URN_NBN_SI_DOC-RDW8XMDT

S O C IA LN A V L O G A SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE KNJIŽNICE IN DELO S POSEBNIMI SKUPINAMI UPORABNIKOV Dragica Turjak, Mariborska knjižnica, Maribor UDK 027.6 Povzetek V prispevku poskušam opredeliti socialno vlogo splošnoizobraževalne knjižnice, kot jo je zastavil UNESCO v Manifestu o javnih knjižnicah, in sicer socialno vlogo v najširšem in nekoliko ožjem pomenu besede. Poskušam opredeliti kategorije posebnih skupin uporabnikov ter prim erjalno pokazati, kako se teh nalog lotevajo ponekod v tu jin i in kaj smo za nekatere skupine uporabnikov doslej napravili p ri nas. Term inološko se pri pojm u socialna vloga knjižnice navezujem na razlago Ger­ traud Abel-Oberhofer (Probleme der D efinition sozialer Bibliotheksarbeit, 1974). Posebej navajam delo Mariborske knjižnice na tem področju na nekaj konkretnih prim erih, ki bi lahko b ili v pomoč tu d i drugim , ki se srečujejo s podobnim i problemi. UDC 027.6 Summary M y contribution is an attem pt to define the social role o f public lib ra ry in its broadest sense and narrow er as well. I am doing it consonantly w ith the UNESCO Manifesto on Public Libraries. In the present paper I try to define the categories TURJAK, Dragica: The Social Role of Public Library and W ork w ith Disabled Persons. Knjižnica, Ljubljana, 35 (1991) 2/3,65-74

RkJQdWJsaXNoZXIy