f LlCEili IBIBfifOTHEE Pomuzh' Shivim,llmircjczh!tn, inu Mertvim Ati B U KVIZE BRATOU- SHINE Britkiga Smertniga Ter« plenja Christusoviga NA S. KRISHU LTLublani u’Zerkvi Sve- tiga Jacoba tiga Tovarshtva JE-SUfoviga gori poftaulcne, od Aie-x«ndra tiga Imena Sedroiga Rim« fkig.a Papeiha u’Lcjtu i6f5. pater jtne, inu «d Benedikta riga Imena Trinajftiga, tejveiiki Rimski od Doire Smert* imenvtni Bratov-fhini perdrushenc u* Lejtu 1725. «— i 1 II..»». • 3»h 1 i.imi.1 n iima » -• — Labaci Typ. Adami Frid, Rcichhardt Inc. Prov. Carn, Typog. 17 Resdev teh Bukvia, DE bč skusi fc raajhine Bukvize ufim na krajnsku branje fa-Bopnim krstam , mu Seftrsm, ja tudi drugim k’«naki duhovni pomozhi nagnenim.riikulku poftreshenu hiiCi, io ti Buk vize na tri rajle resdclene. XPpervimo (o TJFgule, inoOdpuftiki tok’dobru nekedajnji, kckcr «ovizh dode-leni od Reoedida 5 tiga icucna tri-najfiiga Rimskiga Papesba, kateri je leto Bratovihino tej vejlki Rimski , od dobre Smerti imenu ani per-drushil, inu aiih nje pofebnih Od-puftikov deleshno fturil. U' drug! m o Jo T Itanie od Biitke Martrc > inu ^ (tnerti nafhiga Gofpoda JESU-SAChridufa. V „ Li* Litanie Lauretanske. Litanis od Shaioftne Matere, MA* RI/E Divize. Litanie od S.Jofefa. Litanie od uSh Svetnikov. Litanie sa Dufhe u’vizah. Druge Molitve, iau perporozhenje dufhe eaiga utnirejezhiga Bolnika. W tretimu je r^Pofnšnvaaje {lehtrninao karfhe-niko h’pr«ntfhluT*njo naprej atefenu : inu en krteki Sapopadsk ktrftisnskiga Nauka, Zil, inu Kom, ti Br*toijbine. •j" A Bratovfhiaa Cbriftufove na S, A Krishtt britkutti, jo sa tiga tola gori poftaulena, dc bč »kusi en an • dohtlivi fpomin ChriftufoTigaTer-plenja, Njega , narmezh JESUSA aafhiga krishaniga Odrefheaika , inu njegovo lubesnivo Shaloftoo Macer MARIO Divizo, na cao po-A z £cfa- fcbno vi?hozhafty1i; ?nu de b6škafi leto ancicht ufim shivim Brata;« , inu Sfftrsm en frezhen konz, inu dobro (mere od Doga (erofyli; inu de bč tudi merfcvim, katerih dufhs u’vizah terpž, pomagali. PERVI TE\L. ~ Regoie, inu Odpuftiki F.eguja s a ufuki dan. TTSsk' dan bodo Bratje, innSeftre inofiU Laurecanske Lisanje Marie Divize sa eno dobro fiuert ufih Bratov, inuSeftsr: Ksteri paktaj-fte nesnajo, bodo pet Gzhanaihov, iflu pet A ve Mary molili. Kadar Cc ob puldne s’sgonara snaminc da po ftari kerfhanski na-▼adi, kTpominju Chnftutove faierti na S Kriihu; fi bodo (pomnili na JESlifovo britkuft, inu terplenje; ) inu bodo sa eno dobro iroert, leto tukej poftauleno, ali pak eno diu-50 Euoliiovzo molili, Mu Afolitva» Ufrnilsni Goipod JF.SUS Chrk fiusjeft tebcproilrn škafi tvoje terplenje katero fi ti na S-Krisho u’to|i fnsertni britkull' predati; ufmili fczhcsascj kadar .fe bo moja uboga duiha od tiga {vcjt3 lozhiia, Anten. Regula sa ttfaki Teden, TlSaki petik bodo k’spomin|u Chriftuloviga kervariga offra sashivc inu mertve Brate, inu Seftrc, ob Jedrnih S, Mafho ihlifhali, inu Litar.ieod Chriftufeviga Tcrplcnja molili; uCakitretji petik pakfleidni-ga rneisz* bodo molili Litanie s« Dufhc u’vizah : kateri nemajozha. lak’letej bratovski S Mafhipnri, 2hc brati nesnajo, bodo dama pec Ozhanafliov,inapec AveMarjf mo- Ncdelo bode ufi Bra« ije, mu'»eftrcpovableni k’ivc. tirnu gmajn Central Ofchayia u’zer- lili. Regula rd ufahi Afcfiia, A i kvi Rvi 5. Jacoba u’Lub!ani, de bi do-Icgli popolnima Odpuftik sa dulhe u’vizah. Regala sa ufake Qvmre, TJ Sak« quaterni Penk fcovcih 3. mafhsaufe mertve Brate, inu Seflre, ob ofmi uri pridiga: (psmain, profhnja, imi per imeni doli branje tajftth Bratov, inu Sefter, katerifo le u’teh pullednih quatrah ia tiga fvejt* lozhyli, po tis» vejika pejta Malha: K’sadnimu bo lupet mej petjam teh Litanji od Chrifiuloviga Terpleiijaena S, Msfha pred uvin peflauieniffi S. Refhnim Tclefam. K leti «ndohti fo Bratje , inu Seflre pevsbleni, de pridejo h’pomuzhi dufhasa u’vizah5 inu de sadobeod* puftike teh ledem Rimskih Alta-rjov. Reg uh sa uftku Lejtu. T^apero Nedelo u’peftu je lete S. -*-^i BrEtotfliinenervejzhi Prafnikj na ta dan le bodo ufi Bratje, inu Se- ftre ftre /povedali, iuu S« Refhnu Tellu preje!) > občni uri pozidan fotu? di poTableni h’Prk%i, sou b’d/u» gi*o duhoviikno o^jfsviio. KB. To ima uj&hasni ve} Jr/, ds kis Regule nf obtdtn pod enim grcbamdoh' ihttn dcrsbdti. Qipujliki, Na vezbfju dmi od Atexandra VII, Rim s ki ga Papeshit l.riSskateriBrat, inu Seftra doby ufih (vo/ih grehov popsinima Odpuftik tajfti dan , eb katerim fe u’to Bratovihiao sap.ihs, aku fe ipovž, inu obhaja. Z» DAunn toku doby ufakatsri popolnima Odpufbk na sad» njo uro, zhe fe poprejfpovi, inu ob* haja; zhe pak letu nemere doper-neftijde ie uma grevengo zhca Iroja grehe, inu to S. Ime JESUS, aku* s’uftimi nemore, o./aj uTerzu isrezhe |. "FUdidoby uiakateri Popolno-roaOdpuftiknatanervckshi A 4 Pr#f« Prtfnik letč Bratovfhine; tu je na to Peto, ali TyhoNedelo u’Pofti,zhe fe fpovej inu obhaja, tudi moli s* t»yr, nuglibt»io me J k^rshznski Vir/le, m potrtim teh l^.iLery, set pavi^Jiajnt iatolifkl»f Zerque, 4. ^7Sako tretjo tfedeio Siedniga rnefža dobe popolnim* Od-puftiksa fe, ali sa eno Dufho Vy-zsh, zhe (e bodo fpovedili, inu obfhli u’ti ZerkviS. Jacob: tiga to-varshtva jEsuloviga, inu molili sa myr Ste. Kateri fe pak fpovej, inu obhaja ni quaterni petik, inu pride b’ tim Molitvam, h’Pridigi, inu h’ti Andohti, katera feodc dershana ob Ouaternih Petkih, doby 7-Jeit Od-puft-k, inu tul ku Qusdragen. Inu tudi te vettke Rimske Od, uftketih iedim Alt; ijsu zhe moli pred temi sa rxyr &e. Visla Odpufik s* eno dujbo v’vi- x,ah nffrair. Miloftivi Bug, ta Odpuftik, ka-terigaledauaelyrn doiczhi,of-b frssn f ra m tebi sa ckfho N, N. Znc pak ta difha tega nepoterbuje, ali nemore tega delfshna biti, ga ofFram s* to dufho, kateri fern doishan pred dra-gimi potnag' ri, ali sa io nar beli sa« pufheno duilio. Po tem moli 7, Ozhanafhov, inu Are Marji samyr kadar sa riga ^eriizbasgon Ih IhjOj doli poklekajo, inu salettj dlfhe isvelizha-n;e en 0%hanash inu Avt Marža molj», sadobž eniga iejta Odpulitk; fjihi vishi, kadar fepčrletej Brat v-lhine duhovniino opraviilo snajde-jo, ksdar S. Msfho ob delovnikih fhufhio, kscar navezherivojo vejit isinifhuiejo, to je: koker ferezhe: Examen delajo, kadar uboshne Bolnike, inu u’jezhah sadershane ob-jifheje, sadobč eniga ltjta Odpuftik. f, j SAlejsadobc Bratje, inuSeftre ufaki dan u’Pcftu, noter do Belle Nedelepo Veliki nozhi Rimskih Z rfcov Odpuftikc Sutitnum imen var e, skuebjifhcjo Zerku tiga Tovarfhtva jesuloviga, zhe je u* nyh kri ju, aku psk je ny, eno drugo, pčr kateri prebivajo, iDU ondi noter 7- Ozhanashov, ir.tt 7, At-t Mat'y rooljo, tek’ sadobe raunu ttifte Od-puft kc, kakerfhae beeadobilii, kn* dar beob taktmajiafu Rimske Zer-krc objiskali. 5. f, T TSelete Odpuft'kessrnorefizer ufkateri Brat, inu Seftra km sa le sadobyti, p?.k vuner jih tudi lohku vernim dnfliim u’vizahh’po-muzhi offra, inu zhcs da. D H UgY~TE fi! L I T A N I E Od Brit h Aiartre, inu Smirti rsdjhiga Gcfptida. JESUSA CHRISTUS A GOipud, IHmilifezhes nafs. Chtifts, Uitniii fe ?hes nafs. Gofpud, UTnaili fc zhcs nafs. Chrifte, flihfhi nzf. Chrifte, ufhlifhi oaf, BugOzha Ncbtftika , Ufmili fczhes ntfs. BugSvn OdrefheniktigaSveka.Uf« uiili fe zh:s na'. Bug S D*uhj Uirtiili fe zhcs naC S vrta Trovz* en farni Bug, Uimilifc zhcs nal A 7 JI- JESU , fa triclefseti Srebernikov» Predan, JESU, skufi Judeshovn k;.fh vaine isdan, JESU, na Olšski gori v’fcritku-ftitvojga kžrva»iga puta od Angela poterden, JESU, koker en rasbojr.ik»jeti, inu jvefen, JESU pred Annam t&nVifhimj Farja»-«,»hlafereizo rdaricn, j JESU, p&r Caiphe&hu trikrat odi Petra furajco, ‘ JESU, pred Pilatefhfl*) krivizh-nu laroshen, JESIT, ed Hcredesha s’bclim oblazhjkm safrjmot^a, JESU, aevftsjiienu jiishiss, JESU , («pluvao , inu »'ttrr.iam kronan, JESU.fto reshsvo cigaKrisba k’ Smirti nczhloveshku rlezh^a, JESU, v’frcdi dvejb rasboinikov na Kruhi rafpčt, JESIT, Ufmili fezh« naf 1ESU, kateri fi sa nafrsafvetitn Krf. shi s’RSgnjeno giavo, tvojo dufho gori d a? j Ufrnili fe zhcs val JESU, bodi nam ir.ilcftiv, Odpufti nam > 6 JESU. JESU, bodi nam miloftiv, Ullifhi nafs 6 JESU. Od Ksge, Lakot«, Voiskc, inu"] S* ufigs hudiga, i g» Od grehov, inu vezhne Smcrti,! 