DOPISI Prcjeli smo v objavo dopis sledeče vsebine: Lolt&ni v?a!c Ptej-Haribot Delavci Tovarne avtomobilov, Splošne, Gradisa in drugih podjetij, ki smo zsposleni na Teznern pri Ma-riboru, se često vprašujemo, kaki predpogoji bi bili potrebni, da bi bil uveden na progi Ptuj—Maribor lo-kalni vlak, ki bi prispel v Maribor pred 6. uro ^jutraj in ki bi odpeljal iz Maribora ob 15. uri. Ta vlak bi bil dobrodošel delav-cem, ki so gicer vezani na prevoz s pokritimi in nepokritimi tovornimi avtomobili, obenem pa bi omogočil potovanje v Celje, Ljubljano in dru-gam. Iz Ptuja pelje avto ob 5. uri zju-traj, isto tako \z Hajdine in iz Tur-nišča. V deževnih in hladnih dnevih in nočeh smo izpostavljeni mrazu in vlagi, če pregrinjala na kamionih ne zadržujejo vode. Tovama avtomobi-lav ima sicer za prevoze delavcev in nameščencev iz Ptuja avtobus, ven-dar imamo iz-kušnje že iz lanske z\-me, ko je avtobus vsled defokta v snegu obstal in ko smo v mrazu cele ure čakali na drugi kamion. Tako smo prihajali na delo ob 7. uri ali pozneje. Vsekakor smatramo, da bi sa dalo to vprašanje pri bodoči ure-ditvi železniškega prometa upošte-vati in cslo razširiti na progi Čako-vgc—Maribor. A. C.