TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI 2250 PTUJ Domoznanski oddelek 35 URADNI vestnik 2001 070.481(497.12 Ptuj) LETO VII 30. OKTOBER 2001 6005843 g ISSN 1318-900X ŠTEVILKA 8 COBISS s Vsebina 68. ODLOK o spremembah Odloka o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2001 69. ODLOK o nadzorstvu izvajanja občinskih predpisov v Mestni občini Ptuj 70. PRAVILNIK o prenehanju veljavnosti Pravilnika o zagotavljanju brezplačne pravne pomoči občankam in občanom Mestne občine Ptuj 71. STATUTARNI SKLEP 72. SKLEP o potrditvi cene distribucije zemeljskega plina družbi Adriaplin, d.o.o., v Mestni občini Ptuj 73. SKLEP o imenovanju člana Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja 74. SKLEP o imenovanju predsednika Odbora za okolje in prostor ter gospodarsko infrastrukturo 75. JAVNO ZBIRANJE PONUDB za prodajo nepremičnine na območju Mestne občine Ptuj 76. JAVNA DRAŽBA 68. Na podlagi 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 124/00) ter 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99-prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 31. seji, dne 22.10.2001 na predlog župana sprejel ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O PRORAČUNU MESTNE OBČINE PTUJ ZA LETO 2001 Proračun Mestne občine Ptuj za leto 2001 se določa v višini 3.263.437.065 SIT in sicer: -v SIT A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. PRIHODKI II. ODHODKI III. PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA POSOJIL V. DANA POSOJILA VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA 2.869.426.093 3.218.937.065 - 349.510.972 100.460.000 37.000.000 63.460.000 C) RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE Vlil. ODPLAČILA DOLGA IX. ZMANJŠANJE SREDSTEV NA RAČUNIH 0 7.500.000 293.550.972 2. člen V 12. členu se v prvi alinei beseda "prenosih" nadomesti z besedo "prerazporeditvah". 3. člen 14. člen se črta. 1. člen V Odloku o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2001 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 1/01) se spremeni tretji odstavek 3. člena tako, da glasi: 4. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Štev.: 403-191/95 Datum: 22.10.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., I.r. ------- Vestnik I I PRORAČUN MESTNE OBČINE PTU] ZA LETO 2001 A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV . -v SIT PLAN REBALANS INDEKS KONTO 200 1 200 1 1 2 3 4=3/2 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 2.875.742.382 2.869.426.093 99,8 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2.527.974.630 2.610.835.332 103,3 70 1.DAVČNI PRIHODKI 1.980.356.000 2.037.499.757 102,9 700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK 1.086.236.000 1.145.122.000 105,4 7000 Dohodnina 1.086.236.000 1.145.122.000 105,4 703 DAVKI NA PREMOŽENJE 785.180.000 783.779.000 99,8 7030 Davki na nepremičnine 743.180.000 743.160.000 100,0 Davek od premoženia od stavb 2.100.000 1.800.000 85,7 Davek od premož. od prostor, za počit, in rekreac. 80.000 360.000 450,0 Nadomestilo za upor. stavb, zemlj. - od prav. oseb 660.000.000 660.000.000 100,0 Nadomestilo za upor. stavb, zemli. - od fizič. oseb 78.000.000 78.000.000 100,0 Zamudne obr. iz naslova nadom. za uporabo st. z. 3.000.000 3.000.000 100,0 7032 Davki na dediščine in darila 2.000.000 3.300.000 165,0 7033 Davki na promet nepremičnin in na finan. premož. 40.000.000 37.319.000 93,3 704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE 108.940.000 108.598.757 99,7 7044 Davki na posebne storitve 30.000.000 28.773.000 95,9 Davek na dobitke od iger na srečo 11.000.000 11.000.000 100,0 Posebna taksa na igralne avtomate 19.000.000 17.773.000 93,5 7046 Pristojbine za motorna vozila 2.200.000 2.200.000 100,0 Pristojbine za registracijo kmetijskih traktorjev 2.200.000 2.200.000 100,0 7047 Drugi davki za uporabo blaga ali opravljanje storitev 76.740.000 77.625.757 101,2 Taksa za obremenjevanje voda 60.000.000 58.263.757 97,1 Turistična taksa 5.090.000 6.090.000 119,6 Komun, takse za taks. zav.pred. - od prav. oseb 700.000 1.700.000 242,9 Komun, takse za taks. zav. pred.