5’ Skufi tvojo brirkss Zarito , inu! « grenko Smcrt, \ ^ Škafi tvoje fedetn shsloflne naj o Krishi befftde, "g* SkuGtvojihpčtk&rvaTihRan, J cx. My Vbogi greshaiki te proffimo] g De fpomin (Verig* Ter- ^ j»!ei«a inu Smcrti v’nsfhihfer-zshuiclci obdč-ihifh, De nam eno pravo Pokar»3 inat, 2. isToleti kenez fod-lyih, j 'o . Dc ufe tčlrstcvlTiiac Brste, inu! q Seft?e,Vrrciji gr. ždi ohrstiih,' £, —Dc rsern nafhc Brstovshinc § »dani ta Yetbni pokoj »črka-J • , - OJE. Ji O JESLI, ty Syn Boshji.- My tebe profBmOjvfh’ifhi nafs. Jagnje Boshje, kir g; €he tign fvejta odjcmlesh: lanefi nam 6 Gofpud, jagnje Bcshje , kir grehe riga iv. jca odjemiesh: Usllfhi asfs6Goi'pud. Jagnje Boshje, kir grehe tiga fvejta cdjeralesh: Liftnilj ie zhes na/s, 5 Gofpud. Chrifte slifh: nsls. Chrifte usiilhi nafs. Ozbit n «s n ort. ^.Chriftusjesanafs pokorn by! noter do Smerti. J&DoSroerti tiga Krisba, (iHino. f. Gofpud, fpouni na tvojo Brbravih Katero fi ty k’ipomyna tvojga Tcrpleina jinu Smcrii v’kup sbral. f. Gofpud usiiftu mojoMoiitoT. Inupridi k’tebi moje upytje, MO LITVA. Q Gofpud J ESU CHRISTE! nsftiKtishatsiOdreshenik, inu Ifvelizha^my tebe poh!e?nu profll-mo Ikufi tvoje fv£tu britka Tcrplei-»e, inuSaiertno brjtkuli, kaerofi ty, na veliki Pctik, ob slbžfti Vri na tveti.o Krishi, f* odrcfheine vfiga tvcta tčr d, inu preftal. Tudifkufi to veliko Ih a L ft tvoje Lube Matere pod Krisham, utrnili (e zhis vic lete Bratovfhinc Brate, inubcftrc, kateri fo, ali mjlo t^prizhčT,dai nam ulem, enfrezhen končzinu dobro Smcrr, de tvoje fveta Terpleine inu Smerc, nebode nad nami (gubltna Kateri shivysh, inu krajiujesh $’Ozhetam inu lvetim Duham, enaki Bug,vckol n?sj. ^ Amen. Dopufli, 6 Gotpud, v (ih varnih Ka. fhenikov Dufhe tkuikvojo mi* loti u’myru Pozhivati, Amen. x ^ M OJ, IT V A. Ali Uh^s'katero Je Bratje, inu Stjlre Biatevshitti tig* Brit ^ga Smtrt-tiiga Ttrplenj/i, Chrtjfufu zb e s dude , saenjrez.hen k™**- j inu dobr» S mert. Q Golpud J ES U CHRJSTEJ moj Knsfaani Odrtfhtnik, inu f ' *» »v M' ^ Iivelizhaf : Jeft (e tebi is sžrzhne cheiid, inu jfaupaina proti tvojmu britkinau Terpfejnu , mu tvoji Smertni, na fvetina Krishi brirkufti k’enimu vezhnimu offru g6f offranj, inu zhes dsai .* inu tudi tebi mojo Duiho> inu fcllu; moje cij-saje," inu saečrshajne; mojo ftesert, imrshiv-Icjne, v’tvoje (Vete Ke»vave Rane p£rpor«zhiai> inu te pohievnu prof* £ra,fkufi fsslusbejne, tvojga pre* rrcdniga Teiplejna. inu Sroerti ; Ikuli tvojo predrlo, fveto rdimo Kry ; pofehej pak flv /i tvojogren-kuft, inu britkuft j katero G ty, nar vezh na fnamiaij S.Krisha preftall, kadar fe je tvoja dufha is tvejgszsr-taniga telleffa lozhiils :dc fs ty ^zhef zhes ®e,i«u zhes ufe teBratbvffiihe Brate nnuSe^Tmi!oTiivu“uirai!i ti, inu nafhit» ubogim riuihamen fre-zbcn ksnez podclyci au teifte v’tvo-j« lubesnive Beshje rpk6, prejet}, OdobrGtiivi, Omiloftivij OuSini-leni | £ S U i Amen. , ‘ ✓•> LI- LITANIE, Lauretanske, od Divi&e MATERE MARIE, Militi h' Sa&eblitjnu in s Srtzbn* Cmerit. KYrie eteyfon, Chrifte eleyfoo» Kyrie '*cyfon. Chrifte fhMfhi nafs» Chriftc vfh!:fhi eafs, Bug, Ozha Nebefhkij Ufunili fe zhes nafs. BugSyn Odrefbenik tegafvcjta, Utaili it zhes n*(s. Bug, Sveti Duhj llteiii fe zhes nafs. j Sveta Troyza eri fara Bug, Ur^iii fe zhes nafs. Sveta MARIA, Sanaiš B*gaprofil. Sveti Mati Boshja, Sa nafs Bega proffi. Sveta Diviz Oiviz3, Sa nafs Sega prefli. Mati Chriftufova, Mati Milofti Boshje» Mati Prezhiua, Mati brcs vfega raadesha, Mati nar vezh Sveta, Mati Luhcinira, Mati prezhudna, Mati.nArhigaSriiarnika, Mati nafhiga Odreshenykaj Diviza Modra, Diviza Zhaftitiiva, Diviza Pohnaiena, i Diviza Mogozhna, ^ Diviza Ufmilena, Dhiza Verna, Podob» te pravize, Sedefh modrufti Bosh|e, Sazhetik nashiga Ve/ejla, Pofsods Duhovna, Pafsoda zhafti urefdna, Pofsoda ufe (v ec u tli, Skrivnu faftopna Rosba, Turrn Davidcu, Turra Slonokofteni, Hifha Slata, Skrina Sa nate Boga prodi. Skrina rryru Inu fprayc, Vrata Nebefhka» Sgudna Danyza» Sdrauje teh Bolnikov, Pe.rbejshalishe vfih greshnikoVj Odfhalniza vfih revnih, Poiruzh vfih Karsbenikov, Krapiza vfih Angelov, K-ajliza t*h Patriarhov, Kcsji jza teh Prerokov, K ajHza tch Apoftolnov, Krajfiza tsh Marc6rn 3 90 w o cro w X3 -t O a MOLITVA. P Od tvojo Pemuzh, perbejshi-mo 6 fvgta Boshia Porodniza, nc favcrsi Nsfhe prafhnjs Vnafhih nadlogah,fasiuzh oaf*, vic-l»j odrtlhi od ufe nevarnofii O ty Zhuflithva» iuu «hegnana Diviz», na> fha Gofpa, isafna Sredniz*, nsfha Bef!cduiz8,nashaPou!ozh0iza.S’tO)* im Syriam nafš fpravi, tvojmu Sy-no na!s perporozhi, tvojmu Syno nafs ilrozhi. f, Proffi fa nafs fvcta Boshja Fo-rodniza. De Vredni poftanemo obliib Chriftufovih. MOLIMO. G Nado tvojo 6Gofpud te pro* fimo Vnsfha ferza vly, de j Kateri (»o jkufi Angelsku ofnajnejne tvojga Synu Jefuia Chri* ftufa Zhlovefku poftsjne fpofaali, skufi nj«jovo Msrtro inu Krish bo- ' de;no k’zhaflygoti vftajenja perpe-lini; Skufi tega# ga Gefpuda na« nsfhiga jefufa Chriftufa, Amen, t. Profil fa nafs faeti jofčph. r, De vredni poftanemo oblub Chriftufbvih, Eynaiii, Frefvete tvoje Ma* tere shenena faslusheeje Pomaga 6Gofpud! de kar naftu s!afrisft nemore obdershati » fkufi njegove profhnje nsm bode dodylrjnu,Kateri shivisb inu kralu-jesh s’Bugsira Ozheram , inu fvetitn Duham Vek nu Vekomaj, Amen. Sa mo Debro Smert, OLubesniva, miloftira, inu od vekoiaej isvolena Diviza Mari Jefufova Maria; jeft te proffiui skufi tojfto tvojo,nu tvojga ubesnivig* Synu Jefufa Chriftufa >rirkuft,inugrenkuft, katero ftavy dua MOLIMO. MOLIT V A, dua irnella , ty pod knsham, on na fvctira Krishi, nar vezh pak ob tiifti uri kadar (e jc njegova Boshja Du-fh» od njegoviga tcilefla lozlula, dc tjr meni k’pomozhi pridefh; kadar (e bode moja vboga dufha, od raojja shivota sazhela lozhiti: inu tojflo v’tvoje milofti ve,Materne roke prejmefh, inu mojiuulsvellzhariu tvojmu lubrsnivimu Synu JESU-SL1 CHRISTUSU ifrozhifh. Sedaj j jeft tebi, raojo Dusho , sa tajilo fad-njo uro perporozhim. Nesapufti me, 6 MARIA! Od Sbalojhie Mttere Borbje MARIE. KYrie eleilbn Chfifte eleilba Kyrie eleifon Chrifte fhlilhi na( Cfariftc ufhlilhi naf Ozha »nebel ufiga mogozhni Boj, Ulmili le zhes nali LITANIE Syn Syn ufiga fvejta refhni Bog, tlfnii!» fe zhes naf, Bog Sveti Duh, llfmili fe zhes nali Sveca Troyza en fami Bog, Ufmili fe zhes naf, Sveta Maria, ti Shaloftna Mati, ’ Maria, kčr u’Bet!eherau h’tvoj. mo porodo sefi bila nik&r pod ftreho useta. Maria, kžr fividila tvojga Syna u’obresanju kry preliti, Maria, kir jecefei od Simeona prerokvanu bilu, de bo tvojo Iaftno dulho en mezh prefu» nil. >g» Maria, k^r fi mogla s’tvojim Iu- 3Q bim Detetam pred Herode-sham u’Egyptousko deshela bejshati. Maria, kžr fi tvojga duanajftlejt ftariga Syna sgubifa, inu ’u Templu snelhla. Maria, k£rfi od tvo;ga Syiia h’ terplcnjo grede- zhga s’sh.- • laitio ilavu ^ B Ma- co ca Maria, kir ii fhkihala, de je^ tvoj lubesnivi Syn ujet, inu svesan. Maria, kčr prizha tebe je tvoj !u-bi Syn biicžr Cajfesho s’shla-fernzo udarjen. Maria, kžr fi vidiia tvojga lubiga Syna od Herodesha »'belim oblazhilarn safhpotvanfga. Maria, k£r fi tvojga lubiga Syna sgajshlaniga, inu skernjam kronaniga obshaivala. Maria, kčr (itvojga JESIISA »'[o1 enim fterganim plajfham naj*2 pufpokritiga gledala, Maria, kžr fi tvojmo kTmertif §* obfojenimo, inu tefhki Krifh, * nofejezhimo Syno na pruti petihla. Maria, kžr fi tvojga nedoushni-gs Syna na Krish perbivati ftlilkula. Maria, kirfi tvo/ga lubiga Syna sTmertjo rinjati, inu umreti vidiia. j Ma- Maria, kžr fi JESOfovu mertvu truplu is Krisha usetu na tvoje Materne kolena poloshilajSa nafBo* ga prod. Maria,kčrfi potvojmolwbitnoSjrno u'grob polosheninao sdihvala, Sa nal Boga prali, Maria» ti Shaloftna Mati Bodi nam miloftiva. Od ufiga hudiga. ^ S* s PS a z S S 3 Od prevelike Šhaloftu Od fhkcdlivih sknfhnjav. Od nagle, inu nepreviden« =*—• Smerti. “ “ Od Jese Boshje. Od vezhniga pogublenja. Mi ubogi grefhniki. Te profimo, ufhlifhi naf, De (e uredna fturifh nafha Mati biti, inu oftati, Te proiimo ulhlifhi na(. De nam pofebnegnadetvoj hshalo-fti sadobifh, Te pf&fimo, ufhlilhi naf. Dc nam ca puflednjo uro h’pot»o* B 2 zhi zhi pridefli, Tcprofimo ufhliflii nal. De nam h'konzo nafh>ga shivlenja JESUSA tvojga Syna pokashdh, Teprofimo ufhHfhinaf, De naf pod plajfh tvoje dobrote gori usameth, inu u’Nebefa poma-gafh,Tc profimo; ufhlifhi nafi Jagnje Boshje, kir ufiga fvejta grehe otljemlefh, Sanefi nam 6 Gofpud, Jagnje Soshje, kirufiga fvejtagrehe odjemlefhjlifhbftii «at oGofpud, Jagnje Boshje, kir ufiga fvejta grehe odjemiefn, Ufrmli fe zhes nafi f. Proti sanaf O prcshaioftna Mati MARIA. BJ.De urcdni poftancrao oblub Chri-ftulovih MO L17 V J. O Gofpud JISUS Chriflus, k£r ukvojrnu terplenju po Sir&eonovmu prerekvanju j* to presbaloftno dufho tvoje zha-ftitck^accrc Marie en nazh tčshfio- ili ^ - • L fti prefunil, dodelli nam oiiloftva, de, kir nje sh«loft 2h*ftitlivo »re« miflilujemo, skufi safluthenje, mu jarolhnjo ufih pcr kmho sveftu ftg-jczhih Svetnikov, tvojga S veriga Terplenja dcleshni poflanemo, kateri shivjfh, inu kralujefh s’Ozlie-tam, inu S, Duham enaki Bc;g veko-mejj Amen. Ta je ta lejpa fara PEISSEM. S Haloflna je Mati ftala, Pod krishsm milu jokala. Kadar je nje Syn vifil. Kadar? &C« 2. Milu sdiClie ta Diviza, Kir je nje fveta Dufhiza, Shaloften raezh prefunil. Shalofieii S.'c. J' / O Koku je bila reima, Med Ludmi ir2F beli pohleuns» MatiSynu ediniga, Mati Synu &«. B 'f * 4- Cdujeta keb’ le nefiokou, Boshjo Mater kir bi ugledou, U’te veliki shalofti, li’te veliki &c. 5- 6du }e ta dafyza Ne-bef, inu Semle gori ftregia, S. Jofef imenvan en OzhaJE i Hifou. S.Joief prelubi varih Chriftufov. S. Jofef, kir fi ta pervi sa Marijo pojfoaftil Chriftufa. S, Jofef, kirfs Chriftufa odEro-desha reshil. S. Jofef, kir no|egho Mario aefi otel reglafiti. 