INFORMATOR nnronio KONCERN, gospodinjski aparati, notranja oprema, procesna oprema, elektronika, servis, inova yvl RAZISKAVE IN RAZVOJ, FINANCE, MALI GOSPODINJSKI APARATI, NARAVNO ZDRAVILIŠČE, DRUŽBENI STANDARD, IPC. Velenje, 16. septembra 1992 Leto XXVI. Številka 31 osodobljen razstavno-prodajni center Gorenja Maloprodaja v Velenju sta si jjsd prvimi ogledala v.d. predsednika poslovodnega odbora koncerna J°renje Ivan Vitežnik in generalni direktor Gorenja Gospodinjski aparati °Že Stanič. Skupaj z vodjo Tatjano Hazl so si ogledali preurejene prodajne Ptostore centra z bogatejšo ponudbo opreme za jedilnice. Bogatejša ponudba gorenje Maloprodaja ima v Sloveniji 7 razstavno-prodajnih controv in 15 pooblaščenih Prodajaln. Razslavno-prodajne centre so začeli posodabljati, Pred nedavnim tudi v Velenju. posodobitvi prostorov (Len-dava, Ljubljana, Maribor) so si ^stavili takšno urejenost, kot jo lrn3jo podobni centri v svetu. Ob Pr°gramu Gorenjevih tovarn je Sedaj ponudba bogatejša z dodat-Pun prodajnim programom, s C|mer so zaokrožili ponudbo strojev in opreme za kuhinje in Minice. Dobavitelji te opreme so 2nani tuji proizvajalci in domači dobavitelji, ki so se že uveljavili na tujem. S tem želijo privabiti v razstavno-prodajne centre tudi več kupcev. V velenjskem centru je možno dobiti posodo WMF, svetovno znanega proizvajalca, jedilni pribor firme Willeroy Boch, mize in stole za jedilnice Murales Ljutomer, svetila Sijaj Hrastnik, prte Metka Celje itd. V kratkem bo ponudba dopolnjena s programom zabavne elektronike in drugih izdelkov iz ponudbe tvrdke Ouelle. v Gorenju Mali gospodinjski aparati v Nazarjah, kjer so v prvih osmih iijesecih letos naredili 965.000 malih gospodinjskih aparatov, pri čemer so 1'n 86 % prodali na konvertibilne tuje trge, in dosegli 33,5 milijonov DEM realizacije, so imeli v petek zbor delavcev. Direktor Jože Kuder je poročal o ^resničevanju letošnjih planskih nalog, izgledih proizvodnje do konca e'ošnjega leta in prizadevanjih za osvojitev novih trgov, uresničevanju ukrepov za izboljšanje poslovanja ter o dosedanjih pogovorih z najodgovor-n6|šimi predstavniki najpomembnejšega poslovnega partnerja BSHG. - Več ° letošnjem gospodarjenju, trenutnih težavah in drugem pa v prihodnji številki Informatorja. Okrogla miza Strategija razvoja skozi ohranjanje delovnih mest V Svobodnem sindikatu poslovnega sistema Gorenje so se skupaj z vodstvom Sindikata kovinske in elektro industrije Slovenije odločili pripraviti pogovor z naslovom Strategija razvoja in ohranjanje delovnih mest. pripravili nekaj vprašanj o razvoju podjetij in jihovi prihodnosti, perspektivi, pa o uspešnosti poslovanja in ohranjanju delovnih mest ter preoblikovanju podjetij, lastninjenju in položaju oziroma sodelovanju delavcev v tem procesu. Že sam naslov okrogle mize pove njen glavni namen, saj želijo slišati odgovore na vse pogostejša vprašanja delavcev, ki izhajajo iz vedno večje socialne stiske, negotovosti in strahu za izgubo delovnega mesta. Tudi v Gorenju si ne moremo več zatiskati oči pred takšnimi težavami, ki so prisotne še zlasti v Gorenju Elektronika, v Gorenju Procesna oprema, pa tudi Gorenju Gospodinjski aparati in drugje. Zato so v svobodnem sidnikatu Pričakujejo, da bodo vodstva podjetij podala na tej