OSNOVNA ŠOLA OLGE MEGLIČ PTUJ %čaA^je,pMmcm /8. lebuamfoljde&f. pUjJe^OlfM- da da mA, dptemla *ta 4vd, patudiučtfeljeM (imHUiateifM) i^miemifmchacfemi j* REKLAMA ZA CP Cez dni m stm se Turki valijo, s Saldo Alijano in druge lovijo. Kaj Murnik o tem prepeva PRISPEVKE ZBIRALE: Lena, Katja, Martina in Nuša POMAGALI: Samo in Živa * * NAPAKE ISKALA IN JIH POPRA VEJALA: ga. VLASTA | m kaj to Cankarja zadeva? Z4 RAČUNALNIKOM TRPEL: g. Milan | radovednost dobro potešiš, DIRIGIRALA: ga. Alenka l t)riznanie pridobiš. CISTO eko les /.k':.r >> , - SOLA MOJIH SANJ Da bi bila šola udobnejša, bi morali imeti večje telovadnice (in več). V njih bi lahko potekale športne ure telovadbe in ure interesnih dejavnosti. Dobro bi bilo, če bi imeli lepše ter čistejše sanitarije, v katerih bi na stenah visela tudi ogledala. V šoli bi lahko imeli tudi prostore, v katerih bi se učenci lahko zadrževali med prostimi urami (s televizijo, radiom, mizo in stolčki, z raznimi igrami: - MONOPOLY, ČLOVEK NE JEZI SE , s poučnimi knjigami - ENCIKLOPEDIJE, LEKSIKONI, poučnimi revijami - GEA... itd.) Imeli bi lahko tudi razna igrišča, npr. za odbojko, košarko, nogomet. Vsak učenec bi lahko imel tudi omarico in ključ zanjo, v njo pa bi spravljal lastnino in ostale stvari, ki bi mu bile v napoto. Želim si tudi, da bi se odnos med učiteljem in učencem spremenil. Učenci bi se med seboj morali spoštovati in ne bi se smeli zmeijati drug drugega, pretepati in se žaliti. Tudi odnos me učitelji in učenci je preskromen. Vse, kar nas teži, bi morali zaupati prav njemu. Na poti domov in v šolo nas večji in starejši pa tudi mlajši učenci ne bi NAŠ! UČITELJI Priznati moram, da znajo biti naši učitelji zelo zabavni, seveda le, če zjutraj ne vstanejo z levo nogo. Vendar pa znajo biti tudi neizmerno zagonetni (Zakaj ne moremo testa prestaviti vsaj za en dan?). Najprej bom malo podebatirala o slabih straneh učiteljev. Zakaj za božjo voljo je potrebno toliko domačih nalog? Da o telovadbi niti ne govorimo. Nekateri učitelji telovadbe preprosto ne morejo doumeti (kakšna lepa beseda), da recimo nisi sposoben 20 min teči 160 km/h. In pri tehniki s težavo dopovedujemo učiteljici, da je krog s premerom 0,01 mm nemogoče narisati na papir! “Spoštovani” bralci, imate mogoče kakšno idejo, kako bi lahko učiteljici matematike vljudno razložili, da je test “rahlo” pretežek. Pri zgodovini imamo od pisanja s svetlobno hitrostjo polne prste žuljev. Se in še bi lahko naštevali, toda celega šolskega glasila pa res ni treba prenatrpati s tarnanjem o slabih učiteljih, kajneda? Poglejmo zdaj vse skupaj s sončne glati: Začnimo kar z likovno vzgojo. Če ti iz neznanega razloga ne uspe narediti kopije tistega, kar stoji le slab meter od tvojega nosu, ti prijazna “umetno” - rdečelaska malce pomaga. Učiteljica glasbe (tudi njo sumimo, da barva njenih las ni naravna) ima poleg celodnevnega krotenja učencev še toliko energije, da vodi najboljši pevski zbor daleč naokoli (v tej samohvali je tudi kanček resnice), čeprav smeli nagovaij ati z nesramnimi besedami