5. Jofef, Chiiftufo, inu njegovi Materi ner beli podoben. $. Joleph s’darovi S. Duha ner beli napounen. S« naf Boga profu S. Jofef, en Angelski Mofh. S.Jofefj kir H po oponiinvanjo Angela Variha «a Chriflufa skerb imel. S. Jofef, kir fi koker en Angel od Bcshjih skrivnufti govoril. S, Jofef, kir fi kokžr enFirfhtov-ski A»gel Chriftufa vishal. S. Jofefs’Angelsko tnozhjo obdani slushabnik Chriflufav. S* Jofeph vikfhi zhes Angelsku gospoftvo, kir tebi nebefhki' Krail, inu Kraljza gori ftrc- ? shejo. ' S. Jofef, kir fi na trojaiu narozh-ju kokčr u’emnau troau Chriftufa peftval. “ S. Jofef, kir fi kokčr en Kerubin ta Paradifh, Mario varvsl. S. Jofef, en Serafinski Mofli. S, Jofef, kir fi mej rekami Jefu-- fovmtfmert fturil. 5.Jofef, pefhlujhavez Angel* *kiga petja. Sanaf Boj*a profi. C/S u 3 u —> 03 O 3> S. Jofef, kir fi Ozhakam pred ' ptkiam Ghriftulovu ofyska-rje osnanil S. Jofef, kir fi mej drugimi s’ Chriftufam gori uftal. ~ S Jofeph, kir na tdefu, inu dufhi fi 5’pofebnimi darovi -g nebefhkezhafiy oziran. S. Jolef nafh varih, inupomozh-niksriej,inu na pullejdno uro. Ja®n|e Boshje, kir grehe tiga Ivejta odjemkflb, Sanefi nam d Gofpud. Jagnje Boshje, kir grehe riga fvejta odjemlefh, ufhlifhi nafo Golpud. Jagnje Boshje, kir grehe tiga fvejcji odjtmkfh, ultnili (e zhes naf. Chrifte fhi fhi naf. Chrifte ulbffhi naf, G%ka nejh, Zhejhtna Jt &c, _ Prof sa naf S. JOSEF, SJž. De uredni poftaneino oblub Chriftufovih. MO- MOLIMO. OUfiga mogozhnij inu id!' loftvi BOG , sl8ili Isveli* zhar ChriPius JESUS, kir ii S. jOSEFA tvoji fube/hivi Materi Divizi sa Shenina prcvidcl, inu sa tvojga fveftiga Variha isvolii, my tebeponishnuprofimo; docielli, de bomo skufi njegovo profhnjo, inu saflashenje takej u’pravimu myru shivelij inu po tim kVezhnime gle-danjo tvoiga obliihia u’Nebcf3 per-peiani. Kateri shivilh, inu kralu-jelh s’Ozhetam, inu S. Duham v*-komej, Amen. LITA NIE OD USIH S V ETNIKOU KYrie eleyfon. Chrifte eleyfon. Kyrjc eleyfon. Chrifte fliSifhi nsf. Chrifte ufhlifhi na£ Bug Ozha Nebcfhki, ufinili fe zhes nai. C/J u a S3 3 o Cfq M T3 J? gug Syn Odreshenik tega fvejta,uf-mili fe zhes nai. SvetaTroyza enfam Bug, ufmili (e zhes naf. Sveta Maria, Sveta Mati Boshja, Sveta Diviz Diviza> Sveti Michael, Sveti Gabriel, Sveti Rsphael, Ufi Sveti Angeli, inu Archangefi 3 Sa naf Boga profite. Ufi Sveti ordni teh isvelizhanih Dij« hou, Sa nat Bega profite. Sveti Joannes Karftnik, Sa na( Boga proti Sveti JofefjSa naf Boga profi. Ufi Sveti Patriarchi, inu Preroki, Sa nai Boja profite. Sveti Pet er j Sveti Paul, Sveti Andre, Sveti Jscob, Sveti JoanneSj Sveti Tomalh* S. C/5 s* ~0 3 O “ S» OJ • O 89 J» Sveti Jacob, Sveti Filip, S. Jernej, S. Mattheus, Sveti Simon, Sveti Thaddeus. Sveti Matthia, Sveti Barnaba, o Sveti Lukesh, “ Sveti Marka, Ufi Sueti Apoltoli, inu Evangelifti, Sanaf Boga profite, Ufi Sveti Jogri Gofpodni, Sa naf Boga profite. Ufi Sveti Nadoushoi Otrozhizhi, Sa nafBoga profite. Sveti Ste phan, sa naf Boga profi. Sveti Lorenz, sa naf Bogtprofi. Sveti Vinccnz, sa naf Boga profi, 8 Sveti Fabian, inu Boftian, sa nal Boga profite. 5*vcti Josnnes, inu Paul, sa nafBoga profite. Sveti Cofrria) inu Daniian,sa nai Boga profite. Sveti Gervafi, inuProtafi,sanaf Boga profite. Ufi Sveti Marterniki, sa naf Boga profite. Sveti Sylvefter, Sveti Grogar, Sveti Ambrofh* Sveti Auguflin, Sveti Heronime, Sveti Martin, Sveti Meklaus, Ufi Sueti Škofi, inu Spovedniki, sa naf Boga profite. Ufi Sveti Vuzheniki, sa naf B ga profite. Sveti Anton, sa naf Boga profi. Sveti Benedift, sa naf B>ga prod. Sveti Bernard, sa naf Sogs profi. Sveti Domenek, sa n*i Bogaprofi, B Sveti Francifhk, sa naf Boga profi. ! Ufi Sveti Mafhniki, inu Leviti, sa naf Boga profite. ■ Ufi Sveri Minihi, inu Pufhauuiki, sa naf Boga profile. :l " Sve- C/> &» 3 ta o »» xt *-» O en ca O era M Sveta Maria Magdalena, 1 £? Sueta Agata, Sveta Lucia, Sma Nesha, Sveta Cscilia, Sveta Cstharina, Sveta Anaftafia» Ufe Svete Oivize, iuu Vduve, sa naf Boga profite. Bodi nam «siloftov} fanefi natri d Gofpud. Bodi nam miioftiv, ufblifhi naf d Gofpud. Od ufiga hudiga. Od ufiga greha. Od tvoje jese. Od nagle, iau nepreviden« Smcrti, Od Skufhnau tega Hjdizha, Od jese, Sou:aftva, jnu ufe 1 q hude vole. Od Duha te nezhiftofti. Od grosc tiga potrefa. Od bliska, inu hudiga ureme-na. ** rt, §: s u O o c Q- Od ja n « 2* fo o o -o» £3 JV Od vczhne Sme rti. Skufi Skrivnufl. tvojga Svctiga Zlovefku poftajenia. Skufi tvoj Prihod. Skusi tvoje rojftvo, Skusi tvoj Karft,inu Sveti poft, Skusi tvoj Krish, inuTerpiejne, Skufi tvojo Smerc, inu Pokopa lifhe, Skusi tvoje Svetu Gori Uftajai-ne, Skufi tvojezhudnu u’Nebu ho* jeinc, Skufi prihod Troftarja Svetiga Duha, Na dan te Sodbe, t Mi Grefhniki, Profimo te, ufhltfhi naf. De Barasaneiefh, Profiraote, ufhHfhi naf. De nam odpuftifh, Profimo te, ulhlifhi naf. Pe ntf k’eni pravi pokuri perpelefh, Profimo te, uihliftii naf. Pe De tvojo Sveto Zerkov vishaflh, inu ohranilh, Profimo te, ufhliflii naf. De tega ApofMikiga Paftirja ; inu ute Zerkoune Ordne u’ tv#jš Sveti veri ohramfh, De Sovrashnike te Svete Zerkue pomlhafh, De Kershanskim Kr? jkm, inu KrfhiKtRjrr, inu to pravo g glihcngo Podclifh, 53 De ulemu k-rfhsr^kimu ^olkul § i*yr, inu pokoj Pofhkfh, j g De naf ufe o’, voji Sveti S]ush'j, a be poterdifla, inu obder- c? i shifti, §: Dcnaihcmilli h’nebeskir»shel- 3’ Jam pouidignefh, S, j De ufitn naihm dobrotnikam te vezbnedari dodelifli, De Dufhe nafhe, nafliih Bratou ilahte, inudobrotnikou pred vezhnim pogublenjam ob- varjeih, De De fad te semle dafh, inu ohranifh, Profitno te.u/hlHhi nsf De ufe v er« e Dufhc u ta vezhni Bokoi gori usatnefh »Profitno te uftiiifhi naf Ti Syn Boshj!,Profitno te uflifh^naf. Jagnjč Bashje. kir grehe tiga fvejta odjeoilefh.fdnefi nam O Goipud. Jagnje Boshjc, kir grehe tiga fvejta odjeinki.il, uihhfhi naf O Go-fpud. Jagnje Bosbje, kir grehe tiga fvejta odjem iefh, ufmili fe zhes nat GhnftcfhiTlji naC Chride ufhMhi nal. Gofpudulmili (ezhes naH Ghrific uhniii fe zhes naf. Gofpud ulmiti fe zhes nsf. C% ba najh, ZbejhenaJl&c, _ > MOLITOV K’ ufim Svetnikom. f \ Vy isvoleni Svetniki Boshji, jed profim vaf ufih, skuil muzh te ne- ncsgruntane lubesni, s’katero vy, inu jcftfm6 fvesani pod glavarjam ChrifluUm u’cnim truplu: de» ranicu koker Chriftus s’pra»e lubesni u’va-fhi martrijinu' (inerti, v»( je potrofh-tal, inu Hiozhne fturil, tudi vsfhe dufhe k’vefeljo pčroeial: taku tudi mojo shaloftno dufho, savoJo va-Ihiga saflufhcnja, inu prcfhnje, bi hotel porrcihmimozhno fturiti, inu po frnmi, skufj fprcmlenjc fvoih S. Angelou, ii’Nebefhku to. vatflitvu c£rpelati> Amen. MOLITOV K’ 5. BARBARE. S Barbara, tiisvolcn* Diviza, jnu nevefts lubesniv« , tvojga salubleniga Jesu/s, tebe profim: kadar bodem jeftieshal u’c£itj sadnim umiranju, inu sdihvanju, de tvoj JubefniviShenin, ne piifty mojodu-1^6 fc.I02hiti.Qd tiirpla , bresprave fpovidi, inu Bres Š Rcfhniga Tcllef-fa, de kadar moje ozhy bodo ot- tem- temnejle, moj jesik nebo vezh govoril, saftopnoft bo preihia, pozhut-ki fe ne bodo vezh obrazhaii: takrat ti vifoku hualen* Diviza , inu mar-| tcrnizidS.Barbarajpridi snenih’po* muzhi, ncj tvoj lubesnivi ]esus, re-shene od mene «fe hude skufhnjave inupakienskc polhafK, inufprejtni mojo dtirtio u^Nebcfhktt Guipua uiibiji ieznes nai, Chrifte ufrniH fezhesnaG Gofpud ufmili fe *hei naf, | Bug OzhaNcbefliki, Ulmili fezhes 1 Dufhe Vyzah. BugFynOdrdOhcnik tiga fvejca,llf-mili fe zhes Pufhi Vyzah. Bug Sveti Duh, ufniili le zhcs Du. fhe Vyzah. erijkjni Sveta MARIA, Prefi'sajne. 