ptuj - ob Osojnikovi cesti - severno 63. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje največjih tradicionalnih prireditev na območju Mestne občine Ptuj v letu 2017 59. SKLEP o spremembi in dopolnitvi Sklepa o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišč in odvoza nepravilno parkiranih vozil 55. Na podlagi 12. člena Odloka o priznanjih Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/12 in 9/15) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 30. seji, dne 19. 6. 2017, sprejel naslednji SKLEP o podelitvi priznanja zlata plaketa Mestne občine Ptuj 1. Priznanje zlata plaketa Mestne občine Ptuj se podeli Društvu Soži- tje Ptuj za posebne zasluge pri zagotavljanju pogojev za kvalitetno in samostojno življenje oseb z motnjo v duševnem razvoju ter zavzeto prizadevanje za njihovo enakopravno vključevanje v družbo. 2. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 094-6/2017 Datum: 19. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 1 ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII 26. 5. 2017 56. Na podlagi 12. člena Odloka o priznanjih Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/12 in 9/15) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 30. seji, dne 19. 6. 2017, sprejel naslednji SKLEP o podelitvi priznanja zlata plaketa Mestne občine Ptuj 1. Priznanje zlata plaketa Mestne občine Ptuj se podeli mag. Emi-lijanu Trafeli za posebne zasluge, dosežke ter dolgoletno delo na področju lovstva in lovske kulture na ptujsko-ormoškem območju. 2. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 094-4/2017 Datum: 19. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 57 Na podlagi 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 30. seji, dne 19. 6. 2017, sprejel naslednji SKLEP o sodelovanju med Mestno občino Ptuj in Občino Seeboden 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj z namenom navezovanja prijateljskih vezi, obojestranskega razumevanja ter spodbujanja izmenjave znanja, izkušenj in idej na različnih področjih, predvsem na področju turizma, gospodarstva, kulture in dogodkov med slovenskim in avstrijskim narodom, potrjuje sodelovanje med Mestno občino Ptuj in Občino Seeboden. 2. Za podpis listine o sodelovanju se pooblasti Miran Senčar, župan Mestne občine Ptuj. 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 510-1/2017 Datum: 19. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 58 Na podlagi 18. člena Odloka o ureditvi cestnega prometa na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/10, 11/12 in 13/12) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 30. seji, dne 19. 6. 2017, sprejel ODREDBO o spremembah in dopolnitvah Odredbe o določitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na območju Mestne občine Ptuj 1. člen (1) V 5. členu Odredbe o določitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 11/12, 15/13 in 10/16; v nadaljevanju: Odredba) se črta zadnja alineja. (2) V dosedanji predzadnji alineji se vejica na koncu nadomesti s piko. 2. člen Tretji odstavek 6. člena Odredbe se spremeni tako, da se glasi: »(3) Dovolilnico se izda za posamezno parkirišče kratkotrajnega parkiranja (modra cona). Dovolilnico lahko pridobi fizična oseba s stalnim ali začasnim prebivališčem v Slomškovi ulici, Miklošičevi ulici, na Slovenskem trgu, v Prešernovi ulici, na Minoritskem trgu, v Cankarjevi ulici, Dravski ulici ter na Cvetkovem trgu ter pravna oseba s sedežem na območju navedenih ulic.«. 3. člen Doda se nov 6.b člen, ki se glasi: »6.b člen Parkirne površine namenjene kratkotrajnemu parkiranju, označene z ustrezno prometno signalizacijo, kjer je možno plačati tudi celodnevno parkiranje ter parkiranje za obdobje enega meseca, po sistemu obdobnih dovolilnic, obsegajo: - Parkirišče Čučkova.«. 4. člen Ta odredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-20/2012 Datum: 19. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 59 Na podlagi 59. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98-ZZLPPO, 127/06-ZJZP, 38/10-ZUKN in 57/11), drugega odstavka 19. člena Odloka o koncesiji za opravljanje določenih lokalnih gospodarskih javnih služb v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/08, 10/12, 13/13, 15/13 in 5/14) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07), je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 30. redni seji, dne 19. 6. 2017, sprejel SKLEP o spremembi in dopolnitvi Sklepa o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišč in odvoza nepravilno parkiranih vozil 1. (1) V Sklepu o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske LETO XXIII / 23. 6. 