Evidentirani možni kandidati za opravljanje funkcij na ravni občine Evidentiranje, ki je teklo široko, je vendarle pokazaio, da se povsod in v vseh sredinah nismo zavedali pomembnosti tega dela volilnih priprav. To je sicer najlažja faza volilnih priprav, vendar ne bi smelo biti površnosti. Nalogeso bileob koncu evidentiranja sicer izpeljane in pospešene, pa vendar smo pričakovali več odgovornega dela. Ker smo vodili akcijo evidentiranja sočasno za vse nivoje in funkcije, smo imeli priliko tako v organizacijah združenega dela kot krajevnih skupnostih in družbenopolitičnih organizacijah. drugih organizacijah ter društvih evidentirati možne kandidate za opravljanje funkcij na ravniobčine. Poudariti je treba, da posebno veliko pobud ni bilo, da so v marsikateri sredini kar hitro sprejeli oceno in dali podporo nekaterim sedanjim nosilcem odgovornih funckij z utemeljitvijo, da so doslej naloge opravljali dobro ter da sejim nudi podpora tudi v naprej. Znani so kadrovski krileriji, objavili pa smo jih tudi v našem glasilu, zato smo si v okviru družbenopolitičnih organizacij prizadevali kar v največji meri spoštovati načela kadrovske politike, posebej še če gre za horizontalne premike. Reči je treba, da so šla na$a prizadevanja v smer. da vendarle pridobimo nekaj novih imen, Ijudi, ki bodo sposobni in odgovorni za opravljanje naloženih nalog. Krog evidentiranih za te odgovorne funkcije je bil manjši, kot smo pričakovali. Res je tudi, da se glede kadrovskih možnosti popolnjevanja teh funkcij na ravni občine nahajamo to pot v situaciji, ko bi morali. če bi hoteli dosledno izpeljati načela preloka kadrov iz združenega dela v funkcije in obratno, takorekoč zamenjati vse dosedanja nosilcc. To pa gotovo ni sprejemljivo in tudi ne vodi h kontiunitcti nadaljnjega dela. Po drugi strani pa tako stanje opozarja, da je treba kadrovsko politiko voditi mnogo bolj načrtno in usklajeno. Nenazadnje je treba upoštevati, da bližina Ljubljane odvzame del kadrovskega potenciala obmestnim občinam. med drugim (udi naši. Tako smo se v fazi evidentiranja nahajali v ožjem krogu evidentiranih tnožnih kandidatov. Kijub temu pa smo uspcli nckaj kadrovskih sprememb z novitni Ijudmi opraviti v družbenopolitičnih organizacijah. Ne glede na sprejeta slališča v družbenopolitičnih organizacijah, ki bodo morala biti praksa vseh bodočih kadrovskih priprav, pa jc potrebno omeniti podporo temcljnih sredin nosiicem dosedanjih funkcij, pa čeprav jih opravljajo že večkrat zaporedoma. V okviru kadrovskih kriterijev smo v KO za kadrovska vprašanja upoštevali prcdloge evidentiranih možnib kandidatov, upoštevali mnenja in predloge lonnljnih sredin in v tem okviru iskali v okviru možnosti najboljše rešitve. Na osnovi naštetih kriterijev in pregleda evidentiranih možnih kandidatov je koordinacijski odbor za kadrovska vprašanja pri OK SZDL pripravil pregled vseh evidentiranih ter ožji izbor in predlog evidenliranih možnih kandidatov za nosilcc odgovomih funkcij. O evidentiranih možnih kandidatih, ožjem izbom in evidentiranih nosilcih odgovornih funkcij je razpravljalo predsedstvo OK SZDL Grosuplje na svoji seji dne 15. 1. 1986. Predsedstvo OK SZDL daje v objavo naslednji pregled evidentii anih možnih kandidatov.