-od fiz.os. in zas. 2.000.000 2.500.000 125,0 Druge komunalne takse 150.000 150.000 100,0 Odšk.za sprem, namem. kmet. zemlj. in gozda 1.000.000 1.200.000 120,0 Požarna taksa 7.800.000 7.722.000 99,0 71 2.NEDAVČNI PRIHODKI 547.618.630 573.335.575 104,7 710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOH. OD PREMOŽ. 272.350.000 287.906.785 105,7 7100 Udeležba na dobičku javnih podjetij 9.000.000 6.813.359 75,7 7102 Prihodki od obresti 29.250.000 29.370.000 100,4 Prejete obresti od sredstev na vpogled 450.000 570.000 126,7 Prejete obresti od vezanih tolarskih depozitov 22.000.000 22.000.000 100,0 Prejete obresti od danih posojil 6.800.000 6.800.000 100,0 7103 Prihodki od premoženja 234.100.000 251.723.426 107,5 Prihodki iz naslova najemnin za kmetijska zemljišča in gozdove 0 23.426 Prihodki od najemnin za poslovne prostore 128.000.000 140.600.000 109,8 Prihodki od najemnin za stanovanja 90.000.000 95.000.000 105,6 Prihodki od najemnin za opremo 5.100.000 5.100.000 100,0 Prihodki iz naslova podeljenih koncesij 11.000.000 11.000.000 100,0 711 TAKSE IN PRISTOJBINE 14.000.000 17.384.000 124,2 7111 Upravne takse 14.000.000 17.384.000 124,2 j PLAN REBALANS INDEKS KONTO 200 1 20 0 1 1 2 3 4=3/2 712 DENARNE KAZNI 6.520.000 6.548.000 100,4 7120 Denarne kazni 6.500.000 6.500.000 100,0 7120 Nadomestilo za degradacijo in uzurpacijo prostora 20.000 48.000 240,0 713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV 607.000 607.000 100,0 7130 Prihodki od prodaje blaga in storitev 607.000 607.000 100,0 714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI 254.141.630 260.889.790 102,7 7141 Drugi prihodki 254.141.630 260.889.790 102,7 sredstva iz cene odvoza odpadkov za novo deponijo 90.000.000 122.852.287 136,5 sredstva iz cene odvoza odpadkov za san. stare deponije 90.000.000 86.500.000 96,1 sredstva Komunalnega podjetja d.d. iz cene vode 17.000.000 12.750.000 75,0 priključki na vodovod in kanalizacijo 9.000.000 6.528.887 72,5 samoplačniki 1.700.000 1.700.000 100,0 sofinanciranje občanov za kanalizacijo 10.000.000 3.631.986 36,3 plačila izdanih računov 7.500.000 4.370.000 58,3 oglaševanje v Ptujčanu 2.000.000 2.000.000 100,0 refundacije sredstev za javna dela 4.000.000 4.000.000 100,0 sofinanciranje občanov za izgradnjo cest 21.000.000 0 0,0 prihodek iz Zavarovalnice Maribor 1.941.630 1.941.630 100,0 drugi prihodki 0 14.615.000 72 3.KAPITALSKI PRIHODKI 148.000.000 157.200.000 106,2 7200 Prihodki od prodaje zgradb in prostorov 48.000.000 53.200.000 110,8 7221 Prihodki od prodaje stavbnih zemljišč 100.000.000 104.000.000 104,0 73 4. PREJETE DONACIJE 0 581.419 7310 Prejete donacije iz tujine za tekočo rabo 0 581.419 74 5.TRANSFERNI PRIHODKI 199.767.752 100.809.342 50,5 740 TRANSFER. PRIH. IZ DR. JAVNOFINAN. INST. 7400 PREJETA SRED. IZ DRŽAVNEGA PRORAČ. 100.456.000 54.855.715 54,6 740001 Prej. sred. iz držav, proračuna za investicije 100.456.000 54.855.715 54,6 OŠ Grajena 54.956.000 30.000.000 54,6 Mali qrad 4.000.000 0 0,0 oprema CID 6.000.000 9.000.000 150,0 740004 Druga prej. sred. iz držav, prorač. za tek.por.(elementar) 8.000.000 8.000.000 100,0 740001 Maistrova ulica - cesta 19.100.000 0 0.0 740001 Grajena - cesta 8.400.000 0 0,0 740001 Ministrstvo za gospodarstvo Opremljanje stavbnega zemljišča v industrijski coni 1. na Ptuju 3.025.715 Nakup zemljišč z namenom zaokrožitve kompleksa zemljišč 4.830.000 7401 Prejeta sredstva iz proračunov lokalnih skupnosti 71.867.648 18.509.523 25,8 Prihodki občin za skupno občinsko upravo 17.351.648 17.951.648 103,5 Sofinanciranje zavodov 54.516.000 557.875 1.0 7403 Prihodki mestnih in primestnih četrti 27.444.104 27.444.104 100,0 II.S KUPAJ ODHODKI (40+41 +42+43) 3.405.187.315 3.218.937.065 94,5 40 TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) 829.305.674 826.011.307 99,6 400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM 241.210.544 228.576.963 94,8 401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIAL. VARNOST 33.029.654 31.526.521 95,4 402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE 529.965.476 558.807.823 105,4 4020 Pisarniški in splošni material in storitve 45.467.766 51.534.548 113,3 4021 Posebni materiali in storitve 600.868 1.200.868 199,9 4022 Energija, voda,komun.storitve in komunikacije 49.036.116 48.577.558 99,1 4023 Prevozni stroški in storitve 5.171.200 4.671.200 90,3 4024 Izdatki za službena potovanja 4.264.000 2.564.000 60,1 PLAN REBALANS