2017 javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišč in odvoza nepravilno parkiranih vozil (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 14/15 in 12/16; v nadaljevanju: sklep) se v 1. točki v tabeli v rubriki Parkirišča (dolgotrajno parkiranje) doda naslednja vrstica, ki se glasi: » Čučkova ulica / mesec 20,4918 4,5082 25,00 (2) V tabeli pod rubriko Peš cona se dosedanja vrstica »Poroke -vstop in izstop vozil po predhodnih najavah« nadomesti s spodnjo vrstico, tako da se glasi: » Poroke - vstop in izstop vozil po predhodnih najavah - največ 3 24,5901 5,4099 30,00 osebna vozila ter za največ 1 uro (60 minut) .«. 2. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj, uporabljati pa se začne s 1. 7. 2017. Številka: 301-3/2015 Datum: 19. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 60 Na podlagi 30. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 - ZDU-1G, 50/14, 90/14 - ZDU-1l, 14/15 - ZUUJFO in 76/15), 18. člena Odloka o oddajanju poslovnih prostorov in garaž v najem (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/12, 8/13 in 15/13) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 30. seji, dne 19. 6. 2017, sprejel SKLEP o brezplačni uporabi poslovnih prostorov v upravljanju Četrtne skupnosti Rogoznica 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj soglaša z brezplačno uporabo prostorov, ki v naravi predstavljajo dele stavbe 389-606, Slovenskogo-riška 18, Ptuj (Kulturni dom Rogoznica), ki stoji na parceli 142/4 katastrska občina 389 - Nova vas pri Ptuju, uporabniku Kulturnemu društvu Rogoznica, Slovenskogoriška cesta 18, 2250 Ptuj. 2. (1) Prostori, ki se dajejo v najem, so: - pisarna v izmeri 19,4 m2, pisarna v izmeri 17,8 m2, pisarna v izmeri 18,4 m2 (nahajajo v pritličju) in kletni prostor v izmeri 29,4 m2, - mala dvorana v izmeri 59,8 m2 (nahaja se v pritličju), velika dvorana v izmeri 178,9 m2 (nahaja se v nadstropju) s souporabo tehničnega prostora v izmeri 30,8 m2, - garderobna soba v izmeri 10,2 m2 in čajna kuhinja v izmeri 22,3 m2 (nahajata se v pritličju). (2) V brezplačno uporabo se dajejo tudi skupni pomožni prostori (hodnik, stopnišča, sanitarije in dvigalo), ki služijo za nemoten dostop do vseh prostorov, ki se oddajo v brezplačno uporabo. ŠTEVILKA 11 3. Poslovni prostor v Kulturnem domu Rogoznica na Slovenskogo-riški cesti 18, Ptuj, se uporabniku ob izkazanem javnem interesu daje v brezplačno uporabo za obdobje petih let. 4. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 3528-4/2016 Datum: 19. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 61 Na podlagi 11. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Zavod za šport Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/06 in 7/08) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 30. seji, dne 19. 6. 2017, sprejel SKLEP o imenovanju predstavnikov Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Zavod za šport Ptuj 1. Za predstavnike Mestne občine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Zavod za šport Ptuj se imenujejo: 1. Jure HANC, 2. Miran MEŠKO, 3. mag. Martin MLAKAR, 4. Helena NEUDAUER in 5. Janez ROŽMARIN. 2. Mandatna doba imenovanih v svetu zavoda traja pet let in začne teči z dnem konstituiranja novoizvoljenega sveta zavoda. 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 100-45/2012 Datum: 19. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 62 Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 35/13 - skl. US, 76/14 - odl. US in 14/15 - ZUUJFO; v nadaljevanju: ZPNačrt) in 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je župan Mestne občine Ptuj sprejel SKLEP o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora CE23 Ptuj - ob Osojnikovi cesti - severno URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 3 ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII 26. 5. 2017 1. (splošno) S tem sklepom se začne priprava Občinskega podrobnega prostorskega načrta za enoto urejanja prostora CE23 Ptuj - ob Osojnikovi cesti - severno (v nadaljevanju: OPPN). 2. (ocena stanja, razlogi za pripravo OPPN in predvidena namenska raba) Ocena stanja: V Odloku o Občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/15, 8/16, 8/16 - obvezna razlaga, 1/17, 2/17 - obvezna razlaga in 4/17 - obvezna razlaga; v nadaljevanju: OPN) je v 41. členu v tabeli enot urejanja prostora (v nadaljevanju: EUP) določeno, da je za območje potrebno izdelati OPPN. OPPN se pripravi v skladu z določili poglavja »3.4. Prostorski izvedbeni pogoji za območja, za katera je predvidena izdelava OPPN«. V 129. členu OPN (dodatna merila in pogoji za pripravo OPPN po EUP), je v točki 10 določeno: V EUP CE23 Ptuj - ob Osojnikovi cesti - severno - je poleg splošnih pogojev za gradnjo in ureditve na namenski rabi CU potrebno upoštevati (10. točka 129. člena OPN): 1. idejno zasnovo umestitve poslovno stanovanjskega območja z večstanovanjsko gradnjo, z: a. umestitvijo poslovnih dejavnosti, poslovnih dejavnosti z bivanjem, ki dopolnjujejo dejavnosti starega mestnega jedra (SMJ nekonkurenčne dejavnosti), b. preureditvijo navezave prometnega omrežja z možnostjo