OŠ OLSE MEGLIC K 908 Domoznanstvo KRIKI IZ OLGICE /2000/1 M* W 3 BB — - - MBA M POSEBNA IZDAJA - PREDSTAVITEV INTERESNIH DEJAVNOSTI 100000119 cobiss e OSNOVNA ŠOLA OLGE MEGLIČ PTUJ /iijiu J2: Številka 1, September 2000, LETNIK XXII. NAŠ ŠPORTNI DAN Sredo, 20. septembra 2000, smo posvetili učenci, učitelji in mentorji interesnim dejavnostim. Šolske klopi smo zamenjali za igrišča , žoge, glasbo, plesne korake, računalniške igrice, ure pravljic... Ne samo da nam je bilo naklonjeno vreme, tudi razpoloženje vseh sodelujočih je bilo nadvse ustvarjalno in veselo.V novo šolsko leto smo stopili tudi na področju interesnih dejavnosti zagnani in željni novih znanj. Uredništvo BS* :l;_ feŽB SE mm v izmnšfiism dej v uo-TIH V . - no spokOč- KAJ PA MENI 0 INTERESNIH DEJAVNOSTIH NAŠ RAVNATELJ ERVIN H0JKER? Lahko dopolnjujejo pouk, krepijo samopodobo, zapolnjujejo prosti čas, pomenijo zdravo, polno življenje, srečanje z vrstniki, zabavo, doseganje rezultatov, potrjevanje samega, sebe, srečanje z mentorji, ki niso samo iz šole ... Gregor Resnik, 8.c ZA DUŠO: elektronika, likovni krožek, angleški krožek, razvedrilna matematika, novinarji, bralna značka, logika, kemijski krožek, biološki krožek, računalništvo, križanke, ure pravljic, igramo se z matematiko, cici pevski zbor, socialne igre, izdelki, igrive urice ob knjigi, pisani krožek, "veselo", mladi ustvarjalci, gospodinjski krožek, turistični krožek in šolska hranilnica. ZA TELO: streljanje, atletika, aerobika, ples, nogomet, odbojka, judo, košarka in rokomet. BRALNA ZNAČKA V knjižnici so se pogovarjali o Francetu Bevku. Knjižničarka je prebrala pesem Pedenj ped. Spregovorili so tudi o ilustracijah v knjigah in o ilustratorki Mariji Luciji Stupici, ki je dobila Andersenovo nagrado. Učenci so med seboj tekmovali v znanju o pisateljih. Zmagal je tisti razred, ki je dobil največ točk. Rezultat je bil izenačen. Jana Habjanič in Ana Furjan, 6.c NAMIZNI TENIS V telovadnici Olgice so se zbrali drugošolčki, da bi spoznali namizni tenis. Nekateri učenci so namizni tenis že igrali in so bili dobri, drugi pa malo manj. Mentor jih je naučil nekaj osnovnih pravil in udarcev. Namizni tenis jih je navdušil, z veseljem so ga igrali in si še želijo takšnega športnega dne. ATLETIKA V zgornji telovadnici je nekdanja atletinja Barbara Gačnik drugošolcem spregovorila o svojih dosežkih in jim pokazala osvojene medalje. Njen največji uspeh je bil drugo mesto na državnem tekmovanju. Tudi učenci so tekli nekaj krogov v telovadnici. Nekateri izmed njih se ukvarjajo z atletiko, nogometom, gimnastiko, karatejem... Nato so v telovadnico prišli učenci tretjih razredov. In vse se je ponovilo. Najbolj so bile za učence zanimive medalje Barbare Gačnik. Učencem je bilo zelo lepo, nama pa tudi, ko sva jih obiskali. Ana Furjan, Jana Habjanič 6. c AEROBIKA, NAVIJAČICE IN PLES Ob prihodu v spodnjo telovadnico sva že pri vratih zaslišali glasbo. Tam so bile mlade dame iz 4. razredov. Osnovnih plesnih korakov sojih naučili mentorji- zunanji sodelavci. Aerobiko in navijačice je učila Božena Krivec, ples pa Borut Žuran. Bilo je živahno in veselo. Na koncu so se tudi fotografirale. Nika Zrilič in Iva Habjanič, 6.c III HA Ko sem prišla v Judo v U V v center, so se fantje 5. razreda razposajeno premetavali po prostoru. Učiteljici, ki sta jih spremljali, sta mi svetovali, naj se vrnem malo kasneje, saj učenci še niso resno začeli. Čez čas sem že lahko občudovala, kako so se že naučili prvih osnov [n izvedela, kako moraš znati pasti. Še pred tem pa so jih podučili o obleki in s kakšnim pozdravom se pozdravljajo. Nazadnje sem še tri učence zaprosila za kratek pogovor. 1. Kakšni so tvoji prvi vtisi? VID: Moji vtisi so dobri. ŽIGA: Zelo dobri. PETER: Dobri. ANDREJ: Vredu. 