INDEKS KONTO 200 1 2001 1 2 3 4=3/2 4025 Tekoče vzdrževanje 254.239.570 264.039.570 103,9 4026 Najemnine in zakupnine 2.900.000 6.879.380 237,2 4027 Kazni in odškodnine 37.800.000 37.300.000 98,7 4028 Davek na izplačane plače 9.025.000 4029 Drupi operativni odhodki 130.485.956 133.015.699 101,9 403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI 2.100.000 2.100.000 100,0 409 SREDSTVA IZLOČENA V REZERVE 23.000.000 5.000.000 21,7 41 TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413) 1.187.163.060 1.143.740.778 96,3 410 SUBVENCIJE 5.369.500 5.639.500 105,0 4102 Subvencije privatnim podjetjem in zasebnikom 5.369.500 5.639.500 105,0 411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM 465.615.681 447.303.889 96,1 4110 Transferi nezaposlenim 2.300.000 2.000.000 87,0 4115 Nadomestila plač 100.000 110.000 110,0 4117 Štipendije 1.120.000 1.020.000 91,1 4119 Drupi transferi posameznikom 462.095.681 444.173.889 96,1 412 TRANSFERI NEPROF.ORG. IN USTANOVAM 101.781.585 106.412.185 104,5 4120 Tekoči transferi neprof.orp. in ustanovam 101.781.585 106.412.185 104,5 413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI (4130+4131+4132+4133) 614.396.294 584.385.204 95,1 4130 TEK. TRANS. DRUGIM LOKALNIM SK.IN OŽJIM DELOM LOK.SK. 147.332.372 100.704.583 68,4 413003 Sredstva, prenesena drupim občinam 143.617.004 93.617.004 65,2 413004 Sredstva,prenesena ožjim delom lokalnih skupnosti 3.715.368 7.087.579 190,8 4131 Tekoči transferi v sklade socialnepa zavarovanja 49.728.000 49.728.698 100,0 4132 Tekoči transferi v drupe javne sklade in apencije 27.444.104 27.444.104 100,0 4133 TEKOČI TRANS. V JAVNE ZAVODE IN DR.IZ.JAVNIH SLUŽB 389.891.818 406.507.819 104,3 413300 Sredstva namenjena za plače in drupe izdatke zaposlenim 147.863.695 157.367.551 106,4 413301 Sredstva, namenjena za prispevke delodajalcev 25.044.511 26.342.175 105,2 413302 Srestva, namenjena za izdatke za blapo in storitve 216.983.612 222.798.093 102,7 42 INVESTICIJSKI ODHODKI (420) 1.095.004.713 966.087.263 88,2 420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV 1.095.004.713 966.087.263 88,2 4200 Nakup zpradb in prostorov 21.000.000 29.500.000 140,5 4201 Nakup prevoznih sredstev 7.500.000 7.928.639 105,7 4202 Nakup opreme 49.213.076 33.978.203 69,0 4204 Novopradnje, rekonstrukcije in adaptacije 657.733.296 629.736.177 95,7 4205 Investicijsko vzdrževanje in obnove 143.100.000 106.400.000 74,4 4206 Nakup zemljišč in naravnih bogastev 55.000.000 60.930.000 110,8 PLAN REBALANS INDEKS KONTO 20 0 1 200 1 1 2 3 4=3/2 4208 Študije o izv. projektov in projektna dokumentacija 161.458.341 97.614.244 60,5 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI (430) 293.713.868 283.097.717 96,4 430 INVESTICIJSKI TRANSFERI 293.713.868 283.097.717 96,4 4302 Investicijski transferi neprofitnim organizacijam 7.000.000 6.000.000 85,7 4303 Investicijski transferi javnim podjetjem 37.800.000 37.800.000 100,0 4305 Investicijski transferi privatnim podjetjem in zasebnikom 179.000.000 168.700.000 94,2 4307 Investicijski transferi javnim zavodom in dr.izv.javnih služb 69.913.868 70.597.717 101,0 III.PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ ) (l.-ll.) -529.444.933 -349.510.972 66,0 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 75 IV.PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751) 93.600.000 100.460.000 107,3 750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 93.600.000 100.460.000 107,3 7502 Prejeta vračila danih posojil od javnih podjetij 7503 Prejeta posojila od finančnih institucij 82.900.000 89.460.000 107,9 7504 Prejeta vračila od danih posojil od privatnih podjetij in zasebnikov 10.700.000 11.000.000 102,8 7505 Prejeta vračila danih posojil od drugih ravni države 751 PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 7510 Sredstva,pridobljena s prodajo kapitalskih deležev v javnih podjetjih 44 V.DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (4 37.000.000 37.000.000 100,0 440 DANA POSOJILA 37.000.000 37.000.000 100,0 4400 Dana posojila posameznikom 17.000.000 17.000.000 100,0 4403 Dana posojila finančnim institucijam 20.000.000 20.000.000 100,0 441 POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) 56.600.000 63.460.000 112,1 C. RAČUN FINANCIRANJA 50 VII.ZADOLŽEVANJE (500) 239.737.905 0 0,0 500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE 239.737.905 0 0,0 5001 Najeti krediti pri poslovnih bankah 239.737.905 0 0.0 55 Vlil.ODPLAČILA DOLGA (550) 7.300.000 7.500.000 102,7 550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA 7.300.000 7.500.000 102,7 5501 Odplačila kreditov poslovnim bankam 7.300.000 7.500.000 102,7 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -240.407.028 -293.550.972 122,1 ----- Vestnik 69. Na podlagi 21. in 50.