7<“f. S. Mati Bofhiaj Profisajne. fcrajieftvu, Amen, LI T A N I E Sa verne Dujhe tivi&ab* s. n o sv S* Diviza ufih Diviz, Profi sajne. S.Michael, Profi sajne, S. Gabriel, Profi sajne. S. Raphae!, Profi sajne. Ufi Sveti Angeli, inu Archan-geli, Ufi Sveti Patriarchi, inu Prerokij Ufi Sveti Apoftoli, inu Evangeliji, i fj Ufi Sveti Msrterniki, g Ufi S reti Maibniki, inu Minyhi Ufe Svete Divize, inu Uduve. Ufi Boshij Cvetniki, inu Svetni' ze, JESU bodi njem mileftiv, Odrejlhi jih O JESU r Skusi tvoje fvetu Imč, ■) o Skusi tvoio brhko Martro, i Skusi tvojih pet kervavih Ran.j—: Skusi tvoj (veti Kriih, j>~ Skusi tvojo fveto re/hno Kry, Skusi tvojo (meitno na fvetim Krifhi britkuft, Skusi tvojo nedolshno fmert, Mi ubogi grsfhniki teproilnio, ufli-Ai naf OJ£SU, D& O De fe zhes Dufhe u’Vyzah ufmilifh Ufhlifhi nafOjESU. De nym dafhtovezbno Luzh, Ufhlifhi naf O JESU! De ufim nsdwnBratarw,inu Seftram podelyfh ta rezhni pokoj, Llfhli-fhinaf O JESU! De le ufmiiifh zbes ufe sapufhene Dufhe, Ulhlifhi nafO JESU/ Uftfiileni Syn Both), My te profitno ufhlifhi naf Jagnje Boshje, kir grehe tiga fvejta odjernlefh, fanefi ubogim Du-fham, u’Vyzah. Jagnje Boshje, kir grehe tiga fvejta odjsmlefh, afraili fč zhes Dufhe u’ Vyzah. Jagnje Boshje, kir grehe tiga fvejta odjernlefh, dajim ta rezhni pokoj# Chnfte Ihlifhi naf Chrifte ufhlifhi naf Qz.b* nfljh fe panish* nu spovedat, inu sTvetimi Sacramenti oskerblen biti, deb’ samogel ufih vsftiih grehov odpufhanje sa-4obUi? # bhelym. to. Shelre tudi, $dej, inu na sadnjo aro ufih S, Odpuftikov dsle* Aeupoftati? Shdim. 'MO- MOLITVA, Ali Sdibvatijt pred Spouijo, Miloftvi Isveiizhar Chriftus JE- SUS , Je(l tebe pohleunu pro-fim dodeli m oj m o lerzo pravo gre-vengo, inu folsi mojim ozhyna, de bom mogel objokan po dnevi, inu po nozhi ufe moje velike grehe. O moj JESUS l perpufti, de pride moja profhnja pred tvoje ob-liahjc, inu bodi meni mitoftiv po tvoji neisrezheni dobruti. Aku ti mene savershtlh, gdu me bo gori use! ? Spomni na me O Gofpod Jesus Chriftus, kir fi satiga vola na Svetim Krishu tvojo fmert fturil, de bi ti greflinike isvelizhal, poglede] name ubogiga grefhnika, klizheo-zhiga na tvoje S. Ime. Profim nikar ne Ipomni tok’ slu na mojo hudo» bo, deb&posabilna tvojo dobruto» dokler aku (im lihjeft tolku pregre« ftlil i de me saraorefh ferdamat, p er C * tla* fimo ti vuner nejfi sgubil rorzhy, de me Iohku samorefh isvelizhat. O Dobrutlivi JESUS, ufmili' (c zhesmojo grefhno duiho, k:r vi« difh, detcbe ozhem , tebe shclyn», tebe yfhem, perkasbi tedcj tvoje S, ©bJtzhje, inu usbgt u’mojfru ferzu to pravo lurh tž rdnize, inu refvec-li rrsoj um, inu pamet, dc bom spos-nal u(e madeshc nnoje duihe, «is vezhi, inu majnfhi grehe, katerih fe shelym s’enim fgrevanirn fe^zain prov, inu popolnima spovedat, inu zhes tifteu’pravi pohlcvfbitii todo-bru saflusheno pokuro fturiti, inu depcrnefti. - Fopolxima Greve?jga. Ufnsileni vezhni Bog ! jeft ne-^ urcdnigrcfhni zhlovek fever-•hera pred oblizhje tvoje vifokuflij inu profim poaishnu, fturi (e urcden pogledat na raoje sgrevanu (crze, inu bcfh nefhil, de je uibganu sT &b«njo pruci tebi» «'katerojeft te- be O moj Bogzhei ufe rczhy sa !’u» fcu yma» samu sa tiga vola, kir G ti ta ncr vezhi dobruta : sutorej , sku bčfelih nebel netrofhtal, inu pčkla ne bal, bč vemter tebe $a vola tvojeneisrezhene dobrute nezh *r.&* njene ljubil, koker ta fedcj ljubim: Inu leta moja pruti tebi gorezha lju« besen mene perganja} de »halujem, inu sdihujemzhesufe moje prevelike grehe, kateri fo meni shov, inu me isferza grevajo» de fim tebe ve* zhn'ga Eoga, mojga lubiga Ozhet* reshaiil Jeft fi terdnu naprej u*a-mem, inu tebi oblubim nikar le s* u&snf, ten;uzh s* zel im lerzam,d« beotel polihmav raifhi umreti, ko* ker s’mertnim greham tebe resha-iit. Amen. MOLITVA Po Spoudi, Moj mPoftvi Isvelizhar ChriftuS JEStJS! jefttebepohleunupro« fim, nej bo tebi perjema leta roojf C 3 fpe* fpevid skusi saHushenje tvoje luhe Matere Marie Divize, inu ufih lubih Svetnikov; inu kar jc meni pčrletej pomaiikslu ra pravi gre ven »i, inu terdnimu naprej usetju, profimdeb’ ti rr.oj Jtsus otH po tvoji fveti milo-ftitaiftudopouniti, inu nato viflio me bofh beli popolnima od mojih grehov odvesaniga 'tnel u’niojmui inu tudi u’vczhnimu shiulenju > Amen. Ferpravlanje £ Svetimo Obbayfo, f \ Srezbni dan, ob katerim imam perlofhnoft prejeti to S.Reftino Telio mojga lsvelizharja JESUSA ! | Chriftufa. J OMojlubesnivi JESUSJ do- I delli, kadar boui prejel tvoje S. Rc- | fhno Tello, de Fe trojeferze uname I u*lubesni prutt tebi. O deb’ jeft imel take sbele tebe prejeti, kaker-fhne je imela tvoja lubesniva Mati MARJA, kadar je tebe sgubila,inu tri dni yskala. O O JFSL1S taushent krst pnshe,-Jeni! pridi noter u’ moje lerzč, inu ga srpvuejpo tvcjimo S. ierzo. Pri-di O nebeftiku fonze , kir reiverlifll volen fvet, odsheni ceiritno moje neumnofti, inu relvetlimojo pa-met, inusaftopnoftjdebomsamo-gel tebesposnati, inu po tim tebe ftanovitnu iubit, O JESUS! ti fi en ftudersz tek j shivihvoda, h’tebi s’zelhn Serzatn I hitym, kir shelim od madeshov mojih grehov opran, inu ozhifheo | biti. Pridi O JESUS! inu pogleduj || $’ozhniy tvoje milofti naxae ubegi* gagrelhnika. § Zhaflitu, inu pohualenn bodi to S. Jagnje Boshje, sa me» inu sa | včf voien (Vet na snaminu Svetiga Krisha gori offranu. O Uli neb-. Ihki Angeli! pridi- , te, inu zhaftyccna mejili mene to I S.RefhnuTellu mojga Isvelizharja, dokler moj jesik je prellab,moja pa- I C 4 v met »et preneumna, moje ferzs pre-inersJu, deb’ga sarrogcl, kokerfe spod-bi, zhaftyri, inu hualyti. Od forzhniga prihoda noter da sohoda bodi zhcfhenu S, Refhnu Tellu. _ w Perpnfti O moj iEStl'! de tvo • je S. Rcfhnu Teilu, k .»tem jc(t ubogi g'cfhnik shdytn sdej prejeti, bo meni prava pomrzh zhes ule fov* rashnike na dulbi, inu na tellefu O Gofpod Bog JESUS Ohri-ftus 1 jeft ubogi gretimi zhlovtkne-li:r» ureden , de ti grelh pod ftteho mojga shivota, temuzh rezhi eno farno bc(fd.>, tok’ bo osdraulena »oja nbogadufha. Po Obhaylo MOLITVA. ^TFIaft, inu husla bodi tebi dana O uftga niogozhni vezhni BOG, de fi (e ureden fturil mene reuniga grefhnika flip^hat s’S. Tcliefam tvojgalubiga Synaj mojga Golpoda JEfufa Chriftuia, inu te pohleunu profim , de to S. obhaylo ne bo meni kfhtrafingi, ampak k’cdpufh3* nio mojih grehov; Nej bo meni ena pomuzh k’cravi shivi vejri, k’tetd> - nimosaupanjo, inu k’gorczhi lubes« ni pruti tebi: Nej me potertli u’po-nishncfti, inu u’tvoji pokorfhini; Nej bo meni ena bramba zhes ufe vi-deozhe,nunevideozhe fovrashnike. Sdihvanje KjEjufo. O ^°bruilivi J ES US, jeft te ponkhnu profim, deb’ moje (erzč prefunil s’eno prčlladko rano tč lube.sni pruti tebi, O deb’ fe u’letej lubesni moje ferzi vednu tajalu, inu nezh drugi-ga ne posheleiu, koker ufelej pčr tebi moj JESUS prebivati. O deb’ jeft! moj JESUS, ve-dnu tebe shciil, tebe yskal, h'tebi hytil, na tetr.iili!, od tebe govoril, ufe moje rezhy obrszhal h’zhafti j inuhualitvoj&a S Imena. C/ OJE- O JEStIS l ti bodi ufe moje »e« sfele, inu fladkuft mojga ferza, moje vupanje, moj.e perbeshiilifhe, moj trofht» inu pomuzh, tebi le jeft, popolnima zfaes dam , fturi, inu. pberni snrsano po tvoji S. voli. Adolftov S. IgnatU, Duflis Chriftufova pofveti me, Tellu Chriftufovu svelizhej me* Kry Chriftuiova napoji me, Voda isftrani Chriftufove operi ase, TerpIenjeChriftufovu poterdi ms O dobrutlivi JESUS ufhlilhi me, Med tvoje rane snkry me, Od tebe fe lozhit nepufti mej Pr«d peklenskim Sovrashnikara vari me, Ob uri moje fmorri poklizhi me, De »'ulemi Svetniki bom hualil te» Sdej, ufelej, inu v»:koirej, Amen. r JMolitva,prejden prejme S. Satrament pujlednig* Oj/a, skusi tvcjg* lubfga Jogra: Aku je gdubolan, ta od zerkv«Mafhnike k’/ebi pok'irbf}de boda sa njega n>o-lili, inu s!oj!am shsubali u’imeni tiga Gofpoda, jnu molitov tž vejre bonjemopomagala,fnuBog ga bo gori usdignil, i«u aku je on grehe dopernefil, mo bodo odpufheni. Teku li ti moj Bog govoril, sa t;g* vola terdnu upanje hnam, de bo skusi gnado S- Duha moja flabuft uterjena, moj* rane osdrsulene,, inu moji grehi odpuflieni, prelofhi meni O moj Bog afe moje bolezhi» ne na dufhi,intina teliefu, inu dodeli meni notre jne, inu unanje sdravje skusi mojg* Gofpoda JESUSA Chri* ftu(a} Amen. To Svetmu Ojiu. 