okrogli mizi svoja videnja glede teh vprašanj. Poleg njih pa pričakujejo, da bodo poglede na ta vprašanja pojasnili tudi predstavniki slovenske vlade, gospodarske zbornice Slovenije, občinske vlade ter predstavniki sindikata SKEI in ZSSS. Okrogla miza bo v petek, 18. septembra, ob 11. uri v sejni sobi 99 v poslovnih prostorih Gorenja koncern. Seminar predelovalcev plastike v Gorenju Konec minulega tedna je v Gorenje v Velenje prišlo več kot 160 predstavnikov podjetij in obrtnikov predelovalcev plastike, saj so jim v programu Hladilno-zamrzovalnih aparatov Gorenja Gospodinjski aparati pripravili zanimiv seminar o predelavi plastike, seveda skupaj z avstrijskim podjetjem Fokuma iz VVeisenbacha. Udeležencem seminarja je dobrodošlico v Gorenju najprej izrekel direktor programa Hladilno-zamrzovalnih aparatov Martin Smrekar, nakar so se v strokovnem delu seznanili z zadnjo novostjo za krmiljenje strojev za brizganje plastike firme Batten-feld iz Nemčije. To je krmilnik z uporabo transpjuterjev TC 40, ki ga bo podjetje Battenfeld prvikrat predstavilo na bližnjem mednarodnem sejmu plastike K-92 v Dusseldorfu. Udeleženci seminarja so si v obratu Plastika ogledali tudi najnovejši stroj za brizganje plastike z računalniško opremljeno krmilno tehniko, prav tako podjetja Bat-tenfled. Povejmo le še to, da imajo podjetja Gorenja v Velenju, Nazarjah in Rušah največ strojev, ki jih je izdelal Battenfeld, sicer pa se to podjetje uveljavlja v drugih slovenskih tovarnah in med zasebnimi predelovalci plastike. Zagotavljanje kakovosti - naša pot v svet Razvoj podjetja in uspešnega poslovanja si v Gorenju Notranja oprema ne moremo predstavljati brez celovitega vodenja in zagotavljanja kakovosti. Uspešno poslovati pomeni pravočasno opraviti prave stvari na pravilen način brez napak. Napake so nepotrebne in nezaželen produkt neustrezno opravljenega dela in predstavljajo dohodkovno izgubo. Kakovost izdelka in storitve definira predvsem kupec s svojimi potrebami, pričakovanji in zahtevami. Zato proizvajalci, ki skušajo zadovoljiti te zahteve, potrebujejo primeren sistem zagotavljanja kakovosti. Gorenje Notranja oprema Da pa je omogočeno objektivno zagotoviti enotna merila, so vpeljani mednarodni standardi kakovosti ISO 9000, ki omogočajo poenotene metode vodenja in zagotavljanja kakovosti. Ti "čudežni" dokumenti najprej pomenijo zahtevo po popolnoma drugačnem načinu razmišljanja. Pri ocenjevanju oziroma vrednotenju kakovosti Ipriznavajo le dve alternativi: ustrezna kakovost in nasprotno temu neustrezna kakovost. Nikakor ne priznavajo osebnih razpoloženjskih občutkov. Izločajo človekovo subjektivnost kot posledico razlik v znanju in razumevanju kakovosti ter še drugih razlik v sposobnostih in razpoloženju. Odločanje je brezosebno - le strokovno. Standardi jasno poudarjajo, da se kakovost "pridela" in ne "prikontrolira", kako je treba kakovost pridelati v marketingu, razvoju, nabavi, kadrovski funkciji, kontroli, proizvodnji itd. Osnovna filozofija obvladovanja kakovosti je v prenosu odgovornosti za kakovost na tistega, ki je zanjo najbolj odgovoren in ima nanjo tudi neposreden vpliv -nosilca določene faze poslovnega procesa. Tako ima vsaka funkcija oz. subjekt v podjetju natančno določeno vlogo v procesu, katerega cilj