navezovanja na obstoječe cestno omrežje v smeri V-Z in S-J (tudi po obstoječih prebojih na Potrčevo cesto), c. ureditvijo površin za mirujoči promet za potrebe poslovnih in poslovno stanovanjskih dejavnosti, d. ureditvijo zelenih povezovalnih površin z obstoječo večsta-novanjsko pozidavo območja in ločevalnih površin v smeri proti železniškim delavnicam, 2. izhodiščno namensko rabo, določeno v območju, ki jo je dopustno v meji in podrobnejši namenski rabi površin, uskladiti s potrebami, opredeljenimi v idejni zasnovi, 3. arhitektonsko in urbanistično oblikovanje: a. izhajati mora iz tehničnih predpisov za gradnjo in dimenzioniranje predvidenih objektov in ureditev, ki urejajo gradnjo poslovnih dejavnosti za namen, opredeljen v idejni zasnovi, večstanovanjsko poslovno stanovanjsko gradnjo in gradnjo za spremljajoče dejavnosti, b. urbanistično oblikovanje EUP mora nadaljevati urbanistično zasnovo med Potrčevo cesto in Osojnikovo cesto, kot urbanistični vzorec »zelenega mesta« s spremljajočimi razbremenilnimi in prostočasnimi dejavnostmi na skupnih površinah, c. prometna mreža mora zagotavljati umiritev prometa med obema navezovalnima prometnicama, d. objekti s poslovno dejavnostjo brez stanovanj morajo biti umeščeni bliže navezovalnima prometnicama ali ob njej, čisti večstanovanjski objekti pa umaknjeni od glavnih prometnic, e. v območju je potrebno zagotoviti potrebno število PM za poslovne in poslovno stanovanjske dejavnosti in ostale manipulativne površine, f. v območju je potrebno zagotoviti tudi predpisan delež zelenih površin v sorazmerju s poslovnimi dejavnostmi, stanovanjskimi površinami in številom prebivalcev v območju, g. višina objektov in zasaditev mora izhajati iz višine obstoječih večstanovanjskih objektov in ureditev v območju in ne sme zastirati značilnih pogledov na prepoznavne (varovane) mestne vedute, h. delež zelenih površin v EUP mora biti vsaj 25 %, 4. novo pozidavo je potrebno funkcionalno povezati z obstoječo gradnjo na severni, vzhodni in južni strani območja ter obema potniškima terminaloma za javni potniški promet (avtobusna postaja - železniška postaja) v bližini, 5. navezava na potrebno GJI, zlasti na prometno infrastrukturo (z možnostjo razširitve vozišča med razcepom regionalne ceste in obema terminaloma za potrebe desnih zavijalcev in vključevanja v promet ali ureditev večjega krožišča) ter povečanja zmogljivosti ostale GJI na potrebne zmogljivosti načrtovanih dejavnosti in objektov, 6. povečani vplivi načrtovanih dejavnosti ne smejo presegati dopustnih vplivov na okolje, 7. varovalne in varstvene režime in omejitve, navedene v predhodnih določbah odloka, zlasti predpise s področja kulturne dediščine in voda. Območje obdelave: - oznaka enote urejanja prostora: CE23 Ptuj - ob Osojnikovi cesti - severno CE21 Ptuj - med Potrčevo in Osojnikovo cesto - del enote - površina v ha: 3,3 ha - namembnost: osrednja območja centralnih dejavnosti (CU) - prostorski izvedbeni akt: OPPN Območje OPPN sovpada z območjem enot urejanja prostora CE23 Ptuj - ob Osojnikovi cesti - severno in delom EUP CE21 Ptuj - med Potrčevo in Osojnikovo cesto iz OPN. Razlogi za pripravo OPPN: Pobudo za začetek priprave OPPN za EUP CE23 Ptuj - ob Osoj-nikovi cesti - severno in dela EUP CE21 Ptuj - med Potrčevo in Osojnikovo cesto je podala Mestna občina Ptuj v decembru 2016. Predvidena namenska raba območja OPPN: Območje je namenjeno gradnji poslovno stanovanjskega območja z večstanovanjsko gradnjo, kjer je možno umestiti poslovne dejavnosti, poslovne dejavnosti z bivanjem, ki dopolnjujejo dejavnosti starega mestnega jedra, z dodanimi morebitnimi nezahtevnimi objekti, ter z ustrezno izvedenimi pripadajočimi funkcionalnimi površinami. Ob Osojnikovi cesti se umesti strnjena stanovanjsko - poslovna pozidava, etažnosti max. P+5. V notranjem delu kareja se umestijo posamezni stanovanjski objekti, ki so grajeni kot vila bloki, umeščeni v mirno zeleno okolje, etažnosti max. P+4. Ob Potrčevi cesti se umestita dva prostostoječa stanovanjska objekta, etažnosti max. P+4. Območje pozidave je namenjeno kvalitetnemu bivanju, motorni promet je zelo omejen - parkiranje za stanovalce je v podzemnih garažah pod objekti, obiskovalcem sta namenjeni dve manjši parkirišči na SV in JZ delu območja. Objekti ob Potrčevi ulici imajo zunanja parkirišča, vzporedna z ulico. Območje OPPN se navezuje na obstoječe cestno omrežje. Del območja ob Potrčevi ulici se preko novega uvoza priključuje nanjo, glavni del območja pa ima nov uvoz in izvoz na Osojnikovi ulici. Na območju urejanja je potrebno v skladu s 4. odstavkom 123. člena Odloka o OPN zagotoviti ureditev javnih in poljavnih površin za zelenice, parke, igrišča, otroška igrišča in podobno v obsegu najmanj 15 % celotne površine OPPN. OPPN bo podrobno definiral pozidavo oziroma rabo posameznih LETO XXIII / 26. 5. 