Petnajsto — aprilske nagrade Sknpaost jugoslovanskli železnic je podeMh najvišjo zvezno nagrado med dragim tudi železnttkemu gradbe-nemu podfetio Ljubljana iz Zelene jane za izreden pri-spevek pri modernizaciji slo-venskb in istnkii železnic že vrsto let. Železniško gradbeno podjetje Ljubljana kot specializirana, na-menska delovna organizarija je v svojem 20-letnem obstoju opra-vila vrsto zelo zahtevnih gradenj, ki danes spadajo med ključne ob-jekte modernizacije naših prog. Učinek uspešno opravljenih nalog ni zgolj v modernosti ob-jektov, marveč tudi v večji pre-pustnosti in varnosti naših prog. Delavci Gradbenega podjetja •ff jradUi eektfao tnfrMtrukturo na slovenslrih železnicah in še po-sebej opraviK zahtevne naloge pri modemizaciji kopiske, štajerske in gorenjske proge, uspešno pa se v zadnjem času nveljavljajo tudi na »zunanjem« trgu gradbenih storitev. Tako npr. so opravIjaB zahtevna pripravljalna opraviia na takem obj ekt u S ritega družbe-nega pomena, kot je predor skozi Karavanke. Razen tehničnim, tehnološkim in organizacijskim izboljšavam so v zadnjih nekaj letih precej skrbi namenili izboljševanju življen}-skih in delovnih razmer delavcev, ki delajo na gradbiščih. Dobršen del sredstev namenjajo tudi izo-braževan ju delavcev, zlasti tistim, ki mnujo mkakifae delovne kvalifikacije. Letos bodo tako ustrezno usposobili okoli 40 de-lavcev. Leta 1976 so napravili nov kvalitetni korak v dograjevanju notranjih samoupravnih odno-sov. Iz dotedaj enovite delovne organizacije so oblikovali de-lovno organizacijo s tremi te-meljnimi organizacijami združe-nega dela. S tem, ko so 1200-člansla kolektiv razdelili na manjše enote, omogoflli lažje in kvafitetnejše vključevanje delav-cev v samoupravno odločanje.