društvu „Glasbena Matica Priobčil odbor V Ljubljani. Založilo drnStvo »Glasbena Matica.u — Natisnila Klolu in KovaS. w. 1885. o delovanji ..(rhisbene Matice44 koncem društvenega leta 1884—5. '%lC“ reteklo je zopet pet let, kar odbor »Glasbene Matice11 ni priobčil tiskanega poročila o svojem delovanji. Vzrok je ° največ ta, da so se vedno še pičli društveni dohodki obračali mesto v maločislane in nečitane tiskanje rajše v izdavanje glasbenih del, v pomnoženje slovenske glasbene literature, ki ima vsaj nekaj stalne vrednosti in naj našim potomcem svedoči, da smo se Slovenci trudili, tudi na polji krasne glasbene umetnosti storiti korak naprej v dobi, ko se je narod slovenski v obče prosteje gibati začel in so se mu kulturne razmere naravno in ugodnejše razvijale. Dasiravno „Glasbena Matica" glede na število svojih častitih društvenikov ne more zabeležiti mnogo ugodnejših odnošajev mimo onih prejšnih let, vender je častno napredovala, otvorivši v jeseni leta 1882 lastno glasbeno šolo, ki v svojem sicer še začetnem stanji presega vse odborove nadeje. Ta zadovoljiva okoljnost je bila društvenemu odboru prijeten povod, da je soglasno sklenil, na svitlo dati zopet tiskano poročilo o stanji „Glasbene Matice.“ Važno je namreč za njeno zgodovino, da se ohrani o ustanovitvi in razvoji godbene šole mali spomenik, ki ga odbor velečastitim društvenikora in slavnemu občinstvu podaja na drugem mestu tega poročila. Naj bode tu še omenjeno, da je za novo šolsko leto 1885/6 oglasilo se nepričakovano število novih gojencev in odbor je bil primoran skrbeti za tretjo učiteljsko moč, katero je našel v osobi jako spretnega pianista in pevca gospoda Jos. Maier-ja, mestnega učitelja. 1* 4 Vedno večji naraščaj je tudi primoral odbor, da je šolsko poslopje vže štirikrat premenil in še le za tekoče šolsko leto po prijaznem posredovanji prvomestnika, gospoda Fr. Ravniharja, našel primerno stanovanje v hiši gospe Permetove v špitalskih ulicah. Šolski prostori so taki, da se bode lahko zadostilo vsem zahtevam, učni načrt točno izvrševal in smoter glasbenega zavoda tem ložje dosegaval. Ker je ustanovitev glasbenega zavoda najznamenitejša točka v krogu društvene delavnosti, zato je tudi najuraestneje tukaj omeniti sredstev, katere je odbor pridobil za vzdrževanje tako drage naprave in s tem zagotovil dvomljivemu obstanku trdno podstavo. Na prošnjo „Glasbene Matice11 je veleslavni deželni zbor v svojem zasedanji vže leta 1883. volil za 1. 1884., in istotalco 1884. leta za tekočo dobo vsakokrat po 500 gld. Tudi naš slavni narodni mestni zastop je za tekoče in prejšno leto blagodušno naklonil zdatno podporo po 500 gld. Na posredovanje visokorodnega gospoda barona Andreja Winklerja, ki je prilično „Glasbeni Matici" ponovil svoje posebno priznanje in povdarjal zaslužno delovanje društvenega odbora, je tudi visoko c. kr. naučno ministerstvo prisodilo vže 2 leti zaporedoma po 200 gld. državne podpore. Nadejati se je, da nam ta vsota ostane ne samo zagotovljena, temuč da se z ozirom na priljubljenost glasbene šole, na vedno rastočo frekvencijo in vsled večjih izdatkov tudi državna podpora podvoji. Hvaležno omeniti moramo tudi daru 50 gld., ki ga slavna kranjska hranilnica vsako leto v svojem občnem zboru votuje za društvene namene. Urez teh podpor, za katere radostno zabeležimo svojo najtoplejšo zahvalo, bi »Glasbena Matica" nikdar ne bila mogla zvršiti nalogo, katero ji nakladajo pravila po §. 2. d. — Slava torej vsem podpornikom! Obstanek glasbenega zavoda je utemeljen torej samo v dobro-voljnih subvencijah, katere pa lahko izostanejo, kakor hitro se politični odnašaji za Slovence neugodno spremene. Delati bi se pa moralo z vsemi močmi na to, da bi sc zavod ohranil iz lastnih sredstev. Ono živo zanimanje za šolo po gojencih in njihovih roditeljih moralo bi postati občno in stanovitno, potem naj pride, kar hoče, in „Glasbeno Matico" bi ne mogla omajati nobena sovražna roka. Se ve, da so to želje, ki se bodo spolnile 5 še-le našim potomcem, a to samo v tem slučaji, ako bodemo podpirali društvo vže zdaj vsi zavedni Slovenci, vzlasti pa muzikalno izobraženi rojaki. — Ustanovitev glasbene šole je sedanjega odbora najznamenitejše podjetje in vredno, da so je na prvem mestu omenilo te prekoristne in potrebne pridobitve, po kateri utegnejo glasbene razmere med Slovenci, vzlasti pa v našem glavnem mestu sčasoma po vsem predrugačiti se, kar bi bilo glede na posebno muzikalno nadarjenost naše mladine in ljubezen Slovencev do petja in godbo ne samo potrebno, temuč tudi skrajni čas. Kaj bi se dalo vse doseči z vstrajnostjo in vsestransko podporo, to priča vspeh javne skušnje glasbenih gojencev v dan 15. marca t. I. Produkcija mladih godbenikov, goslarjev, pianistov in pevcev, navdušila je občinstvo tako, da je več poslušalcev takoj pristopilo k „Glasbeni Matici11 obljubivši jej svojo letno podporo; starišem vzbudila je željo, da svojo deco izroče glasbeni šoli v pouk in za petje vnete je prošinil trden sklep, posvetiti se gojitvi krasne naše domače pesni. Takoj po skušnji bi bil društveni odbor, ako bi mu bile okolščine dopuščale, moral takoj od kraja pričeti, otvoriti nove oddelke za poučevanje na goslih in klavirju, razširiti pevsko šolo, ustanoviti šolo za moško zborno petje, z jedno besedo podvojiti ves do takrat uredjeni delokrog in učiteljsko osobje. A samo jedni prošnji je niogel odbor vstreči, namreč oni srednješolcev, ki so hoteli v zbornem petji vežbati se. Pod vodstvom g. Sochorja so se zbirali dvakrat na teden gojenci, in do konca šolskega leta so so priučili več lepih zborov, kar so pokazali ob slovesnem sklepu šolskega leta „ Glasbeno Matice1* in pri podoknici, katero so iz hvaležnosti priredili g. društvenemu predsedniku na njegovem posestvu