2017 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 mikrolokacij območja obdelave, pa tudi velikost in medsebojna razmerja novih zemljiških parcel. V sklopu ureditve gospodarske javne infrastrukture se izvedejo vsi predpisani komunalni in energetski vodi ter naprave, v skladu s pridobljenimi smernicami nosilcev urejanja prostora. Priporočljivo je padavinske vode s streh stavb speljati v zbiralnike meteorne vode, locirane na posameznih parcelah; voda iz zbiralnika se nato uporablja za zalivanje ter kot sanitarna voda. Načrtovan dostop in dovoz na območje OPPN je za osrednji del območja iz Osojnikove ceste, nanjo se priključuje preko novega uvoza na SV delu območja, izvoz iz območja pa je na JZ delu območja. Motorni promet se odvija le do uvoznih ramp v podzemne garaže, nato poteka po podzemnih garažah, ki so medsebojno povezane, nato pa ponovno preko izvoznih ramp iz garaž v smeri preko izvoza. Obiskovalci parkirajo na dveh zunanjih parkiriščih, za potrebe obiskovalcev lokalov in poslovnih prostorov so predvidena zunanja parkirišča vzporedna z Osojnikovo cesto. Za del območja ob Potrčevi ulici je potrebno urediti nov uvozno izvozni priključek in zunanja parkirišča. Potek notranjih cest po območju obdelave, kot tudi morebitne dodatne prometne navezave, bo podal OPPN. Rešitve v OPPN bodo izhajale iz potrjenih strokovnih podlag, ki se bodo izdelale tekom postopka priprave akta. OPPN lahko predvidi tudi izgradnjo potrebne javne gospodarske infrastrukture izven območja obdelave. Območje morebitnih prestavitev, novogradenj oziroma rekonstrukcij javne gospodarske infrastrukture sme obsegati vse tiste površine oziroma zemljišča izven območja podrobnega načrta, ki so minimalno zahtevana za potrebne navezave. Morebitni posegi izven območja pa niso predmet tega podrobnega načrta in se v celoti rešujejo samostojno. 3. (območje prostorskega načrta) Celotno območje urejanja prostora z oznako EUP CE23 Ptuj - ob Osojnikovi cesti - severno in del EUP CE21 Ptuj - med Potrčevo in Osojnikovo cesto obsega površino velikosti 3,3 ha. Območje OPPN obsega površino, ki jo tvorijo zemljišča s parcelnimi številkami: 488/1, 487/1, 487/35, 487/14, 487/34, 487/3, 487/39, 3984/2, 487/7, 487/37, 487/38, 487/31, 487/25, 487/43, 487/41 in 487/40, vse k.o. 400 Ptuj. Območje OPPN se v fazi izdelave lahko tudi delno spremeni. Uredba o vodovarstvenem območju za vodno telo vodonosnikov Dravsko-ptujskega polja (Uradni list RS, št. 59/07, 32/11, 24/13 in 79/15) določa, da se območje urejanja CE23 Ptuj - ob Osojnikovi cesti - severno nahaja v tretjem varstvenem območju (VVO III). Na območjih nestabilnih in plazovitih tal ali nasutih zemljiščih ni dopustno poseganje v teren brez predhodnega mnenja pooblaščenega geologa, ki izda pisno mnenje o ustreznosti posega in opredeli sprejemljiv način posega v nestabilna tla. 4. (način pridobitve strokovnih rešitev) Izdelovalec OPPN pridobi geodetski načrt območja urejanja, ki je izdelan skladno s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04 in 33/07-ZPNačrt). V sklopu izdelave OPPN je potrebno izdelati Program opremljanja zemljišč. Pri pripravi osnutka se upoštevajo prikaz stanja prostora, obstoječe omejitve v prostoru, izražene investicijske namere ter tudi morebitne že pridobljene smernice in/ali priporočila nosilcev urejanja prostora. Potrebne strokovne podlage in strokovno rešitev izdela načrtovalec z upoštevanjem veljavnih predpisov, ki določajo vsebino, obliko in način priprave podrobnega načrta. OPPN se izdela tudi v digitalni obliki, tako da je možen vnos v geoinformacijski sistem (GIS) Mestne občine Ptuj. 5. (roki za pripravo OPPN in njegovih posameznih faz) - Sklep o začetku priprave OPPN: junij 2017. - Objava sklepa v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj in v svetovnem spletu: junij 2017. - Izdelava in potrditev strokovnih podlag: 30 dni po objavi tega sklepa. - Priprava osnutka OPPN: 30 dni po potrditvi strokovnih podlag. - Poziv nosilcem urejanja prostora za pridobitev smernic ter obvestila Ministrstva za okolje in prostor, Sektorja za strateško presojo vplivov na okolje, ali je potrebno izvesti celovito presojo vplivov na okolje (v nadaljevanju: CPVO): 30 dni od prejema poziva. - Analiza smernic in izdelava dopolnjenega osnutka OPPN:15 dni po prejetju smernic nosilcev urejanja prostora (če je za OPPN potrebno izvesti celovito presojo vplivov na okolje, se za dopolnjen osnutek zagotovi okoljsko poročilo in se ga, skupaj z dopolnjenim osnutkom, pošlje ministrstvu, pristojnemu za varstvo okolja). - Javno naznanilo o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka OPPN, objavljeno na krajevno običajen način in v svetovnem spletu: najmanj 7 dni pred začetkom javne razgrnitve (če je za OPPN potrebno izvesti CPVO, se javnost seznani sočasno in na enak način tudi z okoljskim poročilom). - Javna razgrnitev in javna obravnava dopolnjenega