fl{i_ioĄin§___ cesfnl $MM. Kakor je napovedal ban g. dr. Marušič v svojem govoru na seji bansk*ega sveta dne 20. januarja, je predvidena ustanovitev banovinskega cestnega sklada, iz katerega paj bi se krili gmotni izdatki za vzdrževanje cest in manjše obnove ce&t ter obresti in letninski obroki od cestnih posojil. Za kritje izdatkov tega sklada naj bi služile takse na motorna vozila (avtomobile, motocikle) v približni višini sedanje državne in banovinske takse. V to svrho je tudi predviden davek na nakladanje in razkladanje, za prevoz blaga na železnici. L. 1928 se je na ozemlju dravske banovine natovorilo in iztovorilo na železniških postajah preko 6 milijonov ton blaga. S temi tovori se kvarijo ceste od železniških postaj, ne da bi cestna uprava z.a to dobila primerno odškodnino. Kot nadaljni viri cestnega sklada pridejo v poštev: trošarina na bencin in na pnevmatiko, prispevek avtobusnih podjetij za prekomerno uporabo javnih cest, taksa na šoferske legitimacije, davek na premije od zavarovanja motornih vozil, davek na vprežno živino in odkup kuluka na banovinskih cestah. V banovinskem proračunu za leto 1931-32 je za cestni fond predvidena svota 5 milijonov Din. Kakor poroča »Trgovski list«, bodo dohodki cestnega sklada po zgoraj označenih virih, iz kojth se bodo krili, po proračunu znašali: 1. državna in banovinska taksa na motorna vozila 4,000.000 Din, 2. davek na vprežno živino 1,000.000 Din., 3. davek na nakladanje in razkladanje blaga za prevoz na železnici Dla 14,500.000, 4. trošarina na bencin 9,000.000 Din, 5. prispevek avtobusnih podjetij Din 4,000.000, 6. taksa _a šoferske legitimacije Din 260.000, 7. davek na premije od zavarovanja motornih vozil 250.000 Din, 8. trošarina na pnevmatiko 1,000.000 Din, 9. odkup kuluka na banovinskih ce_« tah 6,000.000 Din, 10. razni dohodki 250.000 Din, 11. prispevek banovine 5,090.000 Din. skupaj 45,350.000 Din.