Ritual Zakona ali Manifest Ljubezni s komentarji na posamezne verze Uvodna beseda Ritualu Zakon bi lahko rekli tudi: "Ritual Poroke", "Ritual Ločitve" ali pa "Ritual Mediacije". Na začetku moramo poudariti, da namen Rituala ni razvrednotiti tradicionalno obliko partnerskega odnosa, ravno nasprotno, namerava jo oplemenititi z novim razumevanjem ter ostalim oblikam Ljubezni podeliti nič manjšo plemenitost, legitimnost, zakonitost in svobodo. Komentarji na uvodni del Rituala Zakona Delaj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. (AL I 40)1 Izrek »Delaj po svoji volji« ne pomeni samo neko samovoljo osebnosti/ega, temveč prav tako delovanje/gibanje po najvišjih, najsvetejših in najplemenitejših principih Človeka, delovanje potom njegovega notranjega uvida njegove resnične Biti! Lahko bi rekli tudi, »Bodi to, kar si«, »Delaj, kar se ti (z)Ljubi«, ali »Delaj, kar hočeš«. 1 Oznake verzov v oklepajih se nanašajo na poglavje in verz Knjige Zakona (Liber AL vel Legis). Toda ona je rekla: preizkušenj ne predpisujem: rituali naj bodo pol znani in pol zakriti: Zakon je za vse. (AL I 34) Ritual se prilagodi prostoru, času in osebam, ki ga izvajajo, glede na njihovo razumevanje zadeve. V prvi verziji Rituala smo poskušali navesti nekakšne napotke, kako naj bi se Ritual izvajal. Kasneje smo ugotovili, da s tem samo omejujemo izvajalce. Ritual se naj izvede v skladu z naravo in voljo izvajalca samega, npr., lahko zahteva od matičarja oz. duhovnika, da verze osrednjega Rituala vključi v obred poroke, drugič, svoji ljubezni lahko predlaga, da ga izvedeta pred prvim seksualnim odnosom, tretjič … Zakon podan v Knjigi Zakona je za vse, ne glede na raso, versko prepričanje, spol. Zakon nikakor ni namenjen samo izbrancem, ki se ukvarjajo z eksotiko. …Tako z vsem tvojim; ti nimaš nobene pravice, razen te, da vršiš svojo voljo. (AL I 42) Ta verz izpodbije splošno prepričanje nepoučenih, ki si moto »Delaj, kar hočeš.« razlagajo prosto po Prešernu, da lahko počnejo, karkoli jim pade na pamet. Ne in nikoli! Zakon narekuje, da nimamo nobene pravice početi kaj drugega, razen vršiti svojo voljo. Seveda je potrebna določena veščina, da svojo resnično voljo prepoznamo in smelost ter moč, da jo lahko vršimo. Resnično voljo in voljo, ki nam je vsiljena oziroma prikazana kot naša resnična s strani raznoraznih propagandnih aparatov, filozofij, dogem, itd., je v mnogih primerih težko razločiti, saj celotni izobraževalni sistem deluje proti človeku in ne iz njega (za njega). Že v samem začetku šolanja nas učijo in nam narekujejo, kaj naj počnemo, kako naj razmišljamo, namesto da bi nas spodbujali k temu, da to odkrijemo sami. Skratka, že v samem začetku razvoja osebnosti so nam uničili aparat za prepoznavanje naše resnične volje, saj nam znani globalni sistemi temeljijo na napačnih, izkrivljenih vrednotah. Torej v prihodnosti moramo reorganizirati celoten šolski sistem od samega začetka. Način podajanja znanja, še posebej ocenjevanje znanja z ocenami je skrajno zgrešeno. Celotno človeštvo je izgubilo stik z duhovnim svetom. Inštitucije, ki naj bi bile zadolžene za to edukacijo, delajo ravno obratno. Domišljamo si, da je človeštvo napredovalo na stopnji razvoja, a se ne zavedamo, kaj sploh je razvitost, saj smo izgubili duhovno noto bivanja in se ukvarjamo samo z materialnim svetom. Jamski človek nas je tu prehitel! Delaj to, in ti nihče ne bo oporekal. (AL I 43) Ko vršimo svojo resnično voljo, imamo za seboj vso vojsko pravičnosti in moči, in nič nas ne more ustaviti. Seveda