osnutka: 30 dni. (V času javne razgrnitve se izvede javna razprava o dopolnjenem osnutku. Občani, organi in organizacije ter drugi zainteresirani oziroma prizadeti lahko dajo pisne pripombe in predloge v času trajanja javne razgrnitve. Rok za dajanje pripomb poteče s potekom javne razgrnitve.) - Priprava strokovnih stališč do pripomb in predlogov, podanih v času javne razgrnitve: 15 dni po zaključku javne razgrnitve. - Prva obravnava in sprejem dopolnjenega osnutka OPPN na mestnem svetu ter obravnava in sprejem stališč do pripomb in predlogov: do 30 dni po zaključku javne razgrnitve. - Objava stališč, zavzetih do pripomb in predlogov, na krajevno običajen način in v svetovnem spletu, ter pisna seznanitev lastnikov zemljišč glede pripomb in predlogov, ki so jih izrazili v okviru javne razgrnitve: 7 dni po sprejemu stališč na mestnem svetu. - Priprava predloga OPPN (dopolnitev s stališči mestnega sveta): 15 dni po sprejemu stališč na mestnem svetu. - Pridobivanje mnenj nosilcev urejanja prostora na predlog OPPN: 30 dni od prejema poziva (Če je za OPPN potrebno izvesti CPVO, ministrstvo, pristojno za varstvo okolja, odloči o sprejemljivosti izvedbe podrobnega načrta na okolje.). - Priprava usklajenega predloga OPPN: 7 dni po pridobitvi mnenj nosilcev urejanja prostora. - Druga obravnava in sprejem usklajenega predloga OPPN na mestnem svetu: do 30 dni po pripravljenem usklajenem predlogu. - Objava odloka v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj: v prvi naslednji številki, ki izide po preteku petnajstdnevnega roka, ki ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII 26. 5. 2017 ga določajo predpisi o lokalni samoupravi. - Priprava končnega elaborata: 15 dni po objavi odloka. Zgoraj navedeni terminski plan je okviren. Zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev udeležencev v postopku se lahko spremeni, saj pripravljavec akta na to ne more vplivati. Izdelovalec prostorskega akta mora predati Skupni občinski upravi občin v Spodnjem Podravju tri kompletirane podpisane izvode sprejetega prostorskega akta (število izvodov za investitorje določa pogodba). Po en izvod bo predan krajevno pristojni upravni enoti in pristojnim inšpekcijskim službam, en izvod pa bo hranjen na Skupni občinski upravi občin v Spodnjem Podravju, kjer bo akt na vpogled dostopen javnosti. Obenem je potrebno celoten prostorski akt s prilogami predati pripravljavcu v digitalni obliki na zgoščenkah v dogovorjenem formatu. 6. (nosilci urejanja prostora, ki podajo smernice za načrtovane prostorske ureditve, in drugi udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi) Nosilci urejanja prostora so: - Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova ulica 17, 2000 Maribor (za področje voda); - Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor (za področje varstva narave); - Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana (za področje varstva kulturne dediščine); - Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor (za področje varstva kulturne dediščine) (v vednost - zaradi predhodne seznanitve s predvidenim OPPN); - Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom); - Ministrstvo za zdravje, Direktorat za javno zdravje, Štefanova 5, 1000 Ljubljana (za področje zdravstvenega varstva); - Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za letalski in pomorski promet, Sektor za letalstvo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana (za področje zračnega prometa); - Elektro Maribor, d. d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor (za področje oskrbe z električno energijo); - Komunalno podjetje Ptuj, d. d., Puhova ulica 10, 2250 Ptuj (za področji oskrbe z vodo in odvajanja odplak); - Adriaplin, d. o. o., PE Ptuj, Dunajska cesta 7, 1000 Ljubljana (za področje oskrbe s plinom); - Telekom Slovenije, d. d., Sektor za dostopovna omrežja, Center za dostopovna omrežja Maribor - Murska Sobota, Titova cesta 38, 2000 Maribor (za področje umeščanja fiksne telefonije); - Javne službe Ptuj, d. o. o. Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj (za področje oskrbe z vodo in odvajanje odpadnih vod, javne razsvetljave, odvoza komunalnih odpadkov in zimskega vzdrževanja cest); - Teleing, d. o. o., Razkrižje 23, 9240 Ljutomer (za: Kabelsko komunikacijski sistem KKS Ptuj, d. o. o., Slovenski trg 1, 2250 Ptuj, ki je pristojni upravitelj kabelskega in komunikacijskega sistema v Mestni občini Ptuj); - Mestna občina Ptuj, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Mestni trg 1, 2250 Ptuj (za področje prometa, za občinske ceste); - RS, Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje (CPVO), Dunajska cesta 48 (udeleženec na podlagi 4. odstavka 58. člena ZPNačrt - potrebnost izvedbe postopka CPVO). V primeru, da se v postopku priprave utemeljeno ugotovi, da je potrebno vključiti tudi nosilce urejanja prostora, ki niso navedeni v tem sklepu, se v postopku pridobi tudi njihove smernice. 