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 - odi. US, št. 45/94 - odi. US, 57/94, 14/95, 20/95 - odi. US, 63/95 - obvezna, razlaga, 9/96 - odi. US, 44/96 - odi. US, 26/97, 70/97, 74/98, 59/99 - odi. US in 70/00) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99-p.b. in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 22. oktobra 2001, sprejel ODLOK o nadzorstvu izvajanja občinskih predpisov v Mestni občini Ptuj I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Ta odlok ureja opravljanje inšpekcijskega nadzorstva v Mestni občini Ptuj nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti (v nadaljevanju: občinski predpisi), opravljanje komunalnega nadzorstva v zvezi z izvajanjem občinskih predpisov, ki se nanašajo na zunanji videz občine, ter nadzorstva mirujočega prometa. 2. člen Inšpekcijsko nadzorstvo opravljajo komunalni inšpektorji, komunalno nadzorstvo opravljajo komunalni nadzorniki, nadzor mirujočega prometa pa mestni redarji. Komunalni inšpektor lahko poleg inšpekcijskega nadzorstva opravlja tudi komunalno nadzorstvo in nadzor mirujočega prometa. Naloge iz prejšnjega odstavka tega člena se opravljajo v Skupni občinski upravi. 3. člen Komunalni inšpektorji, komunalni nadzorniki in mestni redarji izkazujejo pooblastilo za opravljanje svojega dela nadzorstva s službeno izkaznico, ki jo izda župan občine. Obrazec službene izkaznice, postopek za njeno izdajo in uporabo predpiše župan občine. 4. člen Mestni redarji nosijo uniformo, označbe in ustrezno opremo kot jo predpisuje Pravilnik o enotni uniformi, označbah in opremi pooblaščenih delavcev občinskega redarstva (Uradni list RS, št. 2/99). Pravilnik o načinu nošenja uniforme, številu in času uporabe posameznih delov uniforme in dopolnilnih delov izda župan občine. II. INŠPEKCIJSKO NADZORSTVO 5. člen Inšpekcijsko nadzorstvo izvajanja predpisov iz 1. člena tega odloka neposredno opravljajo komunalni inšpektorji kot delavci s posebnimi pooblastili, ki morajo izpolnjevati pogoje predpisane s tem odlokom. Pri opravljanju inšpekcijskega . nadzorstva imajo komunalni inšpektorji pravico pregledati objekte in naprave ter dokumentacijo, zaslišati stranke in priče v upravnem postopku, pregledati listine, s katerimi lahko ugotovijo istovetnost oseb ter opraviti druga dejanja, ki so skladna z namenom inšpekcijskega nadzorstva oziroma imajo enaka pooblastila, dolžnosti in odgovornosti kot jih imajo inšpektorji po Zakonu o upravi. 6. člen Komunalni inšpektor mora imeti univerzitetno ali visoko izobrazbo, najmanj pet let delovnih izkušenj, opravljen strokovni izpit za inšpektorja ter vozniški izpit B kategorije. Komunalni inšpektor mora opraviti strokovni izpit v roku enega leta od dneva imenovanja za inšpektorja. Komunalni inšpektor, ki nima strokovnega izpita, ne sme izdajati odločb, lahko pa opravlja dejanja v postopku pred izdajo odločbe. 7. člen Če pri opravljanju inšpekcijskega nadzorstva komunalni inšpektor ugotovi, da je kršen občinski predpis, ima pravico in dolžnost: • odrediti ukrepe za odpravo nepravilnosti in pomanjkljivosti v roku, ki ga sam določi, • predlagati uvedbo postopka zaradi prekrška oziroma izreči mandatno kazen, • predlagati pristojnemu organu sprejem ukrepov, • odrediti druge ukrepe in dejanja, za katera je pooblaščen z drugimi predpisi. 8. člen Komunalni inšpektor sestavi zapisnik o opravljenem inšpekcijskem nadzorstvu, ki mora vsebovati zlasti podatke o: • dnevu in času inšpekcijskega nadzorstva, • pravni oziroma fizični osebi, pri kateri je bilo opravljeno inšpekcijsko nadzorstvo, • ugotovljenem stanju, • ukrepih ter pravni podlagi za izrečene ukrepe. Zapisnik se vroči pravni oziroma fizični osebi, pri kateri je bilo opravljeno inšpekcijsko nadzorstvo. 