'TO shaubanje tiga S. Ojla, bodi meni OJESUS k^zhifheuo n», dufhi, inu na reliefu, inu k’eni rambizhes ufe noter dajanje , in» kulhnjave tig a hudizha , de bom C € skuti sfcufi mozh riga S Sacramenta šaro c gel volnu, inu ferzhnu prererp?-ti u(e teshave meje bolefni. Je(t sa-vupam j inufe st.ncfem na tvojo nc-isrezheno dobroto, inu roiioO. Nej fe s’mano sgody po tvoji S.vo!:. Sdibvanje. irnt uprajbva, nje naprej mjli evimo Bolni ko, kadar fe perhlisbuje njega MojufinilenilsvtlizharChriftus 1 Th CfTC tiAntl« (a oc mA nrt tvoji neisrezheni roilofti. O Moj mog pogledei na me , tvojo »euredno ftuar, aku fimlyh cngrcfhnikj vender tebe rhaftion> inu sposnam sa mojga dobrutlivig* Ozheta. Jed verujem u’tebe eniga Boga u’naturi, inu trojniga u’perfo« nah, Ozheta, Syna, inu S. Duha. Jcft verujem , de je Rog Syn s» I naf zhlovek poftal > inu nas skusi fvr'; terpienjc} iau Imtrc sa i. Kri« «ha shu od vezhniga pogublctija odre-fhi!. Jeft verujem nfe, karvcrjeinu uzhy S. Karoifhk-i Ze:ku. 11’letej pravi Katolfhki vejri czhcm shiveti, inu umreti. O ufrnilcni Gofpod Bog, jeft imam vupsnje, inu Te sanefem na tvojo oblubo, de bom dofegei od« pufhanje mojih grehov , to pulled-njo gnado, inu po tim repnim shiu-ler.joto vezhnu isvciizhanj». Jefl. telobim O moj Bog is ze-liga mojgaferza ,inu shelim tebe lu-biti s’tifto lubevnjo, s’ka.ero te lu-bjo uGIsvoleni Svetniki, inu Svet« rize. Is te lubesni pruti tebi O Bog mcnemozhnu grevajo ubmoiigre-j hi. Satorq proli® sa odpufhanje* la gnado, inu niiloff. 1 ZbestoJeBolnik uprajbaj ak.it Ji Jbe sbsly ernga^ ar drvgigagre* ba /povedat? Zbe pravi; ja, al, keV govoriti C 7 ttt L . .. V- '' ’ mogel, deufaj da en %dhsttj dl* sn amine Jvoje grevinge 9 ^Afajhnik, aku ju pčr njemo, g4 more ahfohirat, inu od gr c bo v cdvesat. Po tim Bolnika uprsfhej; aku bč rad imel, ktb sain molili ene, ai druge Litanje ? NB, Sa Bolnika fe moljo tifte Lita-nie, kaserefoodsgorej poftsu* lene sa Dufhe u’vizah, s’rirn slozhkarn, de na niejfti profi sa »je, a? odrejbi jrh, fe tukej cd-govory : profi sain , al’ sa njt. Fo Lkdniab, 'mu drugih Molitvah fe sa%kne Perporo• %benje te dufbc. T OzhifeOveruadufhaisugafve--ta u’Irr.eni Boga Ozheta ufiga mogozhniga, kateri je tebe ftuaril: ITIoieni j&SUSA Chriftufa y Syn« Jtoga shiyiga, kateri je sa te tčr- peklTImeni S. Duha, kateri je tebe refvetlil : U‘imeni Angeloo, inu Arehangelou;t>’Imeni Tronov,ino Gospcftvov: ITImeni Firfhtovjinu Oblafteh: trimeni Cherubin, inu Serafin: ITImera Patriarhov, inu> i Prerokov: ITlmeni Svetih Apofto-lov, inu Evangeliftov: H imeni Svetih Morteroikov, iou Spovedmkovs ITIment Svetih Minihov, inu Pu-fhauoikovr 11’lnicniurih Diviz,u(ih Svetnikov, inu Svetniz Boshjih : Bodi danef u'myru tvoje rncjftu.inu tvoje prebivalifhe u’>vcrimu Sion. SJkufi nafhiga Gcfpoda J ES US A 1 Chriftufa, Anrscn. O Miioftvi Bogi O n/mileni Bog! kateri po velikimo tvejmoufi. mileno, grehe teh, kateri pokuro I delajo aven kbrtfhefh, inu fhtrafia- t Sc teh doperneienih grehov skufi saaefenje , inu odpufh*nje prozh i ufamefli, poglcdej miloftvu na tigt tvojga Slushabnika N. ( Slush*bni-*o K.) inu ufiililhi g» gn«dliru, kir on L on ( ona ) s’»revanim ferzam profi cdpiiihanje fvojih grehov. Pono- i vi O dobrutlivi Ozha u’njemo ( nje) ufc, kar je skusi posernelsko Jlabuft resdianu, a! kar je skusi golufniga Satana fhkodvaru, inu ciiabemi, ii,u kir je tudi en vud riga odrefhe* \ nja, perpeIej,inuperdrushiga(jo) h ilitivenjo teh vernih. Smili Je O Gofpodzhes njegovu ( nje ) sdihva-nje, fmili Je zh>'* njegovu (nje ) shalvanje: inu, k?r nerna drugiga tavupanja, kn.ker n'tvoji miloJli, perpufti ga ( jo ) s’krivnofti tvoje fprave, inu gnade priti skusi Chriftu-(aGofpoda naihiga A inu te taiftimu, kaceriga Ji ti fiuar, zbes dam : de ti, kadar bolh «loug tega zhloveftva skusi f nert plazhov ( plazhala ) fe fupet 1 vernefh kkvr jmu ftvarniku , kateri je tebe is perfty te femle Rutov Inu toku, kadar k tvoja duflia odtclle* fa lozhi, nej nje na pruti pride to ivejtlu kardelu rih Angelov: nej njo frezhataiodnishki Sveic tih Apofto-lou: nej nje na pruti pride ta belu obl-zhena tih Marternikov prema-garza vojska: n?j njo obda s’lilji o-zirana mnasbiza tih Spovednikov: nej njo obftrefhc ta vefelju pnjezhi Chor teh Diviz: inu nej u’ku‘lu teh Patriarhov ta nebeflikr pekoj dofe-she. Tskrotaki, iauvejeli pogled Chriftuta J ESU nej (e tebi pcrkalhe, inu nej on tebe med taifte poftsvi, ksteri ufelej pred n jr m ftoje. Nej bo tebi skritu ufe, kar je grotovitnu u’ temme; ufekarsktiple u’plemeRuj ufe, kar martra u’Ihtrsfingah. Tebi more odftopiti ta pregrosni Satan sTvojmi tovarfhi: ob tvoj:nu prihodu, kirtebeti S Angeli (prem-iajo, femore on trefle, inu beshati u’to grosovitno temmo te vezhne nozhy. O Bog! uftani gori, inu njega fourashniki morejo fe reftrefti, inu ti, kateri njega fourashjo, morejo rejo bejfhati pred njeg« oblizhjsm. Koker Igine ta dim , taku morejo tudi oni fgivtti; inu koker ufikfe rc* Hopi u’prizha ognja toku tudi fe imajo reftopiti ti grefhniki; ti pra-vizhni pak bodejo spifhani, inu fe ▼efeJepred oblizhjamloshjim, Taku bojo kTramoti, inu le tncrejo framvati ufc peklenske vciske; ina ti hlapzi riga Satana ne (mejo mudy* ti tvojo raifho. Chriftus, kateri je fa te krishan bil > terefhiod raartre. Chriftus, kateri je sa te urarou, te refhi od vezhne fasci ti. Chriftus, Sjrn B^gashiviga, nej tebepoftavi u’ /roj ufelej feleni, inu teh rosh pouni Paradifh, inu nej on, ta pravi paflir, tebe fposna sa fvojo ouzo. On nej tebi odpuftyufe tvoje grehe, inu nej tebe poftavi na (voji defnizi iTftive- | rje Ivoib Isvolenih. Gledejod ob* lizhja do oblizhja tvojga Odrcfheni-ka, inu ufelej pred njrm ftojee, to zelu ozhitno s’velizhani ozhmjr gle-(kj rilnizo. Taku poftaulen med kar* kardellu teh isvelizhanih, ufbiraj Bo*hjo sladkuft na vezhne zhafc, Amen. M O LI T V A. Gofpud ulemi tiga tvojga Slu« shabnik* u’prebivalifhe riga is-velizhanja, karcru je vurou dofezhi od tvcje milofti Je Oigovri Amen. O Gofpudrefhi dufho tiga tvojga Slushabnika is i-fih nevarnaftih tiga pčkla, inu od ftrikov teh fhtrafing, mu is ufih nadlug Od Amen. O t. ofpudrefhi dufho tiga trnjga Slushabnika, koker fi rcfhcu Eno-ha,inuEliais gmain fmertfc Od A. O Gofpud reftv' dufho tiga trojga Slushabnika, koker firffhou Noc-faod potopa. Od Amen, O Gofpud rcfhi dufho tiga tvojga Slushabnika, koker li refhou Abra« hama, is taejfta Ur teh Chaldaser-jov. Od. Amen. O Gofpud rcfhi dufho tiga tvojga Slushabnika, koker li refhou Kaka od offra, inu od rok fvojga Ozheta A braraa. OJ. Amen. O OGofpud rcfhi dufho riga tvojga Slushabnika, koker fi refhou Lota od Sodotr.e, inu od plemena tiga ognja. Od. Amen. OGofpud refhi dnfho tiga tvojga Slushabmka, koker fi refhou Mojr» fcfa is rok Pharaona tiga Asgypcoy-skiga Krajla. Od. Amen. OGofpud refhi dufho tiga tvojga Slushabnika, koker fi refhou Daniela is jame teh Levov. Od. Amen. O Gofpud refhi dufho tiga tvojga Slushabnika, koker fi rtfhov try Mladenzhe is mozhnu gorezhe pe-! zhy, inn is rok kiiyizhniga Krajla. Od. Ainen. O Gofpud rcfhi dufho tiga tvojga j Slushabnika koker fi rclhov od gre- i ha Sufano, krivizhnu satosheno. A, j O Gofpud refhi dufho tiga tvojga! Slushabnika, koker fi refhou Davida is rok Saula, inu Goliata. Od. A. O Gofpud refhi dufho tiga tvojga Slushabmka, kekerfi refhou Petra, inu Paula »jezh. Od, Amen. Inu Inu kok« firdhou S. Teclo Du vizo, inu Maiternizo odtruj ^pro« fovicne Martre, toku rtfhi dufho letfga tvojga Slu^habnika, inu ftu. ry de fe bo ona s’tabo u’nebeshki* mu krajicftvu vefelila. Od. Amen. MOLITVA, jl/ljr perporozhirro tebi, O Go* ^ fpud, dufho tcga tvojga SIu-shabnika( tvoje Slusfcabnize) inu te profitno, O Gefpud JESUS Chriftus Ihrelizhartiga fvejta, de to dnfho, sa vola katere fi tj po tvoji rni’ofti na semio p: ilhal, u’kri!u t\oj h Patri* arhou poloflrfh. Sposncj O Go-fpud tvojo ftuar, katera ni od drugih Bogo» fluarjena , temuzh od tebe fajriga shiviga, inu praviga Boga, dokler ni drugiga Boga, kokcr ti /atn : inu nezh ni tvojim delam enako O Gofpud refVetli njega (njo) dufho pred tvojim oblizhjam, inu nikar nc fpomni na njega ftare pregrehe , inu nefuiafnafte, katere je o-Sudilu do vic vajacj «li hi za hude shc- j lje, Dokler, aku lih je on grefhil, vender ni Ozheca, inu Syna, inuS, Duha fatail, temuzh je verval, inu je ulebiimelta