7. (obveznosti v zvezi s financiranjem priprave in izdelave OPPN) Pripravo in izdelavo OPPN ter stroške objav na krajevno običajen način in stroške soglasij financirajo investitorji v skladu s sorazmernim deležem (glede na velikost lastništva parcel). V te namene sklenejo pogodbo z izdelovalcem, ki izpolnjuje predpisane pogoje za prostorsko načrtovanje podrobnih prostorskih načrtov. Posamezne obveznosti se določijo z medsebojnim dogovorom. 8. (objava sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj ter na spletnem naslovu Mestne občine Ptuj (www.ptuj.si). Številka: 3505-20/2016 Datum: 19. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 63 Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13 in 81/16) in Odloka o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2017 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 15/16) Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za sofinanciranje največjih tradicionalnih prireditev na območju Mestne občine Ptuj v letu 2017 1. PREDMET RAZPISA Predmet razpisa je sofinanciranje največjih tradicionalnih prireditev posameznih organizatorjev na območju Mestne občine Ptuj, ki prispevajo k promociji in prepoznavnosti Ptuja v lokalnem in mednarodnem okolju ter pomenijo obogatitev turistične ponudbe mesta in predvsem popestrijo dogajanje v starem mestnem jedru v času turistične sezone, od maja do oktobra. 2. POGOJI ZA SODELOVANJE NA RAZPISU: Na razpis se lahko prijavijo vlagatelji z največjimi tradicionalnimi prireditvami iz prejšnje točke tega razpisa, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: a. pravne osebe, ki imajo sedež na območju Mestne občine Ptuj, b. prireditve se izvajajo na območju Mestne občine Ptuj, c. prireditev je tradicionalna in je bila izvedena že več kot petkrat, d. programi so dostopni širšemu krogu obiskovalcev, e. programi imajo svojo prepoznavno vsebino in značaj, f. vlagatelji z izvedbo prireditve prispevajo k obogatitvi celovite kulturne, turistične in druge ponudbe občine, g. pri predstavitvah in promociji so uporabljene oblike in obseg promocijskih aktivnosti, ki pomenijo tudi splošno promocijo občine, h. so vlogi priložili program tradicionalne prireditve, i. sredstev za te prireditve niso dobili že na katerem drugem LETO XXIII / 26. 5. 2017 razpisu Mestne občine Ptuj za leto 2017. URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ som lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): ŠTEVILKA 10 3. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Višina razpisanih sredstev za sofinanciranje največjih tradicionalnih prireditev, ki jih za predmet tega razpisa s proračunom zagotavlja Mestna občina Ptuj, znaša 18.000,00 EUR, na postavki 428 Prireditve in akcije, od tega razdeljeno po posameznih sklopih: • SKLOP 1: 10.000,00 EUR za prireditve, ki oživljajo rimsko obdobje ptujskega območja • SKLOP 2: 4.500,00 EUR za prireditve, ki oživljajo srednjeveško obdobje ptujskega območja • SKLOP 3: 3.500,00 EUR za prireditve, ki promovirajo naro-dno-zabavno glasbo. 4. NAČIN DOLOČANJA DELEŽA SOFINANCIRANJA Višina sofinanciranja določenega projekta oziroma prireditve bo odvisna od izpolnjevanja meril. Najvišji možni odstotek sofinanciranja znaša (ne glede na število doseženih točk) do 90 % upravičenih stroškov celotne vrednosti izvedenega projekta oziroma prireditve. 5. MERILA Strokovna komisija bo pravočasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje za kandidiranje in bodo skladne s predmetom tega javnega razpisa in upravičenostjo stroškov, ocenila na podlagi spodaj navedenih meril po posameznih sklopih. Merila za ocenjevanje in vrednotenje prijav so ovrednotena s točkami. Vrednost točke se izračuna na osnovi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih prijav. Višina deleža sofinanciranja po posamezni vlogi bo določena glede na vrednost točke in število prejetih točk. S sofinanciranjem največjih tradicionalnih prireditev Mestna občina Ptuj zasleduje predvsem naslednje cilje: • programi in projekti ponujajo zanimive in turistično privlačne programe prireditev; • pomenijo obogatitev celovite turistične ponudbe Mestne občine Ptuj; • imajo mednarodni značaj oz. so mednarodno zanimivi; • poudarjajo kulturno identiteto in tradicijo mesta Ptuja; • ohranjajo in promovirajo kulturno dediščino in ljudske običaje; • pomenijo oživitev mestnega jedra; • so razvojno naravnani in gradijo na partnerskem povezovanju javnega, gospodarskega in storitvenega sektorja; • v programskem in izvajalskem pogledu znatno presegajo splošno kakovostno raven svojega okolja in kažejo aktualne, inovativne pristope, ki jih ocenjujemo preko naslednjih meril po posameznih sklopih: SKLOP 1 - prireditve, ki oživljajo rimsko obdobje ptujskega območja: 1. tradicionalnost prireditve - uvrstitev