in nas suvati itd. Eva, 6.b V^osik v >»oke vzemi knjigo,, || brez nje veljoi boŠ eno figo. Ko j vom sporoČo to oglos? f Beri beri vse no£b no koncu se izlet smeji. Knjigoljubski klub vas vobi, o broti knjig le ne pozobi. Mojca, 7. a mmmMmmmmmmmMšmiimmmmimmm ne prenese žvečiln in, by the way, tudi zamujanja ne. Potem je tukaj še učiteljica zemljepisa (tudi ona je na seznamu osumljenk), ki je neverjetno radodarna z odličnimi ocenami. Prosim, vsi navedeni v tem odstavku, ne se spreobrniti! Da ne pozabimo prikupne učiteljice (zanjo ne vemo, ali bi jo napisali na seznam umetnih rdečelask), ki nas muči z raznimi smrtonosnimi vajami. Če imaš levo nogo v mavcu, vam sploh ni treba telovaditi. Zelo prijazno, se vam ne zdi? Pa še malo angleščine. Naša učiteljica je (kar se domačih nalog tiče), naravnost čudovita. Kot ste opazili, nikogar nisem imensko poimenovala. Raje ne, da ne bo hujših posledic. No, pa brez zamere! Eva, 6. c NASVETI !N OPOZORILA NAŠIH EKOFRAJERJEV Za naravo mora vsak poskrbeti že pred svojim pragom. Če bi vsi vozili papir na smetišče na reciklažo, ne bi Zato - uredite svoja dvorišča! porabili že za 1 tono papirja 3-5 kubičnih metrov lesa. Miljan, 4.a Izgubili smo že marsikaj, a ne izgubimo še tega. Želimo Ljudje bi morali odlagati različne odpadke v namenske P°sta^ Pm 1 EKOhRAJERJI. Vabimo tudi vas. kesone; npr. za steklo, za biološke odpadke, za papir... ’ Ptuj ima eno najbolje urejenih odlagališč v Sloveniji. Kljub temu je še v okolici veliko divjih odlagališč. Želim si, da bi imeli v šoli predmet ekologijo! Kristjan, 4. a Če bi bili vsi tako pridni kot mi in bi ljubili naravo, bi bila naše mesto in dežela veliko bolj čista in prijaznejša. Maša, 4. a sem se za ekološki krožek, ker mi je všeč narava in želim skrbeti zanjo. Mirela, 4. a Želim, da bi bilo še veliko takih otrok, ki bi skrbeli za naravo. Tako bi ohranili naravo za vse tiste, ki bodo živeli za nami. Minja, 4. a i Tudi prepir je lahko zanimiv Grozno jutro. Zunaj dežuje in nebo je oblačno. Čudovit dan za gledanje televizije in lenaijenje. Toda ne, mami ima čudovito zamisel. To je obisk. Pa to ni obisk pri moji prijateljici, ampak dolgočasen dan pri Juretu. “Dober dan!” prijazno pozdravim in se takoj napotim k televiziji. Toda tu sedi fant mojih let ter uživa v gledanju “limonade”. “Imaš kakšno grozljivko ali kriminalko?” vprašam priliznjeno mulca. Ta me debelo pogleda in izjavi: "Seveda, vendar deklice raj še gledajo Santa Barbaro namesto Dosjejev X.” “Mogoče se to dogaja v tvojih sanjah ali pa na Marsu. Toda na Zemlji je drugače, Nezemljan!” vsa besna spregovorim. Kmalu televizijski ekran zamenja grozna pošast, ta planet pa zapusti Santa Barbara. Med gledanjem TV Jure reče: ”Tvoj bratje prava majhna tečnoba z vrečo avtomobilov.” Tudi "trši c o" strogo imaš (Se "tršico" sVogo imaš/ te kam in pesti/ vleče te za sladke te>*/ joj/ ti zagrozi. Ko pride mama v šolo/ in vidi cveke vse/ potegne šibo in d Inka se začne. Aljal, 4. c tvoj ni tih in priden kot miška. Ves dan teka in se pretvarja, da je