DA" za cestni program Občinska skupšfiina je spre-jela 10-letni jprogram za gTad-njo cest na območju Ljublja-ne. Naorte je pripnavil Ljub-ljanski urbamistični zavod, v sodelovamju s strokovniimi Službami mestoe skupščine in Republiške stoipnosti za ce-ste. Stroški bodo znašali 1.934,000.000 din; polovico bo prispevala republdka, polovico zneaka pa bo treba zbrati v Ljubljand. Poleg obvozne ceste Crnuče — DcAgi most so na območju bežigrajske občine predvidene še naslednje mestne ceste: — Podvoz pod gorenjsko železnioo Samava — Dreniko-va ulica im retoonatrukcija 5amove ulice od križlšča s Titovo cesto do podvoza. — Jarška cesta ad križišča z obrozno oesto do križišča s podaljškom Kajuhove ceste. — Linhartova cesta od kri-&š6a s Tapnlško cesto do kri- žišča s podaljžkom Kajuiio-ve in JarSke ceste. — Topndška cesta od fcriii-Š6a s Titxwo cesto do pri-kljufika na Linhartovo cesto. — V'ilharjeva cesta od kri-žišča s Tiitovo cesto <4o lcri-žišča s Topniško oz. Smar-tinsko cesto. — Titova cesta od križišča pri Astri do križlšča z obvoz-no cesto. Po tein načrtu bi torej Be-žigrad dotii štiripasavmo ce- stao povezavo s Šišfco in Mostami, z rakonstruirano Titovo in Jarško cesto pa priključke na obvozno cesto. DelegtatJ v bežlgrajski ob-ftinski skupšednd so menili, da program res ni popoln, vendar je idealne rešitve tež-ko najti. To pa ne pomenl, da je treba z gradno zavlafio-vati. Zavzeli so se, naj ma-stna sfcupšdina čimprej zafin« ¦ reševati proametne probleme Ljubljane.