Lažje je preprečevati V zadnjem času se v dnevnem tisku veliko omenja problematika podvoza na Drenikovi cesti. Vsi želimo, da bi ta problem čimprej in čimbolj ugodno rešili. V raznih občilih je bilo zaslediti, da bo ob podvozu zgrajena štiristez-na Drenikova cesta, ki bo imela enako kate-gorizacijo kot npr. Titova ali Celovška cesta. Izdelan je tudi plan rušenja hiš na Drenikovi cesti, v neki številki Dela je bilo navedenih 11 hiš. Na podlagi tega lahko vidimo, da bo več hiš in blokov ostalo in da bo segala nova cesta blizu le-teh, tako da bo potekal promet takorekoč pod okni in balkoni. Vprašal bi rad odgovorne planerje in pro-jektante, kako so predvideli zaščito prebival-cev ob novi cesti, vsaj kar zadeva naslednje tri točke: zaščito pred škodljivimi učinki iz-pušnih plinov, gledano dolgoročno, pri tako planirani aperturi ceste; zaščito pred ropotom. saj so znani merilni rezultati, ki jih je vršil inž. P. Starič na Celovški cesti, kjer je bilo merilno mesto (stanovanjski blok) oddaljeno od cestišča več kot deset metrov; zaščito pred tresenjem pri težkem prometu, saj je vsem dobro poznan primer Aškerčeve ceste. Mislitn, da je potrebno pri tako veliki in dolgoročni investiciji upoštevati vse momente, pa tudi ravnokar omenjene, ter najti pravo-časno najbolj primerno rešitev, oziroma pra-vočasno informirati občane. Kajti veliko ce-neje je preprečiti, kot pa lečiti! R. M. Drenikova cesta