9. člen Po opravljenem inšpekcijskem nadzorstvu ima komunalni inšpektor pravico in dolžnost z odločbo odrediti, da se z dejanjem, opustitvijo dejanja, oziroma z aktom, v roku, ki ga določi komunalni inšpektor, zagotovi izvajanje občinskih predpisov. Odločba iz prejšnjega odstavka je lahko, kadar gre za izjemno nujne ukrepe, tudi ustna. Komunalni inšpektor, ki je ustno odločil, mora pravni oziroma fizični osebi izdati pisno odločbo, in sicer najpozneje v osmih dneh po opravljenem inšpekcijskem nadzorstvu. Zoper odločbo iz prvega in drugega odstavka tega člena je dovoljena pritožba v osmih dneh od dneva njene vročitve. O pritožbi odloča župan. Pritožba zoper odločbo iz drugega odstavka tega člena ne zadrži izvršitve odločbe. 10. člen Pravne osebe in posamezniki, katerih poslovanje oziroma prostori, objekti in naprave so predmet inšpekcijskega nadzorstva (v nadaljevanju: zavezanci), so dolžne komunalnemu inšpektorju: • omogočiti nemoteno opravljanje nadzorstva, • omogočiti vstop v objekte, prostore oziroma dostop do naprav, ki jih nadzira, • posredovati vse potrebne podatke in pojasnila v zvezi z opravljanjem nadzorstva. Če mora inšpektor pri opravljanju inšpekcijskega nadzorstva pregledati posamezne prostore v stanovanju, v katerih zavezanec opravlja obrtno ali drugo dovoljeno dejavnost, pa temu zavezanec nasprotuje, si mora za pregled teh prostorov pridobiti odločbo pristojnega sodišča. 11. člen V primeru, da zavezanec ne izvrši naloženega ukrepa oziroma ga ne izvrši popolnoma- ali v določenem roku, lahko komunalni inšpektor odloči, da to opravi druga pravna ali fizična oseba na stroške zavezanca. 12. člen Komunalni inšpektor lahko zaprosi za pomoč organov za notranje zadeve in drugih institucij, kadar je to potrebno zaradi opravljanja njegovega dela oziroma lastne varnosti. III. KOMUNALNO NADZORSTVO 13. člen Komunalno nadzorstvo opravljajo komunalni nadzorniki, ki morajo izpolnjevati pogoje določene s tem odlokom. 14. člen Komunalni nadzornik nadzoruje izvajanje občinskih predpisov v zvezi z rednim vzdrževanjem objektov, okolice zgradb, zelenih površin in podobno kar se nanaša na zunanji videz občine. 75. člen Komunalni nadzornik mora imeti srednjo šolo, najmanj dve leti delovnih izkušenj, opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka ter vozniški izpit B kategorije. Komunalni nadzornik mora opraviti strokovni izpit iz upravnega postopka v roku 6 mesecev od razporeditve na delovno mesto komunalnega nadzornika. 16. člen Če pri opravljanju nadzorstva komunalni nadzornik ugotovi, da je kršen občinski predpis, ima pravico in dolžnost: • opozarjati na lažje kršitve predpisa, • ugotoviti istovetnost osebe v zvezi z opravljanjem nadzorstva, • dati ustni ali pisni nalog za odpravo nepravilnosti, • izreči mandatno kazen in jo izterjati takoj na kraju samem, • predlagati uvedbo postopka o prekršku, • obveščati pristojne organe, če meni, da so potrebni ukrepi, za katere sam ni pristojen, • opravljati druga dejanja in strokovne naloge, za katere je pooblaščen z drugimi predpisi. IV. NADZORSTVO MIRUJOČEGA PROMETA 17. člen Mestni redar nadzoruje občinske predpise, ki se nanašajo na ustavljanje in parkiranje vozil - mirujoči promet. 18. člen Mestni redar mora imeti končano srednjo šolo, najmanj dve leti delovnih izkušenj, opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka ter vozniški izpit B kategorije. Mestni redar mora opraviti strokovni izpit iz upravnega postopka v roku 6 mesecev od razporeditve na delovno mesto mestnega redarja. 19. člen Če pri opravljanju nadzorstva mirujočega prometa mestni redar ugotovi, da je kršen predpis, ima pravico in dolžnost: • na vozilo namestiti obvestilo o kršitvi, • izreči mandatno kazen na kraju samem, • izdati obvestilo o prekršku in plačilni nalog, • odrediti priklenitev nepravilno parkiranega vozila, • odrediti odvoz nepravilno parkiranega vozila, • ugotoviti istovetnost osebe v zvezi z opravljanjem nadzora, • obveščati 'pristojne organe, če meni, da so potrebni ukrepi, za katere sam ni pristojen, • opravljati druga dejanja in strokovne naloge, za katere je pooblaščen z drugimi predpisi. V. KAZENSKA DOLOČBA 20. člen Z denarno kaznijo 100.000,00 SIT se kaznuje takoj na kraju prekrška pravna oseba, ki: • ne odpravi ugotovljenih nepravilnosti v roku, ki je