je zadovoljiti pričakovanja in zahteve kupcev glede kakovosti in ustvariti pri tem dobiček za podjetje. Natančno definirana vloga in obveznosti posamezne funkcijske enote v procesu vgrajevanja kakovosti v Gorenju Notranja oprema je združena v dokumentu "Poslovnik kakovosti", ki smo ga na pristojen način potrdili in sprejeli 14. septembra 1992. Iz- delava Poslovnika kakovosti je obsežen projekt in mora biti organiziran tako, da ga je mogoče kasneje v uporabi dopolnjevati oziroma prilagajati notranjim in zunanjim potrebam in zahtevam. To je dokument, ki povezuje vso dokumentacijo sistema vodenja in zagotavljanja kakovosti in je oblikovan tako, da so na ustrezen način opisani vsi elementi sistema kakovosti, ki istočasno služijo tudi kot stalen vir pri uvajanju in vzdrževanju tega sistema. Pristojnosti Poslovnika kakovosti in njegova vsebina omogočata učinkovito izvajanje dogovorjenega sistema vodenja in zagotavljanja kakovosti. Poslovnik kakovosti je odraz realnega stanja v Gorenjju Notranja oprema, to pa pomeni, da se vsa navodila in postopki, ki tvorijo vsebino Poslovnika, izvajajo v praksi in se po njih ravnajo vsi zaposleni, z njimi pa bomo tudi preprečili različnost tolmačenja odgovornosti za področju kakovosti.Poslovnik kakovosti je dokument vodstva Gorenja Notranja oprema in upravljalsko orodje, s katerim vodstvo postavlja pravila igre za doseganje planirane kakovosti in celovito obvladovanje kakovosti poslovnega in proizvodnega procesa. Zasnovan je na zahtevah najzahtevnejšega standarda kakovosti ISO 9001. Več o vsebini poslovnika v naslednjem Informatorju! Gibanje zaposlenih v avgustu 1992 Podjetje Število zaposlenih 30. 7. 1992 Prišli Odšli Število zaposlenih 31. 8. 1992 Skupaj Stopnja izobrazbe Ž Stopnja izobrazbe 1. II. III. IV. V. VI. VII. I. II. III. IV. V. VI. Vil. GORENJE GOSPODINJSKI APARATI 4.442 3 1 1 1 42 18 1 2 6 6 3 6 4.403 EM KOR 276 276 POGRAMATORJI 110 110 GORENJE IPC 113 113 GORENJE MALOPRODAJA 106 1 1 108 GORENJE TRGOVINA 74 3 71 EM ČRNOMEU 76 2 2 78 GORENJE NOTRANJA OPREMA 525 6 4 2 531 GORENJE PROCESNA OPREMA 475 1 1 4 2 1 1 472 GORENJE ELEKTRONIKA 456 544 1 — — — — 1 — 1 1 455 GORENJE MAU GOSP. APARAR 1 1 544 GORENJE SERVIS 591 27 3 13 9 1 1 564 GORENJE TOPLOTNE ČRPALKE 23 23 GORENJE DRUŽBENI STANDARD 120 120 GORENJE NARAVNO ZDRAVILIŠČE 104 1 103 GORENJE EKD 4 4 TTE 216 216 GORENJE RAZISKAVE IN RAZVOJ 10 2 2 8 GORENJE INOVA 14 14 GORENJE FINANCE 35 35 GORENJE KONCERN - SS™ 34 34 Novost-tehnično varovanje Nobena skrivnost ni več, * število vlomov in tatvin nenehno narašča. Marsikdo, posebel vsak dober gospodar, ?e razmišlja, kako bi učinkovite zavaroval svoje imetje. Rešitev ponujajo v Gorenju Servis, kjer so v službi Tehničneg3 varovanja pripravili vrsto novosti, v javnosti pa se sedaj prvlC predstavljajo tudi na celjske^ obrtnem sejmu. Seveda gre resnično za takšno vrsto dejavnosti, ki zanima kar najširši krog uporabnikov: od zasebnikov in varovanja stanovanj do podjetij in skladišč. Gorenje Servis 1 V Gorenju Servis so v kratkern času pripravili obsežen projekt tehničnega varovanja, predvsem pa nudijo prodajo, projektiranje, montažo in vzdrževanje alarmnin sistemov. Imajo tudi vsa potrebna pooblastila za delo na področju tehničnega varovanja ter nudi)0 kakovostne