motor, pri tem pa podre vse igrače!” zabrusim nazaj. Jure me besno pogleda in reče: ”Kako pa govoriš o mojem mlajšem bratcu?” “Tako kot ti o mojem!” mu zatrobim v uho. Tako se popoldne konča s prepirom, čigav mlajši bratec je bolj priden. Moj že ne! To mi lahko verjamete. Anja, 5. c Ko- nuA, u UiSi f K* ie m* »Uiti, ' deočeja-uteptMAod miTi. Ampak i& miži nUa navadne miiti, iaj ie kojijo- iiti, u- iuH. ka tia p-iide mačka. Petarde?! O ’ 123X Mama in oče sta mi vedno govorila, naj si ne kupujem petard, a ju nikoli nisem poslušal. Nisem še vedel, kakšne so lahko posledice petard. Nekega jutra, ko sem šel v šolo, sem si rekel: "Danes pa si grem kupit petarde." Po šoli sem res šel na trg po petarde. Ta dan smo šli s šolo v kino. Ko sem šel domov, sem šel k očetu v službo, da bi me zapeljal domov. Ko sem prišel v njegovo pisarno, me je ostro pogledal in mi rekel: "Aljaž, zakaj si kupil petarde?" "Kako pa to veš?" sem ga vprašal. Rekel je: "Jaz vem vse o tebi." Potem me je peš odpravil domov in nato je še dodal: "Doma se bova zmenila zaradi teh petard in te petarde ti bom zdaj vzel!" Ne vem zakaj, a preletel me je srh in strah, roka se mi je začela tresti in nohte sem si grizel. Nato sem se le odpravil domov. Doma sem samo čakal, da pride moja družina domov, da se očetu iz vsega srca opravičim. Zelo mi je bilo žal zaradi tega in povrhu vsega še mu nisem takoj priznal, da sem si kupil petarde. Komaj sem učakal, da pridejo domov. Prišli so. Ko so vstopili v hišo, smo se usedli k mizi in se začeli iskreno pogovaijati. Oče me je vprašal: "Kje pa si dobil te petarde?" "Na trgu," sem mu odgovoril mimo in iskreno. Sestra in mama sta me pozorno poslušali. Potem se je zgodilo, kar nisem pričakoval. Oče mi je s tihim mirnim glasom rekel: "Aljaž, zelo lepo je od tebe, da iskreno govoriš. Ker si nam obljubil, da se to ne bo več zgodilo, ti oprostimo." Nato je še dodal: "Zdaj pa pojdi gor premišljevat o tem, kar si naredil." Odšel sem gor. Ves tresoč sem se ulegel na posteljo in zaspal. Sanjal sem, da tega ne bom naredil nikoli več. Aljal, 6.b pa je red iti mie u km Če potfledaZ leve, delna, pa jj& ni več mOi u-hm Goran, 4. c 3&S; . L ^ . I J . . ... STRANI ZA KONEC - 7 Vas zanima, kaj se Vam bo zgodilo v tem šolskem letu? Hočete izvedeti prihodnost? Kako ravnati, ko ne gre? Spremembe v šolstvu in vladi? Če je tako, berite! NAPRSTNIK (1. razred) V tem šolskem letu se vam obeta vrtotožje. Na vse kriplje boste po kosilu iskali ležalnik. Vendar-pamet v roke (seveda pazite, da je ne izpustite, pamet je lomljiva!) in predlagam tudi, da se začnete pripravljati za eksterno preverjanje (le še 8 let). V decembru se vam obeta vroča romanca s prijateljem/prijateljico, od katerega/katere tega ne bi pričakovali. RDEČA RUTICA (2. IN 3. razredi) V začetku leta bo vse teklo kot namazano. Potem pa bi bila priporočljiva kakšna gripa ali pa še boljše pljučnica, nikakor pa ne priporočam posedanja v mučilnicah (lahko izvedete tudi razredni udar)!!! Če ti tam nekje do decembra ne bo nič uspevalo, si na majico