določen z odločbo komunalnega inšpektorja (prva alinea 7. člena); • ne omogoči komunalnemu inšpektorju nemoteno opravljanje inšpekcijskega nadzorstva (10. člen). Z denarno kaznijo 70.000,00 SIT se kaznuje takoj na kraju prekrška posameznik, ki stori prekršek v zvezi s samostojnim opravljanjem dejavnosti (samostojni podjetnik), ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. Z denarno kaznijo 20.000,00 SIT se kaznuje takoj na kraju prekrška odgovorna oseba pravne osebe, ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. Z denarno kaznijo 20.000,00 SIT se kaznuje takoj na kraju prekrška posameznik, ki stori prekršek iz druge alinee prvega odstavka tega člena. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 21. člen Z aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v Skupni občinski upravi se določi število delovnih mest občinskih inšpektorjev, komunalnih nadzornikov in mestnih redarjev ter drugi posebni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati delavci za opravljanje inšpekcijskega nadzorstva, komunalnega nadzorstva in nadzorstva mirujočega prometa. Akt iz prejšnjega odstavka tega člena je treba uskladiti z določbami tega odloka v 30 dneh od uveljavitve tega odloka. 22. člen Akt, s katerim se določi obrazec službene izkaznice in postopek za njeno izdajo in uporabo, izda župan v 30 dneh od sprejema tega odloka. Pravilnik o načinu nošenja uniforme, številu in času uporabe posameznih delov uniforme in dopolnilnih delov za mestne redarje izda župan občine v 30 dneh od sprejema tega odloka. 23. člen Z uveljavitvijo tega odloka prenehata veljati Odlok o komunalnem nadzoru v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/98) in Pravilnik o službeni izkaznici, uniformi in opremi mestnega redarja in službeni izkaznici komunalnega inšpektorja (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/97). 24. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-04-10/01 Datum: 22.10.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., I.r. 70. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 22. oktobra 2001, sprejel PRAVILNIK o prenehanju veljavnosti Pravilnika o zagotavljanju brezplačne pravne pomoči občankam in občanom Mestne občine Ptuj 1. člen Zaradi uveljavitve Zakona o brezplačni pravni pomoči (Uradni list RS, št. 48/01) preneha s 1.11.2001 veljati Pravilnik o zagotavljanju brezplačne pravne pomoči občankam in občanom Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/00). 2. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 457-4/00-4-106 Datum: 22.10.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., I.r. 71. Na podlagi 8. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91,45/94, 8/96 in 36/00) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 22. oktobra 2001, sprejel STATUTARNI SKLEP 1. člen S tem statutarnim sklepom se do sprejema novega akta o ustanovitvi določa sedež javnega zavoda Knjižnica Ivana Potrča Ptuj (v nadaljevanju: zavod). 2. člen Sedež zavoda je na Ptuju, Prešernova ulica 33-35. 3. člen Ta statutarni sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-04-1/00-4 Datum: 22.10.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., I.r. 72. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in 2/01) in 45. člena Odloka o načinu izvajanja podelitve koncesije in pogojih za opravljanje gospodarske javne službe distribucije zemeljskega plina v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/96) ter 6. točke 17. člena Pogodbe o koncesiji za zgraditev, oskrbo in upravljanje omrežja za distribucijo zemeljskega plina na območju Mestne občine Ptuj, je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 31. seji, dne 22.10.2001, sprejel naslednji SKLEP o potrditvi cene distribucije zemeljskega plina družbi Adriaplin, d.o.o., v Mestni občini Ptuj 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj potrjuje ceno distribucije zemeljskega plina družbi Adriaplin, d.o.o, s sedežem Dunajska cesta 7, Ljubljana, v Mestni občini Ptuj kot sledi: Vrsta porabe A) Majhna poraba do vključ. 400 SmVleto Variabilni del 74,85 SIT/Sm3 B) Srednja poraba nad 400 SmVleto Variabilni del 61,88 SIT/Sm3 C) Velika poraba instal. moč nad 50 kVV Variabilni del 56,18 SIT/Sm3 Cene so brez davka na dodano vrednost, takse in trošarine. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 380-01-1/98-304 Datum: 22.10.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., I.r. 1. Janez ROŽMARIN, svetnik Mestnega sveta Mestne občine Ptuj, se imenuje za predsednika Odbora za okolje in prostor ter gospodarsko infrastrukturo . 2. S tem sklepom se spremeni 1. alineja 1. točke sklepa o imenovanju Odbora za okolje in prostor ter gospodarsko infrastrukturo, št. 103-10-12/99-106 z dne 29.01.1999 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 1-10/99). 3. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 103-10-12/99-106 Datum: 22.10.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., I.r. 75. Mestna občina Ptuj objavlja na podlagi 41. člena Uredbe o postopkih prodaje in drugih oblikah razpolaganja z državnim premoženje (Uradni list RS št. 47/01 in 62/01) in sklepa Mestnega sveta Mestne občine Ptuj sprejetega na seji dne 22.10.2001 JAVNO ZBIRANJE PONUDB za prodajo nepremičnine na območju Mestne občine Ptuj 3. Izhodiščna cena za nepremičnino, ki je predmet javnega zbiranja ponudb, je 19.786.668,00 SIT. 4. Ponudbo za nakup nepremičnine lahko dajo pravne osebe, ki imajo sedež na območju Republike Slovenije in fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. 5. Ponudniki za nakup zemljišča svoje pisne ponudbe v zaprti kuverti pošljejo ali osebno oddajo do 14. novembra 2001, na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, z oznako "Ne odpiraj - ponudba za nakup zemljišča." Osebno prinesene ponudbe je potrebno do navedenega datuma oddati na Mestno občino Ptuj, Oddelek za gospodarsko infrastrukturo in okolje, soba št. 36/2, najkasneje do 12. ure. Ponudbi priložijo: • Potrdilo o vplačilu varščine, ki znaša 10 % izhodiščne vrednosti zemljišča, ki se prodaja in mora biti nakazana na ŽR Mestne občine Ptuj št. 52400-630-20701. Neuspelemu ponudniku se varščina vrne brezobrestno v osmih dneh po končanem postopku javnega zbiranja ponudb, uspelemu pa poračuna pri plačilu zemljišča po sklenjeni pogodbi o prodaji. Če uspeli ponudnik brez opravičenega vzroka odstopi od nakupa, varščina zapade v korist Mestne občine Ptuj. • Potrdilo o državljanstvu za fizične osebe, oz. izpisek iz sodnega registra za pravne osebe, ki ne sme biti starejši od 30 dni. • Pisno izjavo, da se s pogoji javnega razpisa strinjajo. 6. Pravočasno prispele in vsebinsko ustrezne ponudbe bo javno odprla in pregledala komisija, ki jo imenuje župan Mestne občine Ptuj, dne 16. novembra 2001, ob 12.00 uri, v prostorih male sejne sobe št. 2/1 na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj. 73. Na podlagi 11. in 15. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 -prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 22. oktobra 2001, sprejel SKLEP o imenovanju člana Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja 1. Slavko BRGLEZ, svetnik Mestnega sveta Mestne občine Ptuj, se imenuje za člana Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja. 2. S tem sklepom se spremeni 5. alineja 1. točke sklepa o imenovanju predsednika in članov Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, št. 103-04-1/98-1-106 z dne 14.12.1998 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/98). 3. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 103-04-1/98-1-106 Datum: 22.10.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., I.r. 74. Na podlagi 11. in 15. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 22. oktobra 2001, sprejel SKLEP o imenovanju predsednika Odbora za okolje in prostor ter gospodarsko infrastrukturo 1. Predmet prodaje je nezazidano stavbno zemljišče, ki ga tvori parcela št. 830/2 travnik v izmeri 5773 m2, k.o. Rogoznica, last Mestne občine Ptuj. 2. Zemljišče se nahaja v ureditvenem območju mesta Ptuja PII-Pl Industrijska cona Ptuj in je predvidena za gradnjo objekta za potrebe industrije in obrti na podlagi pogojev, ki bodo določeni v lokacijskem in gradbenem dovoljenju. 7. Pri izboru najugodnejšega ponudnika bo komisija upoštevala kot edini kriterij višino ponujene kupnine. 8. Z uspelim ponudnikom se sklene pisna pogodba oz. notarski zapis o prodaji zemljišča najkasneje v 15 dneh po končanem postopku javnega zbiranja ponudb. 