2. Kaj si se novega naučil? VID: Naučil sem se metati in padati. ŽIGA: Kako se pada. PETER: Zdaj vem, zakaj sošolci po treningih pridejo v šolo z modricami. ANDREJ: Metati in naučil sem se padati. 3. Bi kdaj trenira! judo? VID: Ne, ne bi. ŽIGA in PETER: Sva že trenirala. ANDREJ: Da. Maša Vodušek, 8.c ODBOJKA Ob prihodu v športno dvorano Mladika so bila dekleta 7. razreda že v vrsti in poslušala navodila mentorice Tamare Zenunovič, bivše članice in sedaj trenerke ptujskega odbojkarskega kluba. Izkušnje so torej prihajale s prave strani. Sledila so še pojasnila: do koliko se igra, koliko setov se igra, kaj katera igralka sme, česa druga ne sme... Potem je prišel na vrsto začetni del treninga. Torej ogrevanje. Najprej je sledil tek, pozneje so še vključile vaje in nato stretching (razgibavanje celotnega telesa). Zatem so se razdelile v skupine in si podajale žogo z zgornjim odbojem. Mentorica je postavila mrežo in sledila je tekma. Sprva je bila zelo mirna, potem pa se je igra tako razživela, da se je vpitje baje slišalo do sosed- njega igrišča. Rezultat ni bil pomemben, bolj pomembno je bilo spoznati odbojko in v njej tudi uživati. Mislim, da se je to v veliki meri izpolnilo. Mateja Prevolšek, 8.c NOGOMET Že od daleč sem zaslišala krike z nogo- metnega igrišča. Vreme je bilo naklonjeno športnemu dnevu. Od učiteljice, ki jih je spremljala, sem izvedela, da se je prva tekma med 6.a in 6.c že končala. Izid je bil izenačen. Odvijala se je že druga tekma 6.b proti 6.a. Bilo je napeto in izid izenačen. Sledila je tekma med 6.b in 6.c. 6.c je dal dva gola, strelca sta bila Denis Dalapa in Uroš Verlič. Učence je obiskal tudi Nastja Čeh, nogometaš Maribora-Pivovarne Laško. Predstavil je življenje in delo profesionalnega športnika. Ob slovesu je učencem izpolnil željo in jim delil avtograme. Istočasno so na drugem igrišču igrali 4. razredi, in to zelo požrtvovalno. Nato so se pomerili tudi 5. in 7. Kot zadnji so igrali 8. razredi. Prepričana sem, da so bile vse tekme prav napete. Daša Cizerl, 8.c OŠ OLGE MEGLIČ STRELJAN JE niti ni tako težavno, kot sem si najprej mislila. Tudi sama sem poizkusila in mi je šlo še kar dobro. Na začetku dobiš 3 metke, ki so podobni majhnim žebljičkom. Puška, s katero streljaš, je kar težka, zato se moraš nekam opreti. Ko pritisneš na petelina, malo poči in potem pritisneš na gumb, da se ti tarča približa. Tako lahko vidiš, kam si zadel. Učence sta obiskala dva profesionalca. Zadela sta točno v sredo. Bila sta perfektna. Če bi radi postali tako dobri kot onadva, se vpišite v strelski klub. Maruša Samobor Gerl, 8.c K 908 Domoznanstvo Igr KRIKI IZ OLGICE in /2000/1 na 111111111111111111111 on 1 11111111 mi im m lin 'U" 100000119 06 upiOLCvaji/ viviy wu snih pravil, pa tudi to, da igrajo mešamo in ne po I razredih. Maruša Samobor Gerl, 8.c COBISS © S tič >09 09 Ui 03 ¥ K P* m iV»| iV -.Na Pod spretnimi Mancinimi in Nikinimi — prsti nastajajo na listih prizori iz športne dvorane. Zraven je tudi Iva, E ki ne samo riše, ampak tudi odlično > igra odbojko. Zastavim jim nekaj D vprašanj. Koliko risb morata narisati? ^ MANCA: Narisati morava kakšnih 20 risb. "D Kakšne vrste risb? J MANCA: Predvsem so to risbe s svinčnikom - likovni stil KROKI, motivi pa so povezani s športom. Poskušam ujeti dogajanje na igrišču. Kaj imaš raje - risanje ali tisto, kar rišeš? MANCA: Rajši imam risanje, saj me šport ne mika preveč. Maruša Samobor Gerl, 8.c Posebno številko smo napisali: Grega, Ana, Jana, Iva, Nika, Daša, Maruša, Maleja, Maša Fotografije: Grega Resnik, Boris Šegula Risba: Manca Križan Korekture: Vera Golob Računalniška obdelava: Milan Pulko Strokovna pomoč: Nataša Vodušek