napiši: "I love the world!!!" (ni zagotovo, da pomaga... PLAN B: zaljubi se v učiteljico.) VILICE (4. razred) Uživajte, dokler še lahko in se že vnaprej poskusite prilizniti učiteljicam in učiteljem (teh ne smemo pozabiti) višje stopnje, saj veste: pozdravljanje na stopnišču itd. Glede ocen pa tako: brez muje, se še čevelj ne obuje. Pa naj vam tršica (pardon učiteljica) razloži. Komur se še do zdaj ni uspelo zaljubiti v kakšnega zvezdnika, naj to naredi hitro in z veseljem. Puncam priporočam Backstreet boys, fantom pa Špice girls, lahko pa tudi Kelly family). REVČEK (5. razred) Bogi revčki, vam pa se je število mučilnic podeseterilo, pa število mučiteljic tudi. Prvi vtisi pri njih so že ustvarjeni. Lahko si (bog ne daj!) eden ta pridnih ali pa "mali vragec". Glede eksternega priporočam isto kot pri naprstnikih. V ljubezni potrebujete GREEN LINE, CLERAS1L ipd,- to so pač lepa najstniška leta. KROŽNIK (6. razred) Če delate vsak dan naloge in se teden dni pred testom vsak dan 2 uri učite, potem morate dobiti vsaj minus dve. Drugače pa... zgradite lep grad v oblakih (in mene povabite not). Za ljubezen je potrebna lepota in družbeno življenje. Za lepoto hodi spat ob 8. uri. Glede družabnosti priporočam ŠOLSKE PLESE! BIG FOOT (7. razred) Začni iskati čevlje št. 65 za svoj BIG FOOT. Ne zaletavaj se z glavo v zid, da ne boš okrušil naših novih učilnic, raje preben horoskop za razredno stopnjo, prižgi cigareto in razmišljaj o dobrih starih časih. Ljubezen pa ti lahko napove le vedeževalka. BIG BOSS (8. razred) To morate izkoristili, saj ste le še to leto glavni - potem pa FAZANI! Pri ocenah bo nekako šlo, vendar lahko od učitelja pride do maščevanja za prejšnja tri leta. Ljubezen: zaljubi se v sošolca/sošolko, saj ga/jo boš gledal/a le še eno leto. Začni se kar ponujati za valeto, da ne ostaneš brez!!! Nuša, 8. a Recepti ( za uspešno kuhanje skozi šolsko leto ) Kako pustiti zadnjo plat naše simpatične učiteljice Kaj narediti, ko pokasiraš aek? Teodorovič pri miru? _ pokažeš ga mamici Še bolj enostavno. Je ne moreš, (mišljeno za m. spol) - pokažeš ga ateku - iz njega narediš 4 ali 5 in ga daš ponosno podpisati Kaj narediti, ko si vprašan, pa nimaš blage veze? (POZOR! Zadnji nasvet je najmanj boleč - za tvojo rit.) Preprosto. Poješ dva sinova krompirja, se pošteno izko- zlaš m že te bodo poslali domov na bolniško. Katja, 8. c 8 - STRANI ZA KONEC ''' ' ' " ' - r"'1' """" '■ NAGRADNA KRIŽANKA 1 INTERESNE DEJAVNOSTI 2 IGRA Z VELIKO ORANŽNO ŽOGO 3 PRETEKLOST, TUDI ŠOLSKI PREDMET 4 UČIMO SE IZ... 5 DELA PROST DAN 6 ČESA SE VSI UČENCI NAJBOLIVESELDO 7 KONTROLKA 8 Z NIIM RIŠEMO RAVNE ČRTE 9 GLAVNO MESTO SLOVENIJE 10 KJER NAS MUČUO 11 VELIKA ZGRADBA ZA NAJVEČJE ŠTEVILO OTROK 12 IZ NIČ NI... 13 SEPTEMBER ( DRUGO IME) 14 ŠOLSKA...- VSAKO LETO VOLIMO PREDSED- NIKA 15 NAJDEŠ JU! V RAČUNALNIŠKI UČILNICI 16 VODNI ŠPORT 17 GOSPA SONJA PURGAJ JE ŠOLSKA... Bfii §11 GESLO napiši na kupon in pošlji na uredništvo Nagrado poklanja g. ramatelj! Lena, 8. a B£5£ DILO-.NIHA ,MA3A,l-2. '.MIHELA , tEBEKA,