prireditve (največ možnih 15 točk) - prireditev spada med največje tradicionalne prireditve, ki oživljajo rimsko obdobje ptujskega območja in je bila izvedena že več kot petkrat 15 točk - prireditev spada med druge splošne in manjše prireditve 0 točk 2. interes - izvajalec s svojo prireditvijo prispeva in koristi intere- - velik 15 točk - srednji 10 točk - manjši 5 točk 3. sodelovanje - izvajalci sodelujejo pri aktivnostih, katerih organizator je Mestna občina Ptuj (največ možnih 5 točk): dva- ali večkrat letno 5 točk enkrat letno 3 točke ne sodelujejo 0 točk 4. promocija - prireditev prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti v širšem okolju (največ možnih 20 točk): - mednarodni značaj 20 točk - državni 15 točk - regijski 10 točk - občinski 5 točk 5. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt ...), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni . (največ možnih 20 točk): - visoka 20 točk - zadovoljiva 10 točk - nezadovoljiva 0 točk 6. trajanje prireditve - prireditev je eno- ali večdnevna in izvedena v enem ali več sklopih skozi leto (največ možnih 15 točk): - prireditev je tri in več dnevna in izvedena v dveh ali več sklopih skozi leto 15 točk - prireditev je dvodnevna in izvedena v enem ali dveh sklopih skozi leto 10 točk - prireditev je samo enodnevna 5 točk 7. realnost - ocenjuje se izvedljivost glede na finančno konstrukcijo; natančno, pregledno in realno izdelan finančni načrt (največ možnih 10 točk): - 50 % in več lastnih sredstev 10 točk - 40-49 % lastnih sredstev 5 točk - 30-39 % lastnih sredstev 4 točke - 20-29 % lastnih sredstev 3 točke - 10-19 % lastnih sredstev 2 točki - 0-9 % lastnih sredstev 1 točka Največje možno število točk: 100. Sofinancirani bodo projekti in prireditve, ki bodo pri točkovanju dosegli 55 točk in več. SKLOP 2 - prireditve, ki oživljajo srednjeveško obdobje ptujskega območja: 1. tradicionalnost prireditve - uvrstitev prireditve (največ mo- ŠTEVILKA 13 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIII 21. 7. 2017 žnih 15 točk) - prireditev spada med največje tradicionalne prireditve, ki oživljajo srednjeveško obdobje ptujskega območja in je bila izvedena že več kot petkrat 15 točk - prireditev spada med druge splošne in manjše prireditve 0 točk 2. interes - izvajalec s svojo prireditvijo prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 15 točk): - velik 15 točk - srednji 10 točk - manjši 5 točk 3. sodelovanje skupin iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine - v sklopu prireditve so ob domačih skupinah udeležene tudi skupine iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine (največ možnih 15 točk): - sodelujeta dve ali več skupin iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine 15 točk - sodeluje ena skupina iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine 10 točk - skupine iz drugih krajev Slovenije ali iz tujine ne sodelujejo 0 točk 4. promocija - prireditev prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti v širšem okolju (največ možnih 15 točk): - mednarodni značaj 15 točk - državni 12 točk - regijski 8 točk - občinski 5 točk 5. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt . ), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni ... (največ možnih 20 točk): - visoka 20 točk - zadovoljiva 10 točk - nezadovoljiva 0 točk 6. število udeležencev prireditve - ocena števila udeležencev glede na pretekla leta (največ možnih 10 točk): - več kot 100 udeležencev 10 točk - od 50 do 100 udeležencev 7 točk - do 50 udeležencev 5 točk 7. realnost - ocenjuje se izvedljivost glede na finančno konstrukcijo; natančno, pregledno in realno izdelan finančni načrt (največ možnih 10 točk): - 50 % in več lastnih sredstev 10 točk - 40-49 % lastnih sredstev 5 točk - 30-39 % lastnih sredstev 4 točke - 20-29 % lastnih sredstev 3 točke - 10-19 % lastnih sredstev 2 točki - 0-9 % lastnih sredstev 1 točka Največje možno število točk: 100. Sofinancirani bodo projekti in prireditve, ki bodo pri točkovanju dosegli 55 točk in več. SKLOP 3 - tradicionalne prireditve, ki promovirajo narodno--zabavno glasbo: 1. tradicionalnost prireditve - uvrstitev prireditve (največ možnih 15 točk) - prireditev spada med največje tradicionalne prireditve s področja narodno zabavne glasbe in je bila izvedena že več kot petkrat 15 točk - prireditev spada med druge splošne in manjše prireditve 0 točk 2. interes - izvajalec s svojo prireditvijo prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (največ možnih 20 točk): - velik 20 točk - srednji 10 točk - manjši 5 točk 3. število udeleženih ansamblov festivala - ocena števila udeleženih ansamblov na festivalu glede na pretekla leta (največ možnih 15 točk): - več kot 10 udeleženih ansamblov 15 točk - od 5 do 10 udeleženih ansamblov 10 točk - do 5 udeleženih ansamblov 5 točk 4. sodelovanje - izvajalci sodelujejo pri