9. Plačilo zemljišča se opravi najkasneje v roku 15 dni po podpisu pogodbe oz. notarskega zapisa. V kolikor uspeli ----------------------------------------------------------------- 10. STRAN 30. OKTOBER 2001 ^ E', S T N I K LETO VII ponudnik v dogovorjenem roku kupnine ne plača, se pogodba razveljavi. 10. Kupec zemljišča, ki je predmet javnega zbiranja ponudba, mora plačati vse stroške sestave pogodbe -notarskega zapisa, davek na promet nepremičnin in stroške zemljiškoknjižnega prenosa. Zemljiškoknjižni prenos se opravi po plačilu zemljišča. 11. Obveznost prodajalca, da sklene pogodbo s ponudnikom, ki ponudi najugodnejše pogoje, je izključena. 12. Vsa pojasnila v zvezi z javnim zbiranjem ponudb interesenti dobijo pri Mestni občini Ptuj, Oddelek za gospodarsko infrastrukturo in okolje, Mestni trg 1, soba št. 56/3, tel. (02) 772-7311 int. 708. Mestna občina Ptuj 76. Mestna občina Ptuj, na podlagi Uredbe o postopkih prodaje in drugih oblikah razpolaganja z državnim premoženjem (Ur. I. RS; št. 47/01 in 62/01) in sklepa župana Mestne občine Ptuj, št. 103-10-12/01, z dne 8.10.2001, objavlja JAVNO DRAŽBO 1. Naziv in sedež organizatorja javne dražbe ter naziv in sedež uporabnika, če ta ni obenem organizator javne dražbe. Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj 2. Opis predmeta prodaje. Osebno vozilo RENAULT SAFRANE RXE 3.0 V6I, leto izdelave: 1996, moč motorja v Kti/V: 123, delovna prostornina motorja v cm3: 02963, masa praznega vozila v kg: 1555, število prevoženih km na dan 11.10.2001 142563 km, število potniških mest, sedežev: 5, oblika in namen karoserije: limuzina, Barva vozila: G/9G/9C/9G. Vozilo je odjavljeno iz prometa dne 13.9.2001 3. Vrsto pravnega posla, ki je predmet dražbe (npr. prodaja ali zamenjava stvarnega premoženja). Kupoprodajna pogodba 4. Izklicno ceno in najnižji znesek njenega višanja. Izklicna cena je 2.130.000,00 SIT, najnižji znesek zvišanja je 10.000,00 SIT. 5. Način in rok plačila kupnine, pri čemer rok plačila ne sme biti daljši kot osem dni od sklenitve pogodbe. Pogodbo mora kupec skleniti najkasneje v 30 dneh po zaključku javne dražbe, kupnino pa plačati na ž.r. Mestne občine Ptuj v 3 dneh od sklenitve pogodbe. 6. Prehod lastništva, pri čemer lastništvo preide na kupca s plačilom celotne kupnine. Prodana stvar se kupcu izroči po plačilu celotne kupnine. Vsi stroški in dajatve v zvezi s prenosom lastništva bremenijo kupca. Nakup premičnine se opravi po sistemu videno-kupljeno, poznejših reklamacij glede stvarnih napak se ne bo upoštevalo. 7. Kraj in čas javne dražbe. Javna dražba bo 19.11.2001 ob 11. uri v Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, v prvem nadstropju, v mali sejni sobi št. 2. 8. Višina kavcije, ki jo je potrebno predložiti pred začetkom dražbe in, ki ne sme biti manjša od 10% izklicne cene in se vplača na poseben račun proračuna. Pred pričetkom javne dražbe so se dražitelji dolžni izkazati s plačilom 10% varščine od izklicne cene, ki je 213.000,00 SIT, in se plača na ž.r. Mestne občine Ptuj št. 52400-630-20701, z oznako "varščina za javno dražbo". ŠTEVILKA 8 9. Obvestilo dražiteljem, da bo po končani dražbi kavcija vrnjena tistim, ki na dražbi ne bodo uspeli in navedbo roka, v katerem bo vrnjena. Dražitelj, ki bo na javni dražbi uspel, se bo varščina brezobrestno vračunala v kupnino, drugim pa bo varščina vrnjena v 3 dneh brez obresti. V kolikor kupec odstopi od sklenitve kupoprodajne pogodbe, prodajalec zadrži vplačano varščino. 10. Informacije o tem, kje in pod kakšnimi pogoji se lahko interesenti pred začetkom dražbe seznanijo s podrobnejšimi pogoji dražbe in si ogledajo predmet dražbe Ogled premičnine je mogoč po dogovoru z g. Francem Vrežetom, od 13. do 16. ure, vsak dan razen petka, sobote in nedelje in od 8. do 10. ure na dan javne dražbe. 11. Druge pogoje, ki jih mora uspeli dražitelj izpolnjevati. Pri javni dražbi lahko sodelujejo pravne osebe s sedežem v RS in fizične osebe, ki so državljani RS. Dražitelj mora pred začetkom javne dražbe predložiti pooblastilo oz. overjen izpisek iz sodnega registra, če je pravna oseba, fizična oseba pa potrdilo o državljanstvu. Dražitelji kot pravne osebe morajo tudi predložiti dokazilo p plačanih davkih in prispevkih in fizične osebe lastno izjavo o plačanih obveznostih do svojih upnikov. Mestna občina Ptuj