Pisma bralcev PRITOŽBA ZARADI TOVORNJAKOV Ztvljenje za stanovalce hiš okolt parkirnega pro-stora VEKlOR-ja prt sta-dionu OUMPIJE postaja nevzdrino. Ni in ni kon-ca nenehnemu hrupu, ki ga povzročajo tovorna vo-zila ¦ v času, ki ga delov-ni človek nujno potrebuje za počtiek in spanje. Ta-ko stanje traja že vei let in je neznosno preavsem p rimskem čcsu. Letos pa se tako stanje nadaljuje ludi v letni čas. Nt treba poudarjati, ka-ko kvarno vpliva stalen hrup na zdravje Ijudi, pa tetudi se nekaten temu privadijo in jlh ne rnoti v sparijU. Ker pa je hrup najhujšt ravno v egodn,ih jutranjih urah fco spanec ni tako trden, moti ver-jetno vsakogar. Lahko st misllmo razpoloSenje de-lovnega tloveka v času ko bi moral spočit zaieii ivof delomi dan. Večini Soferjev je edi-«o preriočišče kabina to-vornjaka. V zimskem ča- eu ko pritime mraz vklju-čujejo motorje, da jim dajejo toploto. Ti v glav-nem . ubrnijot celo noč, eni tišje drugi glasneje odvisno od tega koliko so iztrošeni oziroma kakina je izrabljenost izpušn.h cevi tovornjaka. Nekateri hočejo varovati z gorivom pa ponoči motorje ugaša-jo, toda ko jim postane KLadno zopet vključijo motOTje in hočejo na mah ogreli kabino s tem, da tištijp plin do kraja. Šoferji Lovornjakov, ki so naloženi, ielijo zgodaj zjutraj na pot ali pa ze-lijo biti čimprej na vrsti za raskladanje pri podje-tjth v Ljubljani in okoli-d. Ti ioferji vzigajo mo-torje že pred 6. uro zjut-raj. Motorje želijo čimprej ogreti za vo&njo oziroma napolniti zrak za ztvoira-nje pri čimer močno in menjaje pritiskajo na plin. v takem primeru je dovolj samo eno vozilo. da prebudi vso bližnjo okolico. Mnogi stanovald so ldh> ko veseli, če se jim de-lovni čas začne ob 6. uri zjutraj ker se tako iim-prej reSijo tega hrupa. Ostalim pa, fci lahko leH-jo dalj ker imajo dopust ali so bolehni, pa je iut-ranje spanje prava agoni-)a. Ni treba omenjati otr rok, ki želijo spati vsa) do 7. ure zjutra). Hrup nam ne prizanaša nit% ob zoootati, nedeijah in praz-ntkih saj se vedno najde kakšno vozilo, ki poskrbi sa obiamo ali pa nenehno »spremljavo« našega po-čitka. Največ-krat za to' poskrbijo nekateri privat-ni prevozniki, ki tu stai-no parkirajo in izkorU Cajo proste dneve za po-pravljanje svojih vozil. Pri vsem tem o smra-du, izpušnih plinih in onesna&enem okolju niti ne bi govoril, čeprav tu-di tega ne moremo lahko prenašati. V zadnjem letu se parkirni prostor nik-dar ne poliva z lužino ta-ko, da se za vozili, ki pri-huba Se nekaj časa prena&dti, saj pofi morajo '-wli cmi irrn-ti v.ekje soo; prostor. Ra-mimemo, da so iudi šo-ferji delovni 'judje kl si dokaj trdo služijo svoj kruh. Toda zakaj naj ne bi k redu na parkirnem pro-storu ob stadionu pripo-mogto prevozno podeije, kcuerega vozila tuka-> par-kirajo. Teh podjelij je mnogo in stroški, če bi se delili, bi bili minima>ni. Podjetja bi pripomogla predvsem s tem, da bi priipevala sredstm za uvedbo redne čuvajske slvi.be. čtivaji bi lahko skrbell za red na parkit-nem prostoru podnevi in ponoči. Razporejali bi vo-zila vsaj na sredino par-Hrnega prostora, če že morajo imeti prižgane motorje preko noči. Ne bi jih pustili parkirati na rabu parkirnega pro-stora ali na sami Vodo-vodni cesti kot je sedaj skoraj stalni običaj. Pozi-mi, ko zapade sneg, pa lahko takoj poskrbijo za čiščeneje parkirnega pro-stora, saj sedaj ob sne-gu vastane na Vodovoini cesti pravcata zmeda. čnr vaji bi šoferje lahko ve-ruiTne* opozarjali naj po noči ne povzrofajo hrupa in tako kalijo noineg.i miru. Prav tako bi jih opozarjali tudi ob sobo-tah in nedeljah, ko hrup večkrat ni nič manjši. čuvaji bi skrbeli za red in snago. Po potrebi bi šoferjem pomagali pre-skrbeti tudi prenoCišča, kamor bi se ioferji lahko napotili takoj po prihodu v mesto. Prav tako bi bile »sanitarije« v pos'o-valrtci VEKTOR-ja tudi čei noč dostopne in Hrn ne bi bilo treba opravlja-ti svoje potrebe na nar-kirnem prostoru ali blii-nr- okolici kot doslej Na j arkvnem prostora je vsalt dan več vozil zcto bi btla uvedba redne tn ne-preklnisne čuvajske sZvž-be nujna. Cidimo se, d