se včasih znajdemo proti vsem, ki so hote ali nehote na napačni poti in nas bodo poskušali prepričevati v svoj prav. Tu so sužnji lažnih prepričanj in njihovi gospodarji, nič od tega nas ne sme in ne more zaustaviti, če imamo le dovolj jasno sliko naše resnične volje. Pravica je na naši strani in, če smo dovolj močni in odločni v vršenju naše resnične volje, se suženjski duh nasprotnikov prestraši in zbeži. Nič drugega mu ne preostane, kot da se spremeni, prilagodi ali pa se nam umakne. Za čisto voljo, nepomirjeno s ciljem, osvobojeno sle po rezultatu, je vsaka pot popolna. (AL I 44) Glavni smisel potovanja ni samo to, da pridemo v neki kraj, temveč tudi samo potovanje. Cilj si lahko izberemo samo zaradi pravilne navigacije ali zaradi drugih razlogov. Ko je cilj dosežen, lahko izgubi svoj pomen in postane samo postojanka na poti, v kolikor pa med potovanjem cilj presežemo, pa je bil samo začasen smerokaz. Naj bodo rituali pravilno izvedeni z radostjo in lepoto. (AL I 35) Lepota je skladnost, uravnoteženost stvari, ki nas obdajajo in na drevesu življenja zaseda prav centralno mesto. Bivanje je čista radost in vse žalosti so zgolj sence, ki izginejo in propadejo. Izvajati karkoli v nasprotju s tema dvema principoma, nas privede do neskladja in nesrečnosti. Zavedati se moramo, da gledališče in potom njega celotna filmska industrija prvotno izvira iz grških uprizoritev elevzinskih ritualov, ko je ljudstvo še častilo in živelo z duhovnimi principi bivanja. Sedaj na vse skupaj gledamo, kot na neko praznoverje, saj smo si "znanstveno" razložili delovanje groma, ki ga je simboliziral Zevs. Temu se reče moderni primitivizem! Komentarji na posamezne verze Rituala Zakona a) Ne zavezujte se ničemur! Naj se med vami ne dela razlike med neko stvarjo in katerokoli drugo stvarjo; kajti s tem pride bolečina. (AL I 22) Vsaka zaveza, vezava, privezovanje, zaobljubljanje, pogojevanje, trgovanje, izsiljevanje… je v Ljubezni odveč in obsojeno na propad. Ljubezen osvobaja, ljubezen, ki tega ne počne, ni Ljubezen, temveč suženjstvo z izgovorom ljubezni. Edina vez, ki nas lahko veže, je Ljubezen, vse ostale vezi so »Preklete!« V prvi vrsti, se mora v Ritualu združevanja izjaviti, da svoje ljubljene osebe ne bomo omejili v njeni svobodi. V kolikor bi se zgodilo, da ljubljena oseba vzljubi drugega, ne bomo igrali igre ljubosumnosti in posedovanja, kar še posebej negativno vpliva na splošno duševno zdravje otrok, v kolikor jih ljubimca imata, saj v kolikor bolečine razdvojitve nismo sposobni pravilno preboleti, transformirati in krivdo zanjo iščemo v partnerju, ki nas je zapustil, koliko težje to prenesejo in razumejo otroci, ki so plod ljubezni obeh staršev. Prepogosto smo priča nasilju zapuščenega partnerja/starša, ki se v agoniji bolečine zapuščenosti znaša nad otroci (v večini primerov čisto nezavedno, z samomučenjem, itd.) ali pa se ekonomsko, oziroma na druge vse mogoče načine maščuje partnerju. Spomnimo se tudi vseh žensk in moških, ki jih nazadnjaške družbe kaznujejo na vse mogoče načine zavoljo »prešuštva«, ali morda nekonvencionalnega izražanja Ljubezni. b) Prav tako vzemite napoj in pobudo ljubezni, kakor vas je volja, kadar, kjer in s komer vas je volja! (AL I 51) Verz narekuje, da v aktu ljubezni presežemo socialno družbene standarde, ki nam jih narekuje okostenela tradicija. Tu je potrebno biti pozoren na "s komer vas je volja", torej ne z vsakim, temveč z tistim, ki nam je po Volji, po Volji Zakona, ki je Ljubezen pod Voljo!.... in z nobenim drugim, ki