aktivnostih, katerih organizator je Mestna občina Ptuj (največ možnih 5 točk): dva- ali večkrat letno 5 točk enkrat letno 3 točke ne sodelujejo 0 točk 5. kvaliteta, preglednost in izvedljivost - ocenjuje se vsebina projekta oz. prireditve (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani projekt ...), način predstavitve, poudarjanje kulturne identitete območja, inovativnost, cilji ter nameni projekta oz. prireditve so jasno opredeljeni ... (največ možnih 20 točk): - visoka 20 točk - zadovoljiva 10 točk - nezadovoljiva 0 točk 6. promocija - prireditev prispeva k prepoznavnosti lokalne skupnosti v širšem prostoru (največ možnih 15 točk): - državni nivo 15 točk - regijski nivo 10 točk - občinski nivo 5 točk 8 LETO XXIII / 23. 6. 2017 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 11 7. realnost - ocenjuje se izvedljivost glede na finančno konstrukcijo; natančno, pregledno in realno izdelan finančni načrt (največ možnih 10 točk): - 50 % in več lastnih sredstev 10 točk - 40-49 % lastnih sredstev 5 točk - 30-39 % lastnih sredstev 4 točke - 20-29 % lastnih sredstev 3 točke - 10-19 % lastnih sredstev 2 točki - 0-9 % lastnih sredstev 1 točka Največje možno število točk: 100. Sofinancirani bodo projekti in prireditve, ki bodo pri točkovanju dosegli 55 točk in več. 6. ROK IZVEDBE IN PORABA DODELJENIH SREDSTEV Rok za izvedbo prijavljenih projektov mora biti do konca leta 2017. Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v proračunskem letu 2017, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. Mestna občina Ptuj bo z izbranimi vlagatelji sklenila pogodbo o sofinanciranju projekta oz. prireditve v letu 2017. 7. VSEBINA PRIJAVE Vloga na razpis mora biti izdelana izključno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Vloga mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlagatelji nepopolnih vlog bodo pisno pozvani k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili v postavljenem roku, se bodo zavrgle. 8. ROK ZA ODDAJO VLOG IN NAČIN ODDAJE Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj je torek, 4. julij 2017, do vključno 15. ure oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Vlogo, izpolnjeno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije z vsemi zahtevanimi prilogami, dostavite v sprejemno pisarno ali oddajte po pošti kot priporočeno pošiljko na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »NE ODPIRAJ - PRIJAVA NA RAZPIS - NAJVEČJE TRADICIONALNE PRIREDITVE V MESTNI OBČINI PTUJ V LETU 2017« Na hrbtni strani ovitka mora biti naveden vlagatelj. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. 9. DATUM ODPIRANJA Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v sredo, 5. julija 2017, ob 14. uri, v mali sejni sobi Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Odpiranje vlog bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. 10. IZID RAZPISA Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev, meril in kriterijev bo strokovna komisija pripravila predlog razdelitve sredstev in ga predložila v odločitev direktorici občinske uprave. Na podlagi sprejete odločitve bo direktorica občinske uprave izdala sklep z utemeljitvijo in izbranim kandidatom določila rok, v katerem lahko podpišejo pogodbo o sofinanciranju, v kateri bodo opredeljene medsebojne pravice in obveznosti. O izidu razpisa bodo vlagatelji pisno obveščeni v 30 dneh od datuma odpiranja vlog. Vlagatelji lahko vložijo pritožbo v roku 8 dni od prejema sklepa, pri organu, ki je izdal sklep. O pritožbi odloča župan. Mestna občina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le določen del razpoložljivih sredstev. 11. KRAJ IN ČAS, KJER LAHKO ZAINTERESIRANI DVIGNEJO RAZPISNO DOKUMENTACIJO Dokumentacija razpisa (besedilo razpisa, razpisna dokumentacija, obrazci), je od dneva objave do izteka prijavnega roka dostopna na spletni strani Mestne občine Ptuj www.ptuj.si in dosegljiva v poslovnem času sprejemne pisarne (ponedeljek, torek, četrtek med 8. in 12. ter 13. in 15. uro, sreda med 8. in 12. ter 13. in 17. uro in petek med 8. in 13. uro) tudi v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj. Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom daje predsednica strokovne komisije Klavdija Petek na Mestni občini Ptuj, e-naslov: klavdija.petek@ptuj.si, telefon 02 748 29 40. Številka: 410-241/2017 Datum: 20. 6. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Barbara Ferčič, telefon: 748 29 20, e-pošta: barbara.fercic@ptuj.si. Uredništvo: mag. Darja Harb (Lista župana dr. Štefana Čelana), Mateja Lapuh (Lista ZA Ptuj), Jožef Lenart (SDS), mag. Sonja Purgaj (SD), Dejan Klasinc (SMC), Jožica Težak (DeSUS), Peter Pribožič (NSi), Slavko Kolar (Mladi in upokojenci za delovna mesta), Branko Brumen (SLS), dr. Vlasta Kokol Voljč (Neodvisna lista za razvoj MO Ptuj). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 9