alarmne sisteme m svetujejo pri izbiri načina varovanja imetja. Po toči zvoniti je prepozno, je star slovenski pregovor, v Gorenju Servis pa so temu sledili z_vs° pozornostjo. Tako priporočaj0 najprej dobro mehansko zaščito-To so ključavnice z jeklenim vložki, šibka vrata je treba dodatno zavarovati z oklepnim zapahom ali varnostno verigo^ Širokokotno kukalo v vratin omogoča popolno preglednost-Okna varujemo s kljukami s cilindričnimi vložki ali z zaščitno rešetko, pritrjeno na okvir. Stekla lahko prelepimo z varnostno folijo. . Vendar, kot poudarjajo v sluz0 Tehničnega varovanja, pomeni)0 omenjene varovalne naprav® vlomilcu le oviro za nekaj časa-Bolj učinkovita je lahko I® alarmna naprava, ki je dop°[' nitev mehanski zaščiti. Povzroc hrup, prižge luč ali celo telefonira po pomoč, odvisno od tega, kak° je izbrana. Naprava za javljanje vlomov je sestavljena iz več delov. Senzorji in stikal" - oči in prsti sistema - so nameščeni prostorih, ki jih želimo varovat• Centrala ima vlogo možganov, javlj3': niki alarma pa so sirene, telefon5" pozivnik pa sporoča, da gre za posku vloma ali tudi začetek požara. Kot je povedal mag. Jože Lebar, ki J odgovoren za uresničitev tega zahtevnega projekta, imajo v Gorenju Setvi vse pogoje za uspešen nastop 03 tržišču, predvsem pa zagotavljaj visoko zahtevno opremo uveljavljeni® firm, najpomembnejša pa je pooblastilo Ministrstva za notranje zadev Republike Slovenije za projektiranje, prodajo, montažo in vzdrževanj6 alarmnih sistemov ter opravljanje int6'" vencij na terenu. Pa še to: Če kogarkoli zanima več o tehnične®* varovanju in alarmnih napravah, la®k0 pokliče po tel. 852 231, int. 107. Izobraževanje j'as dopustov se izteka in tudi letošnjo jesen smo pripravili b°9ato ponudbo izobraževalnih programov na različnih Področjih. Tokrat objavljamo razpis izobraževalnih oblik s Področja računalništva in kakovosti. Želeli bi, da oblike Pregledate, izpolnite prijavnico in jo pošljete v Izobraževalni ^dter Gorenje Koncern do 25. 9. 1992 (tel. 855 461). V kolikor v naši ponudbi nismo zajeli vseh vaših potreb, bomo ° * veseljem storili. Okličite nas! ^zpis izobraževalnih oblik s področja računalništva in kakovosti za iesen 199. PROGRAMA ^čunalništvo DOS S Dos jORDPERFECT Qij ATTRO P RO cEJOG. jezik c hRAMEWORK III 1BASE IV W°RDSTAR 6.0 vP.REL DRAW ventura jEIPPER Š^OCAD „Proj6ktiranje ^ganizacije s [nočjo rač. Paketa NAMEN Št.ur DATUM Uporabnikom PC opreme 5 5. 10. Uporabnikom PC OPREME 15 6. 10 Sestavljanje besedil za 20 12. 10. različne namene Planerjem, analitikom, 20 19. 10. financerjem Osnovni tečaj in praktikum 40 26.10. Začetni tečaj 20 2. 11. Uporabnikom PC opreme 20 9. 11. Urejanje najrazličnejših 20 16. 11 tekstov s pomočjo računalnika Grafično oblikovanje 8 23- li- Oblikovanje publikacij za 16 so. 11. izpis na laserski tiskalnik Programiranje 20 7. 12. 20 14. 12. 8 21. 