nam ni po Volji, seveda! c) Greh je Omejevanje. O človek! ne zavrni svoje žene, če ona hoče! O ljubimec, če te je volja, odidi! Ni vezi, ki bi lahko združila ločeno, razen ljubezni: vse ostalo je prekletstvo. Prekleto! Prekleto bodi na eone! Pekel. (AL I 41) Zanimivo je, kako dolgo so nam podajali razlago greha, ki je v bistvu ravno njegovo nasprotje. Brezgrešen je tisti, ki se ne omejuje v izvrševanju svoje resnične volje in ne obratno! Edina vez, ki nas lahko združuje in preko katere smo resnično »vezani« je Ljubezen! Vse ostala zavezovanja, privezovanja, zaobljube so lažne, saj ima Ljubezen neskončno dimenzijo in vsaka omejitev je v naprej obsojena na propad! V kolikor začutimo, da nas ljubezenski odnos omejuje v vršenju naše Volje, imamo pravico in dolžnost oditi! d) Kajti jaz sem razdvojena zavoljo ljubezni, za možnost združitve. To je stvarjenje sveta, da je bolečina razdvojitve kot nič in radost stopitve vse. (AL I 29, 30) Neumno in grešno se je odpovedovati skušnjam ljubezni zavoljo bolečine, ki jo le ta povzroča. Preko trnjev do zvezd in ko pridemo do nje, bomo pozabili na trnje. Premnogo ljudi se odvrača od ljubezenskih odnosov zaradi bolečine-prizadetosti, ki so jo izkusili v preteklosti in skrbno varujejo svoje srce, da jim ga kdo slučajno ne zlomi, saj je življenje nepredvidljivo in kruto. Nočejo razumeti, še manj sprejeti, enostavne resnice, ki jo je izrekel stari pesnik, da se nam bo srce lomilo, dokler se nam ne odpre! Ljubezenski odnos vključuje združevanje in ločevanje, podobno kakor življenje vključuje rojstvo in smrt. Čeprav je edina gotova stvar v življenju, da človeške celice odmirajo, porabimo tone energije, da bi le to pozabili. Podobno je v ljubezni, ko smo v njenem vrtincu, neradi pomislimo na njen konec (iz neke perspektive je to nadvse logično, saj ima Ljubezen neskončno dimenzijo in se v bistvu nikoli ne konča, morda samo zamenja fokus). V ljubezni se zavezujemo do smrti in premnogokrat, bi raje videli svojo ljubljeno osebo umreti, kakor gledati v objemu drugega. In temu mi rečemo ljubezen? Osebo, ki je zapuščena, v premnogih primerih obravnavamo, kakor da se ji je zgodila neka življenjska krivica, saj nočemo razumeti dinamike ljubezni, ki je ločevanje zavoljo združevanja in včasih mora partner zares umreti, da lahko odidemo, ah, kakšna tragedija v vseh teh običajih. e) Ljubezen je zakon, ljubezen pod voljo. In ne dopusti bedakom napačno razumeti ljubezni; kajti obstajata ljubezen in ljubezen. Obstaja golob in obstaja kača. Izberite dobro! (AL I 57) Ljubezen pod voljo, ne priložnostno ljubezen; niti ljubezen v oblasti strahu, temveč magijsko usmerjeno ljubezen, uporabljeno kot vrhunsko Spiritualno formulo, združitve Kače z Golobico. Bedaki, hrepenijo po Golobici, ne da bi prebujali in uravnoteževali Kačo, ali drugače; višje ne obstaja brez nižjega in obratno. Sestradano telo je potrebno nahraniti, predebelo in bolno pa pozdraviti s postenjem. Neumno je hliniti svojo primarno Slo, zavoljo »višjega« (in obratno)! f) Pazite, da ne boste prisiljevali drug drugega... (AL II 24) Vsaka prisila, siljenje, vsiljevanje svoje volje drugemu je izven Zakona, temu se moramo v ljubezenskem odnosu še posebej izogibati in si ne dovoliti. Potrebno je poudariti, da je to početje skrajno neprimerno in zločinsko, še posebej do otrok, ki se še niso sposobni braniti in razumeti! g) ...