v Šiški. Javna skušnja je obudila odboru tudi misel, ustanoviti po diletantih društven orkester, kar se bodo o svojem času uresničilo, naj se le odnašaji glasbene šole utrdijo in »Glasbeni Matici“ posreči, pridobiti si stalno in vsem njenim naredbain ugodno zavetje, svoj glasbeni dom. A tudi v druzih po pravilih odmerjenih nalogah je odbor vestno deloval. Tekom pretečenega leta se je v 12 sejah posvetoval največ zastran uredbo glasbene šole in obravnaval ter sklepal o najvažnejih društvenih zadevah. Preobširno bi bilo to poročilo, ko bi hoteli navesti vse podrobnosti odborovega delovanja samo za pretečeno loto, koliko več pa bi bilo gradiva, ko bi podali opis za petletno dobo. Zanimivo 6 je le to, kar se je dejansko ukrenilo in izvršilo v povzdigo „Glas-bene Matice." Častiti čitatelji naj blagovolijo sami presoditi pre-gledovaje to izvestje, so li odborniki zadostili terjatvam in opravičili zaupanje, ki so jim ga skazali člani izročivši jim odborništvo. — Poročilu pridejano „kazalo“ obsega vsa dosedaj na svitlo dane muzikalije razvrstene po strokah, in sicer: 1. Partiture čvetero-in večglasnih napevov, kateri so v 16 zvezkih pod naslovom „Glasbena Matica“ natisnjeni; 2. Narodne pesni, katere je marljivi naš zunanji odbornik g. Janko Žirovnik, učitelj v Gorjah pri Bledu, nabral in vredil. Priobčene so v čveteroglasnih partiturah žepnega formata. Ker jo bil prvi zvezek prvega natisa lansko leto popolnem razprodan, priredil se je drug natis ob jednem z drugim zvezkom. Vseh narodnih napevov je 41. Za to lepo delo gre vsa čast in hvala gospodu nabiratelju, ki je „Glasbeni Matici11 žrtvoljubno podaril svoje zanimivo delo; 3. „Lavorika“ v 3 delih, po katerih se nahaja 97 raznih napevov za moško glasove in sicer za vsak glas posebej. Ta pesmarica je dodatek k partituram pod 1 navedenim. 67 partitur je prepisanih v glasove, vmes pa je uvrstenih 30 bolj znanih priljubljenih napevov, katerih pa „Glasbena Matica1' ni priobčila v partiturnih zvezkih. Po vseh zbirkah za petje prirejenih je torej 127 pesni. Odbor jo obljubil Lavoriko III. nadaljevati, a vsa leta sim, kar jo prva polovica III. dela izšla, so ovirale tehnične in gmotne razmere, da se delo ni moglo nadaljevati; storilo pa se bode, kakor hitro bode to mogoče. V kazalu je tudi vsak napev vzajemno poznamovan, kje se najde tako v „Lavoriki“ kakor v partiturah, in se je to zgol zavoljo pevcev in pevskih društev tako priredilo, da se ložje orijentujejo. 4. oddelek kazala navaja dalje cerkvene muzikalije; za izdavo te stroke se je zahvaliti samo trem radodarnim skladateljem, t. j. gg. Danilo Fajgelj-nu, P. Angeliku Hribarju in Antonu Nedvedu, našemu častnemu članu. Slava jim za njihovo nesebično delovanje. ■ Cerkvenih del je „Glasb. Matica" samo 7 obelodanila. V katerih so še 5. samospevi spremljani s klavirjem in G. igre za klavir. Muzikalij teh dveh vrst „Glasbona Matica1' ni obilo natisnila, ker so skladatelji malo bavijo s takimi umotvori in je ž njimi težko tekmovati z drugimi glasbenimi proizvodi inostranskega slovstva. Jedina narodna slovenska pesen in drugi priljubljeni domači napevi niso še izrabljeni za klavirske skladbe; zato imajo naši strokovnjaki tu še mnogo hvaležnega gradiva, da ga predelajo v prijetne salonske in podobne igre, katere bodo Slovenci gotovo radostno sprejeli. — 7 Razim vže znanih skladateljev, gg.: D. Fajgelj, A. Foerster, katerega je odbor „G1. Mat.“ 1. 1883. za njegove odlično zasluge na glasbenem polji imenoval častnim članom, brata dr. Benjamin in dr. Gustav Ipavec so za „ Glasbeno Matico11 zadnjih pet let delovali tudi gg. G. Eisenhut, Fr. S. Vilhar, R. Burgarell in Hrabroslav Volarič, učitelj v Livku na Goriškem, kateri obeta po svoji izredni nadarjenosti, plodovitosti v skladanji in marljivosti mnogo prav lepih glasbenih del zložiti. Njega zaslužno delovanje je vsega priznanja vredno! Istotako je g. Fran Jurkovič, nadučitelj v Šmariji pri Jelšanah na Štajerskem, nadobuden gojitelj domače glasbene umeteljnosti, in nadejati se je, da bode po vztrajnih študijah dospel na odlično stopnjo mojsterstva. — Konečno preostaje še omeniti o gibanji društvenikov za dobe preteklih let. Zadnji tiskani imenik z leta 1880. kaže skupno število članov 174. Od teh je tekom petih let izstopilo 71, kar je ogromno veliko za majhno število vseh društvenikov. Sedanji imenik je torej zelo predrugačen in pogreša se mnogo nekdanjih društvenih prijateljev, ki bi „Glasbeno Matico11 lahko še podpirali. Tudi društev je zadnji dve leti nad 10 izstopilo, bodi si da so prestala, bodi si da se dotični odbori ne zanimajo za slovenski glasbeni zavod, iz katerega bi imeli zajemati korist v prvi vrsti. Naraščaj članov je le v Ljubljani zadovoljiv, po drugodi pa tega ne moremo konstatovati. V Zagrebu smo zgubili vse društ-venike, katerih je bilo pred par leti krog 30, mnogo gospode iz najodličnejših krogov; drugod po Slovenskem pa jih jo 35, med njimi več še le vstopivših članov, ki so podporo „G1. Mat.“ odtegnili. Vedna prememba pri društvenikih kaže, da „Glasbena Matica11 v tem oziru ne bode dosti napredovala. Daj Bog, da bi tekom časa nastopile boljše razmere! Odbor si je svest, da je storil vse, kar je bil po svojih skromnih močeh sploh v stanu storiti, in dovoljeno mu bodi ponoviti prijazne besede, katere je pisal „Slov. Narod11 povodom občnega zbora v dan 19. maja 1884. 1.: „Ako sploh katerega društva, smemo se po vsej pravici veseliti »Glasbene Matice11, katera ima v razmerno kratkem času svojega delovanja zabeležiti toliko uspehov na polji glasbenem, katera je tako izdatno obogatila naše muzikalno slovstvo, ter v zadnji čas začela tako plodno in sistematično širiti svoj delokrog in vzgojevati naš naraščaj, da smemo na njo v istini biti ponosni. Žal! da se tudi pri tem zavodu ne moremo izogniti trpkej opazki, da se tudi pri „Glasbenoj Matici11 pojavlja nekaka nestalnost, no glede vodstva in odbora, marveč gledo občinstva. Da so vsi člani, ki so so kdaj vpisali, ostali zvesti, brojila bi „ Glasbena Matica" na stotine članov, bila bi v še ugodnejšem denarnem stanji in inožno bi jej bilo storiti še več za svoj preblagi smoter. Vsled omenjene nestalnosti in ne-brižnosti pa niti vseh muzikalno izobraženih Slovencev ne nahajamo v vrstah tega prekoristnega zavoda, akoravno je letni donesek jako nizek in dobiva vsak član toliko in tako izbornih proizvodov, da njili vrednost sigurno preseza pičlo letnino 2 gld. Nadejamo se, da se bode tudi v tem oziru obrnilo na bolje, da se bodo naši rojaki v bodoče bolj goreče zanimali za ta zavod.“ Pri sklepu tega poročila naj še navedemo društvena izdavanja za leto 1884. in 1885. Za pretečeno leto so plačujoči društveniki dobili naslednje muzikalije: 1. Ant.Nedvčd. „Slovo“, napev za moški zbor in tenor solo; partitura XIV. zv. 2. — — „Darilo“, samospev za srednji ženski ali moški glas sprem- ljan s klavirjem. 3. — — „I£ tebi srca povzdignimo!" Maša druga za moški zbor, 7 delov. 4. Ant. Foerster. „Osem napevov1* za moške glasove v partituri XIII. zv. 5. Hr. Volarič. „Pozdrav iz dalj av e“, parafraza za klavir. Skupaj 47 strani. Za leto 1885. se pripravljajo društvenikom naslednje muzikalije ter bodo kmalu dotiskane: 1. Ant. Foerster. „Njega ni“, besede S. Gregorčičevo; čveterospev v parti- turi. XV. zv. „GIasb. Matice". 2. ^Glasbena Matica". XVI. zv. z 10 napevi (glej kazalo) za moški zbor. 3. D. Fajgelj. „Predigre“, za orgije ali harmonijum, tudi na klavirji izpeljivo. 4. Hr* Volarič. „V domačem krogu", podpourri slov. narodnih napevov. 5. Štiri pole posamičnih glasov k Ant. Nedvčdovi maši II. „K tebi srca povzdignimo". Iz odbora »Glasbene Matice“ v Ljubljani meseca septembra 1885. Felilts Stegnar, blagajnik in poročevalec. 9 o god/beni šoli „C3-lasToene IMIa O M O) -M 05[§0ni E- rH • IH rO O »O P TJDIlipBA C- o •'—o ffzeutaiS o? © m O >co o^sei (M O f3 o?[sunu ZD r-i ci »“3 OU^SaUI 03[§I|5[Op iO OU^SOUI IX nJ I S a> ■ •—. 'II (D P, 'I S st?qn.r}uo[) oq 0]!|90UO|OIA CM *mA co O rH >3 o •*-» f v: d n y[ g (N co 'A o 03 'Al M a) r—1 ! >o bo II o ZD 1 »d 5 I (M T—1 TJ o l>. d n 5[ g S 'A co hi 1 r* co ► c« III r—1 a> t3 o M II O r-t I CO (M Učnino i|!Jo[noB[daa g q;oofn?«id co »o Q> 13 f«dn)(g co v—i tH o 2 i—* r-< O w A9OU0?ll t-H CO >CQ 3 O 3[n8}n. t- co 16 Sklep „Glasbene Matice“ za XII. društveno leto gld. kr. gld. Icr. 1 l>olioeiie šoIe“ : Učnina od glasbenih gojencev Odškodnina za oddano stanovanje v „gl. šoli“ Povrnilo za predplače 800 120 44 — 1 Skupaj id li. . Primerjaje društvene dohodke pod A. se . z društvenimi troški • • 1053 889 31 964 2 kaže se preostanek Primerjaje troške za šolo v znesku . . . z dohodki zgorej pod B. navedenimi . . . 2125 964 — 164 31 kaže se primanjkljej ki se ima pokriti s podporami vis. c. kr. nauč. ministerstva, veleslav. dež. in mestnega zbora in slavne kranjske hranilnice. 1161 1 2 3 4 5 6 7 At. Troški društveni: Za izdavanje muzikalij . . Dopisnina in poštnina od raspošiljanja . . Najemščina za društveno suho Za arhiv kupljene muzikalije Svečava in kurjava Poselska opravila Upravne potrebščine 680 24 60 20 20 25 70 — skupaj . 889 — 1 2 3 4 5 ti 7 8 9 10 It. Troški za glasbeno šolo: Najemščina za šolsko poslopje Svečava in kurjava Postrežba in snaženje Upravne potrebščine Šolske muzikalije in vezanje Za instrumonte Za napravo še potrebnega šolskega inventava Plača učiteljem a) 600 gld., b) 3ti0, c.) 200 . Za izredno poučevanje Slučajne potrebščine 428 65 50 30 58 66 24 1160 200 44 — Skupaj . 2125 ■ F. Stegnar, blagajnik. 19 Odbor ,.Glasbene Matice." Predsednik: Gospod Ravnihar Franjo. Podpredsednik: Gospod Drenik Franjo. Blagajnik : Gospod Stegnar Feliks. Tajnik: Gospod Juvanec Ivan. Odborniki, a) ljubljanski: Gospod dr. Bleiweis vitez Trsteniški Karol. „ Burgarell Robert. „ Hribar P. Angelik. „ pl. Ohm-Janušovski Julij. „ Bazinger Anton. „ Valenta Vojteh. „ Žagar Dragotin. b) zunanji: Gospod Fajgelj Danilo v Tolminu. „ Gerbic Franjo v Lvovu. „ Gnezda Anton v Zagrebu. „ Gregorčič Simon v Gradišči pri Gorici. „ Gruntar Ignacij v Logatci. „ Eolirman Adolf v Kamniku. „ Šuštaršič Matija v Vidmu pri Krškem. „ Žirovnik Janko v Gorjah pri Bledu. 2* 20 Društveniki „Glasbene Matice." A. Častni člani: Gospod f dr. Bleiiveis Janez vitez Trsteniški, n Stanovnik. „ Foerster Anton, glasbeni vodja stolne cerkve in ravnatelj orglarske šole v Ljubljani. „ dr. Ipavec Benjamin, zdravnik v Gradcu, ustanovni k. „ Nedvčd Anton, c. kr. profesor na učiteljišči v Ljubljani. „ pl. Zajc Ivan, glasbeni vodja narodnega kazališča v Zagrebu. B. Ustanovniki (ljubljanski): Gospod Drenih Franjo, glavni zastopnik zavarovalne banke „Fonciere.“ „ Uren Franjo, veletrgovec. ,, Jentl Anton, trgovec. ,, Souvan Ferdo, veletrgovec. „ Souvan Franjo, „ „ Ravnikar Franjo, deželni knjigovodja in mestni odbornik. „ dr. Stare Josip, c. kr. finančne prokurature pristav in posestnik. Gospodična Tavčar Marija, zasebnica. Gospod Valenta Vojteh, mestne blagajnice kontrolor. ,, dr. Zupanc Jernej, c. kr. notar in posestnik. Zunanji: Slavna bratovščina prečistega srca Marijinega v Kanalu. Gospod Gerbič Franjo, profesor glasbenega zavoda v Lvovu. „ Krisper Valentin, lastnik tovarne v Kadeču. Slavno pevsko društvo „Kolo“ v Zagrebu. Gospod pl. Klodič Anton, c. kr. deželni šolski nadzornik v Trstu. „ Grof Landthieri Karol, graščak v Vipavi. „ Pfeifer Viljem, deželni in državni poslanec v Krškem. „ dr. Srebre Gvidon, odvetnik v Brežicah. „ Sajovic Ferdo, trgovec v Kranju. Slavna Šola ljudska v Litiji. Gospod TanšeJc Ivan, posestnik in odvetniški koncipist v Brežicah. Ranjki ustanovniki: Gospod f Grof Barbo Josip, bivši graščak v Bakovniku. „ f dr. Costa Hen. Edvin. „ f Rudež Karol, bivši graščak v Gracarskemu turnu. C. Letniki (ljubljanski): Gospa Alešovec Marija. Gospod Arce Rajko, c. kr. poštni oficijal in posestnik. ,, dr. Ambrožič Fran, zdravnik. „ dr. Bleiiveis Karol vitez Trsteniški, primarij v dež. bolnišnici, mestni odbornik in deželni poslanec. „ Bahovec Franjo, učitelj. Gospod Bradaška Ferdo, uradnik mestne blagajnice. „ Branki Rajko, zasebnik. „ Brilej Davorin, trgovski pomočnik. „ Burgarell Robert, finančni uradnik. Gospod Čamemik Vincencij, kamnosek. „ Čelešnik Oton, c. kr. poštni uradnik. Gospod Detman Anton, trgovski pomočnik. „ dr. Dolenec Hinko, mestni odbornik in deželni poslanec. „ Fortuna Fran, trgovec. „ Gela Anton, elektrikar. „ Grasselli Peter, župan in deželni poslanec. „ Goričnik Franc, trgovec. Gospa Grumnik Marija, posestnica. Gospod Hafner Jakob, privatni učitelj. Gospa Hofbauer Ana, trgovka. Gospod Hribar P. Angelik, dulioven frančiškanskega samostana. Hribar Ivan, glavni zastopnik „Slavije“ in mestni odbornik. Ilozhevar Janez, c. kr. vladni svetovalec. Hubad Matej, gimnazijalec. Olm - Jamišovski Julij vitez Višeliradski, uradnik c. kr. drž. železnice. Jeločnik Anton, posestnik. Juvane Ivan, pravnik. Kadilnik Fran, trgovski knjigovodja. Knez Anton, žitni trgovec. Knific Rajko, trgovski pomočnik. Gospodična Kobilca Marija, učiteljica. Gospod Kobler August, železniški uradnik. „ Kruleč Ivan, učitelj. „ Ledenig Alfred, trgovec in mestni odbornik. ,, Maier Josip, učitelj. Gospa Melčinski Angela, zasebnica. Gospod Marout Avguštin, klavirar. „ Moravec Gustav, glasbeni učitelj. „ Mosche Alfons, odvetnik in deželni poslanec. „ dr. Munda Jakob, c. kr. sodnijski pristav. „ Murnik Ivan, cesarski svetnik in deželni poslanec. Gospa Mondheim Marija, posestnica. Gospod Nolli Srečko, klepar in mestni odbornik. „ Pakič Miha, trgovec in mestni odbornik. „ Paternoster Josip, deželni uradnik. „ Petričič Vaso, trgovec in županov namestnik. „ Premk Anton, c. kr. poštni oskrbnik. ,, Praprotnik Andrej, vodja prve mestne šole. „ PleterSnik Maks, c. kr. profesor gimnazije. Gospa Račič .Ernestina, soproga c. kr. finančnega svetnika. Gospod Razinger Anton, učitelj. „ Rohrman Viktor, trgovec. „ Reichman Henrik, trgovec. ,, Svetek Anton, c. kr. računski oficijal. „ Skale Pavel, živinozdravnik. „ Skoberne Slavoljub, trgovec. Slavno delavsko pevsko društvo „Slavec.“ Gospod Stegnar Feliks, c. kr. učitelj. „ Straussberger Ivan, uradnik c. kr. državne železnice. „ Simon Fran, kantinar. „ Schweiger Anton, trgovski pomočnik. „ dr. Tavčar Ivan, odvetnik in mestni odbornik. „ Turk Hugon, trgovec. Gospodična Tratnik Filipina. Gospod Valentinčič Ignacij, posestnik in mestni odbornik. ,, Velkavrh Janez, posestnik. „ Vidic Božidar, c. kr. poštni oficijal. „ Vilhar Ivan, veletržec in posestnik. „ dr. Vohijak Jos., deželni poslanec in deželni odbornik. „ Wiesthaler Fran, c, kr. gimnazijalni profesor. 23 Gospod Weibel Ivan, trgovski pomočnik. „ Zarli Jos., zasebnik. „ dr. Zarnik Valentin, odvetnik in mestni odbornik. „ Žagar Dragotin, deželni blagajnik in mestni odbornik. „ Železnikar Ivan, urednik ,,Slovenskega Naroda. “ „ Žumer Andrej, c. kr. okrajni šolski nadzornik in učitelj. „ Žužek Fran, c. kr. inženir in mestni odbornik. Letniki (zunanji): Gospod Ar/rež. Jurij, nadučitelj na Dobrni. „ Arko Mihael, mestni kaplan v Škofji Loki. „ Bajec Anton, nadučitelj na Renčah. „ Borštnik Ivan, nadučitelj v Smariji pri Ljubljani. „ Budna Martin, c. kr. desetnik v Mariboru. ,, Candolini Vojteh, c. kr. sodnik v pok. v Kostanjevici. „ Cirman Anton, nadučitelj v Poljanah pri Loki. „ Čižek Josip, bogoslovec v Mariboru. „ Dietricli Andrej, trgovec v Vipavi. „ Dietz Oton, učitelj v Šturju. „ Einspieler Andrej, c. kr. profesor in deželni poslanec v Celovcu. „ Einspieler Gregor, mestni kaplan v Belaku. „ Fajgelj Danilo, učitelj v Tominu. „ Ferčnik Lambert, dekan v Žabnici (na Koroškem). „ dr. Firbas J., odvetnik na Brežicah. „ Furlan Leopold, učitelj v Šmariji pri Gorici. „ Gabršek Andrej, učitelj v Bolcu. „ Gilly Peter ml. v Višnji gori. „ Globočnik Viktor, c. kr. notar v Kranju. „ Golli Andrej, c. kr. davčni kontrolor v Radovljici. „ Govekar Fran, nadučitelj na Igu. „ Gregorčič Simon, vikarij v Gradišči pri Gorici. „ Grivec Franjo, kaplan v Leskovcu. „ Harmel Adolf, župnik v Šebreljali. „ Harmel Viktor, graditeljski pristav v Valpovem. „ Hauptman Ština, učitelj v Mariboru. „ Heržič Anton, gimnazijalni profesor v Oseku. „ Hiti Matija, učitelj v Slavini. „ Ilovar Fran, župnik v Šent Vidski Gori (na Tominskem). ,, dr. Ipavec Gustav, zdravnik v Šent Jurji (na Štajerskem). „ Jamnik Anton, župnik v Sorici. Gospod Jezeršek Janko, učiteljski pripravnik v Kopru. „ Jurkovič Fran, nadučitelj v Šmariji pri Jelšah. „ Koder Matej, župnik na Slapu. „ Kokošar Janez, kaplan v Cirknem. „ Kolšek Vincencij v Sevnici. „ Kos Henrik, trgovec v Idriji. „ Kosmač Anton v Cirknem. „ Kral Otokar, kr. inženir v Zagrebu. „ Kranjc Vladoj., c. kr. stotnik inženirski v Olomucu. „ Kurinčič Janez, vikar v Srpenici. „ Lenček Ivan, posestnik na Blanci. „ Lendovšek Jos., gimnazijalni profesor v Beljaku. „ dr. Lenoch Janez, odvetnik na Dunaju. „ dr. LipeS Fran, o. kr. polk. zdravnik v Karthausu pri Brnu. ,, Lužnik Alojzij, učitelj v Komnu. „ Majcen Martin, učitelj v Dobrni. „ Majdič Vinko, posestnik v Kranji. „ Muzik Fran, organist v Borovnici. „ Mencinger Milan v Krškem. „ Mervec Janez, kaplan v Kranji. „ Mesič J., ravnajoči učitelj v Valpovem. „ More Anton, kaplan v Ribnioi. „ Novak Mihael, c. kr. sodnijski pristav v Slovenjem Gradci. „ Oblak Fran, c. kr. računski odvetnik v Sarajevem. „ Ozbič Franjo, cementni tehnikar v Celovci. „ Pangerc Josip, organist v Dolini pri Trstu. „ Parma Viktor, c. kr. konceptni praktikant v Kranji. „ Pavčič Anton, nadučitelj v Šent Rupertu. „ Peternel Fran, posestnik v Cirknem. „ Picigas Lavoslav, benediktinski bogoslovec v Celovci. „ Pleško Karol, c. kr. sodnijski svetnik v Rudolfovem. „ Podboj Ivan, župnik v Šent Petru na južni železnici. „ Podkrajšek Hinko, učitelj v Borovnici. „ Polak Edvard, dekan in častni korar v Leskovci. „ Reich Anton, c. kr. davčni pristav v Celji. „ Rohrman Adolf, c. kr. kancelist v Kamniku. „ Rozman Florijan, učit. v Vel. Dolini pri Jesenicah na Savi. „ Roth Godhard, kaplan v Cirknici. „ Saje Miha, župnik v Štangi. „ Serajnik Lovro, prošt v Tinjah (na Koroškem). 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 77 n 77 77 77 25 Sočebranski Andrej v Kromeriži. Sušnik Valentin, posestnik v Škofji Loki. Steinmetz Alojzi, trgovec v Banjaluki. Svetec Luka, c. kr. notar in deželni poslanec v Litiji, dr. Schiffrer J., c. kr. polkovni zdravnik v Olomucu, dr. Šmirmaul Matija, zdravnik v Djakovem. Šuklje Fran, gimn. profesor, dež. in drž. poslanec na Dunaju. Šušteršič Matija, odvetni koncipist v Vidmu pri Krškem. Tomec Miroslav, posestnik v Šent Vidu nad Ljubljano. Treven Valentin, trgovec v Idriji. Trošt Fran, nadučitelj na Vinici. Valentič Anton, nadučitelj na Opčini pri Trstu. Verbajs Anton, kaplan v Leskovci. dr. Vojska Andrej, c. kr. sodnijski svetovalec v Rudolfovem. Vojska Lavoslav, župnik v Bednjah. Volarič Hrabro slav, učitelj v Livku (na Goriškem). Vošnjak Mihael, posestnik, deželni in državni poslanec v Celji. Vukasovič Janko, kr. srbski oficir v Kragujevacu. Zamik Martin, nadučitelj v Trnovem pri Ilirski Bistrici. Zmrzlikar Anton, učitelj v Šmartnem pri Gor. Gradu. Žirovnik Janko, nadučitelj v Gorjah pri Bledu. Žirovnik Josip, nadučitelj v Begunjah pri Cerknici. D. Društva. Slavna čitalnica v Celovci. „ Cirknici. „ Gorici. „ » » Idriji. „ Kamniku. „ Kranji. „ Ljubljani. „ „ Škofji Loki. „ Ljutomeru. n Ptuji. » Šiški. » Žalcu. Slavno društvo akademično „ Triglav" v Gradcu. „ bralno delavsko v Idriji. 26 Slavno društvo bralno v Krškem. „ „ „ „ Velikih Lašičah. „ „ „ „ Žužemperku. „ „ „Ceciljanslco“ v Ljubljani. Slavno društvo pevsko „Dolenjslco“ v Rudolfovem. „ Dvojnice" v Belovaru. „Lira“ v Kamniku. „slovensko“ v Ptuji. delavsko „Slavec“ v Ljubljani. „Zora“ v Karlovcu. „Zvono“ v Križevcih. „Žavsko“ v Žavci. „ „ „Edinost“ v Središči. „ „ „Sloga“ v Ormoži. „ „ „Srbsko cerkveno pevsko“ v Pančevi. „ „ „ Sežansko -komensko učiteljstvo“ v Sežani. Slavna knjižnica učiteljska v črnomelji. „ Kamniku. „ Krškem. „ „ „ „ Ljubljanske okolice." „ Postojini. » Zagorji. „ „ bogoslovska v Ljubljani. Oaatnlb članov ja bilo 4 Ustanovnikov „ „ 21 Letnikov „ „ 170 Društev „ * 37 Število vseh udov 232* 27 Šolski red ,,<3-lasbene Matice41 za gojence glasbene šole. §■ 1. V glasbeno šolo se sprejemajo samo muzikalno nadarjeni gojenci onih stariSev, ki so društveniki »Glasbene Matice11. Vpisovanje se vrši samo v času, katerega društveni odbor javno razglasi. Med šolskim letom je vstop mogoč lo izjemno in to vsled posebnega sklepa odborovega. §• 2. Vsak gojenec dobi na roke pri sprejemu ta šolski red, po katerem se ima točno ravnati. §• 3. Učnina je za vsacega gojenca in za vsak predmet 1 gld. na mesec, ter se plačuje naprej, najpriličneje prve 3 dni vsacega meseca. Učnina se oddaje društvenemu blagajniku, ako se za pobiranje ne odloči kak odbornik, kateri se gojencem naznani. Za vplačano učnino se dajo in naj se zahtevajo potrdila, katera naj se do konca šolskega leta hranijo. §• 4. V izvanrednih slučajih sme odbor „ Glasbene Matice11 gojenca učnine oprostiti ali popolnem, ali deloma. V dosego tega mora se dobro utemeljena pismena prošnja društvenemu predsedništvu izročiti. §• 5. Solo nadzorujejo v prvi vrsti gg. učitelji glasbene šole. Višje nadzorstvo nad šolo pa ima društveni odbor v obče, ali posebej jeden izmed odbornikov, kateri je v nadzorovanje izrekoma pooblaščen. §. 6. Gojenci morajo pokorni biti naredbam in ukazom nadzorstva ter gg. učiteljem, posebno kar se tiče nauka in šolskega reda. §. 7. Gojenci morajo redno in točno dohajati ob določeni uri k nauku ter prinašati seboj vsa potrebna učila, katera se po gg. učiteljih zahtevajo in katere si morajo gojenci na svoje stroške omisliti. §• 8. V šolo in iz šole se mora mirno in dostojno hoditi. Ropotno stopanje ali letanje po stopnicah, razgrajanje in pohajkovanje po mostovžih, poškodovanje ali onesnaženje šolskih prostorov ali hiše, v kateri je šola, se strogo prepoveduje z dostavkom, da se oni gojenci celo izključijo, kateri bi se zoper ta ukaz trdo pregrešili. §. 9. Kdor zaradi bolezni ali iz druzega tehtnega uzroka od pouka izostane, mora svojemu učitelju prinesti pismeno opravičenje podpisano od starišev ali njih namestnikov. Kdor pa trikratni pouk neopravičeno opusti, ali kdor klubu večkratnemu opominu v šolo prekasno zahaja, in poučevanje tako moti ter napredek zavira, in kdor bi vsled zagreškov bil po odboru pismeno pokaran, bi se moral izključiti. §. 10. Gojencu je dolžnost: pouku pazljivo slediti, po gg. učiteljih naročene naloge skrbno in marljivo izdelovati ter proti gg. učiteljem in součencem dostojno, prijazno in uljudno vesti se. Vsako preziranje teh zapovedi se kaznuje: 1. z ustnim svarilom po g. učitelju, 2. z ustnim ukorom po g. šol. nadzorniku, 3. s pismenim opominom po društvenem odboru, 4. z izključenjem iz šole. §• H- Vsak gojenec je vezan, sodelovati pri onih javnih nastopih, katere priredi društvo „Glasbena Matica1* na prospeli glasbene šole. Le važni zadržki odvežejo gojenca te dolžnosti. §. 12. Vsak gojenec se sme pritožiti. Opravičene pritožbe gojencev oziroma njihovih starišev ali varuhov sprejemajo gg. učitelji, šolsko nadzorništvo ali pa društveni odbor. Slednemu morajo se pritožbe pismeno predložiti. Iz odbora „Grla,sl>eiie Matice66 v Ljubljani meseca septembra 1885. 29 iO co 00 o s> c si CM CO h h 03 cd ^ ^ rt o3 rt 03 O J-H c3 a 03 o J-h M iO c5 rt cš •IH N S O nd CO r— GO T—< cž +=> 'p 0^ &D «—* o T3 c3 O N > cž ^ o rt &=*• cč co -4-i « t* 0 cs cS S in ■-, •£.,a © >■ 1/3 f. O ^ P 03 c3 S +-=“ N -S «3 & os CC +- « « i* o3 O cč rt CD rO CO až S <33 O) 03 r^J CO až rt o o r--o CO S £ > q5 rO S3 >VJ O .9 > O) 5 g1 ,£2 S g N <» zn . , - '*ri >co ’ !a S 0 >—H ^3 f> u—| 3 m>o S »s £> C> g N 'S -e »s 'e .0 J5 "£ O co c3 r3o o* >CO d rt NJ O Ph > c3 3 cž .___ N -s? CČ S S-H KC B J - r"H r—H Is PM 03 .s t> o N s ^ p c« c3 <73 co 03 c3 • H ‘3 ® I ^ ^ , S 1 g> 03 Ph rt* ~ 'r! „ g O S « C £ § - . w Cl . 3 * >« rt 3 ««-h O j 'S5 .s ss o S-J fl -H ~ i±i jS -S rjj o :r; — JU f: C ” ^45- S s *> . £ • rt Sh r-J ^ a? "S ^ .2 4J* fl) J5 O 03 O X 1? ® CD O d h r> h P ^ fo r-i 03 " i’s’s •s | *Š o s s rt Gšf ■s s £3 s v - 1 •* s N .2, 3 S- c3 c3 >• o> > 0 ‘rt 03 H 52; > - K m cS > cS »—H »3 'C "Sj o 2 & ® w ^ cc C3 n; 03 N > O ^ >« .2,-js P ® ?h c3 ^ 03 o? PQ >22 & ^ rt o • ^ Vš .*^*§ ^ ;s^>Q ®.S3- ea S -S •5? o S ilM *N ^ “So > ^ X OJ) O ,<» 3 O Er b a a a ^ H (M* cd c3 ^4 -d I S I 'S ISJ Vh c3 « § S p t3 « c« a Ph & ^ 03 > - o ^ Iti > 0 N -s . >w »;s rt e« rt o >* rt a o A cfi o 02 -*-> rt v Lešah. Na plošči iz mramorja zlatoblestečej. Kantata za moš. zb. III. zv. b. Partitura za klavir. P. Ang. Hribar. „Oče, pojdite donm“. Moš. zb. in bar. solo. 30 M iO c« p id so’ 00 05 O rH T—1 r-H (M H co r-H Th rH 10 tH Ih 16. co tH CM t>- tH 18. 05 rH HH HH HH hH HH hH hH hH HH HH k—i O t— rH t-H r—H hH hH hH 4 J ^ »-5 hj J C« p h4 >4 rj o > f> cl 0> 0> >■ c2 CD .P Ph ^ W2 p> O D *h Ph o - ® 4> »S 'o 'S ® P ^>6 S>6>0'0 s 3 ^>o p S . o -O > N S Oh rl r/? .9 ° S-H . o . S g g ^ . d ® o co N • “ O rO ' >-i 5> oa 0 3 a o <£> Ph 05 > >o N >:zj o ^ <=< > ož 3 o3 CsJ ■e cž Ph > N o5 .3 '3 > O Ph >0 o; 2 s c<3 *J5 ca -g S O - cž C 'J? O 'O >% ® rti gjoj • >CJ ® ca II £ •* Ph c3 • 1—I -+_> i - ■s ^ CSJ Cy _2 ^oa Q t-s .±4 . c3 sS g N .s •s W ?H *—< ‘Ph rl p c« Vh o3 M c5 P O <£> ^ »H 3 ° o> tiD a ^ c3 c3 Cb ^ s_ r— !> P 173 -2 ca ^ c5 <£> ^ en C3 . d > « J rffi ^ Ph r-J >- N a o £ &H S3 H* . a p- Cw r N p o © o, >w •> O) * a w * »s 'rt .“L >C/3 Oj N •S» ® r* PO P p, .23 P rP c« C3 ^4 cn o c3 m o I a M < : > cS P 173 P O M £ B o .s s > O s 10 Ph - p 00 o • > P >“ ci c3 jj d P^ Ph cj Ph I—t H—I P 1—I >02 pq pq ® pq . . . J-H t-H »H PPbP > c3 »-—1 g3 N c6 P-« • H -♦-3 Ph CS Ph c3 P -»1 c3 >co ____ o c3 1c.^ c« .-p Ph ^ -P >(U ^ 't3*> 03 -r-T Ih "S o o? 3 o ._: »73 CO cT ^ nS &u tr_ rH •a N S ^ s § 'S r* m S •- Ph O S . c < % "tS i- ^ *2 w Q & & s «* ® r5 »►4-5 s r,T5 do'' aj a > > . 03 c3 t-1 Oh 03 HH H—I P b£ O) bD *£ 05 « "® fž, S > I'® ^ >cc------ x CB O cS « Ph pPh O a> 'TS ^ra -4-J ±n~i PTH PQ pq 02 Jh %h P P P <1 0? bc ‘c? P c« P HIMcC^OO^COO^Oh H (M co ^ »O SO 31 o «5 55 (N " -m O t- J i-5 J 1 S’ 2 g Ph q. X os 2 ° «3 S f ® &► fc» • >o ><^ & «2 ■S -s S N N N 'h . 05 ^ >CC >CO O O O P ^ S ^<5 o3 P 05 O 05 N GO .2, « _ G ož O) P ^ = -P *-« P i/3 • 22^ Ph O" t> o w s r£ s "o ® 1 a .-; • —< S3 ‘o5 'O a 'o5 Ph oif -rp -o 6 F A ’3 oj -. > > S ° 02 S o - N S ® s J3 ® 6C 1> s sl S s § ^ 'S ^4 r—I* r—i- !_,

—i rtn T3 >05 t**- . ^ 03“ ci* rp £ ^ w 'S d d §P P 03 o3 ^ ^ P P O >> cc oi o c3 O P P o3 P- O 05 Ph S-4 O c— o3 P 05 O C CO h-CQ C0 >-3 ^ "P g3 3 cč ISJ c3 f-t f-i CtS Ph o? ti cd ?H ti •M >■0 ti o > Sl T3 ° 2 02 ^ ‘c/2 '"P G® > W OJ j ^3 •M . 5 a’ ‘S si ja -N ® =3 PS >n csa % ^ -4-> c3 c3 S- CS O Ph <“ ~ S 03 oT ^ «a c3 -4_> pH c3 S-. ,s ti ~cž ° Ph ® OP »-H rti ’55 Vh Ph t> S ;=T B C/3 N K tsj< 03 ■;r* >0 ° a 3 S a> S». ^ ns K» --H P • PH >o -*-* -O O «2 s « — o «o ^ >W V . i> **■ S s % EH H •Z>r=; TJ S-o O 'J* ft ?H rt cS Sl O ^ Vh S •“ oj :^l t-< bo o Ph tSJ 03 O Ph P ^ O W) J3 c* -° P cž p - -4—> O cc P* P c3 >M — P *£? O« p c ^ • M ‘cS =« *E? !^s ti -o h . o S bD % >- 00 O c3 05 p O § >h r§ 05 >CS3 5D s s r" o M a ds g !h » ®.5 M '550 Sl -+^ — ti • ^ © >« ti ti 50 pfi ^>W> O H ^ W ^ 1.0 h 00 05 O H o o G« Ph PQ P > 0? Ph C/3 ^2 O S3 SI J-H 05 't—» >OJ >cč 05 O O > w—I >o <3 > CŽ 3 c3 CS3 o3 H 3 c6 Ph s H t> M 05 co c« p O J* Ph ' ’—5 P cS Ph C/2 S- - ‘ ti X m ti o b£ K** ti 05 >(Z2 --5 03 S J-H a S s 3> S -2 ^ co a 03 »r—t, MOh T-i N nj •, Partitura za klavir, 32 co co C5 CO U r±4 $ 0» rH O h4 ►4 h4 ►4 S a* . . o S N -2 >03 >03 g O O > H H >0 ^ ^ > ■D Ph H O o .rO > X2 X> >0 CS3 'ts3 >0 N Cs3 s -*• P-< Ph 03 03 s-> o ^ t-4 > o o 03 a . o > ^ +S >rN ^ Ul 42 > ,Q J2 t> 4=* O CS3 tSJ S3 Cs3>0 Cs3 o3 g $ -S2 ca O n B ^ ct >c/) d Q< OJ P4 rt h| N 0 ca > o . g SS o r ■u bc t» - >-5 id «5 <73 »H J* O a o •g* s •s a >tS3 ^ 53 .2-® T3' i^5 o« ® p-5 r/3 OJ > . =L rt g ^ H co ^ &H s 3 ag si •m j >« H «, *> o> > 03 M P< - 03 ^ S* >« s’ S ^ J 50 ^ ► -a O rt 44 a> ca >-. »73 M © ^ -p ~ O c3 H _p W)S «D >03 >03 C« 03 S S a a C« G3 « M » § a e S H3 M . 2 p o a 03 ; a 1,1 0> S3 *• O -3 s ^ s® §3 M) cd «8 Sz ■-h ^3 V H 03 -rt g o ^ . 60 v* • > c! 3 «-S S 0 cc 'S ».s C3 3 >« ^ rt ^ o ca P 2 . '1 'a J s 'o5 ^.rt tž O ^ .P bD ca rt O 3 ©•«-1 _s -*-< ^rH P D Ph J-. t> p « -a 35 O •^3» o =3 . -M ^ , • O M C8 .52 S t> 3 a> v . — > 3t. rt « J; t « fl W^a M ^ JS CC o N rh Ph R R * O) biD ‘c? P ca P . 0 -*—» -4-» OP fj! rH i~H t>- >—M 5 5 g,« h a 3 c3 n a d • • • § ■ ■—s •>—& Vn ca o o n w a N 3 a> .S ,3 • 3 b£>3> g «« ^ 2 I ^ a> o - tS3 tS3 S3>0 CS3 Cs3 g g ^ S ^ ^ 5? -4—* „ 0 ,2 03 • rf-** “ . I1 5 ^ ._, o • ■—^ d c3 •s ^-s a :.rf 3 .& •25---s"i o . . 5 g; * r^H g; —5-g “ >«:=, £ 3‘S? r« a> ^ g0«1®« p, «S fl o 9 £ '*► -a ” N ^ ^ ' c3 N • •a I . Sg g i .. °sM a32i=f N »>■ Q >■ O R . r—^ ^ O (D C0 Ph c5 •* O 'O o ^ -tn • .N S ® _• .21 ^ .® S) rt ► • 9 & 2 ”3 -J3 "S ~ «^-§'“^2 ^ g.- Z £ * » |»oo^ S S ^ n P-i ® ,9 ® a"'^> ^ ^ » 5>o n o .p-s ^ ^2|S'?a S4o«r^ 'S ^ ^ ” 2 ž :s»^ a g* a >S •■S 2 s fe *d ^ «-•§, :2.flŽ2'H|0'3 .® £ ^ N w c «*- ?►_ * C k.-g ^ o cd txd^ hc k* P . ^ ^ ft o § w «3 I -, n'Z?-* <*§... D«s. «®i. Is. 'Z . a ,2 2 « s 12« «-o5--o % ~ 'sag 5 •S*.’©-210 "s 'tŠ -° ~b ^ ® c cj '-C2 ^ 'ijj cfn^Oj .3 S® p3 3 •" « »j ® £.Sh t.-,« c4^ c«'s» « »* & n - 5 t* SU CS™ h * ^--Š > O O t. " -a s ® ® S " ® S]>0-ip2H ^-tdCMCCP-P-i &fe » cs >® . « n v csrrrc pctcsRg-^ ■g.« S s' c g ^ «.............................. S a s o1 -2 * (»rHd^io^io cot-ooc35g^jao l2 ('j S 5 S0 ^-2 ►> ” cq c ■’vl »-2 N « >N “p 1*4 ► » jJ3 "oS r‘58 ^ «4 Is .'H c ® • m ° 9 a iS " J ® ^ c - 2.s 't -! -C s* . .ss 2 S f, H oj M M ® ?3 er.- ^ d c3 . . • • (^ Ul w PM ^ iz; O O h (^ :c iO a o -4-» CJ XI. zv. Partitura za klavir. Anton Nedved. „Vojaci na poti“. Besede Sim. Gregorčiča. Moški zbor. L. HI. 13. 34 O co o3 rt 03 O 03 M co rt Cn >r^2 >C/3 OJ © o © >. S ^ S-o U o3 G <33 O U O rQ Ih !h U 5h ^ ^ b o O O O £ £ O ^ jD _Q Ph ^ ^ r/> c/J CS3 O ?-H • r—< -i -£ ° Sl N S N ^ ^ 'J2 3 13 ^3 'm j§ ^rn >^Q vr« kr/l >.'/) —. o >t/J >CG >c/3 O O O a s >o >o a > ož c3 Ph !=* >■ 03 rt o 3 o Ph •S ^ c3 Ph t> N bD rt o -o M Ph 03 rt £) C/J rt 03 O O a *Ph O 03 .p-: M oj 'g J* n .2. N t> ^ 03 2 £ ■5 '■3 c3 N 3 £ž ^ 03 03 ri< rt fl rt U "'"H ZO > T) 05 rt o -*—* rt h cq co ^ > c3 3 c3 tSJ c3 fn • i-H ~*-3 S Ph H HH M T3 rt bO a 03 rt rt • >sa 2 -g ® ■S H s« rt 03 5> O b X) 03 J* >r/J O t> O 03 Ph 03 rt 03 _» >co .2. o3 -—-■ « a 03 03 S3 JS I >.” (£ H g a> is -a 8>0 S « br § s a ^ 51 g ® -O c3 r2 S 03 PC c3 E3 M O o ^ g •A«S fl > .S cd p2- ^ O PQ N o a *43 ^ 03 03 03 ep “ £ co ^ - >0 ,2žjr 03 ^ rt wh* •p H > &H N o fn •'SR •H fl S &I3 ^ ^ ^ O a ‘c? O Ph 03 02 O O H rt <1 35 OD (M O co c3 ,3 § ^ o m Jh o a 03 u< o P2 >02 O 5 d p 03 o > 03 a> >o O O 'o 02 > 03 Ph o 02 02 * rt O Vh r-H o 03 r—( K» O p >■ c3 rH > •4-i 03 > O 03 03 O 03 o o O 03 >o p P^ P^ rP P p< CS3 03 O .9 S3 02 O n .9 « GO o 03 15 r-1 03 S S . 'J* S-I 03 >02 O •—j *—> 03 U- o >CG O b>H 03 t*- >03 O krH O P >02 O w—1 -*-J 03 > O P2 <=i >o N O CS3 ^>0 CNJ P-H ‘S CČ 3 cž tsi g !=* Fh c3 Ph fc> c3 CS3 >■ & 1 a i o PQ rt o> 02 O* O > O ^■H m •n > p <1 t> c3 3 c3 tS5 o3 r—< 0 Fh c3 Pn > M 03 > 03 >o O bo 03 S-4 O : a 03 HZ! 03 PQ cS fefi a> 03 O a o -t-s rt «1 ’£ c3 3 c3 tsi c3 Fh P* -■g Ph > tS3 t> M d a m a p c3 A t> ‘'S* co a? cc d OJ k o s O l> o .S "ž £, ^ 1 •§. *s a 03 ••—i JZ H >02 OJ rP 03 « iT ' ~ H ce p £ 1—4 o ^ rtH . - -d S ° rP 03 P J> 03 c3 C° O. *Sb o *-< P ^ rt a a OJ ^ ' 5=3 1 .fa * >G0 rt i , c« | ► O — rt o 02 >02 c3 rt bJD ^ - c3 o jji rt ^ 0 a 01 P*, c3 a #03 '5* -P >r3 n Ji c« *-< p-4 03 83 ‘-^^3 £ oS m N o a cS >N O h ce ^4 m ■■ =8 ,=3 ^*3 a «* •5 > ■s =« CO q. i » <=> ^ .s s a S o P< c« O NJ o H rt rrt "rt 03 -P kD P ■3» ® ri »pH a 2 cn H p cS M O c8 O 'S ® ^ ce O N ¥ ► s ® N 5 c3 o ^ a c3 rt ni o .H »H >0 c3 O « a c3 c5 >■ ■+* O 03 2Ž, ■§ » a cv. jB >cn a> cS>CŠJ a O 3 * +- O N £ O &£ >W © 88 *« >Zm> ^ > t* V lil la ce _ ^3 •S m 03

'55 S § § * a ° * a o o w Ph.S «3 (X) ^ ^ ^ 25 o & oj S P fc ca a >02 o c3 .P (73 tsl O Ph g 43 J= ~s 2 o> 0 p £ 2 W ^ P ^ t—, _ C3 C3 P •73 e a ■i Cs3 *-l iO <£• C- CO C* (M (M o P >02 O Ph Sh s cS P D O >02 O Ul s ^ > -9 O) C/2 (D d •1—S <73 t- O -Pj 02 O) p urj OJ • © S 9 w rt « a ,3 ^ '3.: ti Z rH ^ 3 «3 02 O o> rt °3 <3j 22 *c3 <© *-< o M o os o Q>CE> pH Ph a CD OD G O tH rH CM O (M S> O 05 C <» e g •S s £ I-« CD C0 rO O bo S P c8 C3 T3 .Eh O a "9 a s s 3 « bC .rt a O ca PM _? 03 H O bD O p p 2 ^ o5 -p N c3 P ho p o Ph ^ ,-vs 03 c3 tSJ $H >S3 Ph c3 O) cj »73 P-i m o o ->5 e r*s a o> 50 (D co rQ O O* d P 2 >• 03 O O 02 P. „ .. ^ 3 ® W3 g £ a O P bb g cS P O .c Ti O 03 Qj >N cv c3 - >02 O) O •!> •'-' OP P -C; a ^ ^ 03 03 "3 . H p cc ^ M CO 05 O H (M co CO C5 O H ^ CO ^ ti p t> o »H >H o p C8 »K 03 O _2 Ph ot a a 02 ^ O r-5 ^ 'S) ^ & a ^£2 .. >. -H O <1 1* 4-J 03 § Oi >^) P 'd 43 o Ph • o < >H o p ca c3 So N >03 O O >H ^ .-rt "-p 02 fp 03 c3 -+-> « M H (M M iti B t- H M 03 ^ iO ® h 37 V O CO c3 Tb SJ O) >- cd o Cs3 b * a o >—< s—• ^ p D -£ 12 ,o ® ~ r“ ^ o> ► « §< "S S a o .§ tš rt ^*S ^ *C M o -r ^ ^ o S * W> g OJ rV OB g ^ £ P< ° :s» > 5 rt «3 Ph fl gg a> — S J •ti O e« s • O S £« S3 'TS P-* a) 9 CO Ci O L— ^(MiOfMCOHiOCD t> |> 1> !> i • h k. • P > • P |>* H H H ^4 >za a» a> c« ^ rž S a C co fl O Ph a o C3 3 o O P m O . W) > d >- H 'S ^ £|.c Ph P a> r2 ’S C3 ‘S8 ®5 >co •>—i O >S3 ti O ■'P Ph o S p* 03 c3 02 03 73 o> >o J* . ’ OJ O -*-* • ■s “ S . cd rt &H W ho >cd ■"O _ _ OJ >i72 >C/2 C3 HO HO >0 > S 05 g g © 03 .o (23 rt ^ 9 5 .J ^ (M Ci > (M W (M H bo >22 03 a o -4—1 a <1 a C3 >• O m M c3 >C/2 o3 00 ^ O ZD rH (M CO 05 CO rt fcD rt 'j., O ^ Ph > 9 '3 a> S -m - ■" r § rt ► V* CS3 CČ rN Ph P H H cd HO c3 CO HH p* rH (M O CO »O rH CO CO bD O ‘S >i;> .2 P G os P a o p c3 iS S o SJ> o> P 6 ž . . o fc-t Sh P P r-< (ja O M o ® Ivi t "3 o> Sh.SS^ r—1 a '-2 r^i m . d . c a JH c3 03 P P M 2 « a a •1—5 ^ I & HO M5 g . c3 CU Ph c3 >■ o a o HO c3 >V2 03 fl o3 j« tt) g >“ -2 rt H a nr? o3 & bd O ^ aj 2 £ HO o « Ph ki a ’3 o y HO o bJD i*~< -14 ^ rt rt >V2 « W) P~ CJ a a co ^ lO O Oi co lO CO |Q H Ci rH (M H H (M C^co^ . 02 a . ^ P4 CO i>* co 16. Dr. B. Ipavec. Napitnica. V. 1. 30. Suhanek. Složni duh. -31. A. Eazinger. Noe je jasna. 33. Kam. Mašek. Solza in lira. 38 a co ^ o 2 lab (M > hh o a> • . > >o « ® o ŠS ® a •=>w 2 o j—i k* ^ M • K*- H>- 3 CO Oi H M ki -J M X? a* oj . • •s .SSs s F “ ^ ^ ,1 a rt rt Q <1 p- o a o t> rt N S >g **3 tX) O Oh *S « S Csj Cfi jo . "rt ►> c« Oh ^ h—I rt -O PQ S Q cB o > o co ca 'Bb rfl cS O o> O 6D nd c« ►~3 rt p c5 r*1 'C o > cž ^ (M M CO H CO cc (M rt a a m .s rt . a rt tn o 3 >« <1/ >cc . • rt t- Tj ^ o L>- a, ^ a> rt Sl Oh +—' t—H O at wm O P rt O S ^ -C -*-* O rt H > §P fe tz; ffl rt • N > o O o t> N »J >s c« a> rt CSJ tJO sj rt «D 1-3 l> o CO a r—i >■ a co a . j=i ’57 cs Oh a $ ČW br o &b H 1=1 'm -tl i— .a rt ‘C ^ s . rt P-i w r3 c?1 w o o o -^2 '5° g N ►“5 I .- a 5* >'-/3 © 2 o n- D-| 3 O rt Ow «3 o D -O rt c? •J-1 O. -H-. ^cq o >« o ^H O Oh CZ3 O . rt U-j C£ ^ ^3 ^ OJ C3 S ^4 a? o do rt Oh . O) ^5* bD.£ a ^ EH t> rt Cs3 W pq . !“H rt ^ O Q > OOCJCOt-CO-t^^^COHHiOOi CD PlH CS a oo co C^i co co co CM co co CM a cč rt* 'S O > cS hi (M d t- O 'f iO |£3 H H a -2 H3 rt rt O rt ^3 > O O S rt CQ rt a J54 O f-H rt S C3 o a o _>2j >o . a 3 gpf/š5 ” rt ° ^ M W P-l ^ *~3 D >» O rt o O •- a >K K a . o • i—j C) o Jr so S. rt d rt « m O rt 6 S ® G 2 2 T3 O rt »—i . r^* -O ® 73 >c« t-, rt •¥-M a • rt ^ M T3 rt ^ rt a o ^ rt 1Š s 1 = S "■ o .2, 3 O® •s • ^ O 5 bJD-g t-t 4zp O m- rt q) .S . W o . rt ^ p o ca w 05 CM rH h-i ki 'bb HH <73 rt ►"3 • hS O rH rt . ^ O .9 G ^3 a rt a #o> 'o1. »a o co O p3 C' ‘rt5 . 05 W 525 >F1 % fn Ph .55 t-i 5* k O . . a e q cp co (N co -+! t- »o c o OS id 03 rH rH c« bD . M >o o -.-J s'S ._ S>S . 5>eS • eS a •c o« OS tsa ^ o « A to oj 6 ® M M CO «5 t-i fM a o nz5 > - cn •ff.SPts-•p EH . «« t> _ “ §1 , S o S Sl® -2 'g 'S ^ M £ .2 « 3 . ■*-' i^l |j-i <1 o -c '55 S< a g ^•5-- e ^ > $ . . i> rci nd >© >i> > ^ a ni ^ G <» a> rrt fc fc S . C3 <1 5$ eS £ •c? c« Ha 2 '3 S g g tS CsJ . ^3 nd ’3 > >o >; o % o fz; ^ "> os’ id G . > C3 S"« S t» d -i c<3 C3 tSJ ~ CSJ ca « g .9 a “ a .-S rt .ts fe r. gpt: a i3 a> Ph - m a> 2=5 *M 03 Ph (D O a C3 Vh Oh O a jo 'ČD a >cn ffL, go O bD rt a? b£ >C/3 c3 C rt cJ _r >c/j I l a? c« e N ;- ^ (£ U *!4 d >a> WH O .s rt rt > ‘S . u* a rt ‘S ® ^ N > J C3 © S 03 « CO t> O o a) a> >■ rt *■" c3 (—< c3 P-< g ^ . c« O Lq O s- .A S-» P O Pl o ?H >■ CP C« N M r—J ••“> N O ^ ^ -3 ^ .52* rt cž O d) Vh O ^3 O a> >C/3 cd l-H C5 ^ rt . ^ a I a ,c« W }Z5 js a M C3 *^3 rt CC O P-( H 03 a d c3 rt -1j3 nd m o O c-Ph ^ . o b rt c3 M c o o Ph Ph g m a '3 S o g o J . '3 S s o d d ^5 ! o o ^ Ph g^JZJ PM _ r« >03 . >D > C« ^ © n- Ui rt O) co <33 bD ‘c? rt a p ^ C3 NI .it s p^3 b»T p^J O K {=• »H c« r2 ‘C a P4 3. Ant. Nedved. „Sv. Devici Mariji v časta. Samospev za sopran, triglasni ženski zbor in orgije ali harmonij. Partitura za orgije. — Cena 20 kr. . Nedved. „ Slava Stvarniku!“ Maša prva k vsem mašnim delom za moški zbor. Partitura za orgije in glasovi 70 kr., brez glasov 50 kr. 40 t-i o H g m a m _ n o 'ti O i(5 O © . r—I 'r—> Ph O 2 n co ™ ^ d Oh o 1& >JZ2 o c3 N S O ro? *h SJ 03 J—I f-H o o CO CQ ce a c3 a a> O O o rt o3 nzJ o »H Ph SJ 03 O c« O Ph a >co -72 S ‘P o CO a3 TSib bD rH c3 O SP .3 C N ^ «! C <3 rt ^ -5 c« Ph O S &C n3 N O P. eg v h 05 ■v H E o L. ‘> 'GJ iS To J-H O 00 o3 NJ '1-1 "E ^H rŠ cd t6D 3 izr* ■'■S O) >—H E a 03 03 s rH rt o rt CL co p 3 ‘> ^ * o O CL O) oT co r Ct o bD ?-H E Tt O cd O c3 OJ CO ^ J> Oi P-l S M) S £ s V o3 3 Td rt CD a o 03 tss c3 rt co c3 Tl) o Trt c3 a .2 • fH O P> i* ."S > ^ O JŠ 55 o3 CSJ ^ o n OJ >• SJ C3 _r c« S ® <£> 2 % ® a >o a> j_ Ph co oj ^ H-i >S3 ^ O) -r-H a ^ O) oj *r? S o » S S rS ■ -g k- H-i > H Ph R P. R rH CO 3 ti) >co ^3 o CO rt ■ O M 0 SJ J2 rt 02 1-1 a o Ph o .3 'S*! s I, a *£. ^2 'oj *rt -o § . N 9 £ ph 0> Jbd O 53 n OJ l>- Tl a> >CJ C« J=L, O O) t> 03 Ph H (M CO O) p* c3 Ph f—H P id O ^ ^ »H o M M O O O O O o o c a c« o3 rO rrJ O o V* Oh & S3 S3 c3 c3 M P3 03 3 a> O ti *£ 03 3 03 r-^3 O bC a G> J-h 03 O W)#5? c3 ^ SJ j* s | g 5 * s s ^ S3 >0 O) , P hH O . >03 _j 3 03 •H NO q * k « v p, © -* 9D C v c* © co . *03 =* =2 c3 j—i • "Č3 ^ Cfl '52 S 1:3 rt G -rr »h bi) Oh O t> 03 03 o T3 33 -14 »S -+_> >w O G 03 m .2L ® 00 •Z? >o ^ a -O el . s ^ cc bo'o* a SSK H (M cq ^ »C C3 J=^ cq P S 03 03 (_C3 C gn”^ •r* O ._ 02 r< -S . ^ ^ N § .s n JJlS 03 •-• 03 =3 bD g 'S H co ;S 'jj § a -n w 02 03 C . N -rt H C T3 g * 2 $ p- 03 ftj . 03 ^ CSJ «* c? • h N5, ce cc ® s/S U c O c8 £_; « R P3 R H >0> l£5 3 rS rn ^ hC *■*“* a> *! t:5* c/5 ^ 'JU _Q -*-> . o a M «sj oo oi « :£• a' .♦'i ^ c« 3 o3 fl a #0) ’S? c« > C? cč N O L. O) x v. fcc S ‘S 5:3 £ O fcH "N a" »m = •3 Z< s.s a «S I 'r=i . 22 os §D S o3 -Ij « r^J O c« a o M š a 5 o M ^ G« . Ph S G> ‘*““i 3 8 CC * Jd ® r S..s,»- /3 eS ^ ai? P 'C T wi« f ^ . CS ■a .a ^ ► •* © 2 cS s rs a o o :S O Ph w S ^ a 5 >CS3 O) ti-Im ^ M • CB >-4 &H (JH H IM C0 i1 lO ffi t- O J 1? R >o • 1—< — bD n 'o? 'o 0 03 w Q »d O 2 a . n ca ^ > ES3 . ~ ., <§•■! -r—5 's a 'g5 ® o -S © 2 ^2 C— o & $ -o '*5 "S ® ■S O 03 © s >5 03 C O > o OJ Cw Uk .3 53 cti a c« S ^ ® © O 4J 03 ^ 1 o S a> c? t> c3 m 03 a> O PJ Posamični glasovi za sopran in alt, tenor I in II, bas I in II se dobivajo po 7 kr. V zalogi ima „Glasbena Matica“ in prodaja: Anton Hajdrih. »Jadranski glasovi". Zbirka moških zborov in čveterospevov. 1. del. f-i ^ O O >■ > d) »D (D %-< Cl* co zn gg O ■S _ g g o o *-• čl op 0} 03 >■ S eš>5>5>o -g g ^,^>6 'S 'S > > Cj 03 GO c/> O 03 03 n3._> h3 r& *c o o a »H O p o -bd > '■O crS 03 a o OJ ec 03 § ,2 C rcj ^ «* c3 ‘E? a3 fM *£ 'c? S5 n © r-H C/} C« oj GQ c3 O > > CŽ sc 43 ]>• oj -14 CH f> <13 a) o g J3 rr—1, m CO ’ J-H 2 O 3 ►5 nd S O -5 3 a s a * 03 ,—i o g s ^ •cH o 'S ^ pn as m TS E2 £> O S O Ph 4* 03 H3 >o* O fl o a h-J -S 03 P> 03 '£? o a >o PQ O * m « M 03 ^-H r?< c/j o .2 ® ss ird pn S eS ® =>' £ S .»H «2 >V ® O 0 ^ c a s -s s ° O) -rt j9 . f* ^ t> Ph 0? >o 03 r5 O o .9 ^ rt *cr» 05 "S fl a> — :/- M o rt 1=1 S ^ o =« m h-] •c 54 5: -® o >s s 9. o •*•* N g o a M 05 S N S M d. CA O bfi (M CC ^ i O C£> l> CC Gl O H ^ •P o ao ce r-H to cS « -2 a e a 0 -==>£>I®S<3<=