12. Kakovost . —uho vodenje Razumevanje kakovosti 'akov- " - - palovito Sladovanje 'akov • OVosti Ppviadovanje akovosti pri Zenju in nabavi ^dobno \ iv°sti v podjetju jn usposobitev za sodobno upravljanje kakovosti Razumevanje kakovosti, njenega vpliva na poslovno uspešnost in seznanitev s sodobnim sistemom in metodami obvladov. kakov. Usposobitev delavcev na področju trženja in nabave za obvladovanje kakovosti ql na svojem področju tak d°vanje Usposobitev delavcev na ^ K°Vosti v razvoju področju razvoja in osvajanja Jsvajanju proiz- novih proizvodov I,a v proizvodnji orm^nv-, ^ Usposobitev na področju računovodstva, informatike in kakovosti za projektiranje in realizacijo informatike o kakovosti in stroškov kakovosti Usposobitev za uporabo statističnih metod pri razvojno-raziskovalnem delu i -ormatika o povesti in r°ških kakovosti m6°r'ja in uporaba Ptematične s^kstike %tni >^aljevalni jn 9uchi filozofija EEr Seznanitev in delna usposobitev za uporabo teh metod ^EA- ANALIZE I Rešljivost in Seznanitev in delna Inost proizvodov usposobitev za uporabo metod za obvladovanje zanesljivosti 24 10 4 oktober oktober oktober november november december december januar Sodobna orodja za reševanje problemov kakovosti - sedem metod kakovosti Uporaba statističnih metod v prevzemni kontroli Uporaba statističnih metod pri ocenjevanju in spremljanju sposobnosti in stabilnosti proizvodnih procesov Kakovost naša perspektiva Standardizacija in učinkovitost poslovanja Standardizacija in učinkovitost poslovanja Ureditev poslovanja skladno z ISO 9000 Usposobitev za uporabo sodobnih statističnih metod za opredelitev, analizo in reševanje problemov kakovosti Usposobitev za uporabo statističnih metod pri prevzemni kontroli kakovosti Usposobitev za uporabo statističnih metod za ocenjevanje in spremljanju sposobnosti in stabilnosti proizvodnih procesov Seznanitev z vplivom kakovosti za uspešnost podjetja Pomen standardizacije za učinkovitost poslovanja podjetja in njegovo vključevanje v mednarodno delitev dela Pomen standardizacije za učinkovitost poslovanja podjetja in njegovo vključevanje v mednarodno delitev dela 4 12 12 4 5 5 8 januar januar januar januar november november oktober Izobraževanje Program Kdaj Kje Vrednostni 14.10.1992 Gorenje papirji in Velenje borzno posl. Kako 23. do Radenci poslovati v 25. 9. malih podjetjih Podjetniški 28. do Radenci načrt 30.9. mednarodnega trženja Izvajalec Cena Brane Ši bakovski, 2.550 dipl.iur., borzni posrednik Center za zunajjo trgovino Gospodarska zbornica Slovenije Radenci Center za zunanjo trgovino Gospodarska zbornica Slovenije Radenci Informacije: Izobraževalni center Gorenje Koncern, tel. int. 270, 337, ATC II. Nova kompresorja Med kolektovnim dopustom so v Centralni kompresorski postaji obnovili strojni park, med najpomembnejšo pridobitev v Gorenju Gospodinjski aparati pa sodita nova kompresorja firme Kaeser iz Nemčije. V Vzdrževanju so se za omenjena kompresorja odločili zaradi številnih prednosti, med katerimi velja zlasti omeniti večji prihranek pri energiji. Pri starem kompresorju je stroj poganjal motor moči 145 KW, pri novem pa le še 110 KW. Količina zraka je pri obeh 20 m3/ min., vendar je pritisk p n novem stroju za 0,5 bara večji. Še večja prednost pa je v tem, da je nov kompresor zračno hlajen, kar pomeni, da je odpadlo vodno hlajenje, za kar je bilo treba plačati kar precej (za kubični meter hlajenja vode kar 54 SIT). Nova kompresorja pa se odlikujeta še zaradi enostavnejšega vzdrževanja in dvostopenjskega brezhrupnega delovanja. Poleg vgradnje novih dveh pa so v kompresorski postaji opravili še generalno popravilo dveh kompresorjev GHH - S KO 20 SK 