eyfer Boshje, inu je Boga, kateri je ufe ftuaril, zhaftil, inu molil. M O L I T V A. Gofpud my tebe profitno, deti ne fpomnifh na grehe njega ( nje) aoladofii; temuzh po tvoji veliki milofii fpovni na njega ( njo ) u’ zhafty tvoje fvitlofti. Nej fe njemu ( nje ) odpro Nebela, nej fe shnytn (shnio) velele ti Angeli. Usemi gori tvojga Slushabnika ( tvojo SIu-shabnizo ) O Gofpud u’tvoje kraj-leftru. Nej njega ( njo obftresheS. Archacgel Boshji Mihael, kateri ie ureden podal firfhcvo nebefhke vojske fadob:ti. Nej njemu ( nje) na pruti pridejo S. Angeli Boshji,inu nej njega ( njo pelajo u*tu nebeihku mejltujerufalena. Nej njega( njo) obftr-.fncS. Peter Apoftel, kateri« mu je Bog kluzae nebelhkiga kraj- lcftv* leftva favupal, inu zhcs dal. Ne| njemu ( nje ) pomaga S, Paul Apoftel» kareriga je isvolu Bog k’eni isToleai PoiTodi. Nej profi sa njega ( nja) S Joannes isvoiem Boshje Apofte^ kateririiU fo refodere nebefhke skrivnufti. Nejprofio sa njega ( njj) ufi fveti Apoftoii, katerim jeodBo-g3 dana ob!a!t (avefau, inu »dvesatf. Nejsa njega ( njo ) profio ufi Svetniki, inu Isvoieni Bosbji, kateri fo sa Ime Chriflufa martre na tem fvejtu preftali, de on (ona) po odvesane faresetega rntffaureden ( uredna ) podane priti k’zhafty nebethkiga krajieflva. Tu njemu ( nje ) dode-Iy nalh Gofpud JESUSChriftuSj kateri s’Ozheiara5 inu Svetim Duham shivi. inuregiracd vekoma, do ue-koma. Od, Amen. Sd ih vanje Umirejifrbim« Bohtiko po%baju naprej nejli, OJfcSUS Bodi moj JESUS to je, . budi bodi moj Isvelizhar. Isvclizhc; mojo ubogo dufho. O Moj Bog, zhe ozhefh.de (hc vczh terpym , nej fe isnyde tvoji vela, vendertebe profim , po tvoji veliki milofii ufmili fe zhes nae, ne saverfi me od tvojga oblizhja. tvoj fimshiv, tvoj fitu mertu. Is doline moje reve, inu nadloge klizhem na tvojo miloft, inu po-muzhO Gofpud: oberni tvoje ozhjr od rrejih grehov, temuzh poglede) na troji sgrevanu ferze, inu uimilile zhei me. O dubrutlivi Bog, jeft tebe po» hleunu sahualim sa ufe meni neu* rednimo grefhniko dodelenc do* brure. Od fonzhniga prihoda noter do »ohoda bodi zhefhenu tvoje S. Ime. 0 moj Bog, jeft terdnu verjem» i inu (posnam , de ti pravizhne s’gna* dami darujefh, gr? ftinike pak fhtta-fujefb, profua ponifhnu sposnej mene sa tvojga, inu d&deli meni tuo-jo gnadoi inu miloft. O uf« O ufmileni Bog! ti fi vif moj trolht, inu vupanje. jed savupam po tvoji oblubi to pullednjo gna« do, inu po lctčm reunim shivlenju to vezhnu isvelizhanje. O moj Bog! jefttelubim zhesufe rezhy, sa to, kit fi ti ta ner vczhi dobruta, inu ufelubesni ureden. CKmojBog! is lubesni, katero pruti tebi imam, je meni shov, inu me greva, dcfim jcft s’mojmi grehi tebe reshalil NB. H/c dmud abjolvi poterit. Scfej fe tebi zhes dam, O moj Bog! inu fe popolnima podam u’tvojo S* volo, fturi, inu oberni% s’mano, kokertebi dopade. Sdej, ali poprej, %be je treba, Je bolnike Jve%ba u’roko da, inu fe re&be. ^Svefelyte fe, moj p-iate!, dokler n fhGofpud, inulsvelizharChri. ftu- JEbUSjc fhčblisu, inuvasozhe i* liga revniga ivetž u’ivojt nebefla-D ku ku prebira! ifhe gori useti; Usemtte tedcj u’ioko to shsgnano fvczho, inu sgorezho luzhjo prave Boshjo lubesni pred njega ftopyte. Jesus ta refvetli veftie ozhy,de nikar k’ nefrezhm fmerti ncssspetc, ampak de vai bo »vefelyla ra vezhna luzh, inu pokoj, Amen- U’tToje roke, O moj Bo», per» porozhim mojo ubogo dafho. O mo/ krlshani Isvelizhar, jeft 6helim , de b£ moja sadnja befeda bila tvoje preila:!ku Ime JESUS. O JESUS, O Maria, O S. Jofeph. Oufi Kebefhki Angeli ptiditi na pruti, inu f^remyte mojo duftio pred oblizbje B >shje. ' O JESUS, JESUS, JESUS. ; Adolitov, kadar /e je she j dujba od tellefo lo%bila, ali sdnjui \ po Jmerti tiga bolnika, j OGofpud JESllii Chriltus, ti fi j rrftrrtrnu ».'/.cr. t 1 fi njega ( nfo ) refhon is doline na« dlug tiga fvejta, O veliki Bug tc re« fnise. f. O vi lubi Svetniki Boshji, pridite k’pomuzhi> vi Sveti Angeli Boshji pridite njemu ( nje) na pruri: ufemitc gon njega (nje JduIho,inu pelite jo pred obfizhje Boshje, Nej Chriftus gori usatpe tvojo dufho ( kateri je tebepoklizou: inu ne; An* geli tebe perpeiejo u’kcilu Abrama. Od Vi Angeli ufemite gori njega ( nje) dufho, inu perpelite jo pred oblisthjeBosbje. ir. Dej Gofpud nje» mu ( nje J ta vezhni pokoj. Od. Inu ta vezhnaluzh Ivejti njemu ("nje ) Vi Angeli pelite /o pred oblizhje Boshje Kyrie cleyfon. Chrifte efeyk>nKy-rie eleyfon- Ozha nafti t Inu na| neupeli u’sku(hnjavo. Od. Temuzh naf relhi od slega. ir, Daj Gofpud njemu ( njc ) ta vezhni pokoj Od. Inu ta vezhna luzhfvejri njemu( nje) f. Od urat tega pekla. Od Refhi njega ( njo ) duiho O Golpud, f. Nej Ca po pozhiVa uViyru. Od. Amen Go. fpud ufhlifhi mojo molitov. Od Inu pridi k*ccbi moje upytje. Molimo. T^Ebi, O Gckud » perporozhi-mo du(ho ietega tvojga Slu-fhabnika, de, kir je onumrouternu fvejtu, tebi fhivi, inu kar jeonskufi slabuft zhlovefhk.iga obr;.zhanja,inu djana grthoufturou, ti skusi odpu-{haine tvoje predobrutlive milofti ven sbriflv fh Skud Chriftufa Golpuda nafhiga. Od. Amen. TRETI TEIL. Spominji Kerfbanski s a ufa• kigd, kir Jbely shiveti, inu umreti u’gntdi Bosbji. CPomni,OKerfliinik, rtemfi ftvar-jen sa leta fvčr, ampak sa Nebela, Hon habemui bit manenlem civi* t* I tutem, fed futuram inefuirimttt. My nimamo tukej obftojezhiga mejila, ampak my lfhemo to perhodnje. Ht6r - Kaj fi dofch mav fturi! sa dobiti tiftu svclizhanu kraj!e!lvu , sa tdli dum, kir je odlozhcn sa tvoje ve-zhnu prebivalifhe.sa Raj Nebdhki? i. C Pomni, O Karfhenik, deni sa te potrebnifhiga opravila, koket je to opravilo tvojga Isvelizhanja. De beti dobi! tudi vef voljen fvet, kaj be tebi pcrragalu, aku be imel sgnbiti, inu vekomej sgubiti tvojo dufho ? Quid prodtjl lumini, fi mundum univerfum lucretur, anima vero fua detrimentum fututuri M «tth 16. Tvoje poglavito opravilo kaj je bilu desih mav sa eno ? kam fo bile navifliane ufe tvoje milli r kar le ti je koli sljubilo, to te je nar vezh fk£r-belo, (i li kedej mislil na tvojo dufho ? Na tojfto dufho, katera je ftu mo.cdina , na t6jfio dufho, kater* D j enkrat tnkrat fvelizhana je ufetcj fvclizhi« na j enkrat sgubljena, utelej sgub-ljena. CPomni, O Karihcnik i de bre* tžrplenja, inu nadloge ne moremo biti fvelizh ni. Htgnum Cetlom rum vim patitur, ir violenti rapiunt illud. Mattb. 16. Do fedej obeden ni fhal ftopajozh po roihah, ampak riva jozh skufi tčr-nje. Urata fo tifne, ftčsa je voska, k’tcra pelje k’Rsjo. U’nebefa fe nc prid« u’kozhij£. Quam angujlaportf & *reta vi a *Ji, (jut d učit ad vitanti Luc if Sam JESUS ni džr{hal>am. pakta pot tega krisha Kaj fi dofeh ma v preftal sa to kraj- . leftvo, kir konza nima ? fi lž preliv j ufsjle eno kapJezo kervy? Ni rr.o-gozhetfhivsti u’letdrp, inu tudi u* lc-unžtn fhivlenjo Uadzhizo. Aku | led-.j tergaih 6{hs» zhskej, sa ve-komej na ternje. Aku fe fčdcj tčrgtlh i skufi ternje, vupej vezhni pozhitek Kcdrčlhami. 4. C Pomni, O Kerfhenik,de s’tVoj(Tj »hivotamne morefh vezhiufmi-lenja imeti, ampak, dega bres ufmi • lenja džrsh;fh : imej ga hudu, de mo dobru pojde; flori,de tčrpi, de nebotčrpov. Med dvema hudim* trdbaufelej to majnihi prebrati. Aku fi prebercfhto zhafno cčrplcnje, fe uganefh neki le vezhnimo terple* nju, temuzh fi. irdohiili vezhnu is-veHzharije. Qui voluerit .nimamJu*m falvam facere, perdet tam, qui autem perdiderit animam fu a m propter m’.tin» Veniet tam. Mutth. l6, * C Pomni, O Kerfhenik, de tebi ia uie tveje mozhy imamard biti, de Bogu dopadefh, kir jc tvoje edi. nodnbruj i^u tvoje edino fveiizha-nje. Ti ni fi ft.;arj n, debž rouoov p > tvoji glavi, a.npakde bž u’llener-ni rdzhy dpnefbv Bosbjo voijo. Chridus ral je uzhiv letu u’fvoji fmertni britkuili, de, aku bž fhlo D4 tud tudi sa nafhe shiulenje, naftit voli ufelcj more naprej ftoplti ta Boshja. Hon meavoluntasiled tua fiat.Luc.22. Kolkukrat fi rekov : Fiatvoluntut tua : isgodi fe tvoja volja, tčr pode fiBoshjivoli naprej potegnev neka* ko tvoje posheienje, nekako mer-kakfhno famo-volnoft Ne ka ne do-padi Jam febi, aku ' zhefh lebi dopa« fti na vekomej Naredi, de Boshja vola bo ta ufe-obfeshna vifha ufiga tvojgadjar,ja: fturi, de fe tvoja volja ufautopy noter u’Hosh}o voljo, ko* ^erena kaplja vode noter u’co veli» ko morje. 