kovar.pdf

PREDSTAVIMO SE JAVNOSTI : SPLET ORODIJ TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V SPLOŠNI KNJIŽNICI Barbara Kovar Oddano: 09.05.2000 - Sprejeto: 27.09.2000 Pregledni znanstveni članek UbK 027.022:339.138 Izvleček Tržno komuniciranje je eno od področij marketinga (trženja), ki skupaj z drugimi omogoča uspešno uresničevanje razvojne strategije organizacije. Oglaševanje, odnosi z javnostmi in publiciteta, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in neposredno trženje so orodja tržnega komuniciranja. Z njihovo optimalno kombinacijo različne organizacije predstavljajo svojo ponudbo, oblikujejo podobo v javnosti in pridobivajo nove uporabnike proizvodov in storitev. Splošne knjižnice, ki kot informacijski centri ponujajo raznovrstne storitve - izposojo knjižničnega gradiva, posredovanje informacij, različne oblike dejavnosti in prireditev za posamezne ciljne skupine uporabnikov - lahko pri načrtovanju in uvajanju teh storitev učinkovito vključujejo prav vsa komunikacijska orodja.V prispevku je opisan splet teh orodij, njihovo načrtovanje ter uporaba pri izvajanju različnih oblik dejavnosti v splošni knjižnici. Ključne besede: splošnoizobraževalne knjižnice, marketing, trženje, tržno komunicira- nje, promocija, oglaševanje, odnosi z javnostmi, publiciteta Review article UDC 027.022: 339.138 Abstract Marketing communication is a field of marketing which is indispensable, alongside other fields, for a successful realization of the development strategy in an organization. KOVAR, Barbara: Let us present ourselves to the public : marketing communication tools in the public library. Knjižnica, Ljubljana, 44(2000)3, 67-86 67

RkJQdWJsaXNoZXIy