Pisali ste nam pismo Ogroženi pešci Če že kateri predeli Ljubljane. potemsta Mest-ni log in Murgle vsekakor tista, ki v zadnjem času doživljata še najbolj dinamičen in spontan urbani razvoj. Vendar pa tega ne bi mogli reči za bližnjo Koprsko cesto. ki pove/uje tukajšnjo novo indu-strijsko cono s približno kilometer oddaljeno Tr-žaško cesto. Standardno široka, Koprska cesta. namreč le še s težavo sprejema nadvse gost promet, kar se odraža še zlasti ob konicah. Pri lem so vsekakor posebno poglavje pešci, ki so, hočeš nočeš, primo-rani deliti vozno cestišče z vozniki avtomobilov, motorjev in koles. Cesta namreč še vedno nima pločnikov, prav tako pa tudi ne označenega pasu, po katerem bi se lahko pešci gibali. To neredko, še posebej med prehitevanjem vozil, pripelje do prav neprijetnih zagat, saj pešec nima druge izbi-je, ko da se umakne - na travo. Težava je tem večja, ker desno stran ccstišča (gledano iz mesta) prekinja serija krajših stranskih cest, ki so ob konicah seveda prepolne najrazličnejših vozil. Nič bolje pa ni tudi malo naprej — ob stičišču Jamove, Zavetiške in Tomažičeve ob Gradaščici. Tu namreč pešec le z največjo muko pride čez cesto, saj večina voznikov, ki vozi v vse tri smeri, označeni prehod za pešce jemlje le za okras. Problem bi tu učinkovito in trajno rešil le sema-for. BRANKO VRHOVEC HORJUL