6. CPomni, O Kerfhenik, de ne morefh Bogu dopafti, njega vo- . Ijo dopovniti, aku r.imafh ene tfir-dnemilii, de ga nigdar n’ozhefhre-ihaliti, inu nigdar ne isnevoliti. Je treba, de fi naprej usamefh njegovo fveto Sapovid nigdar ne prelomiti, nej bo sa drugo, kar kole zhe, Bres tega ftauovitega naprej usetja usetja nehzhe nemore rezhi, de Boga ljubi, demo ozhe dopafti. Sitjuis diligit me, fermonem mtum jtrvabii. J tein, 14. Si li kedej fam uTebi tokuterdnu, ferzhnu, inu (lanovitnu {klenov; de czhefh raifhi predati kakerfhno kohfhkodo, ali na blagu, ali na zhafly, ali na shivlenjo, koker le en famkrat fe Bogu »ameriti ? Leto* iftoje, na katerim fefposna, aku nafhaljubesin pruti Bogu je prava» inu zhiherna. 7. CPomnijO kerfhenik, de tvoj« naprej usetje, Boganigdar nere« shaliti, ne bode ižrdno, ne dano-vitno, kolker je treba , aku (e nq iftegne na ogibanje nevarnih pčr-lofhnoftih ; sabfton je rezhi : jed nozhem grefhiti, aku (upet ftopifh na prepad tega greha,Morefh li rezhi: jeft (e nozhem (egreti>pak vinčr fe ozhem k’ognjo pčrblishat. Qui amatbiricuimn,ptvibit in ilio> Ecci. J. ITnevarnofti bode končz tega, kir jo ljubi. D c S. s. CPomni, O Karfhenik, de greh fe ta ner vezhi, kar fe ti jih moro pergoditi, nefrezh?; dokler ter-biu« pa gnade Boshje , te včrfhe u’fufh* noft tiga hudizha, te fturi kriviga Tezhniga pogublenja, tč Cepium» ib uterdi voljo u’taki vifhi, de }o Eelopreoftru grisenete vcjfti na do« bro ne more ukreniti. Qui faciunt ftccatum, hoflts Junt «nima fua. Thoti. n.Grefhniki lo fovrafliniki tvoje dufhe. Inu vender, kolku krat savola eniga kratkiga fmerdliviga nallajenja (i ie podau u’leta reuni ftan tvojgapogublenja? Merkejzhlovek, gnjufne zherv te semlje1 De bi fe ohladev u’eni minuti , li fe lotov faraiga Boga. Contra Omnipottnum \ rtieratus e$. ]oi. if. B6j(e neufaii* lene pravize germezhiga Boga, kateri sam ore na enkrat potopiti tč nar okornifhi Faraone u’ardezhe morje pčklenskiga ognjai Satorej vari dc kcdej greho nepčrvolifti. C4ve,m šli? nando f tet ato confiutias. T06.4. C Pomni, O Kerfh? nik> de fmertn» greh Je ena resbala loper velizha* itv o Boshje toku ramenu grosnaj de obena zhiherna ftvar ni satnosh* na sa leto dofti fturiti 5 ja pazh uf« ftvari, sTamo MARIO Materjo Bo» shjo red, de bi taushent tnilion leje drugiga ne delali, koker ofFre ner vezhihzhednoftih, bi ne mogle sa» vagat nika le eno hudobo enfga ft-itiiga fmertniga greha: Le famuzh takry JESUSA, dokler je nckon-zhne urednofli, samore popravil tolku fhkode. Habemus Redemptio-tum ptr fanguimm ejur, rtmifmtm fteeatorum. Ex. t. Ter ti nozhefb nehati shaliti tega toku veliziga Boga, inu ga shaliti , u’prizho njega, pod ozhy njegove V kadar grtihifh, rezhelh Bogo s’clja-n/am, akune s^esikam. Jtftvejrrj de te samzhujem , vejm, de te S2- j Ihpotujem, vejm, de tebi kervizo delam') aii,kajjeft ir aram? nema« ram tebi priatel biti, jeftfe nebAim tvoie mogozhnofli. Inu po tem fe tebi sdi* de Bogu ni mari s-* ufe leto? omni, O Kerfhenik, de fe ti hu« dobnu oftrefhtfh milofti Boshje, Jsčdčrozhelh biti ti hudoben > dok« j 3er je onmiioftiv. Ti ga ozhefh sa-oizbvati, sa to» de on kmalu u’te netrejfhi, kadar grefh*fh. De bi te sdajzi fhtrafbv , Ipofnafh, de bi mo ifkasov tozhaft, inu doushni ftrab, ter (akaj mo ja ne ifkafhefh, kader le dobrutlivu persanele? Lijubi ga , kirontebe ljubi. D tli» gts Dominum Deum tuum, Deut. d, Inuaku bi ne orev kej kriviga ftu* riti eni flvari le kckcrjudas,gabije{h s’sh'afernizo, sapluvafh, gajshlafh, koker oni trinogi, gakronafh s’rerr>jam , ga ob« loshifh s’pretefhkim krisham, ga s’novizh neufmilenn s’shebli perbi-jefh. l^urjum crucifigentes ftbimttipfis Filium Dei, Htbr. 6. Cur addimus fliČIioneta affliSo ? ( Perilopi s’bcfedo S. Bernard ) Sakaj nakladamo te-shavo na teshavo? Mugis aggravant Ckrijlum vulnera peccati k o fin i, quatH vulnera corporis lui. Vezh ceshe Chriftufa ranc nafhiga greha, koker rane njegoviga teliefa Sakaj shebli fo bili grosni le zhlovefhrvo ‘Efu-fovimu, tvoji grehi pak (e lotio tudi njegoviga Boshaflva. Ali fe Ihe nifi naiitev s’ toika/n kervy ? tž* sakaj ozhtih ponovili te shlake, re« sdrashiti te ranc? Nehaj enkrat od tiga grosovitmgaresmefarjenja, po* deti ta raezh u’noihsnzo, iZa gPomni, O Kerfhenik, de Gofpud Bog fhtiafa tegrefhnike. Peccatores peribunt, ps. j6. Grefhniki bodo konzhani. Jeli nevčrjam&fh ? Pole Luciferja,kakijeperfhovsavol cniga famiga greha, Ena farna ne-pokorfhina kolku Je kofhtala na-fhlmo pervimo Ozhako Adamo. Pole ta pak&v, kir na ufe krajeod* pdrt ftoji ufskimo , de ga posbre,kir umerje u^mertnim grehu. Dilatavit Infernus animam fuam , & aperuit oS fhumaAfyue ullo termino. Is a. f* Ter ozhelhfhe naprej Boga sha» ' liti , inu gerdo imeti, dokler vejihj j de te ja ozhe plazhat s’cno vezh-; noftjo teh marter. i;- gpomni, O Kerfhenik , de ta ncc vtzhi nelrezha je umreti u’samerl Boshie, dokler leta samera jeensa« zhetik vfzhne neirezhe. Momentumi, S quo pendet aternitus. Ni veth odpufhenja, ai pomozlii, m upanja. Bog jesgubljen saulelej* Si šagnan od Siebtf si ufeicj. Si obfejen ti* Ogen «s uielej r brss konza, bres po-zirtka, ulelejdovje cdtogote, ufe-lej reftčrgan od zagvanja. In pectat9 totflro mtncmini. Joan, 8- Kaj sazhenalh, de vjidifh letake nefrezhe? fhekumej, depomillefh. Eno malo je treba, de (i obarjen. Sili« vi deiezh od fmettnigagreha. 14. j; gPomni, OKerfhenik, de le leta j ner hujfhi nefrezha veliku dru- J gimpcrgody, slafti leunčm, kirna to ne miilio, Pride fmerc s’nagla-fna, inn jčm odusame ta zhaf sa po-kuro. Satorej je diav palh Isveli-zhar. ligi/ate, & or ate . nefeitrs t»imt qnanio t trnom fit. Mare. j f. Treba rajtingo imeti gotcvo, dokler ne ve«; iro, kedaj bomo kllzani k*fodbi. Inu ti le fhe is Ina tvojga ne pre- j budifh ? U’ ietem h;pd utegnefh umreti, terne smilielh. 1J. j i If. ■pOmHli, O Kerfiienik, de, aku o* zhefh ubejshat lecej nefrezhi, katera je toku goda, roorefh zhe-fto kratmillit na te pullednje rezhy tiga zhloveka: na fmert, nafodbo, *ia vezhnoft. In omnibus operibus tuis memorare novijfima tua, & in attr-Hum non peccabis, Eccl.j, U lleher* nim tvojim delu be imov pomillit, deje tebi umreti u*te minuti, u’ka-terifetč nar men sdi: de imafh o* pravit per fodbi Boshje od letega« iftiga djanja, kir je tebi med rokami: deimalh odnefti, alieno vezhnoft tiga Iona, alieno vezhnoft te filtra« fin ge. Kolku krat fi odgnov lete roilli» koker teshavne, koker nepridne. Vari, dene bnfli p£rfiljen mi/lit,kadar millit nezh vezh ne bo pomagalu. pOrrifli. O Kerfhenik, de imafil umreti. Smiautm ejl omnibu, ho- mini• minii h s ftmel mrit Vfthr. 9. Ti fe imafh lozhiti nd shlahce,od priat« lov, od blaga, od zelika fvčra: tvo-jeh {h;Ia, tv jga vefelja bode ko. nčz Tvoje truplu, sapi co u’eno pokopalifhe, ho u’kratkem zhafo» cn gojili (mrad , inu nazhinjena pa-fhagn)ufnehzhervov; du{h3, ufe-gatlezhenapojde u’eno deshelo,u’ kateri ne v-1ja drugu fhtivenje, ampak teh d }bnh deii Se umerje le «n famkm, inut zhaf, kader fe nam nar mčn sdi, toku, de, zhe enkrat ne rata dobru umreti, fe en drugi krat ne more popravit. Aku bi tebi fedej povedal en Angel de ima(h sdajzi unireti,kaj biri hote?, de bi bil duri! ? Bi te lofcku vefelilu, de fi bil sanorjen u’te prasni riezh-mernofti? Ali mari de bi fe bil podal »a Bogarodno sadershanje? Bi te utashilo, de fi fe re(pulhov ? ali mari de fi fe podvergov Boshje poftavi? Sakaj nefturifh (edej, kar be hotev, dc be biv fturov, ob fmertni uri, dok- dokler more biti de ob kratkim na leta ftop pridelh. 17- gPomni, OKer{henik,deimsfh en dan :viti u’prižho u(e ftvarfc pred ta ftrafhni grosni ftov Sodnika JE« SlISA Chriftuia, kir bojo pod ozhy utaknjene, tebi nehualeshni-mo uls dobrute, ufe gnade, kar jih je tebi Gokud Bog ifkssov: kir bojo resodeie s*cvojo veliko franioco ufe tvoj? krivine, tu Ji ce nar Ikriv-ftifhi, sa katere je le Jan Bog vedah kir fe bode isrekla , po tvojim saflu» sh-njam, ta pufledrrja > inu ncnre-menitna fodba.