12, z zmogljivostjo 45 m3/min. Ob večjih in manjših popravilih pa velja omeniti še obnovljene protitočnike (grelnike) v centralnem ogrevanju, delno rekonstrukcijo transformatorske postaje. Ob vsem tem pa so tudi že poskrbeli za računalniško nadzorovanje porabe in delovanja več vrst energij. Uspešni na Tednu športa v Šoštanju V Šoštanju je bilo 8. septembra tekmovanje dvojic v badmintonu, ki se ga je udeležilo deset ekip, med njimi tudi tri iz Gorenjevih podjetij. Zmagala je ekipa programa Kuhalni aparati Gorenja Gospodinjski aparati, za katero sta igrala Brane Slivar in Franc Višnjar. V finalni tekmi sta premagala ekipo Gorenja Gospodinjski aparati (Oto Perše in Izidor Novak). Na tretje mesto se je uvrstila dvojica Zdravko Vreš in Alojz Plaskan iz Gorenja Procesna oprema. Šport in rekreacija Splošna gospodarska kriza je povzročila občutno pomanjkanje denarja za različne dejavnosti, močno pa je prizadela tudi aktivnosti na področju športa in rekreacije v podjetjih Gorenja. Od vrste vsebinsko bogatih in številčno izredno masovnih dogajanj je ostalo le še skromno rekreacijsko življenje peščice posameznikov, kijih k tej dejavnosti ni treba spodbujati in so si jo pripravljeni sami financirati, čeprav je zaradi izgube množičnosti veliko dražja in torej manj privlačna. Kaj pomeni organizirana telesna vadba za vzpostavljanje telesnega ravnotežja, je verjetno vsem dobro znano. Na to nas opozarjajo številni strokovnjaki in nenazadnje so dragocene tudi izkušnje in napotila zdravnikov. Organizirana rekreacijska dejavnost pa je tudi ena od poti za poglabljanje čustva pripadnosti podjetju in kolektivu ter iden- tifikacije z njim. To dobro vedo v svetu in prav obe kvaliteti, tako pripadnost kolektivu ter identifikacija z njim, prispevata k doseganju boljših poslovnih rezultatov. Tega smo se zavedali že zdavnaj tudi v Gorenju, kjer smo dosegali takšne rezultate, ki so bili deležni pozornosti širšega okolja in tudi posnemanja s strani mnogih podjetij. Toda, kot že rečeno na začetku, je gospodarska kriza povzročila upadanje te dejavnosti prav v delu, ki prinaša največ, to pa je v množičnosti. Zato so si tako v novem podjetju Gorenje Rekeracija, d.o.o., zastavili pomembno nalogo, kako oživiti rekreacijsko življenje delavcev Gorenjevih podjetij. Seveda to na novih osnovah in z novimi možnostmi. Teh pa ravno ni veliko in ena izmed predlaganih rešitev je tudi ustanovitev društva za rekreacijo. V slogi je moč - geslo, ki smo ga lahko zasledili tudi na številnih športno-rekreativnih akcijah O načrtovani ustanovitvi društva za rekreacijo Zamisel ni nova in o njej so govorili tudi na sestanku organizatorjev športne rekreacije v podjetjih in programih Gorenja. Prav z ustanovitvijo društva bi povečali zanimanje za športno rekreativno dejavnost, vzpodbujali delavce Gorenja k zdravemu načinu izkoriščanja prostega časa in utrjevali lastno zdravje. V športno društvo Gorenja ali kako bo že njegovo ime, se bodo lahko vključevali vsi delavci Gorenja, njihovi družinski člani, štipendisti in upokojenci Gorenja, Na akcijah društva pa bodo lahko sodelovali tudi drugi, vendar pod manj ugodnimi pogoji kot člani društva.V društvu bodo za svoje člane organizirali redno rekreativno vadbo pod strokovnim vodstvom v številnih športnih