če ljubiš, presegaj z nežnostjo... (AL II 70) Pomemben napotek za ljubimce! Vedno moramo stremeti po nežnosti in subtilnosti v aktu ljubljenja. V kolikor imamo moč in izostrene čute, nam grobost pokvari igro. Za popoln in transcendenten akt ne potrebujemo sile. Naša dolžnost je, da se opremimo z vsemi praksami umetnosti ljubljenja in sam akt povzdignemo v vrhunsko spiritualno dejanje. h) Obstaja pajčolan: ta pajčolan je črn. To je pajčolan spodobne ženske; to je pajčolan žalosti in ogrinjalo smrti: nič od tega ni moje. Raztrgajte to lažno prikazen stoletij: ne zastirajte svojih pregreh v čednostne besede: te pregrehe so meni v uslugo; vi že dobro delate in jaz vas bom nagradil tu in poslej. (AL II 52, prav tako glej: AL III 55-57!) Pajčolan spodobne ženske je ravno tisto, kar je povzročilo neorgazmičnost narodov in potom tega temno obdobje v katerem smo se znašli! Neorgazmična ženska je prekletstvo za družbo. Sledi ji nezadovoljen moški, ki išče svojo izpolnitev v grabljenju in vojnah. Pred kratkim se je v Sloveniji naredila raziskava spolnega življenja starejših žensk,2 rojenih med 1901 in 1935. Vprašanih je bilo več kot 1600 žensk, in nobena od njih ni v življenju niti enkrat doživela orgazma. Temu 2 Ogenj rit in kače, niso za igrače: Dokumentarni portret Milene Miklavčič, RTV SLO. podatku skoraj ni za verjeti in nazorno pokaže, kako so napačna družbena prepričanja, ki so posledica izkrivljenega in skorumpiranega verskega nauka, pohabila ženske in družbo. Recimo, ženska, ki jo iz fanatičnih vzrokov pohabijo, ji odrežejo klitoris, je še vedno sposobna doživljati ostale vrste orgazma, medtem ko pa je napačna in izkrivljena moralna tortura naše ženske tako pohabila, da je (bila) kastracija praktično 100%, kakor da bi ženki odstranili vse, kar povzroča orgazmičnost. Torej je bila posledično neorgazmična ženska (in potom tega tudi moški) skozi stoletja prikrajšana za resnično in pravo spiritualnost, kakor tudi posledično cele generacije narodov še vedno ostajajo pohabljene. In od tu tudi vsa ta svetovna skorumpiranost, lažna morala, suženjstvo, vojne in revščina! Prav tako, neorgazmična mati, nikakor ne more vzgojiti "pravega Moškega", temveč fantka, ki si ne upa pravega boja (s samim seboj v prvi vrsti seveda), temveč se raje igra in ukvarja s problemi drugih! i) Ni zakona iznad Delaj po svoji volji. (AL III 60) ! Komentarji na zaključni del Rituala Zakona Pazite! rituali starine so črni. Zle naj se zavrže; dobre pa naj prerok prečisti! Potem se bo to Znanje uredilo. (AL II 5) Vsi rituali, ki so nastali pred datumom pisanja Knjige Zakona (1904 e.v.) in/ali niso usklajani z samim Zakonom, so zastareli, škodljivi, neprilagojeni času nove dobe. So kot stari računalniški programi, povsem neuporabni na sodobnih računalnikih. »Vsi, ki so bili kakorkoli udeleženi v predhodnem/"črnem ritualu zakona" in bili potom tega "poročeni", se pravi "vezani", oziroma, zaradi splošnih družbenih navad/zakonov živijo tako, v "zakonski zvezi", bazirani na podlagi starega/črnega rituala, naj se zavejo, da je njihov zakon/njihova zveza nezakonita, nelegitimna in neveljavna, dokler se ne sprejme zgoraj v »Ritualu« navedenih izjav.« To je osrednja izjava in glavni komentar na sam Ritual. Seveda se to nanaša na univerzalni zakon Ljubezni in nima veze z zakonom, ki je trenutno v uradni veljavi in v katerega stopimo, ko se poročimo po sedaj nam znanih ritualih oziroma po teh »vzorcih« sooblikujemo ljubezenske odnose v naši družbi, če se poročimo ali pa ne. To seveda ne pomeni, da je kaj narobe z Ljubeznijo, ki jo gojimo do svojega partnerja, samo okvir te ljubezni je "običajno" zgrešen. Vsekakor smo se v nekaterih primerih zavoljo družbenega prilagajanja prisiljeni poročiti s sedaj veljavnim (črnim) obredom, a imamo sedaj možnost, da njegovo zgrešenost nevtraliziramo! »Od sedaj naprej je tudi jasno, da ne obstaja nobena oblika "nezakonite" Ljubezni (razen seveda ljubezni, ki ni pod Voljo), saj nam je z Zakonom postalo jasno, da »Ljubezen je zakon, ljubezen pod voljo.