* Pu k’teri ti poideill sMuftio, inuteiefatn, ali uidej ive-lizhan, u’Nebefa, ali» ufelej prekieC u’p^kov. Horrtndum tfi incidtrt in mavus Dfi. He^t 10. Kaj sa ena iramotj! ksdar bolh /lifnal ozbirat to groso tvojih »ie-hovl Sedej te je fti ah, inalrampo* vedat na tihim enimo pametnima Spovedmko, kir te ozhe od Icteh re- reflift; Koku bofh preterpel tok Velika framota,kadar (e bodo resgla-fili s’tvojim vezhnim konzhanjam pred ufem volnem (vetam^ Prejden de pervoliih Ikufhnjavi, katera te lfgreh podbada, pomfli, de leta toku {ramorni greh* krerčmo, de ga dopernefefh» t^mme ifhefh, ima re- li, inu ozhegoniti k’ferdo tiga nar» vifhiga Sadnika , de isrtzhe zhes te to vezhno obfojeu}e. sSala rezh I Tebi le sdi eno nezh, resdrashit ti-ftiga GolpoHa, kir tei>r;a foditi! Ali benebifabollh^, dc bi figa (luni priatla sMfto (lushbo, katere }c u* redno njegovo Boshje velizhaflvo» debi bi v tebi gnadlčv na leuni d3n, kir je odlozhen sa to oftro, terdno pravizo. §Pomni, OKerfhcnik, de |e sa pak6v, tiflo nr jfto, prenefreztl-no savol nakupa uliga narviih' nategnjenega huciiga, inu savol po* sgernjen biti prednzhyroa ufih ftv*- rnan- mankanja kakfga narmajnfhiga do-briga. Iacus tormentorum. Luc■ s 6» Kakerfhno koli martro fi mi s'na-fho millljo moremo lfpifat, koker koli ftrafhoo, inu grosovitno, ni drugiga, ampak ena fenza tigape» kla Ufi pozhutki telefni bodo ter- ; pejli fvojelaftne martre Ufe mozhi de dufhe bodo uVedni briikufti. Kadarti rezhefh mezhe, ake, fter-gulje shelesne resbeljene plehe , re-ftajen svinz, gorezhe shveplo, bčke, I6ve, resdiravesvirine, gorezheka-zhe, meni ih, dessfhtqefli ule pese, kar j;h je mogozhe, inu vender ufc letojeena hladna rofa pruti remu, kar se terpi u’paklo. Inu ti sa en kratik luflit fe ozhes podati uVievar-noftiete vezhne roartre terpsti ? O 1 kajsena norull! Nej fe tebi ne toshi fedsj, s’pokura tuoje grehe odraj-*atj inu nigdar fe te ne posdevej prevezh : fakaj gdu je peku saliushu, koker ti, more zhislat tolku, kol-ker eno nezh, to tudi ner tclhi po* kuro, Eden, kir je od fmerti relhertj je doushan ftuiiri ule, kar njogOT J Odrefhenik ozhe. 19. gPornni, O Kerfhenik, de,kir grede u’pakov, sgubi ufe upanje vun« kej priti. Treba de oftane vekomej u’ognju. Ogen pod nogami, ogen j verhug!a%'e, ogen na ufe ftrani, o- | gen u’obferzhjo, ogen u’zhevah, j na eni germadi s’drugimi ufemi gro- j snimi, (merdlivimi, gnjufnerripre* ! kletimi, pesan od hudizhou, kir 1 mo bojo dovje trinogi, nadlesher» od krctah, od gadov, ntodrafou, f! od ognjenih kazah. Qitis poterit habitare de vobis cum /g* j tie dtvotante 1 Quis b «bit abit e» vobis j «um ardonbus [tmpiternis htt. J J. Koku bofh obftov umej temi valovi j poshrelhniga plemena, koko bofh prebival u’te vezhni vrozhufte? Ti, JI kir nemorelh povure dershati le en | k>ajzh;k tvojga perfta na plemenzi j *ue fvezhize, koku boih preterpel I vc* j i bi z< Vekomej sagresnjen u’emm potopi je grosovitniga ognja. Sesi tedei h' K< pokuri sa dopernefene grehe; naprej fi userr.i nigdar vczh preftopiti Sapoved Boshjo. 20. gPoinni, O Kerfhenik, de, nemori derg; zhi bite, ampak de pojdelh ti’tovelko hifho ce vczhnofti.#//Aa-mo m domum aternitatis. £ocl 11. Ali u’vezhnoft tiga Raja, bres ftraha, d? ga sgubifh , ali u*vezhnoft pakla. brcs upanja, de kcdej isidefh. Imalh fhiveti, ali ufelej svelizhan, inu nigdar nelrezhen , ali ufelej ferda-man, inu nigdar frezhen. De bi ti laftopil, kaj pomeni leto »/e/ej, inu Jeto nigdar l bi ne bilo treba te na* ganjat h’pokuri; dokler be isvolil 1 «'enim Svetim shivlenjani oshihrat 1 to ufelej fe ve/eliti bres nigdar terceti, ^ Leto ufelej usdershi. vezh milion lčc, 1 koker de je liftja na drevjo, vezh 1 milion l£t, koker de je kapelz u* \ morju, vezh milion let, koket ds 1 : j« J jc prahzou n*lufti, vezh milfon rfef» koker deb’ bilo scrner pejika, ktere bi imele napovniti vel okrch tega zeliga ftvarjeniga Sveta. No pak, nefGofpud Bog naredi toku s'enitn prekletim: ufaki milion let spufti j enofovsizo ; lete fovse jeft ozem, po moji ufigamogozhnofti, de jeh bo tuiks/n, de ufe skupej narede ji eno morje, kakerlhno je ledej na j ' fvejto ro narvezhi; inu takrat te j ozhem od pekla retbiti. Kolku mi- j lionl6t, de be minulu, prejden bi f« le ena lusha od leteb napovnila, kaj Ive rekov, eno morje? Inu ven« der kaj sa ena lepa napoved be bila leta enimo prekletimo? Kaj sa enu upanje bi spozheu, de bode enkra* kondz njegovih marcer? ali tega, kar bemo bilo to nar vezhi vefele* nebaimelj Saksj potem, kirbilhe ! vezh morjov is njegovih fous ukup fteklo, bi ra vezhnoft, koker tiga j Raja, toku tega pekla, bilalhe ufc-1 ej u'sazhetko. O vezhnoft! O vezh. j noft. Kaj 1 Kajsa eno vezhnoft fiti isvolilh? Na ushitik malo lashniviga, goluf-niga dobriga pride ena vezhnoft terpen ja, nakratikzhai terpienja pride vezhno velelje. Pamet kalhe, de fe umej tem hudim ufelej prebe* re to majnlhi, umej dobrim nfelej to vezhi. Satorej preberi enukrat-kn tcrplenje s’enim vfzhnim vefe* ljam : inu pufti to kratku velelje s’ tem vezhnim terplenjam. 21. gPomni, O Kerihenik, de Gofpud Bog, aku mo svefto flushijfh, ima sa te perprauljeno enu svdlzha-nje, katerimo zhlovczhko aku uig-dar ni vidilo kej podobniga , ai ur velidelovnofti Salomona , ali u' brehkofte Affvera, ali u’pranganju teh Rimskih Vitesov. Necocu/ut vidit: ir j to jf*(he premalo: Nec/tu-ris audivit, nec tn cor hominis ajccndit. I.Car 2. Obeden ni flilhovod take» fhniga Raja, ter obeden (> ga nenio-re dounllit: toliko preLshs obfe 5i*noft shnoft nafhe saflopnoffi. Leto sve» Hzhane fi samoremo sni sadobiti, ter s'zhem? spletem , dr nafti n dulho ohranimo deiezh prozh od fmerrni-gagrcha. Leto, sa refnizo, ni kupiti, ampak ukrafti Nebela > dokler med delam, inu plnzhilarn ni glihe. Irti tebi nezhe mari biti $’toko meihe-nem tolko dobizhka prejeti? Aku re ne persadene pooblaftici fe tega blaga sa to, deje lamo na febi toko veliko uredno, ne/ te hkemo pershe« ne to,de ubeshijh temo nar vezbi-m o hladimo, de (e obarujefh od pa-kla. Tukcj nezh si frednjega: Ali pa-kov, ali nebefa. Preberi. 22. SPomnijOKerfhenik, de je veliko lo£hi Bogu (Iushiti is ljubesni,ko-ker en pokorni Syn fvojmo lulalmo Ozheto, koker llushiti po fili, inu is ftrahu tehsblakov, koker en fushni falapez de toko,aku lih premilhluva-njete fmerti,/odbe, inu vezhnofti je potrebno, de eniga kerfhenika upre* •hc tfnjegovi doushnofti, vener, kir £ ima fma rntic' finem» ferze, mil pomije, '«rufvojgs douga ptuti Bogu, Te neka-Jku framuje (lushiti sa fvoj laftni pri* dek, shely /aniuzft Bogu (lushiti sa ta de je Bog ta lama Dobruta, katera je uredna, de fe b: es kooza, inu kraja t a!jubu ima,bres konza zhafty, bres koaza obftreshc. a?. §Pomni,OKerfhenik, devisha.inu shnora ufiga tvojga djaoa ima biti ta poftava Boshja. Tifle pravize. Toku (vet obrazha : tčrbe fturiti» kar ti drugi delajo, fo nauki, sajeti od Bogata jftva. Zhc ti drugi gredo n’pakov, ozheshle tudi tipojti ? Ta fret j« povhen smote, Bog je farna Refniza: glej» sa kom (e ima pojti. Ozhefh le tnari sa drugimi hoditir koker sa, tebi saljubo krishanim Je-fufara ? Jesus more biti tvoj Vojaren, j Jesus tvoja pomuzh, Jesus tvoja zhaft. Nej delajo drugi, kar fe jim ljubi. Spiritum vmtttis mundus non potefl aecipert.Duha tč Refnize ta (v6t •eaoore perje ti. Joan 14. 24, gPomni, O Krrfhenik, de fe ta fvet ,r sapeluje u’ullb fvojih fodbah O* zhefh li jevidit? Ta fvčt poftavi ta S-veliznane u’bl*go.BM<«>» dixerunt* tJtibtc funt. pf. 14;. Ter to blago ne lkesa eniga zhloveka frezhniga ftu-fiti. Tafvčtzhifla, kir fe samote re-fpufliti, iau isbersdat; ali en taki-Ihen bi fe ne imel dergazhi zeniti* ampak, koker eno neumna shivin-zlie, Ta fvec zhafty tifte, kateri fe u’ prasni mogozhnoftisnajdejo,inu vd-ner to pravo Ihpolhtuanje fe le tem brumnera fpodobi. Ta fačt roen?t de je shlahtno, inuferzhno malh-*ho varile, inu kratko nikar ne od* puftiti: ali veliku vezhiga,inu shlaht--nifhiga ferza je treba u*odpufhanjo, koker u’malhzhovanjo; dokler u leunem je treba, de gdu lam febe ' premaga. Ter kaj? Jesus Chriftusr (asa nal krishani, ali m bil ssdofti pofhteniga gafpolkiga fžrza, kadar je profil na krishu sa fvoje preg»-| njovzc. AHtifle fallit ur t 4 ut mntidm mr*t. BfM. fernt, ?. ie Niti». Gdu faH, ChriHus, ali fvčt? Inutiozhcfh imeti satvojga Vo-* j«rnacni|a (fepza? kaderHepez flep* za vodi, je ozhitno,deobau’jjroo padeta. Ambo m faveam caduntMut.if, \ zf. gPomni, OKerfhenik, de fe nigdaf ne bofh mogel Boga provterdno prietž, aku fe poprej od ufik rezhy tega fvdta ne odtergalh. Omnia arih ir or, at jiirtorn%ut Chrifiumlucrfaeb am.Vhii, f. Jeft dershitn ufe sa fmetjr,. de Chriftufasadobim, je dial S.Pau!, dokler je otel vk( Boshje biti, ni imel U’foira ferzo drugiga, ampak Boga. Kčdaj zhes fkleniti, de popuftifh »fe pofvetne prasniac jHfufo sa ljubo? Jesbs, po t£m, kir je fojo Boshjo kry nfo zhiberno prelil,(he riga ni mogel sallushitijdcbe fa njega volo fe ti sne-bil enu malu tega residezhigadima. W' fvtzhi zhafli britkig* ttrp/enja J Efufit I Cbri/fufa, inu ttjtga presbaltjhu Mattrt MARIJE Divizt. JIHIS.