Nič novega ni v komuni črna vas. Samo en Ijubi dolgčas. Pa le n! vedno ta-ko. Zabaveje dovolj, le najti joje treba Obljubljajo nam, da bodo našo Ijubo komu-no razdetili na dva dela. Že naši prednamci so vasi, ki jih niso mogli učinkovito upravljati, razdetili na ava dela. Zato imamo Spodnje in Zgornje Gameljne, pa Spodnji in Zgornji Kašefj. Zadnji gotovo nimata no-bene zvezo z prehladom ali slabo prebavo. Ko so raz-delili vas na dve polovici, ki sta bili seveda samostojni pravni osebi brez n. sot. od-govornosti, se je takoj po-javila tudi potreba po dveh županih. Pri nas pa ni tako, saj se nihče več ne puli za županski naslov. Meja nad Spodnjo in Zgornjo črno vasjo je žo nakazana in bo v srednje-ročnem planu tudi uresni-čena. Razmejitvena črta bo potekala točno po sredini med tiroma, ki spet pove-zujeta kamniško komuno z našim postovnim in seveda kulturnim centrom. Edina naravna povezava med obema komunama naj bi bil podvoz pod restavrirano proqo. Nesreča pa je v tem, ker je za tovornjake prehod prepovedan, za osebne av~ tomobile pa nemogoč, če~ prav črpamo vodo za vsak-danje potrebe iz sosednjB komune, ker je talnica baje prenizka, se je pod podvo-zom pojavilo presihajoča črno jezero. Neki dan sta dve smeli državljanki zavo-zili svojega hrošča kar v je-zero. Revež ni znal plavati in je zajel vodo. V veliko veselje potnikov v mimovozečem Kamnik-Ekspresu sta ga seveda bo~ si brez holahupk spravili na suho. NavduŠeni pristaši ri-biškega športa so že hoteli ustanoviti komunalno ribi-ško društvo pa so jih odgo~ vorni opozoriti, naj vendar ne ribarijo v kainem. V pogojih dveh komun bo predvidoma na tem me-stu svobodna luka, vendar tankerji ne bodo pristajali, ker je vodni rezervat. Brez koristi pa to narav-no čudo le ne bo. Naši Ho- HUMORESKA HODIL PO KOMUNI SEM NAŠI munalci se že eno leto pri-pravljajo na ukrepe za zmanjšanje gneče v času dopustov na mednarodni cesti. Na križišču, kjer se odcepi Zasavska avenija, že slabo leto ogroža življe-nja neprednostni znak na 50-krat bolj obremenjeni cesti- Promet iz domžalske komune v smer Zasavje je 1:50 v primerjavi z gostoto prometa v srfieri Črnuče--Zasavja. V času turistične sezone bodo vsi turisti, ki bodo potovati na Jadran z čolnom, pri imenovanem znaku zavili levo na obvoz in pod tunelom na indu-strijsko cesto. Tako bo čoln že na poti prišel do veljave, center črne komune pa bo razbremenjen za tranzitno mornrico. Sicer pa pustimo stvar pri miru. Verjetno je vsa za-deva zakonsko zaščitena. To potrjuje tudi izredna ve-getacija ob vijugasti progi. Posebno doživeto čiovek to občuti na prehodu ceste čez progo. Zaradi formal-nosti pri pridobivanju seč-nega dovoljenja, je grmovje ob progi vsako leto vse buj-nejše. Na vrhu prehoda se moraš ustaviti tik pred tiri, če hočeš ugotoviti, iz kate-rega grma bo prilezla že-lezna kača. Počutiš se kot miška, ki jo je kača hiptno-tizirala s svojimi steklenimi očmi. Pa pustimo tudi to. Važ-no je, da imamo v naši ko-muni pravo avtocesto. Res je, ta cesta povezuje center komune z njenim zaledjem. Vsak ča$ pričakujemo, da bodo odgovorni uvedli na koncih pobiranje cestnine. Da je ta cesta najboljša re~ šitev za vse tiste, ki si žele s kegljišča po vseh ovinkih naravnost domov, je jasno. Ni pa jasno tistim, ki bi lah-ko kasirali in ki znajo vsaj začasno iz voznikov delati pešce. Še ena zanimivost Ta av-tocesta bo v kratkem praz-novala svoj prvi rojstni dan. Od mini kurje ali pasje far-me, kjer se a