zvrsteh. Seveda bodo različni tečaji še vedno med privlačnimi oblikami, predvsem pa bi naj imeli vsi delavci pri tem posebne ugodnosti, predvsem pa cenejšo možnost nakupa različnih vstopnic za bazen, športna igrišča in podobno. Prav tako bi morali zagotoviti brezplačno udeležbo na različnih športnih tekmovanjih za prvenstva tako v programih kot v podjetjih in tudi na prvenstvih Gorenja Koncern. Med ugodnosti bi veljalo prišteti tudi cenejšo nabavo športne opreme, izposojo športnih rekvizitov ter organiziranje ogledov večjih športnih prireditev. Vsem, ki se bi želeli še posebej intenzivno ukvarjati s posamezno športno panogo, bodo to omogočili z organiziranjem dela v športnih sekcijah. Predvideno je, da bi pomemben delež dohodkov društva zbrali s članarino, z dotacijami podjetij in marketinško dejavnostjo. Pri tem pa velja omeniti še dejstvo, da so se razmere spremenile na mar- sikaterem področju in v bodoče bomo morali delavci tudi sam prispevati sredstva za razlicn dejavnosti. Vendar velja poudariti, da ničesar nihče ne bo izgubil, če se bon] vsi včlanili v društvo za reK- , reacijo. Simbolična članarina ne bi vračala dvojno. Velik pa biD tudi občutek odgovornosti i spremenjen odnos. Pred skoraj 25 leti se je v tedanjem Rudarskem šolskem centru zaposlil Ivan Kortnik, kvalificiran rezkalec. V svojem poklicu je našel zadovoljstvo, postal je uspešen tudi zaradi tega, ker je lahko ob delu napredoval v rezkalca - Nova prodajna linija V podjetju Gorenje Družbeni standard so v ponedeljek, 14. septembra, uvedli novo prodajno mesto, ponudba na tej liniji pa je prilagojena povpraševanju in dogovoru s Centrom srednjih šol - praktični pouk. Za začetek so pripravili kar pester izbor jedil: pizza, hot dog, hamburger, topli sendvič, pommes frites, sendvič, dve vrsti jogurta, oranžada in sok v tetrapaku, vse plačljivo z gotovino. specialista. Kljub številnim r® ganizacijam, pa tudi stečaj Gorenja Eko, je naposled, K° I nekaj časa bil tudi brez del ■ znova dobil svoje delo pri rezK nem stroju. Enostavno, kot zapisali v podjetju TTE, stroj b^j Ivanovih marljivih rok kar ni zn delati. ČESTITAMO^ Brezplačni okulistični pregledi____________ Expres optika ^ Podgoršek na Šaleški 1° Velenju (telefon 852 773)0 za delavce Gorenja od ' • septembra do 17. oM0' . 1992 opravljala brezplačn okulistične preglede, sicer ob petkih od 15- 11 dalje. Expres optik Ugodno Gorenje Servis nudi ugodno prodajo moških srajc št. 38 in 39 po 367 SIT. Prodaja bo v kiosku pri Gorenju Servis 16. in 17. septembra 1992 od 9. do 12. ure. Jurij Podgoršek Kupon za brezplačni okulistični pregled za delavce Gorenja Malica Četrtek Petek Ponedeljek Torek Sreda Četrtek Navadna Svinjska pečenka s testeninami, solata Hrenovke, fižolova solata Pasulj s prekajenim mesom, jogurt Lovska pečenka, špinača, pire Ocvrt piščanec, solata Pražena jetra, krompir, solata Dietna Cvetačna enolončnica, pecivo , Rožev narastek, komp01 Kuhana govedina, hren5 krompirjem Surovi štruklji, komp0’ Hrenovke, zeljne krpic6, jogurt Goveji golaž, polenta INFORMATOR, list za obveščanje delavcev Gorenja v Velenju ter Gorenja ^ gospodinjski aparati Nazarje. Družbeni organi: Izdajateljski svet. Ureja: Urecm 70 odbor - Glavni in odgovorni urednik: Hinko Jerčič. Izhaja tedensko. Naklada: