URN_NBN_SI_DOC-M4MZ08A8
VRTEC NA OBISKU« V PIO N IR SK I K N JIŽ N IC I Marjana Kobe b ib lio tek ark a, pedagoški vodja, P ion irsk a k njižnica, L ju b ljan a UDK 028.5:372.2:027.625(497.12) KOBE M arjan a: »Vrtec na obisku« v pio n irsk i knjižnici. K n jižn i ca, L ju b ljan a, 21(1977)1-4, str. 71—74. Č lanek u tem elju je potrebo, da se pio n irsk e k n jižn ice sistem a tično o dp irajo tu d i k dru g im tipom vzgojnih u stanov za m ladino. Iz izkušenj P io nirsk e kn jižn ice v L ju b ljan i nam av to rica spregovori o o blikah povezovanja m ed pionirsko knjižnico in vzgojno varstvenim i zavodi, n ad ro b n eje pa nam opiše, k ak o se m etodično p rip rav i in uspešno izvede oblika sk upinske kn jižničn e in k n jižn e vzgoje »Vrtec na obisku«. UDC 028.5:372.2:027.625(497.12) KOBE M arjan a: »K indergarten V isiting« in Y oung P io n eers’ L i b rary . K njižnica, L ju b ljan a, 21(1977)1-4, p. 71—74. T he article proves th e necessity of Young P io n eers’ lib ra ries to be sy stem atically opened to o th e r kinds of ed u catio n al in stitu tio n s fo r children. Speaking from th e ex perien ce of th e Young P io n eers’ L ib rary in L ju b ljan a, th e au th oress deals w ith the form s of cooper atio n betw een th e Y oung P io n eers’ lib ra ries and ed u catio nal and d ay -care in stitu tio n s, giving a d etailed d escrip tio n of how to p rep are a m ethodically ad eq u ate group lesson on lib ra ry -teach in g and induce a desirab le a ttitu d e to w ard books, en titeled »K indergarten Visiting«. Sodobna p ionirska knjižnica načelom a ne »čaka«, naj m lada populacija do 14. leta, če hoče, kar sama n ajd e pot v p rostore k n již nice, m arveč si na različne načine strokovno ovedeno prizadeva, da čim bolj učinkovito in sistem atično opozarja nase k a r najširši krog otrok in m ladine, pa tu d i njihove sta rše in vzgojitelje vseh v rst. A li z drugim i besedam i: trd n a zasidrano st m ed drugim i tipi vzgojnih ustanov sodobni p ionirski knjižnici n e dovoljuje zaprtosti in zazrto sti v pedagoško delo sam o navznoter, zgolj z lastnim i čla ni; v svojem delu se sodobna p ionirska knjižnica sistem atično odpi ra tu d i k dru g im tipom vzgojnih u stanov za m ladino, p ri čem er je pom em bno, da svoje delo z le-tem i tu d i smiselno usklajuje. S tro kovno osveščena o potrebnosti in učinkovitosti vzgoje s knjigo in h knjigi že v otrokovem predbralnem obdobju, skuša sodobna p io n ir ska knjižnica n a jti — m im o čim intenzivnejšega stik a s sta rši p re d
RkJQdWJsaXNoZXIy