« (AL I 57)« No, to nam mora sedaj biti jasno, kakor nam je tudi jasno, da noben otrok nikakor ne more biti nezakonski, saj je plod ljubezni, ki je Zakon in je iznad zakonov, ki so si jih napisali ljudje! »Konec je izpostavljanja nedolžnosti, saj se zavedamo, da je le-to čista laž, kakor tudi vsi tako imenovani "pregrehi", dobijo ravno nasproten pomen, saj, Greh je Omejevanje. (AL I 41)« Ta izjava naznanja konec hipokrizije. »Naznanjamo, da so »zli rituali starih časov zavrženi« in v Luči novega Zakona se je »Ritual« prečistil in razjasnil.« Naj vsem, ki so ta dan združeni v ljubezni pod voljo, pripade uspeh, da se moč in spretnost združita prinašajoč ekstazo in naj lepota ustreza lepoti. (Liber XV/v/Poroka) » Ljubezen je zakon, ljubezen pod voljo.« Epilog Vsega Ljubezen je Zakon in v Ljubezni je Ključ! A kako naj spoznamo Ljubezen, če le to zapremo v trdnjavo, oziroma smo se v njej že rodili. Prava Ljubezen si ne prisvaja, temveč pripada, ščiti in spodbuja Ljubezen v njeno Neskončnost! Kaj nam pomaga vse znanje, moč, bogastvo, magijske veščine, če ne poznamo in ne doživljamo Ljubezni. Smo nič in manj kot nič, ujeti v zanki časa in prostora, sužnji svoje škatle smo, v trepetanju, da bo le ta razpadla ob prvem nalivu prave Ljubezni! »Get out of your box!« Ne vežite ničesar, razen svojih čevljev, da boste lažje hodili. Ljubezen ni racionalna, linearna, dojemljiva učenjaku. Ljubezen je vedno neskončna, je sporočilo iznad brezna, ki loči čas od neČasa. Ni spodobno govoriti o njej, če je nismo doživeli, ne moremo je razumeti, če je nismo videli. Zavezovanje, privezovanje njene slike, je hkrati uničenje njene podobe. Prisvojiti si jo spodaj, pomeni izgubiti jo zgoraj, kjer resnično domuje. Tu ne gre za neko moralnost, tradicijo ali kljubovanje njej, temveč čisto metafiziko supernalov (beri: višjih dimenzij, višjih stanj zavesti), pa čeprav se morala in zemeljski zakoni oblikuje po le njih. Namen Rituala Zakona je, da raztrga okove stare dobe, izniči neZakonite zakone, osvobodi Ljubezen iz trdnjave in postavi nove vrednote. Tu ne gre za neka človeškemu razumu in čustvovanju dojemljiva pravila, saj govorimo o Ljubezni. Kakor se nam je krvno maščevanje v preteklosti zdelo nekaj nujnega in logičnega, se nam sedaj zdi skrajno primitivna stvar. Nekako tako, bodo odpadle vse oblike privezovanja in omejevanja v naših Ljubeznih! To bo zadosti, za podrobnejše razumevanje se poglobite v sam »Ritual Zakona«, ki je »Manifest prave Ljubezni«. Vsebina: - Uvodna beseda - Komentarji na uvodni del Rituala Zakona - Komentarji na posamezne verze Rituala Zakona - Komentarji na zaključni del Rituala Zakona - Epilog Vsega Priloga: - Ritual Zakona - Manifest Ljubezni Slika na naslovnici: Shri Yantra Naslov : Ritual Zakona ali Manifest Ljubezni s komentarji na posamezne verze Spisal: Matjaž Žabjek Tisk na zahtevo Izdajatelj: © Založba IBIS Slovenija – Maribor 22.02.2022 CIP - Kataložni zapis o publikaciji Univerzitetna knjižnica Maribor 133:173 ŽABJEK, Matjaž Ritual Zakona ali Manifest Ljubezni s komentarji na posamezne verze / [spisal Matjaž Žabjek]. - Maribor : Ibis, 2022 ISBN 978-961-95483-1-8 COBISS.SI-ID 76915203 Cena: 1€ .