^AVEL FLERE: »» lul. (Napisal v St. 14. ,Učit. Tov." tov. X.) V dobi pomanjkanja papirja bodijo replike na članke, odgovarjajoče na postransko in ne bistveno v drugih člankih, kratke. Zato odgovarjam: 1. trditev, da Bo sili organizacije, ki prepušča vsako organizacijsko delo skoro tri leta takorekoč sebi samemu, ne moretno biti prepričani", je le ocena inne omalovaževanje; 2. primer o podržavljenju Šblstva služi v mojem članku za ilustracijo dobe, ko res' ni bilo pravilne orientacije in ni bilo razgovora, prepotrebnega vzlic zatrdilu, da so Bvsakemu Zavezinemu učitelju znani vsi razlogi, ki govore za in proti podržavljenju šolstva ;*• 3. Bnekontrolirane besede" se nahajajo v 6. št. BTov." pod naslovom nAli bo res?" (pomotoma sem navedel Mšt. 7") A te Bnekontrolirane besede" so bile le primer o izgubljenem stiku v organizaciji. Glede svoje osebe pa to! Drugo je zahteivati Bpodržavljenje ljudskega šolstva, ki se mu mora priznati odločno narodni značaj v vsem njegovem ustroju", in zopet drugo, če se hrepeni po podržavljenju, ki bi nam bilo takrat oktroirano od bivše vlade. 4. Bo hoji na posodo" (a jaz sem govoril o dobivanju iniciative) prim. pogl. XI., XII. pa še katero v ,,Petindvajsetletnici"; 5. nisem govoril o »tovariših v Savinski dolini", marveč o učiteljskih društvih; 6. vprašanja učiteljskih drustev so š o 1 s k o politična vprašanja; dtievna politika in vprašanja s stališča Bliberalcev" in »klerikalcev" so zasebno prepričanje učitelja zunaj šole in kar je s to v zvezi.